Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Sizce Bir Forum Nasıl Yönetilmeli?

77
Cevap
1
Favori
2.700
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> League Of Legends >> LOL Genel >> Sizce Bir Forum Nasıl Yönetilmeli?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Emekli Yönetici
    5839 Mesaj
    Bugün iş ortasında çok kısa bir vakit bulup forumda gezerken eskisi gibi aktif olmadığımı düşünerek yönetime emekli olmak için mesaj atacaktım. 2 Haftadır açık olan bu konuyu da @rds attığı son mesajlar ile görmek vesile oldu. Sanırım bu sebepten ötürü de yetkim alınmış.


    Şuan yazacaklarımdan sorumluluk bana ait olduğuna göre birkaç şey açıklama da ben yapayım.

    1. Forumda aktif olduğum zamanlarda açılan konuların bir değeri oluyordu. İçerik olarak zengin, yorumlar ise düzgün yazılıyordu. Şimdi ise bunu yapan ya sitesinin reklamını yapıyor yada konu ilgi çekmediği için uğraşmaya tenezzül etmiyor.

    bknz:https://forum.donanimhaber.com/4-21-yama-guncellemesi-surrender-at-20--100313989-3

    Buda Diğer üyelerin açtıkları konularhttps://forum.donanimhaber.com/7-6-yama-notlari--124723787https://forum.donanimhaber.com/7-6-tum-ayrintili-resimli-icerik--124790798https://forum.donanimhaber.com/7-6-yamasi-geliyor-tarihi--124921742

    3 Konu da şikayet edilmemiş, içerikte kural dışı link var ve bunu şikayet etmeyen eleman gelmiş bana "hakaret ettim diye bana ban attı" diyebiliyor?

    2. Forumda spam yapandan tutun flood mesaj'a kadar tüm mesajları sildiğim doğrudur. Yaptığım hatalı olup olmadığını konu sahibinin içeriği ile orantılı mı değil mi diye tartarak uyguladım.

    Mesela bir konuda şöyle bir diyalog varsa;

    Konu: Kızıl Elit Riven Çıktı.
    x- Hayırlı olsun. Diğer kostümlere göre kötü olsa da Standart göre iş görür.
    y- Riven en çöp kostümü standart daha iyi.
    z- Bende var çıktığından beri kullanmıyorum.

    Bu konuda problem yok. İster çöp de ister sadece hayırlı olsun yaz o konu amacından uzaklaşmadığı sürece sorun yok.

    Fakat aynı konuda bir kaç şahıs şöyle yazıyor.

    Konu: Kızıl Elit Riven Çıktı.
    x- Hayırlı olsun. Diğer kostümlere göre kötü olsa da Standart göre iş görür.
    y- @x aynen hocam bende de var ama çöp
    x- kutudan mı çıktı hocam yoksa aldınız mı
    y- yok 520lik kutudan çıktı.
    x- ooo 520lik kutudan bana pulsefire soraka çıktı.
    y- akşama müsaitsen oynayalım hocam
    x- oldu hocam
    y- anladım hocam
    x- tşeekkür ederim hocam

    Zaten benim bu anlattıklarım dışında birisi çıksın desin ki kaladoş sen yalan söylüyorsun? Yahu ben bu forumda milletin saygı ve fikir seviyesini çıkarmak için bu yazılanları görmezden mi gelmek zorundayım.


    3. ve son olarak dolandırıcı olayı muhabbeti... Dolandırıcı denilen şahıs ile benim öyle koyu bir sohbetim olmamıştır.
    1- pm

    2-pm

    3-pm




    4- bu pm'de burada dursun.



    bu konuda dolandırıcının kankası olarak yönetime ilettiğiniz bir diğer konu:https://forum.donanimhaber.com/lol-bolumundeki-admin-hk--113420908



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StormLight -- 23 Mart 2017; 0:29:11 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3631 Mesaj
    Özel konuşmalar kabul edilmiyor ben rds'ye attığımda doğru olmaz demişti aynı şekilde sizinde atmanız doğru değil

    Hayır yani mesajlar kabulse dökelim ortaya sorun değil,yönetimin özel mesaja inanmadığı gibi bizde inanmıyoruz kusura bakmayın etkiye tepki sonuçta yanlış bi durum yok ortada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ao Sol -- 23 Mart 2017; 0:41:46 >
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    5839 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ao Sol

    Özel konuşmalar kabul edilmiyor ben rds'ye attığımda doğru olmaz demişti aynı şekilde sizinde atmanız doğru değil

    Hayır yani mesajlar kabulse dökelim ortaya sorun değil,yönetimin özel mesaja inanmadığı gibi bizde inanmıyoruz kusura bakmayın etkiye tepki sonuçta yanlış bi durum yok ortada

    İyi o zaman, ben size dolandırıcı desem ve bunu pm ile ispatlamak istesem doğru olmaz mı?



    Bana dolandırıcı kol kanat geriyorsun diyen kişiler var bunlara bunun olmadığını nasıl ispat edeceğim?



    Benim görüşüm alınmadan yetkim alındı. Bu mesajı görüş olarak belirtip noktayı koymuş bulunuyorum.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Root Admin
    8584 Mesaj
    Dolandırılma/dolandırıcı konusu ile ilgili bir takım iddalar karşısında StormLight'ın özel mesajları göstermesi gayet normal. Bu tür bir durum ancak bu şekilde ortaya çıkarılabilir. Kabul edersiniz, etmezsiniz sizin bileceğiniz iştir arkadaşlar. Ancak dolandırıcı olayının aydınlatılmasını istiyorsanız bu özel mesajları dikkate almanızı öneririm, ben kendi adıma ilk kez gördüğüm bu özel mesajları dikkate aldım.

    Yönetimin özel mesaja inanmaması konusunu tam anlayamadım, açıklarsanız sevinirim.
    _____________________________
    Macbook Air 11"/iPhone5/iPod4th32Gig/iPad1st/iPadmini2Retina64Gig
    Sony NWZ-ZX1/Sony MDR-1A/BT/ AKG K518DJ
    PlayStation4/PlayStation3/PS Vita
    LG 32MB25HM 82 Full HD Monitor
    Logitech Driving Force G29
    Asus N552VW-FW149T

  • Yarbay
    3631 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: rds

    Dolandırılma/dolandırıcı konusu ile ilgili bir takım iddalar karşısında StormLight'ın özel mesajları göstermesi gayet normal. Bu tür bir durum ancak bu şekilde ortaya çıkarılabilir. Kabul edersiniz, etmezsiniz sizin bileceğiniz iştir arkadaşlar. Ancak dolandırıcı olayının aydınlatılmasını istiyorsanız bu özel mesajları dikkate almanızı öneririm, ben kendi adıma ilk kez gördüğüm bu özel mesajları dikkate aldım.

    Yönetimin özel mesaja inanmaması konusunu tam anlayamadım, açıklarsanız sevinirim.

    Hayır tam yine yazmadım yarım belirttim

    Özel mesajdan kastım biz kendisinin zaten dolandırıcı konusunu geçsekte forum tutumundan şikayetçiydi üyeler yani dolandırıcılık olayı artık sadece bunları tetiklemiş

    Özel mesaj konusuna gelince mesela tam kanıt belirtmeden bi üyenin stormlight hakkında görüşünü atmamın yanlış olduğunu belirtip konuyla birlikte atmamı istemiştiniz haklı olarak çünkü mağdur taraf olmasın diye

    2014-2015 yıllarında giden üyeleri kimse getiremeyecek ve biz buraya severek bişeyler karalıyoruz ama böylesine güncel oyunda yöneticiler konularla alakasız olursa ve kendileri bile eskiden daha iyiydi diye bir tutum sergilerse bu şuan bulunan üyelere saygısızlıktır

