Şimdi Ara

(Son güncelleme 27 Ağustos) Sıfır Golf ile opetten aldığımız ilk yakıttan sonra yolda kaldık. (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
364
Cevap
3
Favori
45.440
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
130 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence de bir avukat ile görüşün.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum Senelerdir gider opedden alırım. Bp ve shellden daha kaliteli hepsini denemiş biri olarak opetten gayet memnunuz bence aracı bir ekspertize sokun ne olur ne olmaz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kizi Allah bagislasin, gecmis olsun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Opet en kaliteli istasyon bence bende sorun olacağını düşünmüyorumyeni yakıt alınca olduğunu söylemişsin ancak sıfır araçta zaten herkes yeni yakıt alma mecburiyetinde yakıtla alakası olmayabilir opette günde kaç ton yakıt satılıyordur


    yakıtın rengi berrak sarı olmalı nadiren katkıyla yeşile dönük oluyor ama bu şekilde olmamalı opette yakıt analiz vardır aynı opette şişeye doldursan berrak görünür bence aracın içinde kalan yakıtta bir halt var servis mi verdi elinize bu yakıtı alındığını gördünüz mü?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk70 -- 4 Ağustos 2021; 20:31:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheBCD

    2018 A3 1.6 TDI aracımla geçen ay yolda kaldım. OTOYOL A.Ş. işletmesindeki yeni yolda Bursa'dan İzmir istikametine giderken bir anda araç stop etti ve ne kadar şanslıyım ki vitesi 'N'ye alıp biraz ilerledikten sonra viraj arkasından Savaştepe mevkii LUKOİL istasyonu göründü araç tam durmadan oraya kadar yetişebildim. Gece saat geç olduğundan Balıkesir merkezden rica minnet bir usta getirttim, mazot geçen hortumlardan biri delinmiş ve bütün mazot yola akmış, araç herhangi bir Yakıt alın tarzı uyarı da vermemişti, 180-200 ile giderken araç stop etti ve depo son damlasına kadar bitmesine rağmen yakıt uyarısı vermedi hala 2 çizgi yakıt gösteriyordu. Full depodan 2 çizgiye inmiş 200 kilometre gelene kadar, ama son çizgiye düşüp kırmızı yanmadığı için benim dikkatimi çekmemiş. Kaput altındaki keçeden araç altı muhafazaya kadar her yer leş gibi mazottu ve durduktan sonra göl gibi damladı her yere. Son kasa Golf,Passat,A1-A3 araçlarda kronikmiş bu problem gelen usta direk o hortumun yedeği ile gelmişti yanında o kadar yaygın bir arızaymış. Benden bir kaç gün sonra da aynı aracın başka rengine sahip bir arkadaşım da aynı sebepten aynı hortum yüzünden yolda kaldı. Bahsettiğim arızanın görüntüsü ektedir.


    edit: Doğuş aynı hortuma 1800 küsür lira para istedi, usta 100 liraya daha farklı bir malzemeden taktı daha dayanıklıdır ömürlük vs. dedi ne kadar doğru zaman göstericek. 

    İşiyor resmen ben hayatımda böyle bir şey görmedim  


    Araçta daha yeni tofaş teneke falan derler de böyle bir şey göremezsin vallaha altı üstü bir hortum birde 2018 model araba daha yeni servisin para istemesi tam bir şerefsizlik bir hortum için istediği para da ayrı bir şerefsizlik araba yolda giderken stop etmiş kazalık durum var bütün yola yakıt akıtmış birde bir depo yakıttan olmuşun gördüğün muameleye bak


    VW grubu kendini bitirecek okadar çok böyle şey duyuyoruz ki artık




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk70 -- 4 Ağustos 2021; 20:32:10 >




  • 350 km deki aracın balatasını değiştirdiler, doğuş maslaktan aldım.
    Aracınızın sorunu yakıt değilse eğer iade edin aracı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk70

    Opet en kaliteli istasyon bence bende sorun olacağını düşünmüyorumyeni yakıt alınca olduğunu söylemişsin ancak sıfır araçta zaten herkes yeni yakıt alma mecburiyetinde yakıtla alakası olmayabilir opette günde kaç ton yakıt satılıyordur


    yakıtın rengi berrak sarı olmalı nadiren katkıyla yeşile dönük oluyor ama bu şekilde olmamalı opette yakıt analiz vardır aynı opette şişeye doldursan berrak görünür bence aracın içinde kalan yakıtta bir halt var servis mi verdi elinize bu yakıtı alındığını gördünüz mü?

