Şimdi Ara

Son kulvara girerken yılbası partisi (geri dönüş içerir)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
42
Cevap
0
Favori
687
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> Son kulvara girerken yılbası partisi (geri dönüş içerir)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1416 Mesaj
    Evet beyler arkadaşlarım ayarlamış çok güzel bi denizevinde denize sıfır parti yapacaklar bende gideceğim belki 3 günümü yiyecek ama moral depolayacağımı umuyorum bayadır boşlamıstım ne yapacağımı bilememe sıkıntı olayları filan umarım atlatacam bu durumu yıl bası dönüşü

    son dönemde netlerim 32 tr 27 32 sos (tamamen felsefe ve dine bağlı net artısı) 30 mat 13 15 fen (Tm ciyim)
    (+ - 1 2 oluyor )

    kendme belirlediğim hedefler Tr den karekök sb yi bitirecem mat konu özetlini çoğu konusu boş onları temizlemek

    boyuna bölüm denemesi


    sizce ygs netimi daha ne kadar kasmamı önerirsiniz 2014 de yıgınsal sıralamayı bulamadım da oradan 3 k gibi hedefm var.


    Yani sözün özü yıl bası hepinize daha yi çalısma azmi versin ama 1 gün mola emin olun sizi binlerce geri ya da ileri atmayacak (şahsi fikrimdir)



    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    yarın arkdaşımın doğum günü partisi var ve yılbaşındada başka bir parti var
    evde oturup ders çalışcam
    _____________________________
  • Binbaşı
    1416 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: eroxonline

    yarın arkdaşımın doğum günü partisi var ve yılbaşındada başka bir parti var
    evde oturup ders çalışcam

    kişisel tercihin hocam bişe diyemem ama denizde ateş yakıp kestane pişirmeden tut envai çeşt meze içkiye :D eğlenceli bi gece olacak ne zmanadır görmediğim dostlarım ve de

    o gün evde pineklemek 3 4 saat kafam dışarda derstense sıfırlamayı seçtik artık :D


    Edit denizde ateş de neyse sahilde olacak o :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rubai -- 28 Aralık 2013; 23:31:28 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    401 Mesaj
    git git sen eğlenirken ben ders çalışacağım, ayrıca yılbaşı doğum günüm olduğu halde Şaka bir yana bazen büyük sıçramalar yapabilmek için bir kaç adım geri gitmek gerekir, git kafanı dağıt bence
    _____________________________
  • Binbaşı
    1416 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Bentham

    git git sen eğlenirken ben ders çalışacağım, ayrıca yılbaşı doğum günüm olduğu halde Şaka bir yana bazen büyük sıçramalar yapabilmek için bir kaç adım geri gitmek gerekir, git kafanı dağıt bence

    son depara kalkacak gücü bulmak cidden önemli ve ocak = son deparın ilk adımları benim düşünceme göre)

    tabi bunlar aslında ben gitmek istiyorum diye bulduğum bahaneler aynı bahaneler çalışmam gerek diye de bulunabilir

    maksat sen tarafını seç :D

    (bu arada sana da nice senelere ve ekstra azim bonusu)
    _____________________________




  • Teğmen
    145 Mesaj

    Bende 1 ocakta, aşırı ygs lys çalışıp denemeler çözeceğim müthiş günde bir günlüğüne bir yerlere gidip,alışveriş felan yapacağım. Evede anca gece 11-12 gibi gelebilirim herhalde. O saatten sonrada ne dersi zaten.
    |
    |
    Rubai kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rubai

    quote:

    Orijinalden alıntı: eroxonline

    yarın arkdaşımın doğum günü partisi var ve yılbaşındada başka bir parti var
    evde oturup ders çalışcam

    kişisel tercihin hocam bişe diyemem ama denizde ateş yakıp kestane pişirmeden tut envai çeşt meze içkiye :D eğlenceli bi gece olacak ne zmanadır görmediğim dostlarım ve de

    o gün evde pineklemek 3 4 saat kafam dışarda derstense sıfırlamayı seçtik artık :D


