Şimdi Ara

SKODA KAROQ ANA KONU (69. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
2.486
Cevap
64
Favori
319.995
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lodosunoglu L kullanıcısına yanıt
    Güzel genç kardeşlerim 21 araba değiştimiş birisyim. Hangisinin akarı iyi anlarım. Senin hayl edemeyeceğin araçlar kullanmış birisi olarak yazıyorum. Bana burada martval kitapları okumamanda fayda var. Yemişim torkunu. Tork motor verisi. Araçda ki şanzuman peugeot tork kknvetörlü ve qq de ki gibi cvt olursa 300 torkun sana faydası olmaz. Rakamlara bakma sen. 0-200 e bak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sokcuuuuu S kullanıcısına yanıt
    Fikirlerini kendin kullanmalısın ama benden sana tavsiye sen bu kafa ile ticarette şansınındeneme. Benden sana tüyo 2018 a3 ler 124:))) Kendim aldım 10 gün önce. Araç alacaksan bana haber et faydam dokunsun. 115 e 2017 alma .Alacaksan 110 a bulurum ben sana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: certac

    Güzel genç kardeşlerim 21 araba değiştimiş birisyim. Hangisinin akarı iyi anlarım. Senin hayl edemeyeceğin araçlar kullanmış birisi olarak yazıyorum. Bana burada martval kitapları okumamanda fayda var. Yemişim torkunu. Tork motor verisi. Araçda ki şanzuman peugeot tork kknvetörlü ve qq de ki gibi cvt olursa 300 torkun sana faydası olmaz. Rakamlara bakma sen. 0-200 e bak.

    Sen a3 için 175 lerden bahsettin ben 2.elini örnek verdim ki daha düşükmüş ağzımla söyledin bu durumda hangi kafayı yaşıyorsun bu bir, ikinci benim ve diğer2 arkadaşın maddiyatı ve işi bedir ne değildir bilmeden verdiğin tepki senin be derece lümpen bir varlık olduğunun göstergesi, üçüncüsü burada insanlar sadece fikirlerini düzgün şekilde ifade ederek kendilerince senin yaptığın hesabın yanlış olduğunu dile getirirken belliki zoruna gitmişki son derece terbiyesizce cevap yazıyorsun ..(21 tane araç almışsın allah daha çok versin fakat birazda görgü ve ahlak versin ..amin )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • certac C kullanıcısına yanıt
    Kardeş güzel ego yapmışsın amma velakin ego ile olmuyor. Tork, motordan tekerleğe iletilen itme kuvvetidir. Bu kuvvet motorun gücü ile doğrudan alakalı değildir. Yani iki araçtan beygiri az olan bir otomobilin torku diğerine göre fazla olabilir. Bu da tekerlek çapı, vites kutusu ve motor tipi gibi etmenlere bağlı olarak değişir. O senin dediğin beygir gücü. Dik bir yokuşta 5 kişiyle düşük torklu araban kuyruğuna basılmış kedi gibi bağırırken yüksek torklular vızır vızır geçer. Yokuşun sonunda da kuru çift kavramalı şanzımanı kucağına alırsın. Bu arada eat6'yı da bir araştır derim. Tork konvektörlü deyip geçme, hem kucağına alma derdi de yok.
    Son olarak bir de hikaye anlatayım, öylesine aklıma geldi: Bir işyerine müdür alınacakmış, iki kişi başvurmuş: birinin 30 yıllık, diğerinin 5 yıllık tecrübesi var. 5 yıllık olanı almışlar, diğeri "İyi ama benim 30 yıllık tecrübem var" deyince şu cevabı vermişler: "Hayır, senin 30 tane 1 yıllık tecrüben var."
    selametle...




