Şimdi Ara

sizce ne yapılmalı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2008 model polo sahibiyim. devlet memuruyum aracım mesai saati içinde kurum bahçesinde park halinde iken fırtına sonucu kurumun demir dış kapısı yerinden kopup aracımın üstüne düştü. aracı sanayide gösterdim 250 tl gibi bir masraf çıktı. kaskom var ama bu hasar için kaskoyu delmek doğru olur mu? ayrıca bu ücreti kurumlar öder mi? sonuçta benden kaynaklı bir durum değil.
    başına daha önce benzer durum geldiyse yorumlarınızı esirgemeyin. teşekkürler

    ayrıca bir karış çökme için 100 tl doğrultma ve 100 tl boya parası istemeleri sizce de çok değil mi?



    _____________________________
  • mini hasar onarım var,,,, 500 tl altı hasarlar birçok kaskoyu bozmuyor
    _____________________________
    ''Eğer hayallerin seni korkutmuyorsa yeterince büyük değillerdir.''
  • sampo japan kaskom baktığım kadarı ile mini onarım olmuyoır. zaten servisten 200 tl masraf çıkarmazlar sanırım çok daha fazla fiyat verirler. bu yazdığım fiyat normalde sanayide yapılan fiyat
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: takkel

    sampo japan kaskom baktığım kadarı ile mini onarım olmuyoır. zaten servisten 200 tl masraf çıkarmazlar sanırım çok daha fazla fiyat verirler. bu yazdığım fiyat normalde sanayide yapılan fiyat

    hiç ugrasma direk sanayide iyi işçiliği olan birisine yaptır mutlaka öncesinde fotograflarını çek aracın.
    yani kapının düşmüşken fotografını çekmişsindir inşallah
    _____________________________
    vitesi çat diye 4"e taktım debriyajı kontrollüce bırakmaya başladım. direksiyonu çok hafif sola kırdım bu araba düşen motor devrini kompanze edebilmek için gaza çok kontrollü ufak dokunuşlarda bulundum.vitesi çat diye 4"e taktım araba birden ok gibi uzadı bi sağ şeride geçtim bir anda 210 gibi bi süratle önüne geçtim 5 e attım. vitesi çat diye 4"e taktım hızım 100"e ya düştü ya düşmedi derken sağ ön tekerlek bir çukura düştü aman yarabbim araba en küçük civatasına kadar sallandı
  • evet fotoları çektim. olayla ilgili güvenlik görevlisi ve müdürün tutanağı da mevcut. bu durum benim şimdilik işime yaramaz sanırım. yani ilerde satınca sorduklarında olayın kaza olmadığını göstermek için kullanacaz sanırım.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Sizce ne kadar ?
    16 yıl önce açıldı
    Bu sistem sizce alınır mı?
    2 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.