Şimdi Ara

Sizce En Sorunlu Araba Hangisi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
237
Cevap
3
Favori
33.179
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bizim okulda arkadaşın broadwayı var her hafta sanayide tanımadığı usta kalmadı Sat kurtul diyorum olsun ucuza yapıyolar diyo. Maaşın yarısı arabanın peşinde gidiyo
  • kimse fiat sorunlu dememiş
  • Değil çünkü :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    Değil çünkü :)



  • Lamborgini
  • pejo

  • quote:

    Orjinalden alıntı: Hasanka

    Lamborgini
  • şirket araçlarımızdan 2004 peugeot 307 1.4 hdi dreksiyonda sorunlar çıktı, bayağı pahalı bir parça değişti. şanzıman rulmanları komple değişti. Bunun dışında başka arızalarıda oldu. 130 binde satıldı. Citroen berlingo 2 defa direksiyon soyuldu, deri soyulması gibi. Elektrik arızaları çıkardı, piyasa altında bir fiyata satıldı. renault grand scenic 2007 kapı kolları soyuldu 28.500 de baskı balata değişti, şimdide sunrooftan 140 kms den sonra ses geliyor servise gitti ses hala devam ediyor. chevrolet lacetti ve kalos hiç sorun çıkarmadı. Tofaş doblo ve albea hiç sorun yok. 198 binde albea 2004 sattık araç problemsizdi.
  • dayımın 96 model corollası var..sıfır aldı,,hala da biniyo..

    ilk aldığı zamandan bu yana servis e girmedi..sadece yağı değişti,,suyu kondu felan..bide ara sıra hava filitresi değiştiriyoruz..araç köy yolundan beter yollarda fizik kurallarının elverdiği en yüksek hızda kullanılıyor..çok şikayetciyiz çünkü tozlanıyor..buna bi önlem bulamadık

    10 yıldır olay ''abi araba buraya girer mi,,,girer girer bence sığar'' şeklinde devam ediyor..

    geçenlerde herzaman parkettiğimiz kaldırım nedeniyle amortisörler değiştirildi..ilk defaa ve sadece sağ amortisörler..

    kuzenimde yaris var..alırken çok özendi,,yavaş kullandı felan..sonradan gaza geldi..şimdi yolda bi manyak görürseniz kuzenim olabilir..40 km hızla kaldırıma çıkıp iner..bide övünerek ''taşş bu taşşş bişi olmaz'' der..

    ok toyota=taşş maşallah...tecrübelerimle sabit..

    ancak bunları neden anlattım ona gelelim..diğer kuzenimin 97 astrası var..opel astra sorunlu derler ama servis masrafı dışında masraf çıkarmadı..ama dikkatli kullanır..

    heee tabi toyota gibi kullanırsan pert olur o da ayrı konu.. ama bu kalitesizlikden değil..biraz daha narin avrupa arabaları..

    kalite=japon=TOYOTA olmadı honda olmadı mitsubishi..

    bu arada peugeot,,citroen gibi fransız markalarının KRONİK sorunları olduğunu ingilizcesi olan arkadaşlar global sitelerden araştırabilirler...özellikle elektrik ve elektronik aksam sorunları çok fazla..

    sy..




  • http://www.sikayetvar.com/svf-sikayet-full-toyota-0--0--234556-.html
    234556



    Toyota Auris Aracımdaki Çözülemeyen Komik Problemler! Efrayim03 [29 Kasım 2007, 09:00]
    2007 yılı Temmuz ayında Afyonkarahisar toyota Hisar Plaza’dan Auris 1.4 d-4d dizel Elegance model 0 aracı satın aldım. Aracın yakıt deposu dolu iken sürekli içeride rahatsız edici boyutta çalkantı sesi duyulmakta idi. Ayrıca aracın ön takımlarında kasisli yollarda 10 yıllık araçlarda bile gelmeyecek şekilde sesler geliyordu. Bunu servise ilettiğimizde araçtan gelen çalkantı sesinin bütün Auris’lerde standart olduğu ve bunun bir sıkıntı oluşturmayacağı söylendi. Ön takımdan gelen seslerin ise normal olduğu, diğer araçlarla teste çıktığımızda da aynı sesleri duyabileceğimiz söylendi.