  • Ooooo rüzgarın oğlu ve arı maya burada:)
    Yahu kaç zamandır ona buna sataşıyosunuz,araba alıp sattıgınız yok.Ona buna yersen ekonomi-motor-tork- üzerine akıl fukarası muamelesi yapıyorsunuz.
    Şokçu yazının altına kendine şakşakçı toplamana gerek yok bence.Kişi baş edemediği işlerde yardım alabilir.Ama kişi kendi yetmediği durumlarda başkalarını da bu yanlışa sokmaya gayret ediyor ise bu kötü.Ticari maruzatın yoktu,kişisel cesaretinde yokmuş.
    Burada bu şekilde yazmam genelde .Ama sen bana akıl fikir verecek zekada olmamandan dolayı yazıyorum.Çünkü zeka sol lobu kullananda olur.Omirilik soğanı ise sadece denge mekanizmasını kontrol eder.O yüzden az yukarıda ki söylem dilini düzeltirsen insan gibi cevap alırsın,insan gibi konuşacaksan saygı görürsün.Öyle konuşmadığın için ben bu şekilde düzeysiz muhabbetlere giriyorum.
    Rüzgarınoğlu belliki yaşın genç canım.
    Laf kalabalığı ayrı bir durum reel rakamlar ayrı.Yukarıda ki iddiamı kaçırmışsın.Ben iddia ediyorum 0-200.....0-160....değerleri karşılaştıralım Karoq ikisinden de önce ulaşır.sana ispatı aşağıda ki videolar ile de kanıtlarım.Neyse ki bu testleri bizden önce yapan varmış:)







  • lodosunoglu L kullanıcısına yanıt
    Yorma kendini ne anlatıprsun arkadaşa 21 araç kullanmış ama bmw nin zf tork konvertörlü şanzıman kullandığından habersiz sanırım..bende tucson alıcam onun şanzımanda dct çift kavrama ama dikkat edicez artık gerçekten konforu çok iyi ama Tucson da sürekli ısınınca uyarı veriyor buda hoşuma gitti ama tork konvertörlü olsa daha iyi olurdu sağlık olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • certac C kullanıcısına yanıt
    Kardeş, birincisi burada bir şeyler yazmak için araba alıp satmak mı gerekiyor! Biz oto galerici miyiz? Naçizane( gerçi bu kelime senin lügatte yoktur ama neyse) fikirlerimizi beyan ediyoruz.
    İkincisi lob mob... kendine üstün algı imajı vermeye çalışıyorsun, çevremde bu imajı vermeye çalışan kim varsa reelde vermeye çalıştığı imajla mütenasip olmayan bir durum vaki, seni tenzih edeceğim etmesine de; yahu biz karoq'un 0-200 hızlanması diğerlerinden kötüdür mü dedik! Fesuphanallah...
    Üçüncüsü yaşımın genç olduğunu söylediğin için teşekkürler. İyi geliyor.
    selametle...
  • sokcuuuuu S kullanıcısına yanıt
    Hala 21 arabadan yola çıkarak 3 Bmw kullanmış olduğumu,zf'yi 5 araçta kullandığımı bilmiyorsun:)
    ZF iyidir hoştur.Ama S-tronic hızında değildir,Geartronic 8 kullanmmış birisi de olarak ZF piyasanın en iyisi değildir.O konuda volvo Geartronic yeni jenerasyon 2016 sonrası rakipsizdir.Bmw de ki aktif konu başlıklarına bakarsan konu başlatan kişi benim:) Yaşınız küçük dedim inanmadınız:)
    Tecrübeniz yok diye 21 araba dedim.İnşallah siz 22 ye binersiniz.ZF bir idoldür ama asla en iyisi değildir.E90 kullanmış birisi olarak o dönem başarılı idi rakibi yoktu.Ancak hangi şanzuman derseniz ben her türlü riskine karşın DSG-STronic derim....O yüzden Karoq bu araçlar arasında en static ve hızlısıdır ve en az yakıt sarf eden olacaktır...
    Şu an Karoq hariç 3 aracım avr.1DSG+1S-Tronic+1 DCT-7...
    Dayanaksız lafalr konuşmayalım.Milleti yanlış bilgilendirmeyelim.....Burayı okuyup araba alacak insanlar var.360 derece ve düzgün çalışmayan bir mzellik var diye gidip o arabalara 190+ paralar vermem.Karoq Haz<iran ayında 180 bandına dayancaktır.Satmaz demeyin cayır cayır satar:)
    Araba alıp satmanıın nasıl oldugunu bilen bir abinize güvenin:)Bu ülkede arabadan zarar etme dönemi bitmiştir.Şimdi emlaktan zarar dönemi başladı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lodosunoglu

    Kardeş, birincisi burada bir şeyler yazmak için araba alıp satmak mı gerekiyor! Biz oto galerici miyiz? Naçizane( gerçi bu kelime senin lügatte yoktur ama neyse) fikirlerimizi beyan ediyoruz.
    İkincisi lob mob... kendine üstün algı imajı vermeye çalışıyorsun, çevremde bu imajı vermeye çalışan kim varsa reelde vermeye çalıştığı imajla mütenasip olmayan bir durum vaki, seni tenzih edeceğim etmesine de; yahu biz karoq'un 0-200 hızlanması diğerlerinden kötüdür mü dedik! Fesuphanallah...
    Üçüncüsü yaşımın genç olduğunu söylediğin için teşekkürler. İyi geliyor.
    selametle...