    Bu kadar ayaklanma sadece dolandırıcılık olayıyla olmaz bunu o zaman burada bulunan kişiler bilir,ayrıca bahsi geçen kişi hakkında açılan başlıklar maşallah hep kapatılmış hakkında bilgi edinemiyoruz

    Sabit konuların 2 tanesini o üyeye vermişsiniz ve güncel falanda değil artık sabit konudan indirilmesi doğru olmaz mı
    _____________________________




  • Root Admin
    8584 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ao Sol


    quote:

    Orijinalden alıntı: rds

    Dolandırılma/dolandırıcı konusu ile ilgili bir takım iddalar karşısında StormLight'ın özel mesajları göstermesi gayet normal. Bu tür bir durum ancak bu şekilde ortaya çıkarılabilir. Kabul edersiniz, etmezsiniz sizin bileceğiniz iştir arkadaşlar. Ancak dolandırıcı olayının aydınlatılmasını istiyorsanız bu özel mesajları dikkate almanızı öneririm, ben kendi adıma ilk kez gördüğüm bu özel mesajları dikkate aldım.

    Yönetimin özel mesaja inanmaması konusunu tam anlayamadım, açıklarsanız sevinirim.

    Hayır tam yine yazmadım yarım belirttim

    Özel mesajdan kastım biz kendisinin zaten dolandırıcı konusunu geçsekte forum tutumundan şikayetçiydi üyeler yani dolandırıcılık olayı artık sadece bunları tetiklemiş

    Özel mesaj konusuna gelince mesela tam kanıt belirtmeden bi üyenin stormlight hakkında görüşünü atmamın yanlış olduğunu belirtip konuyla birlikte atmamı istemiştiniz haklı olarak çünkü mağdur taraf olmasın diye

    2014-2015 yıllarında giden üyeleri kimse getiremeyecek ve biz buraya severek bişeyler karalıyoruz ama böylesine güncel oyunda yöneticiler konularla alakasız olursa ve kendileri bile eskiden daha iyiydi diye bir tutum sergilerse bu şuan bulunan üyelere saygısızlıktır

    Bu kadar ayaklanma sadece dolandırıcılık olayıyla olmaz bunu o zaman burada bulunan kişiler bilir,ayrıca bahsi geçen kişi hakkında açılan başlıklar maşallah hep kapatılmış hakkında bilgi edinemiyoruz

    Sabit konuların 2 tanesini o üyeye vermişsiniz ve güncel falanda değil artık sabit konudan indirilmesi doğru olmaz mı

    Bana dolandırıcı konusunun geçildiğini bahsetmeyin çünkü bu konu sürekli gündeme getirildi. Şimdi karşı taraftan konu hakkında hepimizin kafasında bir takım düşünceler oluşturabilecek bilgiler geldiğinde bunları geçtiğinizi veya önemsemediğinizi söylemeyin lütfen, samimi olmaz. Burada verilen ekran görüntüleri de önemlidir, dikkate almanızı öneririm.

    Özel mesaj konusuna gelince, burada detay birinci ağızdan konuyu duymak/okumak. Arkadaşlarımızın bu veya benzer sıkıntılarla ilgili direk olarak bizlerle iletişime geçmesi gerekir. Arkadaşlarımızın kendi aralarında konuştukları konulara/fikirlere başka arkadaşlarımız üzerinden vakıf olmak yanlış olur. Buradaki özel mesajlarda ise konunun tarafları var. Çok ayrı olaylar bunlar.