    Servis vermiş te olabilir.


    Geçmiş olsun, güncellersiniz konuyu umarım hlalollur.

  • hardcrss kullanıcısına yanıt

    Katkılı yakıt verimliliği açısından bu işin lideri shell dir hocam Sizin olay esnaf sahtekarlığı olmuş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berk70 kullanıcısına yanıt

    aynen öyle dostum kendini bitirecek. Babamda da B8 DSG passat var henüz yeni 100.000 km oldu 3-5-7 viteslerde deli gibi kavrama sorunu var yokuş yukarı falan boşa sarıyor gaza basınca resmen ve aşırı sakin kullanan biridir. Bunları gördükçe düşünüyorum ki VW grubu araçları artık kullanım stilinden aracı yorup yormamaktan falan bağımsız tamamen şans eseri kullanıyoruz kime ne geleceği belli değil. Benim aracımdaki arızaya sebep olan hortum da kullanım tarzından bağımsız olarak her koşulda(dip gaz/rolanti) içinden sabit basınç/debi ile yakıt geçen bir hortummuş. Yani kullanıcı hatası olucak bir durum imkansız gibi duruyor o hortumun delinmesinde. Aracımın garantisi yeni bitmişti değişimi ücretsiz yapılmalıydı. Böyle böyle müşteri kaybederler sonraki aracım 3 kasa BMW olur bütçeye %10-20 daha koyarım mesela. 


    Bu arada ana konu ile de ilgili bişey yazmak istiyorum bütün araçlarımızda Opet kullanıyoruz anlaşmalı olarak, aracımı sıfır aldığımdan beri (A3 1.6 TDI) Opet kullandım otobil ile. TR'de başka markalar ile kıyaslama şansım olmadı ama Bulgaristan ve yunanistan seyahati yapıyorum aracımla sık sık Özellikle BG'deki OMV ve LUKOIL firmalarından eurodiesel aldığımda aracımda ciddi bir titreşim azalması ve menzilde artış oluyor. TR'deki bütün mazotlar mı sıkıntılı yoksa opet mi bilemiyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheBCD -- 4 Ağustos 2021; 21:47:41 >




  • Furkan Karacayoutube
    Ben Furkan Karaca geçtiğimiz günlerde yeni Golf 8 ile yolda kaldım. Başımdan geçen talihsiz olayı da sizlerle paylaşmak istedim. Şimdiden iyi seyirler! Golf 8 aldığımdaki ilk videom: https://youtu.be/3wCDI6OJdD0 Kendi YouTube kanalımda sizler için gündelik hayatımdan videolar paylaşmaya devam ediyorum. Kameram Sony ZV-1 ile çektiğim 4K videoları, yakın zamanda topladığım bilgisayarımda (Ben ona Jesus diyorum) kendim montajlıyorum. Yoğun iş hayatımda bu fırsatı bulup yaptığım kanalıma abone olmanı benim için değerli. Ayrıca, Furkan Karaca instagram hesabı dediğinizi duyuyor gibiyim. Beni takip edip, benden anlık olarak haberdar olmak için👇🏻 instagram.com/furkanlaraca Ayrıca diğer videolarımı izlemek istersen 👇🏻 Furkan Karaca Golf 8 videosu: https://youtu.be/3wCDI6OJdD0 Köyden vLog: https://youtu.be/Kbg3eWNhNCs 41 gündür video atmamışım! https://youtu.be/0QIaWChPufA Küpte biriktirdiğim para: https://youtu.be/Uk2890iB9SA Hakkında merak edilenler 3: https://youtu.be/Sfzf7MY1cwQ İlge İpek'in odası: https://youtu.be/JdeNC5mziBQ Povodu'nun odasının videosu: https://youtu.be/rfb1W1wg8nc İstanbul'un karını vLog çektim! https://youtu.be/K3ddJxnfdRw Bana sorulan soruları cevapladım: https://youtu.be/EFFrTNreAG8 Kendime özel T-shirt tasarladım! : https://youtu.be/sVnWRttPyfw BİM vLog: https://youtu.be/MePusQtN3bw Podcast kaydettim: https://youtu.be/82MKZvWQPzU Bitcoin ile zengin mi oldum? https://youtu.be/RUzQ6C8No2I İstanbul'da ulaşım gerçekten zor mu? Denedim! https://youtu.be/vwul9pKDqL
    https://www.youtube.com/watch?v=mwrW0y0DBBY
  • Hocam, problem yakıt ise başka yakıt alan araçlarda da arıza meydana gelmiştir, başka


