Şimdi Ara

Skoda Octavia'ya Yeni Motor! (1.2 TSI 86 PS)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
524
Cevap
14
Favori
69.841
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.2 TSI 86 PS Green Tec Ambition 69.100 TL

    22.11.2017 Fiyat güncellemesi: 81.900
    08.07.2018 Güncelleme: 99.400
    19.08.2018: 123.400₺
    http://www.skoda.com.tr/models/yeni-octavia/fiyat-listesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spinattimyalnizliga -- 19 Ağustos 2018; 12:19:22 >



  • 160nm torku / 1400-3500 devir bandında sürekli veriyor.

    O yüzden arabayı sürenler güçsüz hissetmez ve yakıt olarak da 1800-2000 bandında vites değiştirip, 70km hızı geçmeyenler bu araçla efsane tüketimler elde edebilirler.

    Ancak fiyatı pahalı.

    Başlangıç fiyatının 48.000TL civarı olması lazımdı. 69.000TL çok.
  • Buna 69 bin vereceğime bir saniye düşünmem gider astra, megane falan alırım. 86 beygir nedir. Az yol yapıp lpg kullanmak istemeyenler için mantıklı olabilir.
  • 1.6 atmosferik cıvıktan iyi çeker.

    3 eylul editi: Arkadaslar ben "rampada dusuk devir yuksek vitesten" bahsetmistim anlarsiniz diye yazmadim ama hala civik hafif civic gecer diyenler var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 3 Eylül 2017; 2:58:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şehir içinden çıkmayan insan için ideal ama uzun yolda sol şeride geçmesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Buna 69 bin vereceğime bir saniye düşünmem gider astra, megane falan alırım. 86 beygir nedir. Az yol yapıp lpg kullanmak istemeyenler için mantıklı olabilir.

    Yazılım ile 105/110 olur zaten, fazla performans beklentisi olöayan şehiriçi kullanıcısı için bu haliyle de 1.6 atmosferikten iyi, az da yakar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 7 Ağustos 2017; 16:54:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Yakıtı az olur hocam ama performans olarak 1.6 atmosferikten geride net şekilde, şehir içinde tork ile pek fark edilmez ama uzun yolda, çevre yolunda falan yüksek süratte çabuk tıkanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 7 Ağustos 2017; 16:59:14 >
  • Bari 1.6 MPI 102'yi koysaydınız da millet LPG taksaydı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    1.6 atmosferik cıvıktan iyi çeker.

    Atmosferik civic oyun oynar bununla hocam, avans verir öyle geçer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    1.6 atmosferik cıvıktan iyi çeker.

    Atmosferik civic oyun oynar bununla hocam, avans verir öyle geçer

    Dusuk devir yuksek viteste olan durum icin konustum, uygun viteste civic gorus acisinin disina cikar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 160nm torku / 1400-3500 devir bandında sürekli veriyor.

    O yüzden arabayı sürenler güçsüz hissetmez ve yakıt olarak da 1800-2000 bandında vites değiştirip, 70km hızı geçmeyenler bu araçla efsane tüketimler elde edebilirler.

    Ancak fiyatı pahalı.

    Başlangıç fiyatının 48.000TL civarı olması lazımdı. 69.000TL çok.
  • pipoti kullanıcısına yanıt
    Adamlar ibiza yı 55 e satıyorlar ne 48 inden bahsediyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pipoti kullanıcısına yanıt
    TSI kullanıcıları zaten efsane tüketimler elde ediyor sürekli Hatta efsanevi diyelim. Sadece kendileri elde ediyor, eş dostun TSI aracını kullananlar genelde göremiyor o efsanevi tüketimleri. Ruhsata isim yazdırmadan az yakma moduna geçmiyor sanırım motor :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • spinattimyalnizliga kullanıcısına yanıt
    Bari 1.0 75'lik atmosferik motoru koysalarmış. LPG takılırdı hiç olmazsa.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aklima direk yer ucagi polo konusu geldi,86ps ne la :D cep roketi miydi yuruyen ucak miydi neyse :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talharo123 -- 7 Ağustos 2017; 17:33:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ülkedeki araç ve motor gamı çok değişik yerlere gidiyor..

    satılabilir olması/uygun fiyatlı olması açısından ilk örneği bu octavia olmuş..

    yakında filo araçlarında görebilme ihtimalimiz yüksek..

    69'a C sınıfı araç alamıyorsun, bi de bu açıdan bak..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Bari 1.0 75'lik atmosferik motoru koysalarmış. LPG takılırdı hiç olmazsa.

    Yağ eksiltmezdi en azından. 👀

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    ülkedeki araç ve motor gamı çok değişik yerlere gidiyor..

    satılabilir olması/uygun fiyatlı olması açısından ilk örneği bu octavia olmuş..

    yakında filo araçlarında görebilme ihtimalimiz yüksek..

    69'a C sınıfı araç alamıyorsun, bi de bu açıdan bak..

    Skoda zaten bu hamleyle filoya oynama çabasında.. Ama Megane varken işi zor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • liebermann L kullanıcısına yanıt
    Son zamlardan önce 62 bine edition plus astra sedan alınabiliyordu. Şimdi de 64 bine falan verirler. Megane sedan da 65 civarına alınabiliyor. Corolla zaten 1.33 motorla uygn fiyata satılıyordu. Octavia da bu araçlardan pay alsın diye bu motor geldi.
  • 0-100 12 Saniye
    Son hız 181 KM

    Bence sorun yok, çünkü çoğu arabadan hızlı, aktarma çok başarılı olsa gerek, veya tork eğrisi çok güzel olsa gerek.
  • Enteresan bir seçenek olmuş.Filolara göz kırpma olarak sezdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.