    Geçmiş zamanlarda yanlışlıklar olabilir. Daha öncede dediğim gibi bundan sonrası için ne yapabiliriz bunun üzerinde çalışacağız.
    |
    |
    _____________________________
    Macbook Air 11"/iPhone5/iPod4th32Gig/iPad1st/iPadmini2Retina64Gig
    Sony NWZ-ZX1/Sony MDR-1A/BT/ AKG K518DJ
    PlayStation4/PlayStation3/PS Vita
    LG 32MB25HM 82 Full HD Monitor
    Logitech Driving Force G29
    Asus N552VW-FW149T





  • Yarbay
    4949 Mesaj
    Ben yöneticilerin ihmarkarlığından dolayı olduğunu düşünüyorum. Bu kadar popüler ve bir o kadar da düşük yaş kitleli üyenin yoğun olduğu bir forumda trollüğün de fazla olması gayet doğaldır. Yönetim olarak senin görevin bunu kontrol altına almak değil midir? Yeteri kadar ilgi gösterilmediğini düşünüyorum. Kaç defa üst yönetime durumu bildirilmeye çalışıldı ama durum nafile her zaman geçiştirildi. Belki de işlerine geliyordu sonuçta para kaynağı



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    3631 Mesaj

    Gönüllüler

    Yöneticiler tabi :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ao Sol -- 23 Mart 2017; 2:9:43 >
    |
    |
    Kappa Face kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3552 Mesaj
    Ben bu durumun yöneticilerden ziyade forumun genel yapısından kaynaklandığını düşünüyorum. Çünkü bu durum sadece bu foruma değil birçok foruma da yansımış durumda.

    2 yıl kadar falan önce benzeri konuyu bu bölümde gerek kimi başlık altında gerek konu açarak tartışmıştım. Açıkçası forumun güncel yapısı, çoğunlukla esk forum yapısına bağlılığından geliyor. Fakat konuların ve yorumların iyiliğinden çok çokluğu önemli bir durumda (quantity quality mevzusu). Haliyle post kasmak, troll maksatlı fakat tamamen fikir beyanından ziyade güncel kalmaya çalışmak benim düşünceme göre eski forum yapısı sisteminin en büyük eksiği.

    Malumunuz her konuda dari al teq çilerden iksepet v20 rivenv20 benzeri durumlar oluştu. Oylamaya göre değil en son mesaj atılan başlığın öne çıkması, statülerde attığı post miktarı yazması gibi durumlar benim uzun süre forumdan soğumama sebep oldu, çoğunuzun da olmuştur. Postum olsun diye yazılmış yazıları öne çıkartma sistemindense daha iyi oylananın öne çıkması bence çok daha makul bi sistem örnek reddit. Demiyorum ki dh reddit olsun, ama forumun sorunlu noktalarına bu benzeri küçük doukunşlarla birçok sorunu gidermek mümkün. En basitinden aklıma gelen post sayısını bu kadar göz önüne sokmaktansa biraz geride tutup profile koymak, upvote üzerinden puan sistemine dayalı bir düzen falan geliştirmek denenebilir.

    O yüzden herhangi bir LCS maçını tartışmaktansa lb çok op şöyle tek atıyordu ne bileyim azirin kanadı mı kırıldı gibi konuları tartışmak daha çok iş yapıyor. Çok post çok statüye hayır diyorum.

    Ayrıca bahsetmek istediğim zaten oyunlardan onlayn pc oyunları başlığına oradan da moba oradan da lol e kadar nasıl çok fazla basamak var, lol forumunda da an itibariyle 9 alt başlık var. Kim kullanıyor? Rehber yapan adam lol genele atmak istiyor haliyle çünkü en çok bakılan kısım orası, ama lol rehbere atması gerekiyor, orada da kimse bakmıyor sonuç olarak. Çok başlıktansa az ama öz başlık çok daha doğru bir yaklaşım olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Playinq -- 23 Mart 2017; 7:21:38 >
    |
    |
    _____________________________




  • Emekli Yönetici
    5839 Mesaj

    Bak arkadaşım dün gece erken yatıp 5:30 da kalkıp hazırlanıp işe koyulmam lazımdı. Sizin yüzünüzden gece 1 De yatıp 6 da kalktım. Beni ne dolandırıcılık iddiası ile nede forumu çöpe çevirdiğim hakkında bahane edip öne sunmayın. bu saatten sonra ne yönetime ne de size hesap verecek değilim.



