Şimdi Ara

SKODA KAROQ ANA KONU (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
2.485
Cevap
64
Favori
320.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fiyat uygun olsa da biraz da Qasqaiden baska C-SUV görmus olalim yollarda.

    Heryer Qashqai mübarek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suvhunter S kullanıcısına yanıt
    Otomatik olan ile 15 bin tl fark olduğunu düşünürsek en baz donanım 103.000TL'den mi başlayacak?
    Bence çok iyi bir rakam olur, sanmıyorum bu kadar düşük olacağını.
    Stlye donanım da heralde 115-120 falan olur o zaman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elensar77

    Otomatik olan ile 15 bin tl fark olduğunu düşünürsek en baz donanım 103.000TL'den mi başlayacak?
    Bence çok iyi bir rakam olur, sanmıyorum bu kadar düşük olacağını.
    Stlye donanım da heralde 115-120 falan olur o zaman.

    100bin liraya mumkun degil.

    B-SUV olan Seat Arona o fiyatta.

    Karoq C-SUV olarak 119dan asagi baslamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elensar77 kullanıcısına yanıt
    Bence manuel ile otomatik arasında 15 bin gibi bi fark çok fazla olur.Maksimium 10 bin lira gibi bir fark olur kanımca.Ve bence de bu araç 120 den aşağı bi fiyatla başlamaz.Keşke başlasa.
  • Bence 1.0 tsi dsg style donanım 132.000 TL olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karoq ilk kez tanıtıldığında Skoda Türkiye genel müdürü röportajında her donanım seviyesinde full led farları standart olarak sunacaklarını söylemişti ama broşürde sadece style donanımda mevcut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın üst donanımı olan style paketinde bile birçok donanım yetersiz bence.style donanımda ön koltuklar ısıtmalı,18inç jantlar,filexi koltuklar standart olabilirdi.Ben zaten bu aracın digital göstergeli olanını düşünüyorum.Bunlarda yılın ikinci yarısı gelecek.Doğan Kabağın youtube videosuna göre digital ekran farkı 3 bin tl olacakmış.İnşallah daha pahalı olmaz.Sunroof,ısıtmalı koltuklar,elektrikli bagaj kapağı,18inç jantlar derken baya tuzluya gelecek araç.Hayırlısı bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suvhunter

    SKODA KAROQ ANA KONUSKODA KAROQ ANA KONU

    Paylaşım için çok teşekkürler.
    2015 Octivia Style 1.4 TSI DSG kullanıyorum.
    Mevcut aracımdan donanım olarak çok artısı yok.

    Arkalar Bağımsız değil malesef.

    Ekstra bagaj hacmi için varioflex almak gerekiyor. Mevcut hacim sınıf ortalamasının üstünde.

    Hayalet ekran opsiyon galiba.

    Benim beklentilerimin altında kaldı. Muhtemelen fiyatı da ucuz olmayacak.
    Almak için iyi gerekçelerim yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Geç bile kaldılar C SUV konusunda. Ön tasarımı da makyajlı octavia gibi facia olmayacak heralde.

    İsmi çok aradılar mı acaba, KAROQ nedir, hiç güzel bir isim değil.

    benim bildiğim adını KAR ( ARABA) OQ (OK) yani ok gibi giden araba manasına geliyormuş. bunu bir makalede okmuştum

    sanırım bu ikisi bir ülkenin dillerinden alıntı idi.
  • merhabalar....Emeginize sağlık. Donanım ve paketlerde doğuş yine arcı kuşa çevirmiş. Ayarlı arka koltuk ve şehir içi güvenlik paketleri. çevre görüş sisitemi .şerit takip. direksiyonda dsg kulakcıkları navigasyon .vs vs vs gibi çok önemli artık olmazsa olmaz denilen 80 100 bn e satılan arabaların standardı vw seat skoda da hala opsyon kalması üzücü. boşlıne satışlara devam edilecek pazıl yapar gibi sipariş le araba almak beklemek yine moda olacak. Yine qasgai pazarın lideri olmaya devam edecek .Azıcık doldurayım dedinizmi 160 170 hatta 200 bn tl lere cıkcak bir araç olmuş ve geliyor .