    Abi polemik yapma boşver belliki birleyler yazıyor sende cevap veriyorsun vaktine yazık biz boş insanlar değiliz burda insanları dilimiz döndüğünce aydınlatmayı ve kendimiz aydınlanmayı şiar edinmişiz vatandaşlar marka fanatiği ilginç şekilde saldırıyorlar birde üstelik lümpenlikleride diz boyu..benim gibi block yap ne yazarsa yazsın görmüyorum nasılsa..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lodosunoglu

    Kardeş bence de bakış açın yanlış. 1.5 tsi alsan ve bunları söylesen anlayacağım da 1.6 dizelde anlamak mümkün değil. Dizellerde torka bakılır. Bu aracın 1.6 dizelde torku düşük.

    şimdi baktım değerler de arkadaş haklı gibi. tamam torku daha yüksek ama 0-100, son hız, ortalama tüketim. tüm bu konularda karoq qq'dan daha iyi. e o zaman o tork ne işe yarayacak? sakın 250 torkluk bir aracın yokuşta bağıra bağıra gideceğini söyleme. yokuşta bağırması için o aracın en az 300-400 kg daha ağır olması lazım.
    ben dizel cip almak istiyorum ve vw grubu tercihim ama vw grubunda içi geniş, dizel, otomatik vites bir model bulamadım. bu karoq da küçük bişey galiba. tiguan'ın otomatik dizeli olsa gözü kapalı alırım, tipi çok güzel. ya da kodiaq'ın. bu gidişle d sınıfı sedan alıcaz galiba.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    3008 bak kardeş sorunsuz ve gayet tatmin edici 0-100 farkı şanzımandan kaynaklı ama tabi kötü olduğundan değil şanzıman gayet güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu konunun en büyük sorunu karoq'tan çok başka araçlar konuşuluyor. dostlarım madem bu araba size göre değil o zaman neden bu kadar uğraşıyorsunuz? ben 3008, tucson vb almak istesem onu burada değil ilgili başlığında ararım. lütfen polemiğe girmeden siz de öyle yapın.
  • 0 100 farkı sade şanzumandan değil



    Marka fanatizmi ithamlarınızın aksine vag dışında daha fazla var



    Vwde Tork Geniş Bi Aralıkta Ortalama Yazılır Maksimum Değeri Yazmaya Çalışmazlar Peugeot Nissan Ford Beygiri De En Yüksek Olduğu Devirlerde Kullanımdan Uzak Devirlerde Yazıyorlar Oturup Sizle Uğraşacak Halimiz Yok Rakamlar Ortada Kasa Ağırlıkları 0 100 Değerleri Ortada Diğer Firmalar Bu Konuda Göz Boyamayı Seviyor Girin Bakın Herşey Ortada Yok Vw 1.6 120 Beygirmişde Nissan 135miş Torku 320 İmiş Yalan Manüpüle Değerler Maksimum Tork Ve Beygiri Yazıyorlar Vw 1.6 Tdı Üzerine Çok Çalışması Yok Vw nin 2 Litrelik Dizelleri Ortada Performans Olarak, Renaultun 1.6 160 lık Motoru Var Mesela Vw De Öyle Bi Motor Yok Bunu Diyebilirsiniz Ama Öyle 5 10 Beygir Fazla Uydurma Maksimum Tork Yazıp Algı Yapan Firmaların Militanlığına Soyunmayın Burda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gavuzla -- 24 Mart 2018; 14:21:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gavuzla kullanıcısına yanıt
    Benim anlamadığım şı..siz araç alırken 0-100 farkının 1 sn iyi yada kötü olduğuna bakarakmı alıyorsunuz bütün mesele bunu sürüşte ve kalkışta bile anlaşılmayacak bir durum bu ..kağıt üstü bilgilere bukadar önem vermeyin ..bence sorunluda olsa dsg - dct gayet güzel şanzımanlar ama dipgaz yapınca 1 sn gecikme yapıyolar buda benim hoşuma gitmiyo fakat bu onu kötü yapmaz gözardı ederim mesela eat6 biraz geçişleri hissettiriyor ama bu onu kötü yap ıyor bence gayet iyi bir şanzıman olaylara böyle baksak daha mantıklı ..ayrıca karoq takip ettiğimiz için buraya yazıoruz aracı almaktan vazgeçmemiz burada bilgi paylaşmicaz demek olmuyor neden vazgeçtiğimizide yazıyoruz ki diğer arkadaşlarada yol göstersin olay bu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sokcuuuuu

