Şimdi Ara

SKODA ROOMSTER 1YILLIK İZLENİMLER VE İNCELEME

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
4
Favori
6.484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARAÇ SIFIR OLARAK 28/08/2013te İSTANBUL Atik plaza'dan alınmıştır..

    ARAÇ TİPİ VE RUHSAT
    Öncelikle Çevre'den gelen müthiş bir araç KAMYONET mi geçiyor sorusu ve muayne sorularına bir açıklık getirmek istiyorum.
    Araç kesinlikle kamyonet değildir.İlk 3yıl sonunda muayneye gider-2Yılda birde muayne olur (şuanki düzenlemeler ile)
    Araca ait ruhsat bu şekilde düzenlemiştir.(Bazı bilgiler güvenlik amacıyla silinmiştir)
     SKODA ROOMSTER 1YILLIK İZLENİMLER VE İNCELEME
    ----------------------------------------------------------------------------------
    YAKIT TÜKETİMİ VE HIZLANMA
    Değerler 4Yetişkin(1.110kg 2.75kg 3.65kg 4.65kg olan)kişiler ve Yaklaşık 250kg+ bagaj /Klima sürekli açık 2.kademede YAKIT DEĞERLERİ ALINMIŞTIR.
    ARAÇ ile maksimum 200KM Hıza ulaşıldı.
     SKODA ROOMSTER 1YILLIK İZLENİMLER VE İNCELEME
    Görüldüğü üzere aracın fabrika değerleri bunlar ancak Dün akşam (06.08.2014) Toplam 1017 km yol geldim -Gidiş geliş toplam yapılan yol 3500km Yani aracı 1yıl boyunca hiç kullanmadım desem yeridir (: Herneyse incelememize konu olan yol mesefasi 1017km 'dir.
    SİVAS-ZARA Yolu üzerinde TOTAL'de tamamen boşalttığım depoyu 66Litre yakıt alarak FULLEDİM 290TL Tuttu.Yol bilgisayarımı sıfırladım .
    Kat edilen yol:
     SKODA ROOMSTER 1YILLIK İZLENİMLER VE İNCELEME
    Ortalama sürat
    İSTANBUL - İZMİT (belalı yol) girmeden önce 120km/h olarak görülüyordu.İSTANBUL TRAFİĞİNDE ortalama hız 93e kadar düştü :)
     SKODA ROOMSTER 1YILLIK İZLENİMLER VE İNCELEME
    ORTALAMA YAKIT TÜKETİM :
     SKODA ROOMSTER 1YILLIK İZLENİMLER VE İNCELEME
    Ortalama yakıt tüketim değerleri SİVAS-YOZGAT arası yolun bozuk olduğu kısımlarda hızım 110Cruise kontrol açık konumda minimum 5.1Litreye düşmüştür.
    Onun dışında ANKARA ve BOLU TÜNEL yollarında Hız 160km/h sabitlenerek gidilmiştir.
    1017KM SONUNDA KALAN YAKIT :
     SKODA ROOMSTER 1YILLIK İZLENİMLER VE İNCELEME

    ARAÇ 3500RPM'de 190km/h hıza ulaşıyor.Daha fazla basılabilirmiydi? Basılırdı ancak 4kişinin canını biraz daha tehlikeye atmak istemedim.
    2000RPM'de stabilitesini hiç bozmuyor ve 160km hızlara çok rahat bir şekilde atılabiliyor...
    Araç 5vitestir. 6vites değildir!
    Ara hızlanmalar oldukça tatmin edici Seyir halinde yolun trafik durumuna göre minimum 120km/h ile kullandım.Çok sert olmayan Virajlarda 120-150-160km arasında oldukça başarılı .Aracı ilk aldıgım gün 190km hızda İSTİNYE PARK DÖNÜŞÜNDE Sağlam bir viraj aldım .Ancak araçta ESP yok. .Ancak dediğim gibi ideal hızlarda virajlar konusundada oldukça iyi .

