|
Skoda Elroq kullanicisi var ise aramizda yorumlarini,izlenimlerini iletebilir mi? |
|
_____________________________
|

1 Mobil
|
Skoda Elroq kullanicisi var ise aramizda yorumlarini,izlenimlerini iletebilir mi? |
|
_____________________________
|
|
bende merak ediyorum |
|
_____________________________
|
|
Bir akrabam ( öğretmen - avukat ) memlekette almaya karar verdiler 2.135.000 TL onlar söyleyince baktım. bayağı dolu dolu bir araba. Yeni Škoda Elroq Görünüm, Donanım, Teknik Özellikler https://www.skoda.com.tr/modeller/elroq#donanimlar-ve-teknik-bilgilerhttps://cdn.skoda.com.tr/assets/skodaweb_files/common/e_catalogs/elroq_model_katalog.pdf < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiSKE -- 6 Eylül 2025; 14:10:54 > |
|
_____________________________
Profili gizli olan bana da özel mesaj atmasin.
|
|
5500km yaptım Elroq ile. yarısı şehiriçi yarısı şehirdışı. ortalamam 17,4 KwH Şehir içinde sıkışık trafikte 13,5 gibi tüketiyor Istanbul'da. dönüş çapı muazzam. iç malzeme kalitesi ve donanım da çok iyi bence. bana göre eksikleri elektrikli ve hafızalı koltuk, koltuk soğutma, arka koltuk ısıtma. |
|
_____________________________
|
|
Aybaşında sahip olduğum Elroq ile ilgili tek benim adıma söyleyebileceğim hani dikkat etmemiz gereken unsur , cuma akşamı araçta %88 şarjım vardı. Bugün sabah ofise geldiğimde bataryam %33'e düşmüştü.Yani %55 lik bir sarfiyatım oldu. Kaç km yaptım derseniz 196 km yaptım. ortalamam 18 kw idi. Tabi cuma akşamı avcılardan fulya ve sonrasında erenköy trafiği yoğun trafik kat ettim. Cumartesi ve pazar günlerinde de yine yoğun trafiklerde evden beşiktaş'a iki gün boyunca 1 saatte geçip ve yarım saatte geri döndüm, ne yazık ki sürekli duran trafikte kaldım, o yüzden de şehir içindeki menzili yaklaşık 300-350 lerde düşünmek ve ona göre şarjı planlamanızı öneririm. Beni memnun eden kısımları ise, otonom özelliği yani trafikte önümdeki araca göre otomatik olarak aracın yavaşlaması, koltuk ve direksiyon ısıtma özellikleri, gerekirse B drive yani rejenerasyon özelliğini devreye sokan frensiz kullanım tarzı bir tercih de var orada gokart kullanır gibi hissiyorsunuz kendinizi. ( Bunu ben aracı biraz sarsabiliyorum diye çok kullanmıyorum, paraşüt hissi veriyor giderken ayağınızı çektiğinizde) , carplay özelliği olan aramam daha önce olmadığından bu özellik sayesinde de ekran büyük olduğundan rahat ediyorum. Aracın iç hacmi gayet geniş, aracın yüksek olması trafikte görüş açısı anlamında da keyifli sürüş imkanı veriyor, yüksek hissiyle araç kullanım kolaylığı ve izolasyonu sayesinde dışarıdan gelen sesin minumum olduğu, tank gibi bir araç. Elektrikli hafızalı koltuğumuz mevcut değil doğru ama hani bu arabadan alanların memnun olmamasını pek anlayamayacağım. |
|
_____________________________
|
|
Selam , bu araçla uzun yol yapma şansı bulan forumdaşların; menzilleri ne oldu acaba ? 110 - 120 km ile ılıman iklimde ; klima açık 300 km bulabilir mi ? |
|
_____________________________
|
|
bir süre radarımdaydı bu araç bence kullanışı, yalıtımı ve konforu güzel. menzili de şehiriçi için yeterli duruyor ancak bir elektrikli arabaya göre donanım olarak fakir bence. cam tavan, elektrikli koltuk gibi özellikler bulunmuyor |
|
_____________________________
|
|
merhaba uzun yolda 110-120km hız ile 270-330 km arası değişiyor menzil. klima açık. 12,000 km ortalama tüketimim 17kwh bahar-yaz dönemi Istanbul şehir içi menzil 430-500km arası klimaya bagli degişiyor. |
|
_____________________________
|
|
anladım teşekkürler. Keşke 80KW lik versiyonu da gelse ülkemize. |
|
_____________________________
|
|
fiyat performans olarak iyi bence. |
|
_____________________________
|