    problem yaşayan var mı acaba

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheBCD

    aynen öyle dostum kendini bitirecek. Babamda da B8 DSG passat var henüz yeni 100.000 km oldu 3-5-7 viteslerde deli gibi kavrama sorunu var yokuş yukarı falan boşa sarıyor gaza basınca resmen ve aşırı sakin kullanan biridir. Bunları gördükçe düşünüyorum ki VW grubu araçları artık kullanım stilinden aracı yorup yormamaktan falan bağımsız tamamen şans eseri kullanıyoruz kime ne geleceği belli değil. Benim aracımdaki arızaya sebep olan hortum da kullanım tarzından bağımsız olarak her koşulda(dip gaz/rolanti) içinden sabit basınç/debi ile yakıt geçen bir hortummuş. Yani kullanıcı hatası olucak bir durum imkansız gibi duruyor o hortumun delinmesinde. Aracımın garantisi yeni bitmişti değişimi ücretsiz yapılmalıydı. Böyle böyle müşteri kaybederler sonraki aracım 3 kasa BMW olur bütçeye %10-20 daha koyarım mesela. 


    Bu arada ana konu ile de ilgili bişey yazmak istiyorum bütün araçlarımızda Opet kullanıyoruz anlaşmalı olarak, aracımı sıfır aldığımdan beri (A3 1.6 TDI) Opet kullandım otobil ile. TR'de başka markalar ile kıyaslama şansım olmadı ama Bulgaristan ve yunanistan seyahati yapıyorum aracımla sık sık Özellikle BG'deki OMV ve LUKOIL firmalarından eurodiesel aldığımda aracımda ciddi bir titreşim azalması ve menzilde artış oluyor. TR'deki bütün mazotlar mı sıkıntılı yoksa opet mi bilemiyorum.

    100 bin km de dsg kavramasının bitmesi anormal bir şey değil. Manuel vites de benzer km lerde bitiyor o değişince kimse arıza demiyor. 





  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheBCD

    aynen öyle dostum kendini bitirecek. Babamda da B8 DSG passat var henüz yeni 100.000 km oldu 3-5-7 viteslerde deli gibi kavrama sorunu var yokuş yukarı falan boşa sarıyor gaza basınca resmen ve aşırı sakin kullanan biridir. Bunları gördükçe düşünüyorum ki VW grubu araçları artık kullanım stilinden aracı yorup yormamaktan falan bağımsız tamamen şans eseri kullanıyoruz kime ne geleceği belli değil. Benim aracımdaki arızaya sebep olan hortum da kullanım tarzından bağımsız olarak her koşulda(dip gaz/rolanti) içinden sabit basınç/debi ile yakıt geçen bir hortummuş. Yani kullanıcı hatası olucak bir durum imkansız gibi duruyor o hortumun delinmesinde. Aracımın garantisi yeni bitmişti değişimi ücretsiz yapılmalıydı. Böyle böyle müşteri kaybederler sonraki aracım 3 kasa BMW olur bütçeye %10-20 daha koyarım mesela. 


