|
Bildirim

|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
Herhangi birinin ya da firmanın geliştirdiği, yayımladığı bir uygulama için söylediklerinize katılmak mümkün hatta anlaşılabilir de ancak Google'dan bahsediyoruz. Aylardır bir uygulamayı geliştirmek için ellerinde imkan mı yok, yazılımcı mı yok, geliştirici mi yok, yoksa cihaz mı yok? |
|
_____________________________
|
|
|
Özellikle yapay zeka iyileştirme özelliği rezalet. Yüklememle silmem bir oldu. |
|
_____________________________
|
|
Bende hala foto düzenleme uygulaması olarak duruyor. Güncelleme gelirse başka uygulamalara gerek kalmayacak. düzeltme: gördüm bana da gelmiş güncelleme ama video çekimi yok. Sade ve güzel olmuş. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koçari -- 19 Şubat 2026; 20:38:6 > |
|
_____________________________
DÜŞÜNÜYORUM , ÖYLEYSE VURUN!
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|