Şimdi Ara

ŞOK!!! Focus 1.6 TDCI 109 HP dizel partikül filtresii 4000 TL (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
152
Cevap
2
Favori
33.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alamre
    quote:

    Orijinalden alıntı: erakcora


    quote:

    Orijinalden alıntı: alamre

    Her zamanki gibi TOYOTA diyorum arkadaşlar.Dizeli en masrafsız araç olarak nitelersek yanlış olmaz heralde?(servise götürürseniz tabii 20000 bakımına 320 lira alabilir)

    Periyodik bakımlar sineğin yağı kadar düşük bir mebla oluyor, diğer masraflar yanında. Turbo 2-3 bin, enjektörler 3-4 bin, pompa2-3 bin



    Öyle tabii ki ancak yağ değişimi ve bir kaç ufak değişime 320 lira fazla duruyor.Ayrıca Toyotalarda turbo yok.Enjektörler sağlam yerden yakıt aldıkça gayet uzun süreli(her araç için).Piyasadaki dizelleri düşünürseniz en masrafsızı diye düşünüyorum..

    Ayrıca triger kayışı yok,zinciri var.Sadece bu özellği bile alınası yapıyor.

    Nasil yok turbo var.




  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M-A-S -- 21 Ağustos 2010; 22:19:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alamre


    ...Toyotalarda turbo yok...

    Ayrıca triger kayışı yok,zinciri var.Sadece bu özellği bile alınası yapıyor.

    Gerçekten turbo yok mu?
    Yoksa 1.4 motor o aracı nasıl kaldırıyor şaştım doğrusu.Turbosuz kağnı gibi olması lazım değil mi?

    Bu arada zinciri multijet motor da kullanıyor.
  • Arkadaşlar bu dpf connect içinde geçerli mi?

    Aracın kitapçığında bir dpf'den bahsediyor ama connectekinin fiyatının 4000 olmaması lazım

    dpf+enjektör+turbo yu toplasan sıfır araba parasını geçecek
  • turbo var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alamre


    Öyle tabii ki ancak yağ değişimi ve bir kaç ufak değişime 320 lira fazla duruyor.Ayrıca Toyotalarda turbo yok.Enjektörler sağlam yerden yakıt aldıkça gayet uzun süreli(her araç için).Piyasadaki dizelleri düşünürseniz en masrafsızı diye düşünüyorum..

    Ayrıca triger kayışı yok,zinciri var.Sadece bu özellği bile alınası yapıyor.




    Fanatiklikle bilgisiziligin sonu.

    http://www.youtube.com/watch?v=kp8h5XLLbGA



    Allah icin bilmiyorsaniz yorum kalabaligi yapmayin, google a yazip teyit alin ondan sonra cevap atin.


    ayrica triger kayisi 100 bin kmde degisiyor, zincirler de 120-150 bin km civari asinmaya gore degisiyor. kaleme vurunca zincir daha pahali, toyota aldin diye yagini suyunu koyup 1 milyon km binemiyorsun maalesef.




  • Bu aktif emisyon indirgeme sistemleri özellikle ağır vasıta motorlarında uzun süredir kullanılıyor. MAN, DAF, SCANIA, VOLVO, MERCEDES-BENZ vb. gibi otobüs ve TIR araçlarının AdBlue adındaki sistemi zorunlu olarak kullandıkları ülkeler olduğunu sanıyorum. Türkiye'ye de ithal edilen ve burada üretilen ağır vasıtalara monte edilen ithal motorlarda AdBlue Tankı ve AdBlue Dozajlama Sistemi ayrıca ithal ediliyor ve örnek olarak 30.000 Euro tutarında 270 PS'lik bir MAN motorunda 5.000 Euro'yu bulabiliyor.

    Bu tür dış destekli yakıt işleme sistemlerinin otomobillere kadar inmesi ve hatta Türkiye'ye de ithal edilmesi bir dönüm noktası, bir gelişim. Bu yüksek fiyatları ödemek istemeyenler için alternatif imkan sunmak da kendi başına bir piyasa olacak ve bu piyasaya da akıllı ve elini çabuk tutan oyuncular girecek.
  • Otomobil sahibi olmak kolay ancak aracın olağan ve olağan dışı masraflarının altından kalkmak herkesin harcı değil. Bazı hesapları iyice yapmadan otomobillere onbinlerce lira vermek kesinlikle cahillik. Gece başınızı yastığa koyduğunuzda aklınızdan acabalar geçiyorsa, toplu taşımaya geçme vaktiniz gelmiş demektir bana göre.
  • o sensörleri her türlü kandırıp iptal etmenin bir yolunu bulur bu memleketin insanları
    4000 lira ne demek yahu, oha yani
  • Zamanında CINE5'in Nagravision şifresine FB-GS derbisi öncesi silah zoruyla 15 dakikada çözüm bulan mahalledeki TV tamircisi Fevzi Usta gibi buna da muhakkak ve mutlak surette kart, bord, modül, sensör, prop, direnç gibi bir uydurma yöntemle çözüm bulacaklardır. Bence Türkiye'nin Rus Hackerlara taş çıkartan bilgisayar fareleri kafalarını milletin banka hesaplarını boşaltmak yerine bu gibi faîdeli şeylere harcasa yurtdışına bile teknoloji ihracatı yapar, hatta içine yetkisiz kopyalama ve izinsiz kullanım için bug bir yerleştirir.