    Bu arada jetta 2018 videolarında izlerken 8 ileri dsg den bahsediliyor yeni dsg şanzıman şimdi bu araçlar 7 ileri gelecek ve 1 . 2. 3 sene sonra 8 ileriye dönerse 1.5 dizele dönerse ne olacak . En iyisi al qaşgai yi diyor şeytan. ne dersiniz. 4 .5 ay boşuna bekledik galiba
  • Euro gene fırladı bu günlerde, böyle giderse cazip fiyatla gelmesi hayal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alnescafe

    merhabalar....Emeginize sağlık. Donanım ve paketlerde doğuş yine arcı kuşa çevirmiş. Ayarlı arka koltuk ve şehir içi güvenlik paketleri. çevre görüş sisitemi .şerit takip. direksiyonda dsg kulakcıkları navigasyon .vs vs vs gibi çok önemli artık olmazsa olmaz denilen 80 100 bn e satılan arabaların standardı vw seat skoda da hala opsyon kalması üzücü. boşlıne satışlara devam edilecek pazıl yapar gibi sipariş le araba almak beklemek yine moda olacak. Yine qasgai pazarın lideri olmaya devam edecek .Azıcık doldurayım dedinizmi 160 170 hatta 200 bn tl lere cıkcak bir araç olmuş ve geliyor .

    Bu arada jetta 2018 videolarında izlerken 8 ileri dsg den bahsediliyor yeni dsg şanzıman şimdi bu araçlar 7 ileri gelecek ve 1 . 2. 3 sene sonra 8 ileriye dönerse 1.5 dizele dönerse ne olacak . En iyisi al qaşgai yi diyor şeytan. ne dersiniz. 4 .5 ay boşuna bekledik galiba

    1.5 TDi'ın gelmesine daha bayağı zaman var hocam. Ayrıca 1.5 TDi ve 8 İleri DSG gelse ne olacak ki diğerleri çöp olmuş mu oluyor ? VW Grubunun 1.5 projesi emsiyonu düşürmeyle ilgili motorların üstünlüğü yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mteke


    quote:

    Orijinalden alıntı: suvhunter

    SKODA KAROQ ANA KONUSKODA KAROQ ANA KONU

    Paylaşım için çok teşekkürler.
    2015 Octivia Style 1.4 TSI DSG kullanıyorum.
    Mevcut aracımdan donanım olarak çok artısı yok.

    Arkalar Bağımsız değil malesef.

    Ekstra bagaj hacmi için varioflex almak gerekiyor. Mevcut hacim sınıf ortalamasının üstünde.

    Hayalet ekran opsiyon galiba.

    Benim beklentilerimin altında kaldı. Muhtemelen fiyatı da ucuz olmayacak.
    Almak için iyi gerekçelerim yok.

    Aracı alırken her zaman donanımı ön plana koymayın derim. Bu aracı almak için en önemli etken muhteşem hızlı DSG ve TDI'ın birbirine çok iyi uyumu. Diğer markalarla karşılaştırıldığında en iyi aktarma. Daha az beygirden daha yüksek güç alabilme. Donanım her zaman 2. planda gelir.

    Ayrıca bakın mesela 210 bin liraya aşırı dolu CR-V alıyorsunuz. Araçtaki donanımların kullanım karmaşıklılığı, Trendline bir VW'yi dahi aratıyor kullanışlılık konusunda.

    Normal bir sürücü aynı aracın bağımlı ve bağımsız versiyonlarını kullandığında arasındaki farkı anlayamıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 17 Ocak 2018; 2:17:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erzurummm25

    Karoq ilk kez tanıtıldığında Skoda Türkiye genel müdürü röportajında her donanım seviyesinde full led farları standart olarak sunacaklarını söylemişti ama broşürde sadece style donanımda mevcut.

    Hocam orada galiba LED gündüz farını demek istemişlerdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dicetel10

    Bence manuel ile otomatik arasında 15 bin gibi bi fark çok fazla olur.Maksimium 10 bin lira gibi bir fark olur kanımca.Ve bence de bu araç 120 den aşağı bi fiyatla başlamaz.Keşke başlasa.

    Benzinli Manuel olanı 90'lı rakamlardan başlama ihtimali bile mevcut hocam. C SUV bu araç.

    120 falan o fiyatlar mümkün değil. Bu aracın üst segmenti D SUV olan Tiguan ve Kodiaq 120-130 bandından başlıyor.

