Bildirim
Skystar 3 için Win 7 (Vista) Driver?
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil
1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Arkadaşlar sksytar 3 ün sitesinde download merkezinden bahsedilmiş ama ben öyle bir yer göremedim. Üye olmuştum üyeliğim de onaylanmadı diyor kaç gündür. Nasıl indirebileceğim ben bu driver ve programları? O siteye üyeliği olan birileri yok mu? Yardım bekliyorum... _____________________________ -
Acilllll
_____________________________ -
http://www.sigmaelectronic.net/tr/DOWNLOAD.HTM
adresinde istediğiniz sürücü var._____________________________ BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR
TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR -
Saol hocam yardımların için.
_____________________________ -
Programları yükledim fakat görüntü ve program acaip kasıyor. Mainconsepti seçince yüklü değil diyor. Ben de sitedeki neredeyse tüm mpeg2 ve mpeg4 codecleri yükledim ama hiç birisi işe yaramadı seçemedim de. Elecard çok kastığı için kaldırmıştım. İlk progdvb yi yüklediğimde görüntü hiç gelmemişti. Ben de eski progdvb sürümünü yükleyip kanal listesini oraya taşıdım. Bu sefer görüntü geldi ama kesik kesik. Nasıl çözeceğim ben bu programı ya xp de böyle değildi
_____________________________ -
bu konuda yardımcı olmak isterdim ama benim kart pcı ve xp kullanıyorum, belki sigma forumunda birşeyler bulabilirsin.
kolay gelsin._____________________________ BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR
TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR -
saol hocam yardımların için sonunda çözdüm elecard çalıştı fakat görüntü istediğim netlikte değil daha net bir video codec olsa güzel olacaktı ama şimdilik bunla idare edeceğiz
_____________________________ -
Daha çook sorun yaşarsın! Bende de Win7 yüklü ve SS2 driver'ı yüklemek için neler çektim bir bilsen! SOnra PC kapanıp açıldı ve bu sefer her açılışında PC ekranı en az üç dk donuyor. Görüntüde de tıklamadan sonra sürekli bu hata çıkıyor. "klmcodec385" yükledikten sonra oldu bu sanırım. Silsem bu sefer de hiç kanal açılmayacak. Şaşırdım kaldım doğrusu. Peşin hükümlü olmak istemem ama keşke XP'den hiç caymasayışım. Bu arada bahsettiğim sorun ile ilgili çözüm önerileri olan varsa paylaşırsa sevinirim...
selamlarımla...
[img=http://img225.imageshack.us/img225/5444/progdvbhata.th.jpg]_____________________________
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






