Şimdi Ara

SKODA YETI KULUBU (210. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.627
Cevap
77
Favori
549.971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 208209210211212
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HasHoşaf kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi ihtiyaç ve beklenti meselesi o yüzden bu tarz şeylerde fikir ayrılığı olur. Benim için teybin bu tür özellikleri olması o kadar önemli değil bunları kurcalamak için araçta bolca zaman geçirmek gerekiyor sanırım, muhakkak işe yarar ama tel. zaten elimizden düşmüyor o yüzden teybi kurcalamak bana zor gelir ( bence ).
  • Merhabalar,

    Aracımız satılıktır. Herhangi bir kazası değişeni bulunmamaktadır. Yeni araç alacağımızdan dolayı satılıktır. Sorularınız varsa her

    platformdan yardımcı olmaya çalışırım.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-skoda-2014-model-dizel-otomatik-skoda-yeti-396217844/detay/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selimmac -- 13 Şubat 2017; 11:16:4 >
  • Merhaba

    Araca lpg kiti takilabiliyor mu? Deneyen var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kazasız/boyasız, temiz 2014/2015 dizel otomatik elegance satan var mı?
  • Yeticiler merhaba,

    Başlık, uyku moduna girmiş.

    Deneyim ve yorumlarınızı ve, olduğu kadarıyla, aksesuar, donanım, ve detay çalışmalarınızı paylaşarak, burayı biraz hareketlendirelim mi?

    1.4 TSI motor + DSG şanzımana sahip, Ambition donanımlı aracım, kazasız ve sorunsuz olarak, 7 ayı ve 4000 km yi geçti.

    Soru, görüş, öneri ve, olabilecek, diğer gönüllü paylaşımlara vesile olabilir diyerek, ben bir giriş yapıyorum, müsadenizle:

    Kullanıcı deneyim ve yorumlarım,

    Donanım, Aksesuar, bakım ve detaylandırma çalışmalarım,

    (daha önce de paylaştığım) Fotograflar




  • HasHoşaf kullanıcısına yanıt
    Elinize sağlık çok güzel ve faydalı bir çalışma olmuş.
  • arkadaşlar 2014-2015 dizel otomatik yeti (30000-100000 km) almak istiyorum ama bazı çekindiğim konular var siz olsaydınız ne yapardınız?
    .dsg şanzıman başımı ağrıtır mı?
    .ikinci el de satmak istediğimde çok uzun sürer mi?
  • 2012 1.6 TDI Elagance aracım 105.000km. de. Triger seti değiştirilecek.
    En ucuz burada buldumhttp://www.kup10parts.com/Volkswagen-Dizel-Triger-Seti-03L198119C,PR-400.html
    Alıp özel serviste değiştirmeyi düşünüyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ncap

    Hocam bu tarz hayati parçaları internetten almanızı önermiyorum, belki çok iyidir orjinaldir belki de kusurlu çıkar. Zaten bin tane araçta kullanılan bir motor gidip bir yedek parçacıdan özel servisinize de danışarak almanızı tavsiye ederim.

    Parçacıya, servise soracağım fakat fahiş fiyat verilebilir diye ön araştırma yapıyorum.
    Ağır bakımda başka hangi parçalar değişiyor? İst. Avrupa yakasında yakın zamanda bu işlemi yaptıran servis tavsiyesi olan varmı?
    Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mşah

    Elinize sağlık çok güzel ve faydalı bir çalışma olmuş.

    Mşah hocam şu hoşuma gitti, paylaşayım dedim. Siz de benzer birşey yapmıştınız.

    https://www.amazon.com/Travel-Inflatable-Mattress-Back-Extended/dp/B00HV47N3U



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aktuz -- 20 Mart 2017; 12:38:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aktuz A kullanıcısına yanıt
    Benim fikrimi çalmışlar yada ben onlarınkini ama daha önce hiç görmemiştim demek ki adamlar yapmış, güzel miş benimkine göre daha kullanışlı ama benim için pahal ben bedavaya getirdim . Uzun yolculuklar için çok kullanışlı eğer ufak çocuk varsa ikide bir gelmedik mi yi dinlemektense uyuyarak gidiyorlar.
  • Merhabalar,

    Bende kulübe katıldığımı beyan etmek isterim.
    İst. Kayadibi Skoda'dan 1.2 TSI Active Versiyonunu dün (28.03.2017) teslim aldık. Toplam tutar 67.900,00 TL. Aracı sürüş testi yapmadan aldım, ama ilk gün yaptığım 30-40 kilometrelik sürüş deneyimi ile aracı gerçekten çok beğendim. Fiyatının üzerinde özellikler sunan bir araç. Güvenlik ve tokluk hissi muhteşem. Dönüş çapı ciddi bir efsane. Birde araç inanılmaz sessiz. Bir kaç kere elim anahtara gitti acaba çalışmıyor mu diye :)

    Daha önceden hep GM grup araçları kullanan biri olarak WV ler konusunda bende büyük bir soru işareti ama, konfor bakımından iyi bir araç yapmışlar cidden hoşuma gitti.