    ARAÇ YALITIMI SES VE YOL TUTUŞ :
    Araçta BRİGSTONE TURANZA 195/55 ER15 LASTİKLER Bulunmakta.
    120KM/h sürat baz alınarak söylemek gerekirse bir D sınıfı kadar sessiz diyebilirim (:
    Yolların bozuk olduğu yerlerde Araç içine yol sesi almakta.
    Konsol kaplaması VW araçlarının tümün olduğu gibi orta sert bir kaplama ile kaplı ve ÇUKUR TÜMSEKLERDEN geçerken ses duymadım henüz :)
    Araç çukurlardan geçerken Arkadaki yolculara his ettirmesede ön koltukta yolculuk eden kişiye bariz hisettiyor.
    Süspansiyonları oldukça sportif diyebilirim .Hızlamadada dediğim gibi yol tutuşu ideal.

    KONFOR VE DİZ MESEFESİ :
    Aracın bence en büyük -'si OTOMATİK KLİMA olmaması ,Onun dışında DİZ mesefesi Doblo ve benzerlerinden çok çok daha iyi .
    Ayrıca Koltukların kaliteside oldukça iyi - 1.80boyumla sürüş poziyonumu oldukça yayvan ve rahat ayarladığım halde 1.92Lik Babam arka koltuğa çok rahat bir biçimde oturabiliyor ve dizleri Koltuğuma değmesi için yarı yatar pozisyonda oturuyor.Diz mesefasi oldukça iyi.
    Arka koltukların 3saniyeden kısa sürede sökülüp 2000litreye ulaştırılabilen bir BAGAJI var.Arka koltuklar Takılı Uzun yol için yeteri kadar yükü ben yaklaşık TATİLE Giderken 450kg bagajı Gelirken 250kg+ bagajımı çok rahat aldı .
    Arka koltuklar demişken Arka koltukların özel üretim olduğu için arkayı 4lemekte biraz problem yaşayabilirsiniz nitekim arkada orta konsolda bulunan bardak tutucu ve orta koltugun diğer koltuklara göre dar olması bunu etkiliyor.

    Ön koltuk Full direksiyon tarafında çekili iken ARKA KOLTUK mesefesini gösterefen bir fotograf yuklemek istiyorum.Ön koltuk bu mesefede iken 1.60boy Eniştem çok güzel bir biçimde aracı kullandıgını söylemişti .
     SKODA ROOMSTER 1YILLIK İZLENİMLER VE İNCELEME

    TAVAN Mesefesi Doblo ile kıyaslanabilir durumda ancak daha alçak:
     SKODA ROOMSTER 1YILLIK İZLENİMLER VE İNCELEME

    Sürücü ve cam arasındaki mesafe 80cm'den fazla ...
     SKODA ROOMSTER 1YILLIK İZLENİMLER VE İNCELEME

    Aracın Dışarıdan görünümü :
     SKODA ROOMSTER 1YILLIK İZLENİMLER VE İNCELEME



    Aracımda Standart olarak sunulan donanımlardan bazıları:
    ABS-MSR -Ön hava yastıkları -Yan hava yastıkları -Manuel Klima - 4Cam otomatik -Isıtıcılı aynalar -Kol dayama -Soğutuculu torpido gözü (uzunyolda soğukçaylar için SÜPER)-PANORAMİK CAM TAVAN

    Umarım beğenirsiniz Soracağınız soruları yanıtlamaya çalışırım (:



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhammet.cskn -- 28 Kasım 2015; 12:01:33 >