    Ben toyota'dan seslerin nerden geldiğini değil neden geldiğini öğrenmek istedim. Fabrikayı aradım. Şikayetlerimi bildirdim. Ancak bu şikayetlerim değerlendirilerek bana geri dönüleceği bildirildi. Yaklaşık 15 gün sonra ilimizdeki servis Hisar Otomotiv beni arayarak yine aynı açıklamaları yaptı. Fabrikadan gelen mühendisle de beni görüştüreceklerini belirttiler. Son görüştüğümüzde de (1,5 ay sonra) servise fabrikadan gelen mühendisin işten ayrıldığı, bu nedenle yeni mühendis alınana kadar beklemem gerektiği belirtildi.

    toyota markasının kalitesine güvenerek aldığım ancak 45.200 YTL'lik fiyatın karşılığında bunu karşılayacak bir kalitenin olmadığını gördüğümde hayal kırıklığına uğradım. Mağduriyetimin giderilmesi için herhangi bir şey yapılmamasını da firmanın büyüklüğüne yakışmayacak bir davranış olarak algılıyorum.

    Fabrikada görüştüğüm yetkiliye bu araçların çoğunda problem olabileceğini belirttiğimde kesinlikle böyle bir şeyin olmayacağı söylendi. Ben de onlara 2. el otomobil piyasasına girip bakın, 2 ay önce çıkmış bir aracın neden 500 kilometre bile yapmadan 2. ele düştüğünü araştırın dedim. 80 model araçlarda bile bu bahsettiğim benzin deposundan gelen lıkırtı sesleri normal algılanmazken toyota bu sesi Auris’e akustik verelim diye koymuş olamaz herhalde.

    Bu şahsımın kullandığı ilk 0 araç değil. Onlarca model araba kullandım, hatta toyota Yaris kullandım ama hiçbirisinde bu tür komik problemlerle karşılaşmadım. Eğer şikayetlerim düzeltilmezse toyota'ya aracımı hibe etmeyi düşünüyorum. Çünkü ruh sağlığımı daha çok bozmak istemiyorum. %



    quote:

    Orjinalden alıntı: selim82

    ya şimdi basit yapıdan anladıgın parca adedimi yani hiç mühendislik yok orda o yüzden 50 parca daha az auris hehe japonlar sorunsuz arac yapıyo arkadasım kendimizde dahil biçok yakınımızda var ve hiçbir arızasını görmedim henüz nyse konuya gelcek olursak tabiki opeldir onunla yarışmanın imkanı yok sınıfında 1 numara




  • http://www.sikayetvar.com/svf-sikayet-full-toyota-0--0--221384-.html

    221384



    Toyota Aracımda Bir Yılda 11 Arıza! acur [20 Ekim 2007, 09:00]
    2006 yılının yedinci ayında aldığım toyota Corolla 1.4 d4d aracın 20 bin kilometrede başlayan motor gürültüsü 30 bin civarında yakıt vuruntusu olduğu söylendi, yakıtta su bulunduğu söylendi. Benzinlik firmasına gönderildi. Yakıt firmasının yaptığı testlerde su bulunmadığı kanıtlandı ve 50 binde turbo ve enjektör arızası 74 binde giderildi.

    60 bin kilometre ve 2 yıl garantisi olduğu söylenildi. 120 binde tekrar arıza yaptı ve garanti kapsamına girmediği belirtildi. Bunun yanı sıra 8 gün arabam arızalı bekledi. 50 binde şanzıman çıkış kuyruk bilyeleri değişti. Baskı balatası değiştirildi, o da 90 binde tekrar arıza yaptı.

