|
ilk 20k istiyorum orta şeker bir tyt denemesinde 95 100 civarı yapabiliyorum msü de 5k gelince tyt yi iyice saldım çünkü ayt m rezaletti tyt de artık okulun seri denemelerine girmekten başka bir şey yapmayı çok düşünmüyorum açıkçası. Ayt netlerim şuanda 60 civarlarında dengeli bir şekilde 30 mat 30 fen geliyor kalan 26 günde bu iki branşa beşer net nasıl ekleyebilirim? Matematikte ister istemez 4 5 tane yanlışım çıkıyor sürekli, fende ise kendimi bilgi konusunda oldukça yeterli hissetmeme rağmen her denemede daha önce duymadığım görmediğim detay bi bilgi öğreniyorum, iyi bilmeme rağmen sınav esnasında saçma yorumlamalar yaparak net kaybediyorum neler önerebilirsiniz? Forumda hep 0 dan ya da 40 civarlarından 70 e çıkılır mı diye başlıklar buldum 60 civarı yapanlar için öneri olabilecek bir başlık yoktu bu ilk olacak o yüzden ekstra tavsiyelerde yazabilirseniz sevirim herkes için faydalı olsun < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






