Şimdi Ara

SNR DEGERI -5 YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
717
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 15
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 saat 40 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 6
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • GoldenParsTR (15 mesaj) NitroNos (7 mesaj) M1Abrams (1 mesaj) e_capkan (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (12 mesaj) Mobil (12 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1779 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar selam 2 3 gün önce aniden internetim gitti ve hat değerlerine baktığımda yerlerdeydi. 2 yıldır sorunsuz kullandığım 24 megabit tanımlı hattımşuan berbat durumda 3 4 hafta öncede yağmur yağdı ve aynı bu şekilde 1 2 güne bozulup tekrar düzelmişti. Ancak bu sefer hiçbir şekilde düzelmiyor 20 saniye sürmeden hat snr değeri -5 lere düşüp kopuyor.

    Telekom geldi direkten gelen kabloda ek varmış değiştirdi birşey farketmedi. Gitti direkteki küçük kutuya baktı ordan benım hattı ölçtü ordada aynı şekilde kopuyordu. Gitti saha dolabından yer değiştirdi birşey farketmedi bi santraldeki kabloda sorun olabilir diyip gittiler geri dönüş sağlanmadı ve sorun çözülmedi tekrardan aradım ttneti birdaha bakılacak sorun nerde olabilir sizce mahalledeki kutuya kadar bakıldı.







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GoldenParsTR -- 2 Temmuz 2017; 16:6:17 >



    |
    |




  • Yarbay
    14118 Mesaj
    telekomun çözmesi lazım bu sorunu.
    yapacağınız birşey yok
    arıza kaydını kapatmışlar mı?
  • Binbaşı
    1779 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    telekomun çözmesi lazım bu sorunu.
    yapacağınız birşey yok
    arıza kaydını kapatmışlar mı?

    Kapatılmamış ama çözümede ulaşamadılar
    |
    |
  • Yarbay
    10145 Mesaj
    Santral'e arıza kaydı bırak Vdsl kartını değiştirsinler portta sorun var.
  • Binbaşı
    1779 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Santral'e arıza kaydı bırak Vdsl kartını değiştirsinler portta sorun var.

    yarın tekrar bakıcaklar hocam olmassa santrale giderim veya ararım.
    |
    |
  • Binbaşı
    1779 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Santral'e arıza kaydı bırak Vdsl kartını değiştirsinler portta sorun var.

    Hocam geldiler az önce prensibal bakılmış dolaptan bakılmış dediler kutuya filan bakılmış dün bakmışlar bizim yapıcagımız portu değiştircez başka yapılcak bişi yok diyorlar
  • Yarbay
    10145 Mesaj

    Değiştirdikten sonra hat değerlerini at olur mu
    |
    |
    GoldenParsTR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1779 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Değiştirdikten sonra hat değerlerini at olur mu

    Eve gidince yazarım hocam.
    |
    |
  • Binbaşı
    1779 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Değiştirdikten sonra hat değerlerini at olur mu

    Hocam hiçbir değişiklik yok portu değiştirdilermi bilmiyorum ama müşterı hızmetlerıyle gorustum gelen ekip iç tesisatta ankastre splitterda sorun var demiş yanlız benım eve gelen kablo direk modeme giriyor ne ankastre ne splitter var kendiside gördü ama öyle demişler tekrardan kayıt açtım
  • Yarbay
    10145 Mesaj

    Santral ekibi binaya geldiği zaman arasın değerleri ölçün eğer değerler ankastrede iyi ise o zaman bina içi tesisatta veya modemde sorun var farklı bir modem takıp bir deneyin derim.
    |
    |
    GoldenParsTR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    727 Mesaj
    Direkten ölçüp aynı şekilde kopmayı görüyorlar yine de iç tesisatta sorun var diye kaydı kapatıyorlar. Btk şikayet edin veya müdürlüğe gidin
  • Binbaşı
    1779 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Santral ekibi binaya geldiği zaman arasın değerleri ölçün eğer değerler ankastrede iyi ise o zaman bina içi tesisatta veya modemde sorun var farklı bir modem takıp bir deneyin derim.

