Şimdi Ara

sizce müşteri her zaman kàrlımıdır ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
2
Favori
182
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Soru açık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Faydayı parayla ölçebiliyorsan cevap da açık...
    Karlı olan, hemen hemen her zaman satıcıdır.
  • Bir işten bi taraf karlı çıkarken diğer tarafta zararlı çıkmak zorundadır . Satıcı adı üstünde bu işi yıllarca yapan kişi zararlı çıkmayacağına göre bence müşteri herzaman zararlıdır . Yani ürüne olması gerekdiğinden daha fazla verir .herneyse çok saçma oldu galiba
  • müşteri her zaman karlı olsa kazık diye birşey olmazdı
  • Müşteri araştırmadan alırsa zarardadır satıcı kàrdadır ama araştırıpta alırsa hem müşteri kâr eder hemde satıcı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satıcıya bağlı mesela bir kadın arabadan 1 gram birşey anlamıyor ama satılığa çıkarmış ve adamın teki gelip bir ton kadının anlamadığı terimleri kullanarak arabayı değersiz bir hale büründürüp çok aşağı fiyattan arabayı satın alabilir ama biraz dolandırıcılığıa giriyor bu iş sadece kısa bir örnek vermek istedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayır her zaman değil..

    3 verip 1000 uğraştırıyorsa defolsun gitsin öyle müşteri..
  • Musterinin zekasina bagli. 500 liralik telefona sirf tanidik diye 800 verirse maldir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KoMiKaZe

    hayır her zaman değil..

    3 verip 1000 uğraştırıyorsa defolsun gitsin öyle müşteri..

    Hay ağzını öpüym ne güzel söylemişsin.
  • Para her şey demek değildir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.