    Benim anlamadığım şı..siz araç alırken 0-100 farkının 1 sn iyi yada kötü olduğuna bakarakmı alıyorsunuz bütün mesele bunu sürüşte ve kalkışta bile anlaşılmayacak bir durum bu ..kağıt üstü bilgilere bukadar önem vermeyin ..bence sorunluda olsa dsg - dct gayet güzel şanzımanlar ama dipgaz yapınca 1 sn gecikme yapıyolar buda benim hoşuma gitmiyo fakat bu onu kötü yapmaz gözardı ederim mesela eat6 biraz geçişleri hissettiriyor ama bu onu kötü yap ıyor bence gayet iyi bir şanzıman olaylara böyle baksak daha mantıklı ..ayrıca karoq takip ettiğimiz için buraya yazıoruz aracı almaktan vazgeçmemiz burada bilgi paylaşmicaz demek olmuyor neden vazgeçtiğimizide yazıyoruz ki diğer arkadaşlarada yol göstersin olay bu..

    şanzımanla ilgili yorum yapmak için iki şanzımanı da kayda değer ölçüde kullanmak lazım bu konuda yorum yapamam demek istediğim motor konusunda bazı manüpüle değerler veriyor firmalar manüpüleden kastım kitaba uygun ama yanıltıcı yüksek devirde beygir yada dar aralıkta tork değerleri yoksa 1 sn 2 sn en çok buna bakın demiyorum herkesin kendi bakış açısı biner sürer karar verir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Katılmıyorum, şöyle ki: "Bir aracın 0-100 hızlanması veya 0-200 hızlanması hiçbir anlam taşımaz" denilemez, tabiki önemlidir; ben işin bu noktasında değilim; hattızatında 0-100 ve 0-200 hızlanması oldukça iyi olan bir araba kullanıyorum. Ne var ki torkun bir hükmü yoktur tarzındaki ifadelere de karşıyım. Yine kendi arabamdan örnek vereyim: Bende x marka bir araba var, arkadaşımda y marka. 0-100 ve 0-200 değerleri benim arabamın açık ara önde. Ama arkadaşımın arabasının torku benimkinden 80 nm fazla. Ben onun arabasını kullandığım zaman şunu fark ettim: Evet benim arabam düz yolda daha seri ama yokuşa gelince onun arabası çok daha kolay çıkıyor.Yüksek tork orada kendini belli ediyor, orada benim arabamın 0-100 hızlanmasının hükmü kalmıyor. Ha kişi şunu diyebilir: Varsın yokuşu kuş gibi çıkmasın, 0-100 hızlanması veya 0-200 hızlanması iyi olsun. Eyvallah... zaten ben de bunu diyenlerdenim ki böyle bir araba kullanıyorum, ama yemişimn torkunu falan demiyorum. Yüksek tork beyan eden firmaların rakamları gerçekçi değilse? e ben ne yapayım? o bambaşka bir mevzu. Biz doğru veriler tabanında tartışıyoruz. 320 yazan gerçekte 320 mi? e 250 yazan da 250 mi?İşi buralara götürürsek çok farklı anlamlandırmalar çıkar.
    Toparlarsam; arabanın 0-100 veya 0-200 hızlanmaları bir değer taşır, hatta öznel düşüncem: önemli de bir değer taşır; amma özellikle dizel araçlarda tork çok daha önem taşır, öyle çöpe atılacak bir kavram değildir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lodosunoglu -- 23 Mart 2018; 16:2:36 >