    Hocam sözde kabloya kadar sorun düzeltilmiş modemde sorun varmış değiştirin dediler bugün götürcem bir modem portta değişmiş öyle dediler pek inandırıcı gelmedi ama.
    |
    |
  • Binbaşı
    1779 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: M1Abrams

    Direkten ölçüp aynı şekilde kopmayı görüyorlar yine de iç tesisatta sorun var diye kaydı kapatıyorlar. Btk şikayet edin veya müdürlüğe gidin

    Hocam bugünde geldiler kabloya kadar sorun düzelmiş ama ne hikmetse modem sorunluymuş bu akşam deniycem bi modem.
    |
    |
  • Binbaşı
    1779 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam bunlar napmış bilmiyorumda sabah kopma vardı bugün telekomculara modem değiştircem gitmeyın dedım eve dun portu degıstırdık bı modemle dene bakalım dediler. Hat şuan berbat 24ü göremez hiçbirşekilde arızayı cozemedıler ne oldu bılmıyorum hat bu hale geldi acayip delirtti benı bu durum ne yapıcam bılmıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GoldenParsTR -- 4 Temmuz 2017; 21:58:37 >
    |
    |
    NitroNos kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    10145 Mesaj

    Anlamadığım nokta onlar ankastrede kaç ölçüyorlar eğer bu değerlerle aynı ise modem değiştirmeye gerek yok maksimum zorlasa 16 alırsınız bu hat değerleriyle ihtimaller dahilinde modem arızası olduğunu düşünmüyorum santral'deki Vdsl kartında veya portlarda bir sorun olduğunu düşünüyorum.

    Siz Türk Telekom'a tekrar bildirin ve BTK'ya yazın hem para veriyorsunuz hemde adam gibi hizmet veremiyorlar.

    Santral'e mi bağlısınız yoksa Beyaz buzdolabı gibi yakınınızdaki saha dolabına mı ? Arada kaç metre mesafe var ?
    |
    |
    GoldenParsTR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1779 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Anlamadığım nokta onlar ankastrede kaç ölçüyorlar eğer bu değerlerle aynı ise modem değiştirmeye gerek yok maksimum zorlasa 16 alırsınız bu hat değerleriyle ihtimaller dahilinde modem arızası olduğunu düşünmüyorum santral'deki Vdsl kartında veya portlarda bir sorun olduğunu düşünüyorum.

    Siz Türk Telekom'a tekrar bildirin ve BTK'ya yazın hem para veriyorsunuz hemde adam gibi hizmet veremiyorlar.

    Santral'e mi bağlısınız yoksa Beyaz buzdolabı gibi yakınınızdaki saha dolabına mı ? Arada kaç metre mesafe var ?

    hocam kutudan kac olctuler bılmıyorum ama orda en son kopuyordu turk telekomdaki eleman gelmiş bana burası 24 desteklemz diyor oda delirtti benı zaten şuan kopma yok ama berbat durumda hat 8 megabite sabitlemişler eve geldiğimde modeme baktım 3 saat kopma olmamış modemdede arıza yok yinede değiştirdim ben modemi portuda değiştirmişler ne oldu bende anlamadım santralden alıyorum turknet altyapı sorgulama bana 32 megabitlik paketi öneriyor ve önceden hatta problem yokkken snr değeri 17 18di 24 teyken. Yani hat kesinlikle 24ü destekliyor




  • Yarbay
    10145 Mesaj

    İnternet paketinizin ismi ve paket içeriği nedir söyler misiniz?
    |
    |
    GoldenParsTR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1779 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    İnternet paketinizin ismi ve paket içeriği nedir söyler misiniz?

    hocam kasım 2015te telefonla aramıştım belli bir paket secmedım 24 megabit 75 akk bu şekilde bu zamana kadarda cok iyiydi 3 megabayt sanıyede ındırme hızına bile ulaşıyordu.
  • Yarbay
    10145 Mesaj

    Türk Telekom il veya ilçe müdürlüğüne gidin iptal etme hakkınız var iptal edin neden iptal ediyorsunuz diyecekler 2 yıldır 24 mb kullandığını son 1 aydır 8 mb bile almadığını söyleyin altyapı birimiyle görüşün jet hızıyla sorununuzu çözeceklerdir.

    Veya hiç bir cezai bedel olmaksızın iptal de edebilirsiniz.
    |
    |
    GoldenParsTR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1779 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Türk Telekom il veya ilçe müdürlüğüne gidin iptal etme hakkınız var iptal edin neden iptal ediyorsunuz diyecekler 2 yıldır 24 mb kullandığını son 1 aydır 8 mb bile almadığını söyleyin altyapı birimiyle görüşün jet hızıyla sorununuzu çözeceklerdir.

    Veya hiç bir cezai bedel olmaksızın iptal de edebilirsiniz.

    Bimer ve btkya şikayette bulundum düzelteceklerını sanmıyorum bakalım
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
valorant points
Sohbet
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,516
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.