Şimdi Ara

sizce bu oyunu kazanabilecek miyim? (satranç) (feda yaptım)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
166
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • evet beyler 16. hamleler sonunda vaziyet buydu:

    sizce bu oyunu kazanabilecek miyim? (satranç) (feda yaptım)


    burda kırmızıyla işaretlediğim 3 piyondan kurtulmak ve fil'in çapraz'ı açmak at'ı feda ettim (at ile c6'daki piyonu yedim) şuanda rakibinin hamlesini bekliyorum:
    lichess.org
    Correspondence Chess • OIOOIIOI vs Tottenhamisthebest
    https://lichess.org/qE05r9Qs


    değişimler ile birlikte 3 hamle sonra şu konumu elde edeceğim:

    sizce bu oyunu kazanabilecek miyim? (satranç) (feda yaptım)


    hem bağlı geçer piyon çiftim olacak, hem de siyah fil'im rakip şah'ın zayıf g7 piyon'una bakacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-430D04FC4 -- 3 Haziran 2025; 14:19:54 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • piyonu c5 oynamaliydin onun yerine muhtemel kayip olucak sana sizce bu oyunu kazanabilecek miyim? (satranç) (feda yaptım) 

    _____________________________
  • şoray uzun yolda kullanıcısına yanıt
    c5 bi avantaj sağlamıyo ki

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • atini bedavaya vermissin gecmis olsun sizce bu oyunu kazanabilecek miyim? (satranç) (feda yaptım) 

    _____________________________
  • şoray uzun yolda kullanıcısına yanıt
    ka-za-na-cam !

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • hiç hesapta olmayan bi hamle oynadı

    sizce bu oyunu kazanabilecek miyim? (satranç) (feda yaptım)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.