    Aracın yazılarını çok okuyamadım ancak genel olarak nükseden kronik problemleri var mıdır?
    Birde servis satarken büyük bakım görmediğini iddia ederek sattı. Triger kayışı vb. tahrik sistemleri zincirli sistem midir?

    Saygılarımla.




  • lolladdin L kullanıcısına yanıt
    Aracınız hayırlı olsun.

    Active donanımın şu anki liste fiyatına göre, fiyat-performans olarak zaten çok uygunken, güzel bir indirimle almışsınız.

    Servise gelen şikayet başvurularına göre, üretilen yeni araçlar sürekli güncelleniyor. Yeti' nin makyajlı hali, 2013 ten bu yana üretimde ve kasa değişimine de az kaldı. Bu yüzden, sorun çıkarma riski en az araçlardan birisi olduğunu söylenebilir rahatlıkla.

    Geçmişte dile getirilen şikayetlerin büyük kısmı DSG şanzımanla ilgililer (Onların da büyük kısmı, 2012 ve öncesinde üretilen araçlarla ilgili). Sizin aracınızda ise, manuel şanzuman olduğundan, tamamen bu sorunun kapsamı dışındasınız.

    Bu forum başlığında, son dönemlerde ağırlıklı olarak alım-satım ve fiyat mesajlarının yer alması nedeniyle, teknik bilgi edinmek anlamında, takip etmesi biraz sıkıntılı olabilir.

    Yeti için aşağıdaki forum ve siteleri de izlemenizi öneririm:

    http://www.skodaturkey.com/forumdisplay.php?f=15

    http://www.otoclubturkiye.com/forum/forum/413-yeti/




  • Araciniz hayirli olsun. Ayni araci bizde 2015 9. Ay da aldik. Suan 28000 de. Oncelikle sunu soyliyeyim, kesinlikle fiyatinin uzerinde bir arac. Simdiye kadar bir problem yasamadik. Yol tutusu cok iyi. Esp cok iyi calisiyor. Yuksek hizlarda guven veriyor, oldukca oturakli. Benzinli oldugu icin yakit 8-10lt arasi kullanima gore gidip geliyor. Uzun yolda 100km civari hizlarda 6lt civari oluyor. Daha hizli gidersenizde orantili olarak artiyor. Max hizi 200 civari. Olumsuz yanı bagaji kucuk biraz. Ozellikle 15000km bakimina gittigimde octavia ve superb in bagajlarini gorunce bi şok gecirmistim😊 bu arada 15000 bakimini 500tl ye yaptirmistim. Sormak istediginiz birsey olursa yardimci olurum.



    Benim aracta bu. Daha oncede paylastigim foto
    https://store.donanimhaber.com/ac/d1/b5/acd1b5a76034f24a0fc9053e0bb14b0f.jpg

    bir resim daha :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ercan87 -- 11 Nisan 2017; 3:39:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ercan87 E kullanıcısına yanıt
    Ercan Bey ve Has Hoşaf,

    Öncelikle teşekkür ederim, araç şuanda 750 km de, genel olarak izlenimlerim şu yöndedir;

    Araç stabil ve zevkli bir araç. Sürüş karakteristiği sakin diye tanımlamam doğrudur. Hızlanma isteği aile standardı için çok yeterli. Ancak yüksek devir denemedim en fazla 4 bin e çıkardım (rodaj dolayısıyla) orada da hafif kesinti hissettim, yani 2000 - 2500 devirdeki hızlanma isteği sönümleniyor. Önceki aracım Chevrolet Spark 1.2 LS idi, dolayısıyla bagaj alanı benim için şuanlık şahane :) ama köpek demiri tabir edilen bagaj ayıracını bulamadım, daha doğrusu TR Skoda'da yok. Çek cumhuriyetinden getirtmeyi düşünüyorum buda sanırım fazladan 250 litre yer kazandıracaktır. Ben suv ve station karışımı araçları hep sevmişimdir. Yeti bana bu hissi son derece veriyor. Ha isteğim hep Subaru Forester idi ama iki çocuk okuturken zor oluyor :) Allah izin verirse 5 yıla kadar ona geçerim.

