Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Snapdragon 855'li Lenovo Z5 Pro GT elimizde! Türkiye de ilk

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
12
Cevap
0
Favori
454
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Anasayfa Haberleri >> Snapdragon 855'li Lenovo Z5 Pro GT elimizde! Türkiye de ilk
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Bölüm Yetkilisi
    29025 Mesaj

    Merakla beklenen Snapdragon 855'li Lenovo Z5 Pro GT'yi test ediyoruz. 



    |
    |
  • Sen mükemmel bir insansın ya. Donanımhaber’in en önemli kişiliği, iyi ki varsın.

    Telefon f/p açısından müthiş. Daha fazla beklentisi olanlar xperia xz4 ve samsung s10’u bekleyebilirler.

  • Yüzbaşı
    691 Mesaj
    xiaomi mi mix 3 te amoled, lenovo da ise süper amoled ekran vardı diye biliyorum ((telefon özellik sitelerinde--karşılaştırma siteleri-- öyle yazıyordu))........... kızak kısmını sadece yukarı kısımda kullansalar altta kalan kısmıda pil miktarını arttırmada kullansalar süper olur...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    663 Mesaj
    yıllardır tek başına domine ettin be piyasayı. nasıl seviliyorsun reis bi bilsen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sostoyevski -- 9 Ocak 2019; 22:1:59 >
    |
    |
    _____________________________
    psn kullanıcı ismi : sostoyevski
  • Yarbay
    3356 Mesaj
    Alt çerçeveyi Apple gibi yapamıyorlar. Ha çok önemli mi değil tabi ki de orası da diğer çerçevelerle aynı kalınlıkta olsa bütünlük olurdu.
    |
    |
  • Çavuş
    83 Mesaj
    eline sağlık Erdi sayende merakımı giderdim.
    |
    |
  • Yarbay
    2512 Mesaj
    Erdi hocam meizu x8 turkiye ye resmi distributor garantili bi sekilde (genpa) snapdragon 710 islemcisiyle 1.999tl den giris yapti. belki f/p anlaminda incelemek istersiniz.
    |
    |
  • Binbaşı
    1358 Mesaj
    Sen mükemmel bir insansın ya. Donanımhaber’in en önemli kişiliği, iyi ki varsın.

    Telefon f/p açısından müthiş. Daha fazla beklentisi olanlar xperia xz4 ve samsung s10’u bekleyebilirler.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    72 Mesaj
    Teşekkürler Erdi. Severek izliyorum.
    |
    |
  • Binbaşı
    1609 Mesaj
    Bence telefon muhteşem gözüküyor aynı şekilde Erdi'nin incelemeleri de, verin abi bütün incelemeleri bu adama işini tutkuyla yapıyor.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    625 Mesaj

    Aman hocam, dikkat edin. hakkı alkan ve ekin kollama gibileri bu sitede kutsal olarak görülen kişiler. Editör arkadaşlar laf söyletmiyorlar. Adaletin kılıcı birazdan boynunuza iner.



    Erdi Özüağ gibileri gercek bilginin peşinde koşarken diger sözde editörler 12 yaş altı kitle için şaklabanlık yapıyorlar. Bilgi sıfır çünkü.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    yenidhuyesi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Şüphesiz ki en iyi eğitim şekli insanın kendi kendisini yetiştirmesidir...
  • Çavuş
    57 Mesaj
    Arkadaşlar illaki birilerini eleştirmek veya karalamak zorunda değiliz. Onlarda insan ve kalpleri kırılıyor. Teknoloji adına ufak bir çivi çakan bir editörün bile başımın üstünde yeri var. Sizi olgunluğa davet ediyorum. Tepkinizi takip etmeyerek gösterin.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yüzbaşı
    625 Mesaj

    Hem yurtdışı hem de Türkiye'de duzenlenen teknoloji fuarlarına bir bakın. Davet edilenler arasında sözde editör tayfasından bir düzine insan görürsünüz. Misal, hiç donanımdan anlamayıp donanım fuarlarında fink atıyor bu şahıslar. Teknoloji basınına en büyük zararı bu kitle veriyor. Yazacak çok sey var ama düzen bu maalesef, değişmiyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    mr.biceps kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Şüphesiz ki en iyi eğitim şekli insanın kendi kendisini yetiştirmesidir...
  • Çavuş
    65 Mesaj
    Emeğin için sağol. Senin sayende çok şey öğrendik.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
son dakika
Masal
haberler
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,699
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.