    Edit denizde ateş de neyse sahilde olacak o :D

    ben istemezmiyim yiyip,içip,mıçmak
    ama netlerim berbat durumda arkadaşlarım nerelerdesin sen yapıp duruyor ama
    bu netlerle nereye gitcem yav
    içimi döktüm
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    401 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rubai

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bentham

    git git sen eğlenirken ben ders çalışacağım, ayrıca yılbaşı doğum günüm olduğu halde Şaka bir yana bazen büyük sıçramalar yapabilmek için bir kaç adım geri gitmek gerekir, git kafanı dağıt bence

    son depara kalkacak gücü bulmak cidden önemli ve ocak = son deparın ilk adımları benim düşünceme göre)

    tabi bunlar aslında ben gitmek istiyorum diye bulduğum bahaneler aynı bahaneler çalışmam gerek diye de bulunabilir

    maksat sen tarafını seç :D

    (bu arada sana da nice senelere ve ekstra azim bonusu)

    Eyvallah hocam, sanada Aralık ve Ocak önemli gerçekten ama kafa dağıtmakta önemli bu bir gerçek.
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1416 Mesaj

    @Ashtray Girl hocam forumda bi anda kız olacağı aklımdan çıkmıs çünkü erkekler genelde pes içki vs vs diyor bi an alışveriş okuyunca durakladım sonra umarım bu durum daha da artar dedim çevremdeki 3 5 kız hariç hiçbiri facebook twit vs harici kullanamıyor film izlemek için site isteyip duruyorlar sizi forum kullanıcısı olarak tebrik ettim


    @eroxonline hocam ne kadar kötü anlat belki çare buluruz gidenlerden duyduğum tek cümle var vizeler tüm ygs lys den daha çok çalıstırıyor hani her ünide bu şekildeymiş madem öle iyi bi ünversiteye girelim de emeklerimize değsin :D

    @Bentham valla aralık kaçtı desem yalan olmaz o yüzden ocak x3 exp saati niyetine olacak bana :D
    |
    |
    Bahsedilenler: eroxonline , Bentham , Ashtray Girl
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rubai

    @Ashtray Girl hocam forumda bi anda kız olacağı aklımdan çıkmıs çünkü erkekler genelde pes içki vs vs diyor bi an alışveriş okuyunca durakladım sonra umarım bu durum daha da artar dedim çevremdeki 3 5 kız hariç hiçbiri facebook twit vs harici kullanamıyor film izlemek için site isteyip duruyorlar sizi forum kullanıcısı olarak tebrik ettim


    @eroxonline hocam ne kadar kötü anlat belki çare buluruz gidenlerden duyduğum tek cümle var vizeler tüm ygs lys den daha çok çalıstırıyor hani her ünide bu şekildeymiş madem öle iyi bi ünversiteye girelim de emeklerimize değsin :D

    @Bentham valla aralık kaçtı desem yalan olmaz o yüzden ocak x3 exp saati niyetine olacak bana :D

    vizeler bitti 3 hafta sonra finaller var ama öyle odaklandımki psikoloji kazanmaya
    finallerde hangi sayfalardan,hangi konulardan sorumlu olduğumuzu bile araştırmadım,sormadım
    bu arada imzamdaki gittiğim üniversite değil,hedefim
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    145 Mesaj
    Teşekkür ederim. Yılbaşında pes değilde guitar hero oynayıp,şişeleri devirecek kız arkadaşlarımda varda ben uzak duruyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ashtray Girl -- 29 Aralık 2013; 0:12:44 >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1416 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ashtray Girl

    Teşekkür ederim. Yılbaşında pes değilde guitar hero oynayıp,şişeleri devirecek kız arkadaşlarımda varda ben uzak duruyorum.

    g.h. metallica da çok süper vokalist oluyorum :D ya da bateride stres atıyorum valla giden varsa kaçırma 2 3 saat g.h. de davul tep sonra rahatlamıs biri olarak dersine otur :D


    @eroxonline umarım halledersin hocam obp kırık değilse daha da rahat olursun ama kırık obp ile de yapılamayan bişey değil

    birde neden dondurmadın ikisi beraber sorun olmuyor mu?
    |
    |
    Bahsedilenler: eroxonline
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rubai

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ashtray Girl

    Teşekkür ederim. Yılbaşında pes değilde guitar hero oynayıp,şişeleri devirecek kız arkadaşlarımda varda ben uzak duruyorum.

