Şimdi Ara

Skystar 3 için Win 7 (Vista) Driver?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
2.806
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu usb dijital tv kartı alıcısını kullanıyorum fakat Win7 kurdum sürücüsünü ve buna uygun izleyebileceğim programı nerden bulacağımı söyleyebilir veya paylaşabilir misiniz?



    _____________________________
  • Arkadaşlar sksytar 3 ün sitesinde download merkezinden bahsedilmiş ama ben öyle bir yer göremedim. Üye olmuştum üyeliğim de onaylanmadı diyor kaç gündür. Nasıl indirebileceğim ben bu driver ve programları? O siteye üyeliği olan birileri yok mu? Yardım bekliyorum...
    _____________________________
  • Acilllll
    _____________________________
  • http://www.sigmaelectronic.net/tr/DOWNLOAD.HTM

    adresinde istediğiniz sürücü var.
    _____________________________
    BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR
    TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR
  • Saol hocam yardımların için.
    _____________________________
  • Programları yükledim fakat görüntü ve program acaip kasıyor. Mainconsepti seçince yüklü değil diyor. Ben de sitedeki neredeyse tüm mpeg2 ve mpeg4 codecleri yükledim ama hiç birisi işe yaramadı seçemedim de. Elecard çok kastığı için kaldırmıştım. İlk progdvb yi yüklediğimde görüntü hiç gelmemişti. Ben de eski progdvb sürümünü yükleyip kanal listesini oraya taşıdım. Bu sefer görüntü geldi ama kesik kesik. Nasıl çözeceğim ben bu programı ya xp de böyle değildi
    _____________________________
  • bu konuda yardımcı olmak isterdim ama benim kart pcı ve xp kullanıyorum, belki sigma forumunda birşeyler bulabilirsin.
    kolay gelsin.
    _____________________________
    BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR
    TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • saol hocam yardımların için sonunda çözdüm elecard çalıştı fakat görüntü istediğim netlikte değil daha net bir video codec olsa güzel olacaktı ama şimdilik bunla idare edeceğiz
    _____________________________
  • Daha çook sorun yaşarsın! Bende de Win7 yüklü ve SS2 driver'ı yüklemek için neler çektim bir bilsen! SOnra PC kapanıp açıldı ve bu sefer her açılışında PC ekranı en az üç dk donuyor. Görüntüde de tıklamadan sonra sürekli bu hata çıkıyor. "klmcodec385" yükledikten sonra oldu bu sanırım. Silsem bu sefer de hiç kanal açılmayacak. Şaşırdım kaldım doğrusu. Peşin hükümlü olmak istemem ama keşke XP'den hiç caymasayışım. Bu arada bahsettiğim sorun ile ilgili çözüm önerileri olan varsa paylaşırsa sevinirim...

    selamlarımla...


    [img=http://img225.imageshack.us/img225/5444/progdvbhata.th.jpg]
    _____________________________




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.