Bildirim
sizce hangi renk?
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Hocam hepside bir birinden şık ama yeşil daha ön planda. Ama siz bayan kısmına sorarsanız daha iyi olur. _____________________________ İmzasına sahip olduklarını yazanlara acayip kıl oluyorum. Sizin sahip olamadıklarınız bizim söz etmeye dahi tenezzül etmediklerimizdir. -
yeşil mağazada spot ışıkların altında çok şık duruyor ama eve getirince okadar hoş olmadı _____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: karamelek06
yeşil mağazada spot ışıkların altında çok şık duruyor ama eve getirince okadar hoş olmadı
Geri iademi ettiniz yoksa yeşili kullanıyor musunuz?_____________________________ İmzasına sahip olduklarını yazanlara acayip kıl oluyorum. Sizin sahip olamadıklarınız bizim söz etmeye dahi tenezzül etmediklerimizdir. -
sattım hoover aldım @erhanmehmet _____________________________ -
Yeşil ve pembe çok fosforlu gibi duruyor. Bu makinenin inox modeli olsa çok şık olurdu. Ben beyazını beğeniyorum :) Arçelik 7-8-9 kg'lık modellerinde yeni model çıkarmış görünüm ve özellik olarak kurutmalı modeli ile aynı. _____________________________ -
teknoloji sürekli yenileniyor şıklığa önem veriliyor benim gönlüm pembe arçelikden yana _____________________________
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler







