Şimdi Ara

ŞOK!!! Focus 1.6 TDCI 109 HP dizel partikül filtresii 4000 TL (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
151
Cevap
2
Favori
33.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Adamlar niye soylesin ki satarken? Keriz mi?

    VW jetta-golf'teki TDI motorda bu dalgadan var mi acaba?

    Bir de overken yere goge sigdirilamayan DSG sanzimanli arac alan arkadaslar baski balata(lar) bittiginde ne kadar masraf cikaracagini sordular mi acaba cok merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi catalyst -- 14 Ekim 2010; 22:48:54 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: catalyst

    Bir de overken yere goge sigdirilamayan DSG sanzimanli arac alan arkadaslar baski balata(lar) bittiginde ne kadar masraf cikaracagini sordular mi acaba cok merak ediyorum.


    Güzel sormuşsun valla. Açık arttırmayı ben açıyorum. Caddylerde baskı balata için 3.000 TL istiyorlardı bir ara yetkili serviste. DSG de çift olduğuna göre 6.000 TL diyorum en az.

    Hatta DSG adı yeter deyip 7.000 TL'ye çıkarttım. !

    [simage][/simage]

     ŞOK!!! Focus 1.6 TDCI 109 HP  dizel partikül filtresii 4000 TL




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Başlık Sadece Focus için olduğundan dolayı anlamsız olmuş.. Değiştirilerek ''DPF Filtresi Hakkında'' Başlıklı birşey yazılabilir.

    Lpg mevzusuna gelirsek,Lpg ile 300-400 bin km leri devirmiş ve uzun süre sorunsuz kullanmış çok taksici var.. Era ve Focusda bu araçlara dahil.



    onlarin hepsi rektefiye goruyor,benimde 2.aracim lpg li ,filtresini degistirmeye gittigimde lpg ci sirf taksici kayniyor,cogunun ayar bozuk,performanstan dusuyor,motor bozuldu kac kere deyip duruyorlar.dizel ile lpg bir tutulamaz bence sonucta sonradan takilan bir parca ve illaki bir sure sonra uyumsuzluk olabiliyor.ve lpg dizel kadar ekonomik degil.Konu lpg degil zaten.

    su dpf icin soyluyorum arkadaslar dpf niz bozulursa sokun atin hic bir sekilde o kadar paralar vermeyin.dpf nin motora hic bir yarari yok sadece emisyonu dusurmek icin performanstan calan bir parca.dizel araclarini modifiye etmek isteyenler guc artisi saglamak icin o parcayi direk sokup atiyorlar.temizlemekte care degil kisa bir sure sonra yine tikaniyor.egr ve dpf iptali nin dyno da motora gore 3-5 hp aldigini soyleyen cok arkadasim var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    LPG de surekli ayar yapilmasiyla, rolantiyi bozmasiyla insanin canini sIkiyor,uzun kmlerde motor omrunden caliyor...


    driftspec arkadaşım lpg li aracımı yaklaşık 45.000 km kullandım, Ne ayar gerekti, ne rölanti bozdu, ne de motor arızası verdi.

    Aracım 2004 Focus 1 idi. Taktırdığım kit Teleflex marka idi. İşte linki:

    http://www.teleflexgfiturkiye.com/

    Şu an 3 yıl ya da 100.000 km yazılı garantileri var. Bu süre içinde araçta arıza ışığı yanmayacak, yaz-kış ayar gerektirmeyecek, beklenmedik bir arıza çıkartmayacak.

    Eskiden çok kişinin canı yanmış lpg den ama kaliteli bir kit + sağlam montaj ile hiç bir sıkıntı yok.

    Saygılar.

    Haluk




    bende tartarini taktirdim,cok profosyonel bir ekiple taktilar.ayar disinda pek sorunum yok ama dizelle kiyaslamam bile,ayrica dizel aracim var,dizel daha ekonomik ,varolan yuksek torkta cabasi,ve feribotlar,alisveris merkezleri konusuda insanin canini sIkiyor lpg,simit tanklada stepne olmuyor ve simitle gidilecek mesafe cok daha az oluyor..teleflexi duydum ve dusundum ama standart lpg sistemlerine gore cok daha pahali ve ben taktirirken daha yeni cikmisti.simdi taktircak olsam kesinlikle dusunurdum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec

    bende tartarini taktirdim,cok profosyonel bir ekiple taktilar.ayar disinda pek sorunum yok ama dizelle kiyaslamam bile,ayrica dizel aracim var,dizel daha ekonomik ,varolan yuksek torkta cabasi,ve feribotlar,alisveris merkezleri konusuda insanin canini sIkiyor lpg,simit tanklada stepne olmuyor ve simitle gidilecek mesafe cok daha az oluyor..teleflexi duydum ve dusundum ama standart lpg sistemlerine gore cok daha pahali ve ben taktirirken daha yeni cikmisti.simdi taktircak olsam kesinlikle dusunurdum.