    53 binde direksiyon kutusu değişti. yüz on bin kilometrede tekrar arıza yaptı. Egzantirik zinciri değişti 80 binde. Direksiyon üst kolonu değişti 97 binde. Bu araç 120 binde üçüncü turbo üçüncü debriyaj üçüncü direksiyon kutusu ve birer defa şanzıman çıkış kuyluk bilyeleri ekzantirik zinciri ve direksiyon üst kolonu değiştirildi ve birçok defada küçük arızalar yaptı. toyota genel merkezi arızaların giderildiğini söyleyerek 100 bin kilometre garantisinin bitmesini bekledi, arabanın fabrikasyon hatalı olduğunu kabullenmedi. Arabanın değişmesini ve gerekli olan her şeyi yapılmasını rica ederek vurguluyorum.%




  • FIAT=FIX IT AGAIN TOM un baş harfleriymiş, yani hem avrupada hem amerikada TOM TAMİRCİDEN ÇIKMIYOR DEMEKMİŞ, kardeşimede alıyoruz bir fiat, inşallah sorun çıkartmaz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: egeli1981

    dayımın 96 model corollası var..sıfır aldı,,hala da biniyo..

    ilk aldığı zamandan bu yana servis e girmedi..sadece yağı değişti,,suyu kondu felan..bide ara sıra hava filitresi değiştiriyoruz..araç köy yolundan beter yollarda fizik kurallarının elverdiği en yüksek hızda kullanılıyor..çok şikayetciyiz çünkü tozlanıyor..buna bi önlem bulamadık

    10 yıldır olay ''abi araba buraya girer mi,,,girer girer bence sığar'' şeklinde devam ediyor..

    geçenlerde herzaman parkettiğimiz kaldırım nedeniyle amortisörler değiştirildi..ilk defaa ve sadece sağ amortisörler..

    kuzenimde yaris var..alırken çok özendi,,yavaş kullandı felan..sonradan gaza geldi..şimdi yolda bi manyak görürseniz kuzenim olabilir..40 km hızla kaldırıma çıkıp iner..bide övünerek ''taşş bu taşşş bişi olmaz'' der..

    ok toyota=taşş maşallah...tecrübelerimle sabit..

    ancak bunları neden anlattım ona gelelim..diğer kuzenimin 97 astrası var..opel astra sorunlu derler ama servis masrafı dışında masraf çıkarmadı..ama dikkatli kullanır..

    heee tabi toyota gibi kullanırsan pert olur o da ayrı konu.. ama bu kalitesizlikden değil..biraz daha narin avrupa arabaları..

    kalite=japon=TOYOTA olmadı honda olmadı mitsubishi..

    bu arada peugeot,,citroen gibi fransız markalarının KRONİK sorunları olduğunu ingilizcesi olan arkadaşlar global sitelerden araştırabilirler...özellikle elektrik ve elektronik aksam sorunları çok fazla..

    sy..





    "geçenlerde herzaman parkettiğimiz kaldırım nedeniyle amortisörler değiştirildi..ilk defaa ve sadece sağ amortisörler.. "

    arkadaş bir araçta amortisör bozulduysa çift değişir....sağ veya sol tek değişmez değiştiren ustaya ban




  • dizelde en sorunsuz motor TDİİ VW VEDE benzinlide en sorunsuz motorlar da honda derim..başkasının şu bu demesi hiç entrese etmez..selam ve muhabbetle kalın
  • DOĞUŞ OTO’dan Arızaya Doymayan Volkswagen Golf casper18 [30 Ağustos 2007, 08:26]
    Doğuş Oto'dan, 2004 Aralık ayında, 2005 model Golf Comfortline 1.6 fsi model aracı aldım (06 Um 829). Aracı aldığımızda bagaj kapağı arızalıydı, fakat oradaki satış sorumlusu babamlar işi bilmedikleri için; hava soğuk, az önce arabayı yıkadık bu nedenle aracın bagaj kapağı donmuştur yanıtını vererek yanıltmış.