  • sokcuuuuu S kullanıcısına yanıt
    Kardeş haklısın. Ortada böyle bir ego olmasa bu tür tartışmalar faydalıdır ama o ego rahatsızlık verici.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lodosunoglu L kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum ama benim bahsettiğim ciddi farklar değil arada 1 sn fark var diye diğer aracı gömmek çok komik çünkü genel anlamda hissedilmiyor burda zevler ve renkler devreye girer tabi şuda var bizim millet zevklerini devreye sokamıyor takııp kalmışlar marka işine mesele eski307 ler yüzünden ciddi darbe alan pejo bunu3008 le kırmaya çalışıyor ama adam aracı beğenmesine rağmen ona verilmez diyen marka fanatıkleri yüzünden alamıyor öteki taraftan hyundai ciddi öesafe katediyor taş gibi araç çıkarıyor ama adam hala aynı kafada..vw nin dizel dsg rezaleti bile bu markadan milleti caydırmıyor bu gerçekten çok ilginç haa kötümü tabiki değil tabiki hatalar düzeldi ama nedir bu vw fanatikliği ülkemizde mercedes muamelesi görüyor ki bi honda toyota ve diğerlerinden dahamı iyi hayır..tamamen aynı markanın audi ve porsche gibi markaları bünyesinde barındırması sebebiyle at fanatik bir kitle oluşturmuş durumda bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahozkan

    Karoq ben umutla bekledim, ama fiyattan ziyade, ben arabayı beğenmedim. Kodiaq kalite algısı yok kesinlikle. Yanında honda var, crv ye baktım yok benim aracım bu dedim.

    Kodiaq ve karoq her ikisindeki şaft tünelini hangi mühendisler yaptı iseler onlara saygılarımı sunuyorum. Karoq taki hem saft tüneli hem de el frenin olduğu konsolun taaa arkalara uzanan çıkıntısı bu arabaya 5 kişi binmeyi imkansız hale getiriyor. ayrıca o şaft tünelini temiz tutmak da zor.

    saft tüneli derken resmen arkadaki iki oturan kişi arasına paravan yapmışlar 40cm falan var yüksekliği.

    gözüme batan diğer tasarım unsuru arka kapıların kapandığı yer çamurlukla aynı hizada, çakıl gibi yerlere girerseniz dodik de olmadığı için buralar çizilecektir. SUV mantığının dışında fabianın yükseği gibi birşey olmuş. benim içim ısınmadı arabaya hiç hemde



    crv'nin de arkası çok tipsiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lodosunoglu

    Katılmıyorum, şöyle ki: "Bir aracın 0-100 hızlanması veya 0-200 hızlanması hiçbir anlam taşımaz" denilemez, tabiki önemlidir; ben işin bu noktasında değilim; hattızatında 0-100 ve 0-200 hızlanması oldukça iyi olan bir araba kullanıyorum. Ne var ki torkun bir hükmü yoktur tarzındaki ifadelere de karşıyım. Yine kendi arabamdan örnek vereyim: Bende x marka bir araba var, arkadaşımda y marka. 0-100 ve 0-200 değerleri benim arabamın açık ara önde. Ama arkadaşımın arabasının torku benimkinden 80 nm fazla. Ben onun arabasını kullandığım zaman şunu fark ettim: Evet benim arabam düz yolda daha seri ama yokuşa gelince onun arabası çok daha kolay çıkıyor.Yüksek tork orada kendini belli ediyor, orada benim arabamın 0-100 hızlanmasının hükmü kalmıyor. Ha kişi şunu diyebilir: Varsın yokuşu kuş gibi çıkmasın, 0-100 hızlanması veya 0-200 hızlanması iyi olsun. Eyvallah... zaten ben de bunu diyenlerdenim ki böyle bir araba kullanıyorum, ama yemişimn torkunu falan demiyorum. Yüksek tork beyan eden firmaların rakamları gerçekçi değilse? e ben ne yapayım? o bambaşka bir mevzu. Biz doğru veriler tabanında tartışıyoruz. 320 yazan gerçekte 320 mi? e 250 yazan da 250 mi?İşi buralara götürürsek çok farklı anlamlandırmalar çıkar.
    Toparlarsam; arabanın 0-100 veya 0-200 hızlanmaları bir değer taşır, hatta öznel düşüncem: önemli de bir değer taşır; amma özellikle dizel araçlarda tork çok daha önem taşır, öyle çöpe atılacak bir kavram değildir.

    tork önemsiz demedim ben. 250 tork da iyi bir değer dedim. ayrıca max torktan daha önemli olansa max torkun korunabildiği devir aralığı.
    dizelde tork daha önemlidir sözüne de katılmıyorum. benimkisi benzinli ve torku 200. çok harika hissettiriyor. dizellerin aksine uzun bir aralıkta bu torku koruması daha da güzel[IMDB=]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 23 Mart 2018; 17:39:4 >




  • 
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.