Şimdi Ara

Sizce alayım mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
384
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Blackberry 9900-9870 Modelleri arasında düşünüyorum.

    Profesyonel olarak 1 yıldır iphone 3gs kullanıcısıyım.


    Sizce iphone 5'i bekleyimmi? (büyük ihtimal 2500TL olcak ve özellikleri pek abartacak gibi güzel değil bence)

    Kısa sürede cevap yazarsanız sevinirim çünkü iphone 3gs'i 3-4 güne satıcam



    _____________________________
  • Bizce alma
    _____________________________

    Apple iPhone 17 Pro 256GB AirPods 4 ANC
    PENTAX K-5 / K-10D Grand Prix
    Apple MacBook Pro
    Lancia Delta 1.6 otm
  • düşünülebilir bence farklı bir deneyim olur
    _____________________________
  • iphone ve ios'a alıştıktan sonra blackberry'nin uygulama konusundaki kısıtlı dünyası sana dar gelecektir. illaki değiştireceksen android işletim sistemli bir cihaz al uygulama sıkıntın olmasın. he farklı bir deneyim peşindeysen bilemem.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _blackmamba_

    iphone ve ios'a alıştıktan sonra blackberry'nin uygulama konusundaki kısıtlı dünyası sana dar gelecektir. illaki değiştireceksen android işletim sistemli bir cihaz al uygulama sıkıntın olmasın. he farklı bir deneyim peşindeysen bilemem.

    İphone 5 alma ihtimalimde var sizce ne yapayım bekleyimmi?

    3Gs'im 0 gibi çiziksiz 899TL edebiliyor ama iphone 5 çıkınca bu 599'lara gerilicek


    Not: İpod touch 4g 16 gb sahibiyim bu yüzden iphone 3gs'i satmayı düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zenginüye -- 27 Eylül 2011; 21:18:44 >
    _____________________________




  • iPhone babamın arkadasına 3 sene gitmisti blackberry bilgisayar gibi yere dusurmezsen cok 7 8 sene bile gider.
    _____________________________
  • iPod 4 16 gb yokki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Alsam mı
    3 ay önce açıldı
    Ne önerirsiniz?
    18 yıl önce açıldı
    Sizce nasıl?
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Biraz bekle ve IP5 al BB Modellerine o kadar para çok gereksiz
    _____________________________
    SSS || Forum Kuralları || İmza Kuralları || Şikayet Et Butonu || Nick Değişimi || SMS Onay Sistemi || Öneri ve Şikayetleriniz
    İsviçresiz Bilim adamıyım

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coleslaw

    iPod 4 16 gb yokki?

    4. nesil ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zenginüye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Coleslaw

    iPod 4 16 gb yokki?

    4. nesil ?

    4.nesil 8-32-64 gb var sadece.
    _____________________________
  • Biraz daha 3gs kullan sonra pişman olma sene sonuna kadar bekle elinde akıllı telefonun var hiç değilse
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zenginüye

    Profesyonel olarak 1 yıldır iphone 3gs kullanıcısıyım.

    Nasıl yani?

    Konuya gelecek olursak, Blackberry modellerinin hitap ettiği kitle farklıdır, eğer Blackberry'ye ihtiyacınız olduğunu düşünüyorsanız alın, ama Blackberry'yi Blackberry yapan özelliklere önemli derecede ihtiyacınız yoksa ve statü göstergesi olarak kullanmayı düşünmüyorsanız almayın derim.
    _____________________________
    &quot;Biz doğrudan doğruya milliyetperveriz ve Türk milliyetçisiyiz.
    Cumhuriyetimizin dayanağı Türk toplumudur. Bu toplumun
    fertleri ne kadar Türk kültürü ile dolu olursa, o topluma
    dayanan Cumhuriyet de o kadar kuvvetli olur.
    &quot;
    Mustafa Kemal ATATÜRK
  • İphone 3G's'ten sonra blackberry sana yetersiz gelebilir bunu göz önünde buldur ve
    blackberry bence sadece e mail mesaj vesaire bu işlere yarayan bi cihaz.
    O yüzden tavsiye etmiyorum o vereceğin paraya yazık olur..
    Ama arkadasların dediği gibi farklı heyecanlar peşindeysen bilemem,
    Maceraya gerek yok
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zenginüye

    quote:

    Orijinalden alıntı: _blackmamba_

    iphone ve ios'a alıştıktan sonra blackberry'nin uygulama konusundaki kısıtlı dünyası sana dar gelecektir. illaki değiştireceksen android işletim sistemli bir cihaz al uygulama sıkıntın olmasın. he farklı bir deneyim peşindeysen bilemem.

    İphone 5 alma ihtimalimde var sizce ne yapayım bekleyimmi?

    3Gs'im 0 gibi çiziksiz 899TL edebiliyor ama iphone 5 çıkınca bu 599'lara gerilicek


    Not: İpod touch 4g 16 gb sahibiyim bu yüzden iphone 3gs'i satmayı düşünüyorum.

    3gs'e 899 lira vermezler. ikinci eli o kadar etmiyor. iphone4'e anca o kadar veriyorlar. 3gs'e 600 lira verirlerse öp başına koy. ha şöyle birşey var iphone5 çıkarsa dediğin gibi o fiyat dahada düşecek. o yüzden şu anda fiyat düşmeden satabilirsin. ama dediğim gibi onu sattığında alacağın cihaz blackberry midir sana hitap eder mi bilemem. androidli cihaz düşünmüyor musun?
    _____________________________




  • Doğum günüme kadar iphone 3gs ile idare etmeyi düşünüyorum (2 ay kadar bir süre). Çünkü ailemin bold 9900 yada iphone 5 alma ihtimali var

    Tavsiyelerin hepsi için çok teşekkür ederim
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zenginüye

    Doğum günüme kadar iphone 3gs ile idare etmeyi düşünüyorum (2 ay kadar bir süre). Çünkü ailemin bold 9900 yada iphone 5 alma ihtimali var

    Tavsiyelerin hepsi için çok teşekkür ederim

    Blackberry'e o kadar para vericeksin yani ?
    - Şaka gibisin
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.