    Yıl 1988, tarih Temmuz ayının sıcak bir Cumartesi akşamı
    Kemer'deki Milta Club Aldiana'nın çakıl sahili, gece saat 02:00
    Kollarına fıstık gibi Alman sarışını almış genç Türk delikanlısı kulüp içinde yana yana sağa ve sola koşuyor:
    "Tesis yok, tesis...!!!"



    quote:

    Orijinalden alıntı: Real_ETA

    o sensörleri her türlü kandırıp iptal etmenin bir yolunu bulur bu memleketin insanları
    4000 lira ne demek yahu, oha yani




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M. Reha


    quote:

    Orijinalden alıntı: erakcora


    quote:

    Orijinalden alıntı: alamre

    Her zamanki gibi TOYOTA diyorum arkadaşlar.Dizeli en masrafsız araç olarak nitelersek yanlış olmaz heralde?(servise götürürseniz tabii 20000 bakımına 320 lira alabilir)

    Periyodik bakımlar sineğin yağı kadar düşük bir meblağ oluyor, diğer masraflar yanında. Turbo 2-3 bin, enjektörler 3-4 bin, pompa2-3 bin


    Bozgunculuğun lüzumu yok.

    Turbo, enjektör, pompa derken ''Milletin aklına, karpuz kabuğu düşürdünüz.''





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Zamanında CINE5'in Nagravision şifresine FB-GS derbisi öncesi silah zoruyla 15 dakikada çözüm bulan mahalledeki TV tamircisi Fevzi Usta gibi buna da muhakkak ve mutlak surette kart, bord, modül, sensör, prop, direnç gibi bir uydurma yöntemle çözüm bulacaklardır. Bence Türkiye'nin Rus Hackerlara taş çıkartan bilgisayar fareleri kafalarını milletin banka hesaplarını boşaltmak yerine bu gibi faîdeli şeylere harcasa yurtdışına bile teknoloji ihracatı yapar, hatta içine yetkisiz kopyalama ve izinsiz kullanım için bug bir yerleştirir.

    Yıl 1988, tarih Temmuz ayının sıcak bir Cumartesi akşamı
    Kemer'deki Milta Club Aldiana'nın çakıl sahili, gece saat 02:00
    Kollarına fıstık gibi Alman sarışını almış genç Türk delikanlısı kulüp içinde yana yana sağa ve sola koşuyor:
    "Tesis yok, tesis...!!!"



    quote:

    Orijinalden alıntı: Real_ETA

    o sensörleri her türlü kandırıp iptal etmenin bir yolunu bulur bu memleketin insanları
    4000 lira ne demek yahu, oha yani




    bu kısım doğruysa gerçekten saygı duydum Fevzi Ustaya
    nagra1 eskidir meskidir ama fena da değildir nasıl başarmış acaba




  • DH Forumdan önce uydu yayınları alanında çok aktiftim. Analog yayınlarla bu işe başladım. Drop, LNB ayarı ve sinyal güçlendiricileri, F konektör elimizden düşmezdi. Eski evde hâlâ 4 metrelik tek parça parabol çanağım duruyor (19.2 ASTRA için ayarlı ve şimdi Sahibinden.com'da da satılık). Balıkesir'de Mehmet Dedebaş'tan öğrendim hepsini, teknoloji, montaj ve kurulum, sonra kendim de araştırdım. Olay 1994'te Balıkesir'de oluyor, şehrin ortasından geçen kanalın üst tarafında bir maç yayını ağırlıklı kıraathanede. Hatta kıraathanenin karşısında rakip kıraathanenin çatısında benim 4 metrelik çanağın aynısı (belki de halen) duruyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Real_ETA

    bu kısım doğruysa gerçekten saygı duydum Fevzi Ustaya
    nagra1 eskidir meskidir ama fena da değildir nasıl başarmış acaba