  • Bu aracın 2013 modeli olduğunu bilmiyordum, bir ara baya bir satmıştı, güle güle kullanın
  • Teşekkürler hocam .
  • 2. sıra koltukların kızak üzerinde öne-arkaya hareket edebilmesi çok güzel bir özellik,
    istendiğinde yolcu için geniş bir diz mesafesi,
    yada bagaj için geniş bir alan oluşturulabiliyor.
    B segment MPV düşünenler için değerlendirilesi.
    ama ön yolcu koltuğu katlanmayan hiç bir araç benim için cazip değil.
  • derememo D kullanıcısına yanıt
    DÜZELTME ÖN YOLCU KOLTUĞU KATLANMIYORMUŞ AZ ÖNCE DENEDİM VE 90dereceden daha fazla öne doğru katlanmıyor ancak yatak poziyonu alabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhammet.cskn -- 8 Ağustos 2014; 12:12:21 >
  • Güzel inceleme teşekkürler,araç yandan bakıldığında gerçekten kamyonet miş gibi duruyoryakıt tüketimi azda değil araca göre.
  • muhammet.cskn kullanıcısına yanıt
    öyle mi? o halde çok daha güzel,
    aracın değeri gözümde daha da arttı,
    ben skoda bayisine gittiğimde katlanmıyor demişlerdi sanki?
    allah allah?
    scenıc ler gibi katlanıyor mu yani?
    http://www.resimmotoru.com/r-araba-|-otomobil-resimleri-3-renault-resimleri-69-renault-scenic-2003-10-2152.htm
    işte ben linkteki gibi koltuğu olan araç istiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derememo -- 8 Ağustos 2014; 11:32:00 >
  • Evet hocam o şekilde koltuk katlanıyor ama arka koltuklar gibi SÖKÜLEMİYOR (:
    Yatırıp fotograf çekebilirim akşama doğru isterseniz.
  • allstar34 kullanıcısına yanıt
    Hocam gerçekten yakıt tüketimi fazlamı bu araç için ,Gerçi süratli kullanmasam belki dahada az yakabilirdi ama 120den aşağı süratlerde yol bitmeyecekmiş gibi duruyor (:
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhammet.cskn

    Hocam gerçekten yakıt tüketimi fazlamı bu araç için ,Gerçi süratli kullanmasam belki dahada az yakabilirdi ama 120den aşağı süratlerde yol bitmeyecekmiş gibi duruyor (:

    Hemen hemen aynı ortalamalarla 520d ve 320d ler daha az yakıyor geçen forumda konusu vardı hatta 4 litreydi 180 km ortalaması 1600km de ise 5.7 idi.
    Motor ve arabalar kıyaslandığında sizinki az değil,ama bu çoğu araba için geçerli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ruhsattaki kimlik numarası kısmını da silmenizi tavsiye ederim.
  • @derememo
    @Roland Deschain

    derememo hocam ön koltuğu şuanda denedim ve gösterdiğiniz şekilde yatmıyor.Arkaya doğru yatıyor haklısınız ben yanlış biliyor ve yanlış anlamışım (:
    Roland hocam şimdi siliyorum kimlik kısmını teşekkur ederim.Gözümden kaçmış.
  • dediginiz gibi 3500 devirde 190 yapiyorsa vites oranlari cok cok uzunmus. uzun yolda bayginlik yapmiyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İncelememe konu olan 1017km yolu 3mola dahil 9saat 13dakikada geldim.İSTANBUL ve İZMİT trafiği süreye dahil Uzun yolda Herhangi bir rahatsızlık veya baygınlık yapmıyor kişiden kişiye değişir tabi bu durum .
  • muhammet.cskn kullanıcısına yanıt
    fotoğraf için zahmet etmeyiniz,
    likteki scenıc gibi ise bence çok iyi.
    çünkü 1 çocuğumuz var.
    anne sağ arkada, bebek benim arkamda oturuyor.
    ön koltuk katlanmalı ki, şehirler arası yolda anne ayaklarını uzatarak uyuyabilsin.
    dinlensin, bu açıdan sık uzun yol yapanlar için çok önemli diye düşünüyorum.
    ben hedefi biraz büyüttüm, viano-vito, reno espace felan düşünüyorum.
    ama yeni evleniyor olsaydım seve seve alırdım roomstar ı.
    yatmıyor mesajını ancak görebildim,
    keşke ben yanılmış olsaydım.
    gene de güzel araç :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derememo -- 8 Ağustos 2014; 12:53:56 >
  • Teşekkürler hocam .Sizin için hayırlısı (:
  • Özet: ESP olsa tadından yenmezmiş.