    Ben işimden kendimden vakit ayırıp birşeyler yapmaya çalışıyorum. Siz gelip bana hatalı olduğunuz konuyu haklı çıkarmaya çalışıyorsunuz. Şikayet sistemini kullanan üyeler yok. Düzgün konu açacak, forumu aktif tutacak olan çoğu üyeler ya forumda beklentileri kalmadığı için yada 3-5 dallama (evet dallama) tarafından aşağılanarak uzaklaştı.



    sadece dolandırıcı konusu yüzünden değil diyip yine beni suçlamanın amacı nedir? O kişi ile açılan konuların hepsi troll kafası ile açılmış, yazılanların çoğu da yine o 3-5 dallama arasında geçmektedir. Yahu dolandırılmış kişi bile bu mağduriyet giderildikten sonra böyle konuyu açmamış iken size ne oluyor da gündeme getiriyorsunuz?



    Benim kişisel hatam varsa yazın da bende öğreneyim kime ne yaptığımı, herif dedi diye ban attığımı iddia eden kişi gibi yazıp bırakmayın. Ben kimseye haksız sebepten ötürü uzaklaştırma talebinde bulunmadım. Hatta yanlış anlama olduğu için forumda uzaklaştırma alan kişinin de uzaklaştırmasını geri aldırmışfım.






    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Ao Sol kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Root Admin
    8584 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: StormLight

    Bak arkadaşım dün gece erken yatıp 5:30 da kalkıp hazırlanıp işe koyulmam lazımdı. Sizin yüzünüzden gece 1 De yatıp 6 da kalktım. Beni ne dolandırıcılık iddiası ile nede forumu çöpe çevirdiğim hakkında bahane edip öne sunmayın. bu saatten sonra ne yönetime ne de size hesap verecek değilim.



    Ben işimden kendimden vakit ayırıp birşeyler yapmaya çalışıyorum. Siz gelip bana hatalı olduğunuz konuyu haklı çıkarmaya çalışıyorsunuz. Şikayet sistemini kullanan üyeler yok. Düzgün konu açacak, forumu aktif tutacak olan çoğu üyeler ya forumda beklentileri kalmadığı için yada 3-5 dallama (evet dallama) tarafından aşağılanarak uzaklaştı.



    sadece dolandırıcı konusu yüzünden değil diyip yine beni suçlamanın amacı nedir? O kişi ile açılan konuların hepsi troll kafası ile açılmış, yazılanların çoğu da yine o 3-5 dallama arasında geçmektedir. Yahu dolandırılmış kişi bile bu mağduriyet giderildikten sonra böyle konuyu açmamış iken size ne oluyor da gündeme getiriyorsunuz?



    Benim kişisel hatam varsa yazın da bende öğreneyim kime ne yaptığımı, herif dedi diye ban attığımı iddia eden kişi gibi yazıp bırakmayın. Ben kimseye haksız sebepten ötürü uzaklaştırma talebinde bulunmadım. Hatta yanlış anlama olduğu için forumda uzaklaştırma alan kişinin de uzaklaştırmasını geri aldırmışfım.





    Bu konu 15 gündür burada sevgili StormLight, önceliğin kendi hayatın olmalı.
    |
    |
    _____________________________
    Macbook Air 11"/iPhone5/iPod4th32Gig/iPad1st/iPadmini2Retina64Gig
    Sony NWZ-ZX1/Sony MDR-1A/BT/ AKG K518DJ
    PlayStation4/PlayStation3/PS Vita
    LG 32MB25HM 82 Full HD Monitor
    Logitech Driving Force G29
    Asus N552VW-FW149T





