< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SIE Santa Monica -- 10 Aralık 2021; 13:23:15 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
SLITTERHEAD (İLK SILENT HILL YARATICISINDAN ÇIKAN KORKU OYUNU) [PLAYSTATION 5 ANA KONU]
-
-
Silent Hill Creator Oynanış, Korku Tarzı, Ortam ve Daha Fazlasını İçeren Yeni Slitterhead Ayrıntılarını Açıkladı
"Aksiyon odaklı" bir korku macerasına çıkıyoruz.
Çeviridir :
The Game Awards 2021 sırasında Silent Hill ve Siren'in yaratıcısı Keiichi Toyama , yeni şirketi Bokeh Game Studios'un ilk projesi Slitterhead'i duyurdu . Şaşırtıcı derecede kanlı ve rahatsız edici fragman, Toyama'nın öncülük etmesine yardımcı olduğu korku oyunu türüne geri döndüğünü açıkça ortaya koydu, ancak aynı zamanda birçok soruyu cevapsız bıraktı. Toyama, geliştirmenin bu erken aşamasında çok fazla şey vermek konusunda isteksiz olsa da, yeni bir röportajda IGN Japonya'ya birkaç yeni ayrıntıyı açıkladı.
Bekleyebileceğimiz oynanış şekliyle ilgili olarak Toyama, “Henüz çok fazla ayrıntıya giremem ama bunun üçüncü şahıs bakış açısıyla aksiyon odaklı bir macera oyunu olacağını söyleyebilirim. Ancak oyun, şimdiye kadar diğer oyunlarda görülmeyen birçok yeni mekaniği içerecek, bu yüzden benzersiz bir deneyimle sonuçlanacağını düşünüyorum.”
Toyama ayrıca oyunun ayarlarına da yeni bir ışık tuttu. Fragman, oyunun, Toyama'nın bize aslında kurgusal bir yer olduğunu söylediği, Çince işaretli eski püskü gökdelenler ve vitrinlerle dolu, belirsiz bir Asya şehrinde geçtiğini gösteriyor. Toyama, "Tanıyanlar, şehrin 1980'ler ve 90'ların Hong Kong'undan ilham aldığını muhtemelen fragmandan tahmin edeceklerdir" dedi. “Ancak, gerçek Hong Kong değil. Oyun, o şehrin nostaljik manzaralarını saf kurguyla harmanlayan orijinal bir ortamı keşfedecek.”
Fragmanda, bu şehrin sıradan görünüşlü sakinleri aniden grotesk yaratıklara dönüşerek bir düzeyde vücut dehşeti ve vahşet sunuyor. “Oyun, insanları taklit edebilen gizemli yaratıklarla savaşmanızı sağlayacak, ancak kendilerini ortaya çıkarmalarını sağlamak için onları nasıl söndürebilirsiniz?” Toyama'yı gösterdi. “Bu, maceranın ve hikayenin önemli bir ayağını oluşturacak. Yaratıklara, kökleri klasik tiyatroya dayanan bir tür canavar olan Yakushi adı verildi.”
Bekleyebileceğimiz türden bir korku ifadesi hakkında konuşan Toyama, "Oyun yaşamı ve ölümü ve günlük yaşamdaki bozulma sürecini keşfedecek, bu nedenle kaçınılmaz olarak bazı gelişmeler ve görseller oldukça şok edici olacak. Bununla birlikte, sadece kanın kendisine odaklanmıyoruz; korkuyu, oyuncu için daldırma hissini derinleştirecek şekilde tasvir etmeyi amaçlıyoruz. Bir korku oyunu olmasına rağmen, gizem dolu bir hikaye ve yeni tür aksiyon oynanışlarıyla çok çeşitli seviyelerde eğlenceli bir oyun yapmayı hedefliyoruz.”
Slitterhead için henüz bir çıkış tarihi veya platform açıklanmadı , ancak Toyama bize birkaç ipucu verdi. Platformların hala kararsız olduğunu, ancak Bokeh Game Studios'un “oyunun özünü korurken mümkün olduğunca çok oyuncuya ulaşmayı” umduğunu söyledi.
Serbest bırakma bir çıkış yolu olacak gibi görünüyor. “Şu anda prototipin temel konseptinin doğrulamasını tamamlamaya hazırlanıyoruz ve ardından ekibin boyutunu artıracak ve tam ölçekli üretime başlayacağız. En azından 2022'nin sonuna kadar üretime bağlı kalacağız, ancak geliştirme ilerledikçe hayranlarımızı güncellemelerle bilgilendireceğiz."
İşte karşınızda – Slitterhead korkunç bir şekilde tamamlanmaya doğru yalpalarken, 2023 için takvimlerinizi tercihen kanla işaretleyin. Toyama'dan daha fazlası için Silent Hill'i yeniden yapmanın neden Resident Evil'i yeniden yapmaktan daha zor bir görev olduğuna inandığını görün .
Kaynak :
ıgnSilent Hill Creator Reveals New Slitterhead Details, Including Gameplay, Horror Style, Setting and More - IGNhttps://www.ign.com/articles/slitterhead-details-gameplay-style-setting
-
Slitterhead: Developer Q&A
IGNyoutubeSlitterhead developers, Bokeh Game Studio answer some of your burning questions about their upcoming horror game. Silent Hill creator, Keiichiro Toyama also says that he'd like to someday return to psychological horror and create another game like his spooky classic. For more on Bokeh Game Studio, check out their official channel featuring even more videos with English subtitles - https://www.youtube.com/channel/UC-Lg1MlswX4jXkMs93XChMwhttps://www.youtube.com/watch?v=OR8F2UQZ-wo -
çok ilginç olacağa benziyor ama hiç haber yok bu oyunla ilgili.
-
Dev Diary: User Tests
Bokeh Game StudioyoutubeAlongside our Golden Hour series, we will be sharing “Dev Diary” videos so that you can follow the development of Slitterhead and listen to our internal team who share their experiences working on the game. Have a look at our new video covering a user test session conducted earlier this year. Please note that all of the in-game content is pre-alpha footage, and not a representation of the final product. Remember to subscribe to our channel @BokehGameStudio to be notified of new videos - next one coming soon. 対談シリーズに加え、『野狗子: Slitterhead』の開発現場に特化した映像も定期的に配信します。まずは先月に行ったユーザーテストに特化した映像からお送りします。※ゲームの映像は全て開発途中の内容であることご了承ください。 今後の映像もお見逃しないように、@BokehGameStudio チャンネル登録も忘れずに!https://www.youtube.com/watch?v=XYrOO0SLUAI -
Dev Diary: Motion Capture for Slitterhead
Bokeh Game Studioyoutube*Please turn on English subtitles In our latest entry, we dive into a motion capture session recorded from earlier this year. Our cutscene team takes us through the process of mocap in our upcoming title Slitterhead, and the challenges in capturing action/creature sequences. We will continue coverage of Slitterhead's development, and please expect more exciting guests who will appear in our Golden Hour series. Please subscribe to our channel to be notified of new videos! ================================ 『野狗子: Slitterhead』開発の様子をお送りする最新のDev Diaryでは、今年に行われたモーションキャプチャーの現場の様子が見られます。今作のカットシーン制作のプロセス、アクションやクリーチャーのシーンを撮影する上でのチャレンジを開発メンバーに語っていただきました。 制作現場の様子は引き続き、対談シリーズの「Golden Hour」でも意外なゲストが続々と登場する予定です。見逃さないようにチャンネル登録をお願いします!https://www.youtube.com/watch?v=y-q0HdoMnyw
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X