    Tabi aradan 1-2 hafta geçmesine rağmen bagaj kapağı halen açılmıyordu. Servise götürdüğümde hemen yapacaklarını söylediler fakat sabah bıraktığım aracı akşam almaya gittiğimde halen yapılamadığını gördüm.

    Parça siparişi vereceklerini söylediler. Birkaç gün sonra parça geldi ve tekrar aracı Doğuş Oto'ya götürdüm. Araç yine akşama kadar serviste durdu. Tabi bu arada aracın içindeki döşemelerin tamamını sökmüşlerdi.

    Sıfır aldığım araçta döşeme sökümündeki tornavida izlerini görmek beni haliyle üzdü. Oradaki elemanlar olur böyle şeyler, biraz iyi niyetli olun gibi cevaplar verdiler.

    Aradan 2,5 yıl geçti (tabi bu arada da sıkıntılar oldu ama bunları anlatmaya değmez). Aracın tüm bakımlarını düzenli olarak Doğuş Oto'da yaptırdım. Bir kaç hafta önce yolda giderken epc ışığı yandı. Doğuş Oto'yu aradım.

    O şekilde aracı kullanabilirsizin fakat en yakın zamanda servise getirin dediler. Aracı servise götüreceğim sabahta birden egzoz gaz ışığı yandı. Doğuş Oto'nun servisine gittiğimde enox sensörü'nün ve yakıt pompasının bozulduğunu ve bunların yapımının yaklaşık 1.500 YTL lik bir maliyette olduğunu söylediler.

    Bu arızanın sebebini sorduğumda, standart arıza bunlar, oluyor böyle şeyler dediler. Tüm bakımları Doğuş Oto'da yaptırdım, aracı herhangi bir şekilde yanlış kullanmadım, buna rağmen büyük bir firmanın aracının arıza vermesi sizce normal midir? Daha araç 38.000 km de.

    Garantiden hiç bir şekilde yararlanamazsınız denildi. Bana bagaj kapağı arızalı iken iyi niyetli olun diyen servis, şu anda kendi iyi niyetini kullanamıyor ve arıza için 1500 YTL talep ediyorlar.

    Aracı alırken Doğuş Oto'nun büyük bir firma oluşunu ve serviste problem yaşamayacağımı düşünerek almıştım ama yanıldığımı bugün bir kere daha anladım.
    Eğer şu anda elimde imkan olsa ucuz marka bir araba alırdım. Ucuz markalı araç firmalarının çoğu 5 yıla yakın garanti veriyor. Volskwagen malına güvenmiyor mu da malının garantisini en aza indiriyor?^^


    VOLKSWAGEN Aracımın Arızalı Lastik Basınç Göstergesi! turanh [11 Eylül 2007, 07:19]
    Nisan 2007’de aldığım Jetta marka aracımın lastik basınç sensörü aldığımdan beri çalışmıyor. Bu nedenle lastiğim patladığı halde sensör göstermediği için patlak lastik üzerinde gitmekten 2 adet ön lastiğim yandı ve deforme oldu. Ancak firma halen arızayı tespit edemedi. İstanbul’dan gelen heyet de tespit yapamadı. 2 adet Continental marka lastiğim gitti. Firma lastik garanti dışı diyor. Ancak kendi arızasını da bulamıyor. 2 adet lastiğimin iadesini ve arızanın bulunmasını istiyorum.%




    235384



    VOLKSWAGEN Aracımda Fren Sıkıntısı Var adanil [01 Aralık 2007, 09:00]
    2006 model Jetta Comfortline marabam var. Acarlar Otomotiv’den (Kavacık) almıştım. Aldığımdan beri bir fren sıkıntısı var. Bu arada arabama bir kere hırsız girdi. Bu olaydan kaskonun yardımı ile kurtuldum. Derken hırsızın araca vermiş olduğu zararın tespitinde eksikliğin var olduğunu görüp aynı servise bildirdim.