  • Yarbay
    3631 Mesaj

    Öyle samimiyetsiz bi yazı yazmışsın ki bizim yüzümüzden gece 1'de yatmış yatmayın o zaman bu size zarar verecekse,sonuçta burası sanal bi platform ve dediğim gibi bu size zarar vericekse bunu bahane olarak göstermeyin çünkü siz gönüllü olarak yöneticilik yaptınız ve başlıca göreviniz bölümde şikayetlerle ilgilenmek

    Üyelerden ''dallama'' diye bahsetmenizde çok örnek bi davranışmış takdir ettim,ben bu forumu takip ediyordum ve üye değildim kemik kadronun hepsiyle iletişime geçtim ve bu konuyu tekrardan gündeme getirmek istedim ortada bi hoşnutsuzluk var ve bariz bi şikayet söz konusuyken her konu neden kapatıldı yönetime duyuramadılar seslerini,ne yani ayrıca üyelerle konuşmanızı atmanız sizi iyi mi yaptı sizi hakkınızda açılan tüm şikayetleri götürmüş mü oldu,ayrıca gayette şikayet sistemi kullanılıyor fakat lol genele uğramadığınızdan görmüyorsunuzdur,her hakkınızda açılan şikayet başlığına ciddi bi cevabınız var mı? Hakkını yediğiniz üyelerle konuşabilecek yüzünüz var mı? Bunların cevabı koskoca bi hayır sadece öylece izlersiniz forumu
    http://www.imgim.com/452incim1997979.png

    @GurcellOnline Özellikle teşekkürler şikayetlerin çoğuyla siz ilgilendiğiniz için

    quote:

    Benim görüşüm alınmadan yetkim alındı. Bu mesajı görüş olarak belirtip noktayı koymuş bulunuyorum.


    Hani noktayı koymuştunuz kesinlikle bi zorunuz var o belli ve zerre samimiyetiniz yok bunuda belirteyim ikili kapışma gibi oldu ve bu yönetime saygısızlık,konunun sahibi ve asıl mağdurlar kendilerini tutuyor haberiniz olsun bu 2-3 yıllık bir olay ve kimse unutmadı bunları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ao Sol -- 23 Mart 2017; 15:14:58 >
    |
    |
    Bahsedilenler: GurcellOnline
    _____________________________




  • Yarbay
    2678 Mesaj
    Bu forumda kaliteli yazı yazan içerik paylaşan insanlar 2 3 sene öncesinde forumu bırakıp gitti, ve herzaman bu insanların karşısında olan trol "gereksiz" bir ekip oldu. Ve bu insanlara yönetim tarafından caydırıcı hiçbirşey yapılmadı, "Şikayet" butonunu kullandığımız halde!

    Eskiden konularda yazıcak bişeyler bulurdum, bilgi paylaşımı olurdu seviyeli tartışma olurdu ama o kemik kadrodaki insanlar bir bir gidince, forumun içi boşaldı açılan konular standartlaştı seviye düştü, benim gözlememim bu.
    |
    |
    _____________________________
  • DH Yönetici
    16373 Mesaj
    @Ao Sol
    Tesekkur ederim, ben sadece gorevimi yapiyorum, vakit buldukca. Bazen eksik, gedik veya gozden kacanlar oluyor ama ondada hakkinizi helal edin artik :)

    @By Salus
    Sikayet en iyi yontem bu tarz durumlar icin ama bazen sadece Sikayet e basmak degil, aciklama yapmak hatta yoneticilere direkt olarak PM atmanizda gerekebilir. Ben tum konulari takip edemiyorum hali ile gozden kacan cok fazla konu olabiliyor. Yapilan sikayetler bizim bu konulari tespit etmemizi sagliyor. Heleki sikayet aciklamalarinda kisa bir aciklama varsa, isimiz gercekten kolaylasiyor. Ki, tum sayfayi okuyup vakit kaybetmek yerine kimin ne demek istedigi aciklamalarda cok daha kolay anlasilabiliyor. Ben LOL sayfalarini taniyorum ama LOL e hakim olmayan bir yonetici sikayete bakarken zorlanabilir.

