Şimdi Ara

Skyactiv-X motorla donatılmış yeni Mazda3 geliyor (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
1
Favori
6.085
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Avensis satışı durdu, tekrar camry modelini getiriyorlar.



    3008 örneğini verdim, eskisi ne kadar başarısızsa yenisi o kadar başarılı. Aracın kendisi başarılı. 508de testlerde görsellerde iddialı
    3008'de istediğim kaliteyi bulamayacağımı bildiğim halde düşündüğüm bir alternatifti zira tiguan'da otomatik dizel yok. 3008 yeni bir araç olmasına ve yılın arabası seçilmesine rağmen avrupa'da tiguan'ın yarısı kadar satıyor. 508'in işi çok zor. çok sert rakipleri var. otomatik-dizel sunan alman rakipleri var. ben şahsen d sınıfında passat olmasa insignia alırım yine de fransıza bulaşmam.
  • Türkiye ye yeni motorlarla gelmeyecek büyük ihtimal eski 1.5 motorla gelecek çünki skyactivex 2 litre hacimden başlıyor keza yeni mazda 6 da ülkemize eski motorla satışa sunuldu

  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Aradığın kaliteyi bulamazdin zaten, fazlasını bulurdun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Amerikan passat ve klas bir araba. Hımm, buna kadir bile inanmaz, ancak şakşakçılar inanır. Onlar da inanmaz ama iki yüzlülüğünü konuşturur.



    Amerikan mazda 6 ve passata bir bakın.







    Bu passatı nerde yaptırmışlar bir tek Passat a benzemiyor başka herşeye benziyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • _Emir kullanıcısına yanıt
    Butik marka degil mazda. Butik marka sinirli uretim yapar, herkesin ulasabilecegi arabalar uretmez. Opel de butik o zaman.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 20 Ekim 2018; 23:58:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'de geleceği uçuk fiyatlarla satın alamayacağımız için anca bakıp güzelmiş deriz.
  • İstediği kadar motoru ,şanzımanı iyi olsun, yine milletimiz passat alacağı için, piyasada uzun süre kalmaz bu araç

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mazda3 ü passatla kıyaslamışlar, vay be

  • 3 senedir Mazda 3 sedan otomatik kullanıyorum. O kadar memnunum ki. Yağ gibi akıyor, hiç yormuyor ne uzun yolda ne de şehir içi trafikte.



    Söyleyebileceğim 2 kusuru var. Biri ışıkta durunca inceden bir titreme yapıyor. Otomatik sanziman kaynaklı. Bir diğeri de viraja hızlı girince güven vermiyor, sanki dışa atacakmış gibi geliyor. Bu his de olabilir, gerçek de.



    Fiyatlar uçmaz ise yeni model ile değiştirebilirim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Amerikan passat ve klas bir araba. Hımm, buna kadir bile inanmaz, ancak şakşakçılar inanır. Onlar da inanmaz ama iki yüzlülüğünü konuşturur.



    Amerikan mazda 6 ve passata bir bakın.







    fazla değil hiç söze gerek yok
    şu ikisine bakıp da ağğbi passsatt yeaa diyen ağır enayidir




  • Mazda 2012 yılında skyactiv teknolojisi projesini başlattığında hedefi çok kısa zamanda çok satan değil, premium marka olmayı koymuştu. Buna tabi ülkemizde hiç mazda kullanmamış sürücüler inanmadılar, çoğuda güldüler. Yeni şase, yeni şanzıman ve yeni motor ile çok radikal bir değişikliğe gittiler. Bugün mazdaya laf söyleyenler, güncel mazdaların tasarımının hala 6 sene önceki KODO diliyle üretilen araçlar olduğunu dikkate alsınlar. Yani mazdanın rakipleri, accord ve camry yepyeni tasarımlar çıkardılar ama hala mazdanın KODO tasarımınıa yaklaşamadılar bile. Mazda yine çok başarılı KODO tasarımı olmasına rağmen önümüzdeki yıl KAI tasarımına geçerek yine sevenlerini şaşırtmadılar ama rakiplerine ufak bir nanik yaptılar. TOYOTA bile mazdanın mühendisliğine ve tasarım başarısına kayıtsız kalamadı ve elektrikli araç üretiminde işbirliği yapma kararı aldılar.

    Mazda6'ya burada laf söyleyenlere gelecek olursam; Normal şartlarda her otomobil üreticisi ilk kez ürettiği bir modeli 2 yıl sonra makyajlar ve kullanıcıların isteklerini karşılamaya çalışırlar. 5.yılda da yeni modele geçerler. Bunun tek istisnası VW dir. Kolay kolay radikal değişiklik yapmazlar. Yıllardır aynı sıkıcı hatları passat, golf ve poloda görürüz.
    Ancak mazda özellikle 6 modelinde inanılmaz işler yapıyor ve herkesi kendine hayran bırakıyor.
    2013 yılında üretilen ilk modelden sonra 2015 yılında ilk makyaj operasyonu ile özellikle iç mekanda muhteşem bir geri dönüş yapmıştır. Sonrasında neredeyse her sene ufak dokunuşlar ile iyileştirmelere devam etmiş ve 2018 yılında en çok eleştirilen ses yalıtımı ve apple car play/android auto uygulamaları başta olmak üzere 2,5 TURBO atmosferik motoruda ekleyerek bana göre premium segmentteki eşdeğer modelleri (BMW, AUDİ, VOLVO, MERCEDES) sarsmıştır. 2018 mazda6 Signature modelininin videolarını izlerken resmen içim eriyor. Ülkemizdeki vergilendirme sistemi yüzünden 340bin TL'ye satılması mazdanın suçu değil 16 yıldır bizi yönetenlere hesabı sorulacak bir durumdur. mazda hali hazırda kapasitesi kapsamında ürettiği tüm araçları satabiliyorken ülkemize özel motor üretmemesini ve belli kotalarla satış politikası uygulamasını anlayabiliriz. Bunun Mazda Türkiyenin yönetimi ile alakası yok diye düşünüyorum.
    CX-5 çıktığından beri 1 milyon adet satış rakamına ulaşmıştır. mazda3 2014 yılında car of the year finalisti olmuş ve 2.lik ödülü almıştır. CX-9 bu sene car of the year adayı olmuştur. Bunlar tabi tesadüf başarılar değildir.

    tek üzüldüğüm Skyactiv X motorların 2.0 altına gelmeyebileceğidir. Yani Mazda3 lerde bunu göremeyebiliriz.

    Sözün özü 2012 yılında çıkılan premium marka olma hedefi yolculuğu kanımca KAI konseptinin skyactivX birlikteliği ile çok yakında başarıya ulaşacak gibi görünüyor.


    Bütün bunları şu anda 2007 model mazda6 sahibi ve toplamda 4 adet mazda kullanan biri olarak yazıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oprema -- 1 Kasım 2018; 17:24:2 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.