Şimdi Ara

Skoda, daha ucuz elektrikli modeller için düğmeye bastı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
558
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Skoda, daha ucuz elektrikli modeller için düğmeye bastı



    Skoda Enyaq iV



    Avrupa'da Euro 7 adıyla bilinen yeni emisyon regülasyonları yolda. Otomotiv devlerini emisyon salımını daha da kısmaya zorlayacak bu normlar sonrası içten yanmalı model geliştirmek sürdürülebilir bir iş modeli olmaktan çıkacak. Bunun bilincinde olan üreticiler gelecek planlarını elektrikli modeller üzerine kurmaya başladı.



    Skoda da yukarıda sözünü ettiğimiz üreticilerden biri. Volkswagen Grubu bünyesindeki Çekyalı şirket elektrikli araç pazarına 2019 yılında Citigo-e iV isimli küçük modeliyle giriş yapmış fakat iddiasını konuşturamamıştı. Ardından Skoda Enyaq iV adı verilen elektrikli SUV modeli tanıtıldı. Volkswagen ID.4'ün kuzeni olan model, gerek iç ve dış tasarımı gerekse teknik özellikleriyle dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Öte yandan doğuştan elektrikli olan bu modeli GT takısıyla gelecek coupe-SUV versiyonun izleyeceğini daha önce yakalanan casus görüntüler sayesinde biliyoruz.



    Ayrıca Bkz.Bakan Soylu: "Otoyollarda hız limitleri artırılabilir"



    Bilmediğimiz şey ise Skoda'nın bundan sonra nasıl bir yol izleyeceğiyle ilgiliydi fakat şirketin CEO'su Thomas Schafer bugünkü açıklamalarıyla o boşluğu biraz olsun doldurdu. Schafer'in açıklamasına göre şirket 2030 yılına kadar yukarıda bahsettiğimiz iki model haricinde en az 3 tane tamamen elektrikli model piyasaya sürecek. Bu modellerin üçü de hem fiyat hem de boyut açısından Enyaq iV'nin altında konumlanacak. Şimdilik modellerle ilgili başka bilgi yok fakat iddialara bakılırsa bunlardan bir tanesi Volkswagen ID.3 hatchback'in boyutlarına yakın bir kompakt crossover olacak.



    Skoda'nın elektrikli modellerinde yaşam alanının genişliğine odaklandığını göz önünde bulundurulduğunda söz konusu modelin boyutlarının ID.3'e göre biraz daha büyük olacağı söyleniyor. Ayrıca modelin arkadan itişli olacağı, üç farklı batarya ve iki farklı güç seçeğiyle geleceği de gelen haberler arasında. Bir sonraki elektrikli modeldeyse Çekyalı markanın SUV trendinden biraz uzaklaşıp küçük hatchback piyasaya süreceği belirtiliyor. Ardından da şirketin en çok satan modeli Octavia ile aynı segmentte olacak fakat tamamen elektrikli araç platformu üzerine yükselecek.



    Skoda, 2030 yılına gelindiğinde Avrupa'daki satışlarının en az yüzde 50'sini elektrikli araçların oluşturmasını planlıyor. Bu arada belirtmeden geçmeyelim. Skoda Enyaq iV'nin Avrupa'daki fiyatları 33.800 eurodan başlıyor.




    Kaynak:https://www.skoda-storyboard.com/en/press-releases/more-international-electric-and-digital-skoda-auto-presents-its-new-corporate-strategy/







  • batarya teknolojisi gelisip ucuzladiginda elektrikli aracin maliyeti cok yuksek bir sey degil. icden yanmali araclara gore cok az mekanik parca iceriyorlar, yapilari cok daha basit. gelecekde cok komik paralara dusebilirler, hos amerika avrupa standardinda araba zaten cok pahali luks bir sey degil, bizde pahali olan arabanin direkt ve endirekt vergileri.
  • batarya teknolojisi gelisip ucuzladiginda elektrikli aracin maliyeti cok yuksek bir sey degil. icden yanmali araclara gore cok az mekanik parca iceriyorlar, yapilari cok daha basit. gelecekde cok komik paralara dusebilirler, hos amerika avrupa standardinda araba zaten cok pahali luks bir sey degil, bizde pahali olan arabanin direkt ve endirekt vergileri.

  • Bu Skoda'yı neden ayrı marka gibi konuşuyorsunuz ki? Bunlar ucuza bir şey bulsa ilk VW markasında görürüz. VW'den daha iyi araç üretemez Skoda ve Seat.


    O yüzden gerisi boş. VAG grubu ortak araştırma yapar ancak.

  • Ön tasarımı muhteşem duruyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tlf ureticileri bile arapa çıkaracak açıyorum markalı araçlara öyle bı tipe vuracaklar ki insanlar 5 ay içinde çalışıp alabilecek hala gelecekler şuan dizel alanlar elinde patlayacak ve bir çok galerici bile iflas edecek şuan ellerinde çok sayıda araç olmalarına rağmen fiyatlar yüksek ama gün gelicek aldığından daha aşağıya satacaklar ve kimse almiycak fazla sürmez 2 yıl sonra elektrikli araç milyon adedi gececek

  • Yani her elektrikli arabaya şöyle jant yapmak şart mı?

  • Biz pahalandırmasını biliriz. Merak etmeyin.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.