    Aslında yazdıklarına hak vermemek elde değil. Eski aracım 2004 C-Max ti TDCI GHIA idi ve gerek donanım, gerek performans ve gerekse de yakıt tüketimi açısından çok memnundum. Bir seferinde Ankaradan çıkıp hızımı 99 a sabitleyerek tek molayla İzmir'e gittim ve de işimi görüp aynı depo ile Ankara'ya döndüm. Tam 1170 km götürdü 5O litre yakıt benim kocaman C-Maxi. Çok da severdim yolda efendi gidip neredeyse hiç mola vermeden keyifle etrafı da seyrederek gitmeyi. Ancak daha sonra evlendim ve de eşim Ankara-İzmir güzergahında neredeyse 4 mola istiyor. 2 molada orta yolu buluyoruz :) ama artık menzil benim için eskisi kadar önemli değil.

    Ev almak için 2007 de C-Max i sattığım zaman her ne kadar çok üzülsem de bir yandan da 110.000 km olmuş bir araçtı ve de masraflı sorun çıkartma dönemi gelmişti.

    Sonra eşimin Focusa kaldık mecburen ve de bir süre benzinli kullandıktan sonra lpg taktırdım. 3 ay önce aracımı sattım ve de dizel Auris aldım 2010 model. Bana gürültülü geldi benzinliye alıştıktan sonra. Hatta Focus Ankarada 1.85 ten alınca lpg yi, dizel Auristen biraz daha az yakıyordu. Bir türlü alışamadım tekrardan dizel araca. Şehir içinde çok kısa kalan ilk 2 vitesi de beni memnun etmedi. 2 ay kullandıktan sonra onu da sattım.

    Bizim burada alışveriş merkezlerine lpg li girememe durumumuz yok. Alırım bir Accord, takarım tekrardan Teleflexi, neredeyse eski C-Maxim kadar bir yakıt masrafıyla heryere giderim diyorum şimdi.

    Focus benzinli özellikle yokuşlarda bana önceki dizel aracımı çok arattı ama 2.0 155 bg'lik Accord'da benzer bir sıkıntı çekeceğimi sanmıyorum.

    Teleflex'e toplamda 5-6 arkadaşımı daha yönlendirdim ve de hiçbirinde en ufak bir sıkıntı yaşanmadı. Motor arıza ışığı yanmadı, ayar kaçmadı. Sadece filtre değişimi için 10.000 de bir ziyaret ediyoruz ve de 15 dk da bir çay içip 30 TL gibi bir de ücret ödeyip çıkıyoruz.

    Çok memnun kaldım anlayacağın Teleflexten.




  • A6'da yıllardır var bu sistem ama kendiniz aracı sabit 2500 devirde 15 dakika kadar sürünce egsoz ısısı 600 derecenin üstüne çıkınca %100 oranında temizliyor. Tabi metropol şehirde yaşayanlar sürekli dur kalktan dolayı bu işlemi sık tekrarlamak zorunda kalıyorlar. A6'da da değişim ücreti 5.000 TL civarında diye biliyorum. Ancak çok aykırı bir durum olmadıkça değiştirmeye gerek kalmıyor. Kendiniz temizliyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec

    su dpf icin soyluyorum arkadaslar dpf niz bozulursa sokun atin hic bir sekilde o kadar paralar vermeyin.dpf nin motora hic bir yarari yok sadece emisyonu dusurmek icin performanstan calan bir parca.dizel araclarini modifiye etmek isteyenler guc artisi saglamak icin o parcayi direk sokup atiyorlar.temizlemekte care degil kisa bir sure sonra yine tikaniyor.egr ve dpf iptali nin dyno da motora gore 3-5 hp aldigini soyleyen cok arkadasim var


    Sökün atın demesi kolay ama arıza lambası yanıyor ve söndüremiyorsunuz problem bu.