    g.h. metallica da çok süper vokalist oluyorum :D ya da bateride stres atıyorum valla giden varsa kaçırma 2 3 saat g.h. de davul tep sonra rahatlamıs biri olarak dersine otur :D


    @eroxonline umarım halledersin hocam obp kırık değilse daha da rahat olursun ama kırık obp ile de yapılamayan bişey değil

    birde neden dondurmadın ikisi beraber sorun olmuyor mu?

    obp kırık değil neyseki üniversitede ikinci senem
    bizimkiler dondurmama izin vermedi de birazcık....
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    145 Mesaj
    bu mesaj nasıl silinir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ashtray Girl -- 29 Aralık 2013; 0:11:34 >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    145 Mesaj

    katlanabilsem peşlerine takılırdım da şimdi tam parçanın ortasında mikrofonla poz verip instagramda paylaşıyorlar, sinirlerim tepeme atıyor.
    Birde içlerinde genelde ingilizce,almanca şarkı söyleyemeyenler felan oluyor, mikrofon hep bana kalıyor. Du hast çalarken "nayn" diyeceği yerde "neyin" diyen gördüm.
    |
    |
    Rubai kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1416 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ashtray Girl

    katlanabilsem peşlerine takılırdım da şimdi tam parçanın ortasında mikrofonla poz verip instagramda paylaşıyorlar, sinirlerim tepeme atıyor.
    Birde içlerinde genelde ingilizce,almanca şarkı söyleyemeyenler felan oluyor, mikrofon hep bana kalıyor. Du hast çalarken "nayn" diyeceği yerde "neyin" diyen gördüm.

    instagram geyiği çok kötü de söleyememe oluyor fuel de hangimiz gıgmımsd fuel and diye ağzımızda laf gevelemedik ki :D
    _____________________________
  • Binbaşı
    1416 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: eroxonline

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rubai

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ashtray Girl

    Teşekkür ederim. Yılbaşında pes değilde guitar hero oynayıp,şişeleri devirecek kız arkadaşlarımda varda ben uzak duruyorum.

    g.h. metallica da çok süper vokalist oluyorum :D ya da bateride stres atıyorum valla giden varsa kaçırma 2 3 saat g.h. de davul tep sonra rahatlamıs biri olarak dersine otur :D


    @eroxonline umarım halledersin hocam obp kırık değilse daha da rahat olursun ama kırık obp ile de yapılamayan bişey değil

    birde neden dondurmadın ikisi beraber sorun olmuyor mu?

    obp kırık değil neyseki üniversitede ikinci senem
    bizimkiler dondurmama izin vermedi de birazcık....


    o da kötü olmus hocam ama halledersin sen bence
    _____________________________




  • Teğmen
    145 Mesaj

    Yanımdakiler anlamadığı sürece sorun yok. Zaten beginner a alınca sen orada "leylim ley,leylim ley" desen "valk vit mi in hel!" kabul ediyor.
    Fakat o kızın ki güzelim şarkıyı katletmek.
    |
    |
    Rubai kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rubai

    quote:

    Orijinalden alıntı: eroxonline

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rubai

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ashtray Girl

    Teşekkür ederim. Yılbaşında pes değilde guitar hero oynayıp,şişeleri devirecek kız arkadaşlarımda varda ben uzak duruyorum.

    g.h. metallica da çok süper vokalist oluyorum :D ya da bateride stres atıyorum valla giden varsa kaçırma 2 3 saat g.h. de davul tep sonra rahatlamıs biri olarak dersine otur :D


    @eroxonline umarım halledersin hocam obp kırık değilse daha da rahat olursun ama kırık obp ile de yapılamayan bişey değil

    birde neden dondurmadın ikisi beraber sorun olmuyor mu?

    obp kırık değil neyseki üniversitede ikinci senem
    bizimkiler dondurmama izin vermedi de birazcık....


    o da kötü olmus hocam ama halledersin sen bence

    430+ tm 3 puanından bahsediyoruz
    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Bende çarşamba günü akşama kadar gezmeyi düşünüyorum
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
Mobilya Takımları
SEO
haberler
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.