    Fiyatının son derece üzerinde bir araç. Golf 7, Yeni Tiguan, 500 X kullanan arkadaşlarım aracı denedikten sonra, ekipmana para vermişiz diye hayıflandılar ve bu çok hoşuma gitti. Hatta Yeni Tiguan'nın 1.6 dizel otomatiğini bekleyen bir arkadaşım çark etti 1.4 tsi dgs yeti ye kapora verdi. Eski aracı Golf 7 hatta :) Tam bir F/P aracı.

    Sonuç, isteklerimi son derece karşılayan, zevkli bir araç aldığımı düşünüyorum. Allah herkese böyle kıvanç duyulacak başarılar nasip etsin.

    Araçla ilgili tek problemim jantlar kapaklı, onları değiştirmek istiyorum ama bir kaç aya yaparım, kış lastiği alırken jantlı alıp, swaplamayı düşünüyorum.Birde orjinal müzik setinin kafa ünitesini beğenemedim, 4 radyo ile sınırlı kalıyorsun, direksiyondan kontrol olmadığı için biraz değiştirme sıkıntılı. Belki 8 inch lik ekranlı sistem koyabilirim ama iyi araştırmam lazım.

    İlk depo 256 TL ye doldu, 630 Km. şehir içi/şehir dışı karışık gitti. Sanıyorum ki düzgün sürüşle 10.000 km sonra 700 - 720 km bandını görürüm.

    Saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lolladdin

    Ercan Bey ve Has Hoşaf,

    Öncelikle teşekkür ederim, araç şuanda 750 km de, genel olarak izlenimlerim şu yöndedir;

    Araç stabil ve zevkli bir araç. Sürüş karakteristiği sakin diye tanımlamam doğrudur. Hızlanma isteği aile standardı için çok yeterli. Ancak yüksek devir denemedim en fazla 4 bin e çıkardım (rodaj dolayısıyla) orada da hafif kesinti hissettim, yani 2000 - 2500 devirdeki hızlanma isteği sönümleniyor. Önceki aracım Chevrolet Spark 1.2 LS idi, dolayısıyla bagaj alanı benim için şuanlık şahane :) ama köpek demiri tabir edilen bagaj ayıracını bulamadım, daha doğrusu TR Skoda'da yok. Çek cumhuriyetinden getirtmeyi düşünüyorum buda sanırım fazladan 250 litre yer kazandıracaktır. Ben suv ve station karışımı araçları hep sevmişimdir. Yeti bana bu hissi son derece veriyor. Ha isteğim hep Subaru Forester idi ama iki çocuk okuturken zor oluyor :) Allah izin verirse 5 yıla kadar ona geçerim.

    Fiyatının son derece üzerinde bir araç. Golf 7, Yeni Tiguan, 500 X kullanan arkadaşlarım aracı denedikten sonra, ekipmana para vermişiz diye hayıflandılar ve bu çok hoşuma gitti. Hatta Yeni Tiguan'nın 1.6 dizel otomatiğini bekleyen bir arkadaşım çark etti 1.4 tsi dgs yeti ye kapora verdi. Eski aracı Golf 7 hatta :) Tam bir F/P aracı.

    Sonuç, isteklerimi son derece karşılayan, zevkli bir araç aldığımı düşünüyorum. Allah herkese böyle kıvanç duyulacak başarılar nasip etsin.

    Araçla ilgili tek problemim jantlar kapaklı, onları değiştirmek istiyorum ama bir kaç aya yaparım, kış lastiği alırken jantlı alıp, swaplamayı düşünüyorum.Birde orjinal müzik setinin kafa ünitesini beğenemedim, 4 radyo ile sınırlı kalıyorsun, direksiyondan kontrol olmadığı için biraz değiştirme sıkıntılı. Belki 8 inch lik ekranlı sistem koyabilirim ama iyi araştırmam lazım.

    İlk depo 256 TL ye doldu, 630 Km. şehir içi/şehir dışı karışık gitti. Sanıyorum ki düzgün sürüşle 10.000 km sonra 700 - 720 km bandını görürüm.