    Aynı şey benzinli araçlardaki katalitik konverter için de geçerli. Problem çıkınca fiyatı 3000-4000 TL olduğu için genelde içi boşaltılıp takılıyor ve arıza lambası yanar vaziyette kullanıyorlar aracı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst


    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec

    su dpf icin soyluyorum arkadaslar dpf niz bozulursa sokun atin hic bir sekilde o kadar paralar vermeyin.dpf nin motora hic bir yarari yok sadece emisyonu dusurmek icin performanstan calan bir parca.dizel araclarini modifiye etmek isteyenler guc artisi saglamak icin o parcayi direk sokup atiyorlar.temizlemekte care degil kisa bir sure sonra yine tikaniyor.egr ve dpf iptali nin dyno da motora gore 3-5 hp aldigini soyleyen cok arkadasim var


    Sökün atın demesi kolay ama arıza lambası yanıyor ve söndüremiyorsunuz problem bu.

    Aynı şey benzinli araçlardaki katalitik konverter için de geçerli. Problem çıkınca fiyatı 3000-4000 TL olduğu için genelde içi boşaltılıp takılıyor ve arıza lambası yanar vaziyette kullanıyorlar aracı.


    sondurulebiliyor ,boyle parcalar mevcut satiliyor yada ozel yaptirilabiliyor,arada cok cins araclarda cikabiliyor belki onlarda sorun cozulebiliyormu bilmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst


    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec

    su dpf icin soyluyorum arkadaslar dpf niz bozulursa sokun atin hic bir sekilde o kadar paralar vermeyin.dpf nin motora hic bir yarari yok sadece emisyonu dusurmek icin performanstan calan bir parca.dizel araclarini modifiye etmek isteyenler guc artisi saglamak icin o parcayi direk sokup atiyorlar.temizlemekte care degil kisa bir sure sonra yine tikaniyor.egr ve dpf iptali nin dyno da motora gore 3-5 hp aldigini soyleyen cok arkadasim var


    Sökün atın demesi kolay ama arıza lambası yanıyor ve söndüremiyorsunuz problem bu.

    Aynı şey benzinli araçlardaki katalitik konverter için de geçerli. Problem çıkınca fiyatı 3000-4000 TL olduğu için genelde içi boşaltılıp takılıyor ve arıza lambası yanar vaziyette kullanıyorlar aracı.

    4000 Tl vermektense yanarsa yansın o ışık umurumda olmaz.




  • Arkadaşlar aracımda DPF var demişlerdi ama,Yetkili agızdan öğrendiklerime göre de 95 BG ve üstü araçlarda DPF standart,95 BG altında yokmuş
  • çok abartıyorsunuz sizde canım 5 10 tl birşey bu parça isteyen varsa bu forumdaki arkadaşlar getirip takıyor

    http://www.renaultclubtr.com/forum/showthread.php?t=51802




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UTKTOTİ

    çok abartıyorsunuz sizde canım 5 10 tl birşey bu parça isteyen varsa bu forumdaki arkadaşlar getirip takıyor

    http://www.renaultclubtr.com/forum/showthread.php?t=51802


    Şaka mı gerçek mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UTKTOTİ

    çok abartıyorsunuz sizde canım 5 10 tl birşey bu parça isteyen varsa bu forumdaki arkadaşlar getirip takıyor

    http://www.renaultclubtr.com/forum/showthread.php?t=51802


    hahaha saflara bak dpf yi klima filtresi sanmışlar 5-10tl ye aldık diyorlar cahilliğin bu kadarı
    biraz araştırın be kardeşim komik olmayın...bayram şakası falan yapmıyorsunuz herhalde?




