Şimdi Ara

Skoda Octavia 1.6 TDI CR DSG mi Renault Megane Sedan Icon 1.5 dCi EDC mi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
6.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar ;



    Ne renault ne de skoda fan boy u degilim ve de para harcayarak aldigim arabalar degil haliyle en iyi analizi para harcamadigimizdan uzun uzadiya kullanarak bilinc alti fikrimiz kaymadan analiz ediyoruz.sukur ki sirketimiz bizlere layik gordugunden her iki arabayi once skoda octavia 2016 dsg optimal kullandim orta seviye 1 yil sonra 62000 km de pert edince ne yazik ki renault un icler acisi fluence modelini kullanmistim ve sonra tekrar megan 2017 edc touch modelini heyecanla bekledim ve bir sans daha verdim ama inanin ki vasat.Arabanin geri bildirimlerinden tutun ic dizayn ve muhendisligi bir facia muhendisler biz ne tasarladik allah aşkına binelim bir bakalim dememisler :)

    Evet camin disina ciktiginizda motoru yalitimi ve hatta yol tutusu yakiti her depoda 80 km artisi var gayet iyi haliyle renault ama para eden efendiler konfor ve kalite hissidir ornegin neden mercedes...

    Renault yani fransiz somurgeciler turkleri haliyle somurmek adina hala dalga gecer gibi halkimiza bu kadar kullanicisina saygisiz bir araba uretmisler.

    Tipine mi aldaniyorsunuz o zaman kia peugout yada hyundai alin ;) inanin 2 sene sonra fluence gibi yuzune bakilmicak.klasikler olmez.arabayi guzel yapicaz diye agzini burnunu cekmeyin artik yeter ekol audi gibi olsun

    Tarih ve Osmanlidan gelen adet tabi ki almanlar.

    Tercihiniz octavia olsun genis geri bildirimleri yerinde 5 km viraja yavas girin suspansiyonlari yumusak haliyle konfora yansiyor.

    Isin ilginc tarafi 1990 da renault managerimiz vardi haliyle ailem renault fani oldugundan bu sekilde buyuduk ama wolksvogen grubunu tadinca emin olun abilerime savas actim :)

    Bu arada megan 8.000 km de alali 1.5 ay oldu araba beni cok yoruyor alisamadim.

    Dede yorgun

    Hersey gorecelidir.cikarlar ve hesaplar.herkese hayirli olsun.

    Saygilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben de Bir octavia kullanıcısı olarak taraflı yorumlarımı ekleyeyim.2006 yılında 1.6 mpi motor manuel vites elegance aracı 7 yıl kullandım. Araba tabiri caizse 7 sonra bile taş gibiydi. Yüksek hızda yola beton gibi yapışıyordu. Muhteşem güven hissi veriyordu. Satarken de inanın değer kaybı olarak muadili jettadan daha iyi elden çıkarmıştım. Memnun kaldığımdan olsa gerek ikinci kez araç alacağım zaman elantra, i30 sportywagon ve Octavia arasından yine sıfır 2015 110 bg dsg benzinli style octavia aldık. Foruma bakmayın dsg ye atıp tutulanlara ama dsg kullanmı hastalık gibi birşey 40bin km oldu eşim ve ben ortak kıllanıyoruz şimdilik bir sorun yok ama dsg konforu bir harika. Arkadaşımın dsg octaviası da 7 ci yılını doldurdu şimdilik onda da sorun yok. Tabi bu olmayacağı anlamına gelmez.Ama şunu bilin ki çift kavramalı şanzımanlarda sürücünün manuel vites değişiminden sayıca kat be kat fazla vites geçişi ve kat be kat kavrama çalışması oluyor ki manuel vitesle kıyaslama yapılırsa ömür olarak daha kısa olacağı kesin yani siz bunu bilerek dsg seçiyorsanız sorun yok.

    Araca gelirsek, önceki kasa octaviaya göre yeni kasanın daha kötü sağlamlık hissi verdiğini söyleyebilirim. Tsi motor uzun yolda çok sessiz ama şehir içi kullanımdaki motor sesinde bariz artış var.bir sene sonra bu ses biraz daha artarsa dizel motor hissi kesin verecek gibi. Onun dışında birkaç octavia da gördüğüm birşey çok canımı sıktı, sözde deri vites topuzu var ama üçüncü yılında derisi soyuldu ve sanıyorum bu malzeme deri değil ve aynısı komşumun aracında da var ayrıca dsg mandalının nikelanjı hem benimkinde hem de komşumunkinde attı. Önce ki octavida bunlar hiç olmamıştı. Onun haricinde aracın konsolu sade ve çok kullanışlı ve kalite hissi de veriyor hatta binip te vay be mercedes gibi olmuş diyen arabadan anlamayan arkadaşlarım da oldu. Ayrıca insigniası olan komşumun eşi bir keresinde arka koltuğa oturduğunda bizim araba daha büyük görünüyor ama sizin arka taraf ne kadar genişmiş öyle diye göstermiş olduğu şaşkınlığı hoşuma gitmedi değil.

    Ancak gel gelelim benim bu araçta en çok canımı sıkan şey: araç hızlanması çok iyi olmasına Rağmen 180 km/s hızdan sonra yolda araçta çok hafifmiş hissi uyandırması, adeta kanatlanıp uçacakmış hissi verdi bana ve önceki kasa octavima göre tam bir fecaat!!

    Yeni megan hakkında açıkçası fikrim yok onu da kullan arkadaşlar yorumluyor zaten, sadece benim diyebileceğim dış tasarımı çok hoş duruyor. Ama ben şimdi bile Octi-megane arasında kalsam kesinlikle megane tercih etmezdim ama octiyi de bir daha almaz 10-20 bin daha fazla verir, gidip süperB alırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isnilgiz -- 30 Aralık 2017; 0:51:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Filo arabası olur megane dan anca...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    Filo arabası olur megane dan anca...

    Ne demek istiyorsun ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bunlara ilave olarak Elite Plus Elantra 1,6 crdi DCT de düşünüyordum. En son Elantra da karar kıldım. İkinci el kaygınız yoksa Elantra. Varsa Megane

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konunun önceki mesajlarına, ilk mesajlara falan baktım. Anladım ki bu foruma hiç bir halt sorulmaz artık.
    Octavia dsg kullanıcısı olarak konuşuyorum
    Yeni megane sedan ile Antalyadan Konyaya kadar kullandım.
    Vallahi billahi 140'ı geçmeye korktum.
    Arabada ciddi yol tutuş ve stabilite problemi var.
    Direksiyon tepkilerinden bile iyi araba ile kötüyü ayırt edebilirsiniz.
    Octavia'yı göklere çıkaracak değilim ama Megane Sedan olmamış..Net..
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.