DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
Solidworks Kurulumu
5
Cevap
0
Favori
8.370
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      248 Mesaj
      25 Mart 2009 21:33:00 Konu Sahibi
      Arkadaşlar iyi akşamlar, şöle bi sıkıntım war bikaç gündür; solidworks 2009 64 bit kurulumu için gerekli olan netframework ve visual c++ programlarını yüklemek için uraşıyorum, c++ kuruldu ancak framework kuramıyorum, kuruluma başlıyor ardından ''microsoft .net framework 3.0 uygulamasını yüklemek veya yapılandırmak için denerim masasında windows özelliklerini kapat veya aç seçeneğini kullanmanız gerekiyor'' şeklinde bir uyarı alıyorum. Windows installer 3.0 yüklemem gerektiğini okudum birkaç yerden ve installer yüklemek için microsoftun sitesinden indirdim, ancak onu kurarken de şöyle bir hata ile karşılaşıyorum: '' Bu komutu işlemek için yeterli depolama yeri yok''. Bunun içinde bilgisayar-> yönet-> hizmetler-> windows installer başlat y6aptım ancak yine yüklemeyi gerçekleştiremedim. bir yardım ediverin şuncaıza :P


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      56 Mesaj
      30 Mart 2009 21:16:28
      quote:

      Orjinalden alıntı: muffig

      Arkadaşlar iyi akşamlar, şöle bi sıkıntım war bikaç gündür; solidworks 2009 64 bit kurulumu için gerekli olan netframework ve visual c++ programlarını yüklemek için uraşıyorum, c++ kuruldu ancak framework kuramıyorum, kuruluma başlıyor ardından ''microsoft .net framework 3.0 uygulamasını yüklemek veya yapılandırmak için denerim masasında windows özelliklerini kapat veya aç seçeneğini kullanmanız gerekiyor'' şeklinde bir uyarı alıyorum. Windows installer 3.0 yüklemem gerektiğini okudum birkaç yerden ve installer yüklemek için microsoftun sitesinden indirdim, ancak onu kurarken de şöyle bir hata ile karşılaşıyorum: '' Bu komutu işlemek için yeterli depolama yeri yok''. Bunun içinde bilgisayar-> yönet-> hizmetler-> windows installer başlat y6aptım ancak yine yüklemeyi gerçekleştiremedim. bir yardım ediverin şuncaıza :P


      Solidworks kurarken swwi dosyası içindeki setup a tıkladığında biraz beklediğinde önce Visual basic +C kuruluyor daha sonra kurulum ekranı geliyor.Bende 2009 kullanıyorum 32 bit ama bendeki.Kurulumda böyle bir sorun ile karşılaşmadım.dosyaları bilgisayarına kopyalayıp öyle kurmayı denesene bi.Ayrıca Swwi içindeki English.exe den değilde setup.exe dosyasından kuruyorsun değil mi ayrıca?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      248 Mesaj
      31 Mart 2009 01:53:00 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: YeLKoVaNS



      Alıntıları Göster



      Solidworks kurarken swwi dosyası içindeki setup a tıkladığında biraz beklediğinde önce Visual basic +C kuruluyor daha sonra kurulum ekranı geliyor.Bende 2009 kullanıyorum 32 bit ama bendeki.Kurulumda böyle bir sorun ile karşılaşmadım.dosyaları bilgisayarına kopyalayıp öyle kurmayı denesene bi.Ayrıca Swwi içindeki English.exe den değilde setup.exe dosyasından kuruyorsun değil mi ayrıca?



      dosrum öncelikle önerilerin için teşekkür ederim, ancak setup başlarken c++ kurulmuyor, aynen dediğin gibi data içindeki swwi.exe den yapıyorum kurulumu , hem zaten c++'ı manuel olarak kurdum ama framework kurulmuyor ve bu şekilde setup tamamlanınca kurulum hatası veriyor, ''bilgisayarınızın modifikasyonu tam olarak ayarlanmamış gerekli programları kurduktan sonra tekrar deneyiniz'' gibi ingilizce bir hata raporu veriyor. ben haala kuramadım solidworksu ve açıkcası şu an için baya madurum :) yapılabilecek ne warsa yaptım, sıradışı bi önerisi olan warsa memnuniyetle denemek isterim...



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      17 Mesaj
      13 Haziran 2009 01:35:09
      dostum sendenki hatalır birebir aynıları bendede oluyor. bi çözüme varabildinmi? bende 2 gündür araştırıyorum ama hiçbiyerde bulamadım çözümü. sorunu halledebildiysen nasıl halledebildiğini paylaşırsan çok sevinirim. teşekkürler şimdiden


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      35 Mesaj
      16 Haziran 2009 01:20:45
      ya hocam sen xp mi yoksa vista mı kullanıyosun çünkü vistada 2009 yükleme k baya bi zahmetli oluyor


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________



      sonunda google nexus one
    • Er
      14 Mesaj
      17 Haziran 2009 15:46:29
      solid 2009 da kaydedilmişi 2007 de nasıl açabilirim bu mümkün mü?


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.