    Ekleme: Fevzi Ustaya şunu demişler:

    - Ya çözecen, ya ölecen...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 22 Ağustos 2010; 1:04:17 >




  • bir fıkra vardır "fiyatını duysan" diye ona benzemiş biraz :)

    ......." kadının biri , elit el halıları satan bir dükkana girer,,halıları incelerken bir İran halısına gözü takılır, eğilip tam bakacakken oda ne sesli şekilde gaz çıkarır ..çok utanır,hemencecik birileri varmı diye etrafa bakarken, satıcının tam arkasında olduğunu fark eder ,,konuyu değiştirmek için satıcıya döner ve "kaç paradır bu " diye sorar ,,adam gayet pişkin " hanfendi halıya bakmakla gaz çıkardınız birde fiyatı duysanız kesin ...çarsınız" der..
    :))
    " fiyatı da duydum ya,,bi sıcaklık uğradı sanki " :))

    valla işin şakası bi tarafan çevremdeki pekçok insan için ciddi bir rakam ..bir taraftanda " aslan besleyen ne yediğine bakmaz" durumu..
    .. merak ettiğim neden teknoloji hep tüketime doğru ilerlemekte,arabalar söz konusu olduğunda,,pratikleşmek, bakım maliyetlerini düşürmeye yönelik bi şeyler yapmak yerine ,,sürekli daha çetrefilli makineler haline geliyor..(hem tamir edilemeyen hemde pahalı )
    ,,tamam üreticiler kar etme peşinde orası açık, ben tüketicilerin derdindeyim.. !




  • "Aracın ömrü boyunca hiçbir bakım gerektirmeyen yeni bir dizel partikül filtresine sahip motorunda"

    kuga modelinde böyle bir ibare var dediğiniz filtre kugada yok sanırım.
  • Benim de 2004 full megane HB aracım var. Geçen gün xenonlardan biri yanmadı. Eyvah dedim. Gitti 400 TL Xenon parası dedim. Ama sağlam çıktı. Arabanın sigorta kutusunda, fara giden kablosunda ve xenon arkasında bulunan fincan gibi bir parça arızalıymış. Masraf ne kadar dedim. İşçilik hariç 1500 TL dediler. Aynen şok oldum tabi......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde
    Ekleme: Fevzi Ustaya şunu demişler:

    - Ya çözecen, ya ölecen...


    yusuf yusuf demek ki


    güzeldi eskiden herşey hatta cine 5 ve uyduda ki şifreli kanallar bile
    şimdi hepsi çok otomatik, karışık ve içinden çıkılmaz. tıpkı yeni nesil otomobiller gibi...
  • Filtrenin ucuzlaması için firmaların birkaç yıl kullanıcıları söğüşlemesi lazım tıpkı turbo ve enjektörde olduğu gibi.

    Teleflex Tunalıdaki Serdar Bey 2 yıl önce şöyle demişti: "Türkiye dizel çöplüğü olacak!" Haklı çıkacak galiba.
  • bakın ne demiş adam:
    quote:


    Bu sistemin maliyeti yüksek olduğundan Focus Trend 90 PS modellerde yoktur, 109Ps Titaniumlarda bulunmaktadır. Türkiye için yeni bir sistem olduğundan, servis personelinin pratik çalışma bilgisi ve müşterinin bu konuda henüz yeterli bilgisi yoktur. Ancak dünyada yıllardır kullanılmaktadır, hatta DPF temizleme cihazları da mevcuttur (Carbon clean cihazı benzeri)
  • Bildiklerimi ve düşüncelerimi paylaşayım :

    1-) DPF 109 beygirlik TDCI motorların 2009 ve sonrası olan modellerinde var (Servisden teyit ettirmedim).
    2-) Her dizelde DPF yok örneğin TDCI 90 Beygirlik model. Motor zaten yeni Euro normlarını karşılıyor.
    3-) Her ürtici kendi motorunun yapısına göre DPF uygulayacaktır. Bu da motorun emisyonuna bağlı olarak farklılık gösterecektir.
    Yani bazı modellerde DPF uygun olacaktır bazılarında pahalı.
    4-) Dizel araç almadan önce bakım maliyetleri ile ilgili artık daha detaylı bilgi almak gerekecek.
    5-) Euro normlarını DPF olmadan sağlayan motorlar daha çok tercih edilebilir (Fiyatına bağlı olarak)
    6-)Taner Beye katılıyorum mutlaka bir çaresi de zamanla bulunur ve hayata geçer



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 22 Ağustos 2010; 8:07:21 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.