    Saygılarımla


    Ozellikle 4000 devirden sonraki performansi cok iyi. Alt devirler biraz daha ekonomi icin dusunulmus. Motor rodajdan sonra daha da rahatliyor, ozellikle ilk bakimdan sonra.



    Bagaj icin izgara bende bulamadim. Ebayda var ama vergisiyle falan 1000tl yi buluyor. Okadar para verene kadar kendim ugrasir yaparim heralde😊



    Jant konusunda da ben araci alirken active donanima ekstra olarak forrest jantli almistim. Bayiden orjinal jant sorabilirsiniz.1500-2000tl civari olmasi lazim set olarak.



    Radyoda da, ekranda alttaki dokunmatik dugmelerden 2. Si kanal sayfalarini aciyor. Fm1 fm2 fm3 olarak 3 sayfa var. Toplam 12 kanal kaydedilebiliyor. Direksyondan kontrol olmamasi kotu bencede. Aslinda standart olmasi lazim. Surus sirasinda dokunmatik ekran risk olusturuyor bence. Bizde 2004 model ford connect te bile vardi direksyondan kontrol😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • lolladdin L kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    1400-4000 devir arasında maksimum torkunu (1.2 TSI de 175 Nm, 1.4 TSI de 200 Nm) kesintisiz olarak veren motorun gaz tepkilerini ben seviyorum :) Yüksek viteslerde ara hızlanmalara izin vermesi ve, rampa olsun olmasın, kalkışlarda güç talep edildiğinde sergilediği dinamizm, bu aracın meziyetlerinden bence. 4000 devirden sonra, biten maksimum tork bantı nedeniyle, fark hissetmeniz normaldir. Ancak, araç 1900 devirlerde, 90 km/s hıza ulaşmış oluyor.

    Arkasının kübik yapısı, bagajda, düşey alandan istifade etmeyi sağlıyor. Arkada, bağımsız süspansiyonlar nedeniyle, yatayda nisbi bir darlık olsa da, gerektiğinde hareketli koltuk sistemi imdada yetişiyor. 26" jantlı katlanır bisikletimi, arkada taşıyabiliyorum (Gerektiğinde, arka koltuklardan bir tanesinin arkalığını yatırarak, kendi bisikletimin yanına (katlanmayan) bir tane çoçuk bisikleti ilave etmişliğim de oldu).

    Active ve Ambition donanımlarda medya sistemi olarak swing ünitesi mevcut.

    Bu cihazda, radyo kanal hafızası için, dörder kanallı üç adet hafıza alanı bulunuyor.

    Ekran boyutu, dokunmatik hassasiyeti ve diğer (smartlink, vb.) bazı ilave özelliklere sahip olan Bolero ünite, standart olarak getirilen donanım seviyesindeki araçlarda bulunmuyor.

    Bolero için, aracı alırken siparişte bulunmak, daha mantıklı olabilir. Kendi aracımda da benzeri bir değişim düşünddüğümden, bir ay kadar önce, İstanbuldaki bazı yetkili servislerle görüştüm, sadece cihazın kendisi için, 5600 TL gibi olmayacak fiyatlardan bahsettiler.

    Eğer amacınız sadece biraz daha büyük ekranlı bir ünite ise, Bolero' nun eski modelleri ile, daha uygun fiyatlı bir güncelleme de yapabilirsiniz.http://www.skodaturkey.com forum sitesinin sponsoru olan Tekirdağ Skoda yetkili servisi Yüncüler otomotiv, site üzerinden satış yapıyordu birkaç ay öncesine kadar.




  • Bu sıralar 8 lt ortalama ile geziyoruz.





  • Merhabalar forumdan epey ayrı kaldım şimdi yazıyorum..

    1.2 TSI 110 PS Green Tec Active almaya niyetlendim 67.700 fiyat aldım sanırım opak renk için geçerli metalik için 1400 TL fark istiyorlar. Fiyat 69.100 TL oluyor o zaman.
    Cantlar kapaklı tip mi sormadım.
    İlk alışta bana fikir ve öneri vereceklere şimdiden teşekkürler.
    21-30 nisan 2017 Tüyapta OTOSHOW fuarı var orayıda görüp almayı düşünüyorum.
    Aslında 1.2 Captur Touch EDC almak istiyordum ama fiyat olarak ona ulaşamıyorum.
  • astrabestan kullanıcısına yanıt
    Aldığınız fiyat, "active" donanımın liste fiyatına yakın.
    Bu donanım seviyesinde, alaşım jant mevcut değil.
  • 
Sayfa: önceki 208209210211212
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.