    Bu arada ana konu ile de ilgili bişey yazmak istiyorum bütün araçlarımızda Opet kullanıyoruz anlaşmalı olarak, aracımı sıfır aldığımdan beri (A3 1.6 TDI) Opet kullandım otobil ile. TR'de başka markalar ile kıyaslama şansım olmadı ama Bulgaristan ve yunanistan seyahati yapıyorum aracımla sık sık Özellikle BG'deki OMV ve LUKOIL firmalarından eurodiesel aldığımda aracımda ciddi bir titreşim azalması ve menzilde artış oluyor. TR'deki bütün mazotlar mı sıkıntılı yoksa opet mi bilemiyorum.

    Bulunduğum ildeki opetlerden mazot aldigimda bir depoda dpf 4 kere felan rejenerasyona giriyor.. Shellden aldığımda ayni sartlarda bir depoda bir kere rejenerasyona giriyor.. Bu yuzden opetten asla yakit almam bir çok yerde denedim..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mübarek bir konuya edit yapsaydın, problem neymiş bizde merak içinde kalamasaydık.

  • Aracın rengi benzin rengi gibi :) ama çok güzel duruyor o da ayrı :)
    Kanka konuyu düzenleye gir de sana zahmet. Sonuç varsa ilave et. Merak edenler okusun. Herkese ayrı cevap vermene de gerek kalmaz :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Why Shy kullanıcısına yanıt

    Henüz 1 gün geçti üzerinden. Şu anlık bir gelişme yok malesef. Opet yakıtı inceleyecek denildi. Lakin ben yakıttan olacağına düşük ihtimal veriyorum. Aynı o pompadan onlarca yüzlerce araç yakıt aldı.

  • Teşekkür ederim. mavi kırmızı gri ve sarı arasından sarı rengi tercih ettik.


    Aslında ilk mesajıma bir edit yapmıştım ama mesajın sonuna ekledim. Acaba en başa mı eklesem editleri ?

  • Garp kafasıyla otomobili aldık şark kafasıyla benzin koymayı unuttuk
    Geçmiş olsun

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Burada bas bas bağırıyoruz vw marka araç almayın diye. Şu dandik araclara bir dünya para ödüyorsunuz bir de. Golf eski kalitesinden çok uzak bir araç . Direksiyonu soyulanlar mı dersin , rüzgarda savrulanlar mı dersin , yolda kalanlar mı dersin ... Yazık günah bedava verseler binmem. Yine de geçmiş olsun ne diyelim .

    Senin bir çok saçma msjına cvp verdim ama bir cvp bile veremedin..

    Bizim vw araçlar savrulmuyor.. kapı altlarındaki ultrasonik sensörler sayesinde, otomatik airbus yapımı kanatlar çıkıyor. Bu kanatlar airbusın son teknoloji uçaklarında da kullanılıyor. Bu kanatlar sayesinde vw araçlarımız savrulacakken otomatik olarak uçuş modunu açıyor. Ve böylece lastikler yerden kesilerek savrulma olayına maruz kalmıyoruz. Hatta yanımızdan yüksek hızda araba geçtiğinde yada bir tır vs. geçtiğinde aşırı savrulan arabalarımız uçuş moduyla beraber ayrıca opsiyon olarak alınan roketleme gücüyle neredeyse ses hızında seyahat ediyoruz. Tabi süratte baya hızlandığı için içeri biraz rüzgar seside geliyor.

    Direksiyon derilerimizde adi çin işi olduğu için, 2 senedir bir muz gibi soyup altındaki gizli gerçek deri direksiyonu kullanmaya başlıyoruz. Yani senin soyuldu dediğin kısım koruma kılıfır.. gerçek inek derisi direksiyonumuz yaklaşık 2 sene sonra ortaya çıkıyor.

    İşte böyle..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.