Şimdi Ara

Son kez soruyorum tıp için

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
596
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 21362 sıralamam var. Sizce hangisi gelir?


    2020 yılı

    Tokat:20200
    Kastamonu:22700 (bu sene düşer ama hitite denk yks net ort. anlamında)
    Hitit:20500
    Yozgat:21100
    Adiyaman:21000
    Erzincan:21200
    Kafkas:21500 Son kez soruyorum tıp için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4E91B375C -- 18 Ağustos 2021; 22:58:5 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



  • Hitit ya da Yozgat hayırlı olsun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • bu tıp okumak insana neler yaptırıyor bee. Dedemler Yozgatta her sene gideriz, bu kadar kötü bir şehir daha önce hiç görmedim. İnsanı zaten ayrı onu anlatamam bile ama şehirde yapılacak hiçbir şey yok yani ama hiçbirşey. Hiçlik. Yani bana tıp gelse yazar mıydım? Evet. 6 sene de okur muydum? Yine evet :D ama çok sevdiğimden falan değil yani sırf garanti diye. Öyle bi iç dökmek istedim yoksa tıp tıptır. Yozgata fena bilendim her sene zorla götürülüyoruz Son kez soruyorum tıp için 

    _____________________________
  • Hocam yine yazayım, umarım istediğiniz gelir ve her şey gönlünüzce olur

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • suzuyajusoou kullanıcısına yanıt
    Peki hocam sana şöyle bir şey sorsam adiyaman mi yozgat mi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • donaldvladimir kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam. Hepimiz icin en iyisi olsun.Ama inanılmaz yoruldum bugün. Normalde forumda baya aktifimdir ama bugün farkliydi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4E91B375C -- 18 Ağustos 2021; 22:34:13 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hocam hayatımda hiç Adıyaman'a gitmedim ama Yozgat'tan daha iyi olduğunu düşünüyorum öyle biyer yani. Hocam ayrıca nerede oturuyorsunuz?

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Senin allahına kurban hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Tokat h.o

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • suzuyajusoou kullanıcısına yanıt
    Hocam Samsun'da yaşıyorum ailemle gidicem. Adıyaman'da oturdum 6 sene. Bildiğim yer. Yozgat'ı geri eski haline getirdim. Adiyamani üste aldım 2sinden biri banko geliyor orada bir tereddut var

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • donaldvladimir kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Hocam ben de Samsun'da yaşıyorum :') Yozgat vs Adıyaman yapamıyorum fakat Yozgat gelişmiş bir şehir değil benim gözümde. Kötü bir anlamda demek istemiyorum ama ne zaman şehir merkezine falan gitsek göbekli kel ''ekonomi çoğ iyi yeğeniim'' diyen amcalardan görüyorum. Yozgat'ta yaşayan biri varsa daha iyi anlatır bence. Ulaşabilirseniz yozgat tıp instagram sayfalarına bakın en iyisi :/

    _____________________________
  • suzuyajusoou kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam inceleyeceğim. Teşekkür ederim vakit ayırdınız

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Adıyaman daha iyidir hocam

    _____________________________
  • EmekVerdikBEA kullanıcısına yanıt
    Bana da öyle geliyor hocam. Adiyaman daha baskın şuan.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Hocam ne demek önemli değil :)) umarım gönlünüzce olur her şey

    _____________________________
  • suzuyajusoou kullanıcısına yanıt
    Hepimiz için hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Ben de Samsun'dayım. Samsun'dan başka bir şehre gitmek üzüyor :(

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Bjorn Ironside kullanıcısına yanıt
    Biraz öyle hocam. Kastamonu Çorum tokat bi ümit. Olmazsa adiyaman buradaki listeyi eski haline getirdim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Samsunda bu sene açılan tıp var ilk sene belli olmaz sıralaması,aynı şehirde kalmam demiyorsan yaz üstlere bence

    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.