    Genele Hitaben
    Konu hala sikayet kalibindan disari cikamadi malesef :( cozum veya fikirle gelinmesi bu konunun acilis amacina cok daha cabuk ulasmasina yardimci olacagi gibi sizin sikayetci oldugunuz durumlarin da biran evvel ortadan kalmasina sebep olur. Yonetici yetersiz ise basvurular yapilir, degerlendirilir ve olumlu sonuclandigi takdirde sayimiz artar ama bunun haricinde de bolum icin YAPICI fikirlerinizi bekliyorum. Ister buraya yazin isterseniz herhangi bir yoneticiye PM ile ulasin, hicbir yoneticinin sizi geri cevirecegini dusunmuyorum.
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1402 Mesaj
    * Konunun açılış amacı ve hedefi bu olmamasına ve bu yaşananların üzerinden uzun zaman geçmesine rağmen yine bu noktaya gelmiş olması bile düşündürücü.

    * Eski yönetici arkadaşın yazdıklarını ve paylaştığı mesajları okuyunca sanki 3-5 kişi toplanıp sebepsiz ve mesnetsiz iddialarla kendilerine iftira atıyormuşuz gibi bir izlenim oluşuyor.

    * Ama hepimiz bunun böyle olmadığını biliyoruz.

    * Ayrıca mevcut durumu geniş ve kapsamlı bir açıdan bakınca; birbiriyle alakasız onlarca kişinin (ki çok büyük çoğunluğu artık forumun bu bölümünü kullanmıyor, belki diğer bölümlerde başka yöneticilere iftira falan atıyorlardır bilemiyorum artık) sebepsiz ve manasız şekilde aynı ithamlarla bir yöneticiye iftira atma gereği duyduğu sorusunun cevabı yok maalesef.

    * Neyse yaşananları detaylı olarak yaşayanlar biliyor zaten, yaşamayanlara anlatma noktasında ise pek çok konunun kapatılmış, mesajın silinmiş, olayların üzerinden hayli zaman geçmiş olması olayın mağdurlar tarafından izah edilmesi noktasında önemli sıkıntılar doğuruyor.

    * Adam kayırıp kayırmadığınızı, söz konusu sahtekarlık olayına müdahil olup olmadığınızı ne bizim ne de sizin ispatlamanız mümkün değil.

    * Fakat pek çok üyenin mesajının keyfi şekilde silindiğine ve konularının kapatıldığında, ne hikmetse bu tür haksızlığa uğrayan üyelerin seslerini duyurmak için açtığı konular yazdığı mesajlara ışık hızında müdahale edilirken postçu, trol vb. mesaj ve üyeleri ayıklamak için hiç bir şey yapılmadığına bizzat ben şahidim.

    * Tüm bunların yanında o sahtekarlık mevzusunda siz de gayet net biliyorsunuz ki vatandaş gayet kurnazca ama bir o kadar da terbiyesizce bir girişimde bulundu ve bu açığa çıkınca da bu arkadaşa tepkiler çığ misali büyüdü.

    * Şimdi siz bu noktada üyelerin yanında sahtekarın karşısında durup, gerekirse ceza alması için uğraşacağınıza burada da bahsettiğiniz gibi " Konu kapandı gitti uzatmanın manası yok" tutumunu takınırsanız, bu konunun ısrarla üzerine giden üyelere "trol bu yeaaa" diye mesajını siler ceza verirseniz söz konusu ima ve şüpheleri de kendiniz davet etmiş olursunuz.

    * En nihayetinde kötü ve başarısız bir yönetici idiniz, forumun eriyip bitme sürecini hızlandırmak dışında herhangi bir katkınız olmadı, yaptığınız uygulamalar ve aldığınız tavırlar sadece mağdur olanları değil forumun önemli bölümünü rahatsız ediyordu. Bu sebeplerden gayet isabetli ama geç verilmiş bir karar olduğunu düşünüyorum kendi adıma.

