Şimdi Ara

Şok market rezaleti (antalya çaybaşı mahallesi cepte şok)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    28 Nisan 2025 tarihinde, Antalya ili, Muratpaşa ilçesi, Çaybaşı Mahallesi, Şehit Binbaşı Cengiz Toytunç Caddesi üzerindeki Şok Market şubesinden, Cepte Şok uygulaması üzerinden toplam 1206,2 TL tutarında sipariş verdim.

    Ancak gelen siparişin tutarı en fazla 600 TL civarındaydı. Siparişimde eksik ürünler bulunmaktaydı:

    • 4 kg yerine 2 kg çilek gönderildi.
    • 1.5 kg muz eksik.
    • 300 gram salatalık eksik.


    Bu durumu fark edip müşteri hizmetlerine defalarca mail attım ve telefonla aradım, ancak bir çözüm sağlanmadı.



    Yetkili ile Görüşme


    Şikayetlerim sonucu 30 Nisan 2025 tarihinde yetkili biri (muhtemelen il temsilcisi veya müdür) beni aradı ve "Mağazada 2 kg çilek varsa o kadar koymuştur." dedi.

    Ben de "O zaman kalan miktarı iade etseydiniz." dedim. Yetkili ise "Onu iade edemiyoruz, sistem izin vermiyor." şeklinde cevap verdi.


    Bu nasıl mantıklı olabilir? Sipariş ettiğim ürün miktarı eksikse, kalan tutarın iade edilmesi gerekmez mi? Mağazada olmayan ürünün ücretini almak nasıl bir uygulamadır? Sadece meyvede böyleymiş.


    Daha sonra mağaza personeli olduğunu söyleyen biri aradı 1-2 gün sonra ve kamera kayıtlarına bakacağını söyledi. Ancak, mağaza çalışanları ürünlerin doğru tutarda konduğunu iddia etti. Bu görüşmeden sonra da bir dönüş olmadı, hala bekliyorum. Her gün defalarca kayıt açıyorum.



    Hesap Kapatma ve Mağduriyetin Devam Etmesi


    Yaklaşık 5 gün önce, 5 mayıs civarı hesabım kapatıldı. Yani olaydan birkaç gün sonra. Beni susturmak ve şikayetlerimi geri çekmem için bunu yaptıklarını düşünüyorum, çünkü hesabımı o günden sonra hiç kullanmadım. Kapanmasını gerektirecek bir işlem yapmadım. İçinde 60 lira vardı. Bu eksik ürün iadelerini aldıktan sonra tamamen silip bir daha kullanmayacaktım zaten. Bu iğrenç ve zorba mağazayı.


    İçerisinde bakiye bulunmasına rağmen hesabımın kapatılması ve halen açılmaması mağduriyetimi daha da arttırdı. Bu kadar duyarsız ve müşteri memnuniyetini hiçe sayan bir tutumla karşılaşmak beni son derece hayal kırıklığına uğrattı.


    Yaptıklarım

    • Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurdum.
    • Şikayetvar'a yazdım.
    • CİMER'e yazdım.
    • Google Maps üzerinden mağazaya yorum bıraktım.

    Başka öneriniz var mı?



    Bu mağazaya gereken yorumu yapmak isteyenler için google maps: 



    Cepte Şok'ta yeni adres yaratıp "kapıda kredi kartı ödemesi" seçip nota benden selam söylemek isteyenler olursa da ya üstteki konumdan ya da şu adresi kullanabilir:

    1404 sokak Zerdalilik, Antalya








  • @Muamma 77 Hocam ne diyor bu

  • Daima Mirgos’ dan sipariş geçerim…

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dsaewq D kullanıcısına yanıt

    Ne yazik ki doğru söylüyordur, bizim Cep Şok hizmeti çok kötü


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.