    “Dosyanız kapandı, biz bir şey yapamıyoruz” dendi. Derken arabaya motosiklet çarptı, yine aynı servisin eksik tespitinden dolayı davlumbaz sarkıyor. “Dosya kapanmış, biz bir şey yapamayız” dendi. Bu servis anlayışı bu markaya kesinlikle yakışmıyor.^^



    VOLKSWAGEN Aracım Su Motoru Gibi Çalışıyor! ALİKANDEMİR [11 Aralık 2007, 09:00]
    2005 Fsi Confordline model aracımı 2005 yılının başında aldığım zamandan itibaren marş motorundan gelen ve resmen çok gurultu çıkaran aracımı Doğuş Otomotiv’e defalarca bakılmasına rağmen halen marş motorunun sesiyle aracımı kullanıyorum. Araç çalışmasıyla dizel sanılıyor ama araç benzinli.

    Aracın 2 yıllık garanti süresi içinde 12 defa servise gitmesine rağmen aracın sorunu çözülemedi. Ben sadece servise gitmek için 250 kilometre yol yapıyorum, aracım halen sorunlu. Ayrıca Volkswagen marka bir aracın bu kadar basit hatalardan dolayı arıza çıkarmasından ötürü bir daha bu marka bir aracı almamaya karar verdim. Servisin ilgisizliği de cabası. 12 defa giden arabadaki sesin nerden geldiğini bulamadılar hala. 42 bin YTL’lik araç su motoru gibi çalışıyor.%




  • Şimdiye kadar Toyota Corolla, Honda Civic, Renault Broadway, Lada vega, Tofaş Şahin, Renault 19 kullnadım. Bunlar içinden en sorunlusu Lada Vegaydı. 6 ay kullandım ama illahlah dedirtti.
  • Megane 2 bölümünü okuduktan sonra en sorunlu araba olarak megane 2 yi diyebilirim( Kayınpederin dci si servisten çıkmıyo).Bu arada 307 sahiplerinden pek arıza mesajları gekmiyor.Hayırdır inşallah!
  • sorun dedimi opelin elini kimse öpemez ayrıca on takımlardan ses gelidni sölemiş adam eğer kafasına ses geldini düşünmeye başarsan bi ton ses duyarsın halbuki hiçbişewy yoktur aracta muhtemelen dünyadaki istatistiklere bakarsan en sorunsuz araclar lexus toyota mazda nissan dır bu sıralamada vw 17. sıradaydı bilmem anlatabildim bu istatistik normal bakımlar dışında aracların ne kadar servise gittini ölçüyodu ingiltereydi galiba bi arkadas formda koymustu araştırısan bulursun
  • Freelander 1. aracın kendisi bir sorun zaten
  • The report of the year 2007 for vehicels of the age 2-3 years
    2-3 yaşında araçlar için 2007 raporu
    In the chart is 113 models and average fault rate is 5.9%.

    Ortalama arıza yapma oranı: %5.9 ; toplam 113 model değerlendirmeye alınmış
    Kaynak auto bild Alman !!!
    http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2007-2-3/18