    * Geç gelen adalet adalet değildir ama hiç gelmemesinden de iyidir.
    |
    |
    _____________________________
    Hello darkness my old friend.




  • Yarbay
    3457 Mesaj
    Sadece bu bölüm için değil forumun genelinde yönetim sorunu var.

    Forum desteğin bahsi çok geçmiş,

    Forum desteğe ceza itirazı için mesaj atıp cevap alabilen var mı aranızda merak ettim? Ben hiç alamadım da...

    Açık açık küfür eden insanları şikayet edip sonra kendim tabikini yaptığım oldu. Çoğunlukla hiç ceza almadıklarına, alsalarda çok kısa süreli olup caydırıcı olmamasına şahit oldum.

    Ceza vermeye yetkili yöneticilerin "tarafsızlık" ilkesini hakkı ile yerine getiremediklerini düşünüyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3761 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    GrıezmaNN


    quote:

    Orijinalden alıntı: GurcellOnline

    Yillardir isitilip geliyor bu konu ama hala bugune kadar kimi kayirdigimi hala ben bile bilmiyorum. Surda samimi konustugum 2-3 kisi varsa bunlarin yarisinin kalemini ben kirmisimdir.
    Kayirdigim adamlar muhtelemen duzgun konu acmaya calisanlardir o da zaten olmasi gereken. PM atip birkac sey sorarlar, yardimci olurum, konu taslagi gonderirler "tamam ac" derim o dur yani.
    Bunun haricinde forum kurali ihlal etmesine ragmen goz yumdugum 1 kisi bile yok. Hatta sirf bu yuzden kusup giden cok arkadasim oldu. "Tamam, onlara ceza veriyorsunda bana da mi ceza?"diyen cok kisi oldu. Kural kuraldir benim icin, kim olursa olsun isletirim o kurali.

    Şifalı Bitki
    Varsa aklinizda bir isim veya kendiniz icin talebiniz, soyleyin bana veya bir baska yoneticiye hic farketmez. Ben elimden geleni yaparim sizin icin.

    Bu bölüme aylardır girmiyorum birkaç şeye değineceğim.

    Adam EU LCS(https://mobile.donanimhaber.com/eu-lcs-kadrolari--113414472 ) ve NA LCS (https://forum.donanimhaber.com/na-lcs-kadrolari--113414585 ) konularımı sildi bir de üstüne uyarı verdi. Sırf biricik dolandırıcısı açabilsin diye ve siz yine onu savundunuz. Kendisinin sebebi resimlerin çalışmamasıydı. Resimler bugün bile hala taş gibi çalışıyor. Daha sonra destek bölümüne taşınınca konular canlandırıldı :)




    Zamanında sevgili kendi atadığınız yönetici hepimizi fake hesap sebebiyle banlama krizleri yaşarken malum kişinin kendisinin ağzından fake hesap itirafını attım gelen cevap, ban yedi mi? yemedi.;



    Daha neler neler var. Komikleşmeyelim. Burada işsizlikten hergün redditten konu araklıyor diye adama forumun en muhteşem üyesi muamelesi yaptınız. Kimseye de dokundurtmadınız.

    Neyse bütün bunların başkahramanı olan yönetici müsveddesi hakettiğini bulmuş zaten iyi forumlar. Ben sizin niyetinizin kötü olmadığını biliyorum ama bu yöneticiyi kendiniz atadınız diye her şartta arkasında durdunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deadp00L -- 2 Mayıs 2017; 1:33:22 >
    |
    |
    _____________________________
    >>>Apple iPhone 7 & 7 Plus Kullananlar Kulübü<<<






  • Yüzbaşı
    389 Mesaj
    Adalet...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    We work in the dark, to serve the light!
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
e-ticaret
haberler
son dakika
Blogio
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.