    Bir de son gelen ÖTV düzenlemesi sayesinde beklenenden düşük gelebilir araç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 17 Ocak 2018; 2:23:31 >
  • merhabalar.... Cevabınıza alıntı yapamadım . cevap yazma ihtiyacı duydum yazıyorum. vw gurubunda motor ömürleri 10 yılla sınırlı 1.9 tdı ve fsı motorlar da bunun kanıtı. Zaten 1.6 tdı lar emisyondan dolayı mimlenmiş durumda passat polo jetta ve diğer Vw Seat Skoda Ve diğer vag markalarda günümüzde yazılımla ve yakıt tüketim fazlasıyla güç Bg tork azaltma ile geçiştirdiler.
    Bunuda güncelleme adı altında mecbur tuttular çoğu kişiden imzalı yazı bile alındı yaptıranların 90 nı bin pişman .Dsg yi anlatmaya gerek yok 6 ileriyi yağlı şanzımanı 5 yıl 7 leri kuru şanzımanı 5 yıl kulandım kullanıyorumda .Magatronik baskı balata .şıngırtı sesi İlk hareketten 200 mt içerisinde yerine kasıntılı hafif sarsıntılı oturma sesi .
    1 . 2 . viteslerde vuruntu ları vs vs vs bunları şikayet ve konfor bakımından sorun olarak görmüyorsanız o ayrı.Ha bu arada yaşadığım sorunlar içinde cebimden para da çıkmadı garanti varsa garantiden yoksa iyi niyetten yapıldı sadece baskı balata icin garantisi biten araca 750 tl bayıldım. ama servise bu arızaları kabul ettirip yapılması için uzun uğraş verildi servis ve tamir süreçleri hep sıkıntılı olmuştur . Her zaman ikame araç bulamıyorsunuz.

    Bu şikayetlere rağmen neden alıyorsun dediğinizde 2 el ve dsg nin seriligi yakıt tasarrufu ilk tercihimdir.
    Son gelen ötv farkları zamlar euro dolar artışları devalasyon farkları artık bir aracı al 2 .3 . 4 senede bir deyiştir devrini bitirdi yada bitirmek Üzere.Uzun soluklu araç alma dönemi 5 .10 15 yıl gibi geldi.bu alınacak araçlarda da bütün donanımların olması istenir teknolojilerden geri kalması istenmez .
    Vede az arıza az sorun çıkartan .Bir dizel benzinli motor ve dsg şanzıman isterim tabiki. Kullandıgım polo daki dsg ye 2 kez ellediler bununla uzun soluklu bir beraberlik illaki olmayacak. Sizi bilmem ama 8 ileri 2018 yada 2019 da gelecek ve sorunsuz çalışacak sa illaki geride kalan modeller 7 ileri dsg ve 1.6 tdı lar özürlü muamelesi görür vede görecektir benim açımdan....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alnescafe -- 17 Ocak 2018; 3:47:0 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: mteke


    quote:

    Orijinalden alıntı: suvhunter

    SKODA KAROQ ANA KONUSKODA KAROQ ANA KONU

    Paylaşım için çok teşekkürler.
    2015 Octivia Style 1.4 TSI DSG kullanıyorum.
    Mevcut aracımdan donanım olarak çok artısı yok.

    Arkalar Bağımsız değil malesef.

    Ekstra bagaj hacmi için varioflex almak gerekiyor. Mevcut hacim sınıf ortalamasının üstünde.

    Hayalet ekran opsiyon galiba.

    Benim beklentilerimin altında kaldı. Muhtemelen fiyatı da ucuz olmayacak.
    Almak için iyi gerekçelerim yok.

    Aracı alırken her zaman donanımı ön plana koymayın derim. Bu aracı almak için en önemli etken muhteşem hızlı DSG ve TDI'ın birbirine çok iyi uyumu. Diğer markalarla karşılaştırıldığında en iyi aktarma. Daha az beygirden daha yüksek güç alabilme. Donanım her zaman 2. planda gelir.

    Ayrıca bakın mesela 210 bin liraya aşırı dolu CR-V alıyorsunuz. Araçtaki donanımların kullanım karmaşıklılığı, Trendline bir VW'yi dahi aratıyor kullanışlılık konusunda.

    Normal bir sürücü aynı aracın bağımlı ve bağımsız versiyonlarını kullandığında arasındaki farkı anlayamıyor.


    Kardeş doğru söyledin.
    Ben de 1.4 TSI motoru performansı ve şanzıman için aldım. Kavrama ve volant değişti ama sürmek çok keyifli.

    Mevcutlar yeterli ama donanım konusunda çok geride kalmasa iyi olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: dicetel10

    Bence manuel ile otomatik arasında 15 bin gibi bi fark çok fazla olur.Maksimium 10 bin lira gibi bir fark olur kanımca.Ve bence de bu araç 120 den aşağı bi fiyatla başlamaz.Keşke başlasa.

    Benzinli Manuel olanı 90'lı rakamlardan başlama ihtimali bile mevcut hocam. C SUV bu araç.

    120 falan o fiyatlar mümkün değil. Bu aracın üst segmenti D SUV olan Tiguan ve Kodiaq 120-130 bandından başlıyor.

    Bir de son gelen ÖTV düzenlemesi sayesinde beklenenden düşük gelebilir araç

    Manuel 1.0, 100ün altında baslayabilir.

    Ama kimse DSG 1.0ı 119dan asagida beklemesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Manuel 1.0 88den başlayacak deniyor.
  • cc standart fakat Acc opsiyonmu olacak arkadaşlar
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.