    sıra car make - model fault rate ( arıza yapma oranı)
    1. Opel Meriva 1.8%
    2. Ford Fusion 2.6%
    3. Honda Jazz 2.8%
    4. Mercedes-Benz SLK 3.0%
    4. Volkswagen Touran 3.0%
    4. Mercedes-Benz A 3.0%
    7. Mazda 3.1%
    7. Ford Fiesta 3.1%
    9. Porsche Boxster 3.2%
    9. Audi A8 3.2%
    11. Subaru Forester 3.3%
    12. Mazda Demio 3.4%
    13. Porsche 996 3.5%
    14. Toyota Yaris/Verso 3.6%
    15. Nissan Micra 3.7%
    15. Toyota Corolla 3.7%
    17. Toyota RAV4 3.8%
    18. Mazda MX5 3.9%
    18. Audi A4 3.9%
    20. Honda Accord 4.1%
    20. Volkswagen New Beetle 4.1%
    22. Toyota Avensis 4.2%
    22. Mitsubishi Space Wagon 4.2%
    24. Opel Corsa 4.4%
    25. Audi A2 4.5%
    25. Opel Vectra 4.5%
    25. Volkswagen Golf 4.5%
    25. Kia Sorento 4.5%
    29. Volvo S40/V40 4.6%
    30. BMW 4.7%
    31. Citroën Berlingo 4.8%
    31. Opel Agila 4.8%
    31. Saab 9-3 4.8%
    31. Smart City Coupé 4.8%
    35. Mercedes-Benz SL 4.9%
    35. Mazda 323 4.9%
    35. Citroën Xsara 4.9%
    38. Škoda Fabia 5.0%
    38. Ford Focus 5.0%
    38. Seat Ibiza/Cordoba 5.0%
    41. Opel Astra 5.1%
    41. Mitsubishi Colt 5.1%
    41. Citroën C3 5.1%
    41. Audi A3 5.1%
    41. Volkswagen Polo 5.1%
    41. Honda Civic 5.1%
    47. Mazda Premacy 5.2%
    47. Mitsubishi Pajero 5.2%
    49. Nissan X-Trail 5.3%
    50. Mercedes-Benz C 5.4%
    50. Audi TT 5.4%
    52. Škoda Octavia 5.5%
    53. Mitsubishi Galant 5.7%
    53. Rover Freelander 5.7%
    53. Suzuki Wagon R+ 5.7%
    56. Daihatsu Cuore 5.9%
    56. Renault Mégane 5.9%
    56. Volkswagen Passat 5.9%
    56. Nissan Almera 5.9%
    60. Seat Toledo 6.1%
    60. Volkswagen Lupo 6.1%
    62. Renault Twingo 6.3%
    63. Mitsubishi Carisma 6.4%
    63. Ford KA 6.4%
    65. Ford Mondeo 6.5%
    65. Suzuki Vitara 6.5%
    65. Opel Zafira 6.5%
    68. Chrysler Grand Cherokee 6.6%
    69. Mercedes-Benz S 6.7%
    70. Audi A6 6.8%
    70. Lancia Y 6.8%
    72. BMW 6.9%
    72. Volvo S60 6.9%
    72. Volvo S80 6.9%
    72. Mercedes-Benz E 6.9%
    76. Nissan Primera 6.9%
    77. Citroën C5 7.0%
    77. BMW 7.0%
    77. Opel Omega 7.0%
    80. Peugeot 206 7.1%
    81. Suzuki Jimny 7.2%
    82. BMW X5 7.3%
    83. BMW Mini 7.4%
    83. Fiat Punto 7.4%
    85. Volvo S70/V70 7.8%
    86. Alfa Romeo 147 8.0%
    86. Suzuki Swift 8.0%
    88. Fiat Seicento 8.1%
    88. Renault Clio 8.1%
    90. Renault Scénic 8.2%
    91. Alfa Romeo 156 8.3%
    92. BMW Z4 8.4%
    92. Opel Frontera 8.4%
    94. Mercedes-Benz M 8.5%
    94. Hyundai Accent 8.5%
    94. Kia Rio 8.5%
    97. Renault Kangoo 8.9%
    98. Fiat Stilo 9.1%
    99. Peugeot 307 9.5%
    100. Hyundai Elantra 9.8%
    101. Renault Espace 10.0%
    102. Peugeot 106 10.1%
    103. Seat Arosa 10.3%
    104. Ford Galaxy 10.4%
    104. Fiat Doblo 10.4%
    106. Chrysler Voyager 10.6%
    107. Peugeot 406 11.2%
    107. Renault Laguna 11.2%
    109. Citroën Saxo 11.3%
    110. Chrysler PT Crusier 11.4%
    110. Seat Alhambra 11.4%
    112. Volkswagen Sharan 11.5%
    113. Kia Carnival 25.1%

    Source: Auto Bild - TÜV report



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alpheios -- 2 Ocak 2008; 22:41:43 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.