  • Sevgili driftspec;

    Bu dpf zımbırtısı tam olarak hangi araçlarda var ve birçok yorumun konuyla alakasız şeyler olduğu sebebiyle aramayı bıraktım sizden ricam bana kısaca bir özet geçermisiniz tam olarak nedir bu ve değişmesi gerekiyor mu erken yada geç ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmirlil35

    Sevgili driftspec;

    Bu dpf zımbırtısı tam olarak hangi araçlarda var ve birçok yorumun konuyla alakasız şeyler olduğu sebebiyle aramayı bıraktım sizden ricam bana kısaca bir özet geçermisiniz tam olarak nedir bu ve değişmesi gerekiyor mu erken yada geç ?

    merhabalar.bu dpf nin tam olarak hangi araçlarda olduğunu bilmem imkansız ,ama özet olarak yeni nesil çoğu dizel araçta ve en net bildiğim psa nın 110 hplik tüm araçlarında var,ayrıca buna en net bilgiyi almaya niyetlendiğiniz araç firması verebilir yada teknik kataloglar.dpf li araçlar alınmaz,bozuldumu maliyeti çok yüksek gibi bir kanıya varmayın,artık çoğu motor bunu kullanıyor,tam görevi yanmamış dizel partiküllerini tekrar yakmak ve euro5 emisyonuna göre emisyon değerlerini düşürmek,kısacası basit olarak benzinli araçlardaki katalizatör vaziyeti görüyor. bu parça zamanla kurum bağlıyor ve tıkanıyor,bunun sonucunda performans kaybı yaşanıyor ayrıca net bir ömrü yok ama bana göre dpf nin türkiye şartlarındaki ömrü 100bin km fakat 100bin kmden sonrada değiştirme şartı olacağını sanmıyorum sadece yavaş yavaş performans kaybı yaşanır,bunuda o parçayı temizleyerek yada söküp yerine düz boru takıp arıza sensörlerini çeşitli özel parçalarla söndürerek aşmak mümkün.aslında tek amacı emisyon düşürmek başkada bir işe yaramıyor,sökünce performans azda olsa artıyor.iyi günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi driftspec -- 19 Kasım 2010; 2:50:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs
    Geçenlerde, başka bir forumda, yetkili servisin Captiva'nın partikül filtresine 12.000 tl istediğini okuduktan sonra bu haber hiç etkilemedi.


    quote:

    Orijinalden alıntı: UTKTOTİ
    çok abartıyorsunuz sizde canım 5 10 tl birşey bu parça isteyen varsa bu forumdaki arkadaşlar getirip takıyor


    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec
    aynı partikül filtresi captivada 9000 tl.o yüzden birşey olduğunda sök gitsin, motora daha faydalı az birazda güç alırsın.


    http://www.mertozelservis.com/partikul-filtresi-captivaantara.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ihsanokur -- 19 Kasım 2010; 10:14:45 >




  • Türkiye'de satılan araçlarda Euro5 kriterlerine uygun motor var mı ki?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ntquartex -- 19 Kasım 2010; 10:50:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ntquartex

    Türkiye'de satılan araçlarda Euro5 kriterlerine uygun motor var mı ki?


    http://forum.donanimhaber.com/m_35091271/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre BİÇER


    quote:

    Orijinalden alıntı: UTKTOTİ

    çok abartıyorsunuz sizde canım 5 10 tl birşey bu parça isteyen varsa bu forumdaki arkadaşlar getirip takıyor

    http://www.renaultclubtr.com/forum/showthread.php?t=51802


    Şaka mı gerçek mi?

    Neyden bahsettiklerini gayet iyi biliyorlar .Kilmaların partikül filtresinden bahsediyorlar ki bu da doğrudur.

    Buradaki bahsedilen şey ise mazottaki partikül ve filtresi..

    Asıl diğer arkadaş oradaki konuyu kendi kendine buraya bağlayıp eğlenmiş..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: davidxxx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre BİÇER


    quote:

    Orijinalden alıntı: UTKTOTİ

    çok abartıyorsunuz sizde canım 5 10 tl birşey bu parça isteyen varsa bu forumdaki arkadaşlar getirip takıyor

    http://www.renaultclubtr.com/forum/showthread.php?t=51802


    Şaka mı gerçek mi?

    Neyden bahsettiklerini gayet iyi biliyorlar .Kilmaların partikül filtresinden bahsediyorlar ki bu da doğrudur.

    Buradaki bahsedilen şey ise mazottaki partikül ve filtresi..

    Asıl diğer arkadaş oradaki konuyu kendi kendine buraya bağlayıp eğlenmiş..



    Düzeltiyorum:

    Arkadaşımız tamamen haklı .Cümbüş olmuş..

    Bahsedilen forumda motor-şanzıman kısmında adı geçiyor .Soran kişide özellikle dizel araçlarda diye belirtiyor zaten ..




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.