    Bu ara kişi kgleri yanlış olmuş sanırım.

    110kg 27.5kg 36.5kg 46.5kg olan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Automobilista -- 8 Ağustos 2014; 16:47:50 >
  • Genel itibariyle tarafsız ve güzel bir inceleme yazmışsınız, bunun için teşekkürler..

    "Aracı ilk aldıgım gün 190km hızda İSTİNYE PARK DÖNÜŞÜNDE Sağlam bir viraj aldım "

    şeklinde bir cümle yazmışsınız, bunu değiştirin bence..

    Ankara'lıyım dediğiniz virajı tam olarak çıkaramadım şimdi fakat emin olun o araçla 190km/s hızla viraj aldıysanız o viraj SAĞLAM bir viraj değildir, ha viraj SAĞLAM ise hızınız 190km/s değildir :)

    Yanlış anlamayın konuyu dağıtmak, tartışma yaratmak için yazmadım fakat bu cümleniz dikkatimi çekti..

    Ankara-İstanbul otobanında bile aracımla (VOLVO S40 1.6D) 190 ile almaya korktuğum, alamadığım virajlar oluyor.. Sizin viraj tatlıdır tatlı :))

    Tekrardan saolun inceleme için, kazasız belasız kullanın inşallah..undefined



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WaRToX -- 8 Ağustos 2014; 16:48:36 >
  • quote:

    Genel itibariyle tarafsız ve güzel bir inceleme yazmışsınız, bunun için teşekkürler..

    "Aracı ilk aldıgım gün 190km hızda İSTİNYE PARK DÖNÜŞÜNDE Sağlam bir viraj aldım "

    şeklinde bir cümle yazmışsınız, bunu değiştirin bence..

    Ankara'lıyım dediğiniz virajı tam olarak çıkaramadım şimdi fakat emin olun o araçla 190km/s hızla viraj aldıysanız o viraj SAĞLAM bir viraj değildir, ha viraj SAĞLAM ise hızınız 190km/s değildir :)

    Yanlış anlamayın konuyu dağıtmak, tartışma yaratmak için yazmadım fakat bu cümleniz dikkatimi çekti..

    Ankara-İstanbul otobanında bile aracımla (VOLVO S40 1.6D) 190 ile almaya korktuğum, alamadığım virajlar oluyor.. Sizin viraj tatlıdır tatlı :))

    Tekrardan saolun inceleme için, kazasız belasız kullanın inşallah..undefined

    Evet hocam haklı olabilirsiniz ben sadece aracın o süratlerde yüksek araçlara nazaran virajlara daha sağlam girdiğini belirtmek istedim.İbareyi gerekirse değiştirebiliriz tabiki (: Ama bana göre sağlam olan viraj size göre tatlı olabilir buda göreceli bir kavramdır araç incelemesi elimizden gelen budur (: - + ları yargılamak sizin kanaatinize kalmış bir durumdur. Teşekkur ederim bu arada :)
    @WaRToX

    quote:

    Özet: ESP olsa tadından yenmezmiş.

    Bu ara kişi kgleri yanlış olmuş sanırım.

    110kg 27.5kg 36.5kg 46.5kg olan


    Yok hocam kişilerin kilogramları doğru yazılmıştır :) 1.kişi babam 110kg 2.kişi 75kg annem 3.kişi 65kg kardeşim 4.kişide ben oluyorum zaten :)

    @Kutu149




  • TR de gerçek değerini bulmamış araçlardan biri daha ki bana göre sınıfının lideri tabibr çok dış kaynakta aynı görüşü,objektif ve sübjektif değerlerle destekliyor.

    Güle güle kullanın.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.