|
bu konuyu ailemle açık açık konuştum yemeğini veririz o kadar diyolar a101e falan girmeli miyim yoksa evde keyif mi yapayım? ortaöğretim kpss kastım 87 aldım bi işe yaramıyo okulu bitirip biraz lisans kpss kasıp olmazsa keyif mi yapsam |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






