Son kez soruyorum tıp için
-
-
Hitit ya da Yozgat hayırlı olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
bu tıp okumak insana neler yaptırıyor bee. Dedemler Yozgatta her sene gideriz, bu kadar kötü bir şehir daha önce hiç görmedim. İnsanı zaten ayrı onu anlatamam bile ama şehirde yapılacak hiçbir şey yok yani ama hiçbirşey. Hiçlik. Yani bana tıp gelse yazar mıydım? Evet. 6 sene de okur muydum? Yine evet :D ama çok sevdiğimden falan değil yani sırf garanti diye. Öyle bi iç dökmek istedim yoksa tıp tıptır. Yozgata fena bilendim her sene zorla götürülüyoruz
_____________________________ -
Hocam yine yazayım, umarım istediğiniz gelir ve her şey gönlünüzce olur 
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Peki hocam sana şöyle bir şey sorsam adiyaman mi yozgat mi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Eyvallah hocam. Hepimiz icin en iyisi olsun.Ama inanılmaz yoruldum bugün. Normalde forumda baya aktifimdir ama bugün farkliydi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4E91B375C -- 18 Ağustos 2021; 22:34:13 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
hocam hayatımda hiç Adıyaman'a gitmedim ama Yozgat'tan daha iyi olduğunu düşünüyorum öyle biyer yani. Hocam ayrıca nerede oturuyorsunuz?
_____________________________ -
Senin allahına kurban hocam 
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Tokat h.o
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Hocam Samsun'da yaşıyorum ailemle gidicem. Adıyaman'da oturdum 6 sene. Bildiğim yer. Yozgat'ı geri eski haline getirdim. Adiyamani üste aldım 2sinden biri banko geliyor orada bir tereddut var
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Eyvallah hocam
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Hocam ben de Samsun'da yaşıyorum :') Yozgat vs Adıyaman yapamıyorum fakat Yozgat gelişmiş bir şehir değil benim gözümde. Kötü bir anlamda demek istemiyorum ama ne zaman şehir merkezine falan gitsek göbekli kel ''ekonomi çoğ iyi yeğeniim'' diyen amcalardan görüyorum. Yozgat'ta yaşayan biri varsa daha iyi anlatır bence. Ulaşabilirseniz yozgat tıp instagram sayfalarına bakın en iyisi :/
_____________________________ -
Eyvallah hocam inceleyeceğim. Teşekkür ederim vakit ayırdınız
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Adıyaman daha iyidir hocam
_____________________________ -
Bana da öyle geliyor hocam. Adiyaman daha baskın şuan.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Hocam ne demek önemli değil :)) umarım gönlünüzce olur her şey
_____________________________ -
Hepimiz için hocam
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Ben de Samsun'dayım. Samsun'dan başka bir şehre gitmek üzüyor :(
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Biraz öyle hocam. Kastamonu Çorum tokat bi ümit. Olmazsa adiyaman buradaki listeyi eski haline getirdim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Samsunda bu sene açılan tıp var ilk sene belli olmaz sıralaması,aynı şehirde kalmam demiyorsan yaz üstlere bence
_____________________________
Benzer içerikler
- hukuk kaç yıl
- bir gün bir palyaço varmış
- ismail murat aydın
- oyun hileleri nasıl yapılır
- netter anatomi atlası pdf
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






