Şimdi Ara

SON İLAN!! SATILDI (:

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
2.202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
Şehir #İzmir
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Satıldı! Bu ürün DH Forum üzerinden satılmıştır.
    SON İLAN YETİŞEN ALIR!!!!!!

    SATILMIŞTIR
    Sistem Notu : Bu ilan ikinci el kuralları dahilinde yoruma açıktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metintekin -- 23 Ocak 2008; 1:47:46 >



    _____________________________
  • pm attım
    _____________________________
    Referanslarım :*****@wenigma,@MENEME2002,*****@MuRaT
    @ozgur_erdogan ,@relf @demirkanali @CoMiSeR @erhaninho_cArsi @SPETNAS @s3k0 @pixel @1906nedir @Pcdunyasi @aslimdayok @ftangel @ALİCENGİZ06 @hegoatANKARA @ata_kaya5 @ejdero @DrynhwyL @Cura @bozkurtomer24 @tolgatokuc @obora48 @brtana @__ultrAslan__ @firstbuddy78 ,@bensende ...

    DAHA FAZLA REFERANS İÇİN TIKLA!.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kartal_07

    pm attım

    cevap gitti
    _____________________________
  • _____________________________
    Amd Ryzen5 5600x, MSI B550 Mortar, Inno3D GTX 1660ti
    Gskill Flare X 32GB(2x16GB) DDR4 3200, Corsair Force MP510 480 GB Nvme Ssd, Silverstone 850W Gold Psu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kurs@tz

    http://forum.donanimhaber.com/m_19787065/tm.htm


    Pm gitti....Satışa DEVAM
    _____________________________
  • Metin msn e gel bi ara Q6600 verelim.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rockford Fosgate

    Metin msn e gel bi ara Q6600 verelim.


    İlanı bozma olum msn den yaz ne diosan

    SATIŞA DEVAMMMMM

    Bu sistemle Vista kullanıyorum süper bi şekilde
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    [SATILDI] ŞOK FİYAT
    2 yıl önce açıldı
    [SATILDI]SATIŞ BİTTİ
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Fiyatlar güzel gibi...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rockford Fosgate -- 5 Ocak 2008; 18:18:23 >
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rockford Fosgate

    Fiyatlar güzel gibi...




    Fiyatlarda güsel parçalarda güsel ama piyasa durgun

    Fiyat veren arkadaşlar biraz daha benim fiyatıma yakın teklif verirseniz anlaşabiliriz
    _____________________________
  • pm
    _____________________________
    referans adımızdır...

    yasin karabacak05322570110
    msn: yasin3012@hotmail.com
  • quote:

    Orjinalden alıntı: black22

    pm


    Cevaplandı Satışa DEVAM
    _____________________________
  • ###SATIŞA DEVAM### KALİTELİ MARKALAR + KALİTELİ PARÇALAR SADECE 190 YTL


    SON İLAN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metintekin -- 23 Ocak 2008; 0:24:31 >
    _____________________________
  • ürünleri alıyorum...

    Hesap numaranızı verirseniz yarın havalenizi yaparım...Lütfen garanti veya iş bankası

    iyi geceler
    _____________________________
  • ÜRÜNLER ALİ ABİYE SATILMIŞTIR (alitopal)

    İlanıma girip bakan 1500kişiye teşekkür ederim
    _____________________________
  • Teşekkürederim Metin...

    Bu arada tanıştığımıza çok memnun oldum...

    Senin gibi insanlarla forumda alışveriş yapmak zevk verici...

    _____________________________
  • Bende çok memnun oldum abi

    İleride birçok güzel alışverişimiz olur umarım
    _____________________________
  • Zevk verici o ne demek yahu

    Nedir satılanlar merak ettim..
    _____________________________
    I was not caught, I crossed the line.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lacrymatoire

    Zevk verici o ne demek yahu

    Nedir satılanlar merak ettim..


    P4 2.8 + asus anakart +1gb ram + 9600xt

    zevk verici= güsel alışveriş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metintekin -- 23 Ocak 2008; 3:03:15 >
    _____________________________
  • yine benim ürünlerim ali abiye nasip oldu

    metin dükkana yanaş bişeyler var vereyim sana e2160 işlemci de vardı bgn sabah soyleseydin
    _____________________________
    ALIŞVERİŞTE ÖNERMEDİĞİM TARAFIMDAN ENGELLİ KULLANICILAR : donanimist - Cenk Öner ( insanları yalan beyanla karalayan adi bir adam) , Canadian53 ,Dopamine. (memeti) ,scorpion ,beyazbüyü26 RasH

    https://www.turkchip.com/
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brtana

    yine benim ürünlerim ali abiye nasip oldu

    metin dükkana yanaş bişeyler var vereyim sana e2160 işlemci de vardı bgn sabah soyleseydin


    Gel msne konuşalım abi

    P5B var orda sanki
    _____________________________




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.