Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (255. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.812
Cevap
98
Favori
292.520
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 253254255256257
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Charmlander kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    İstemiş olduğunuz kesintisiz wifi kablosuz ağı çözümü için tavan/duvar montajlı, oda ortamında kullanılabilen priz tipi ve dış ortamlarda kullanılması için yönetilebilen EAP serisi ürünlerimizi önerebiliriz.

    Dış mekan ortamlar için : EAP110-Outdoor / EAP225-Outdoor

    Ortamın şartlarına göre adet sayılarını belirleyebilirsiniz. Ürünlerimiz ayrıca Aktif POE desteklidir. Poe desteği olan bir switch üzerinden data ve elektriği iletebilirsiniz. Ayrıca EAP ürünlerimizde ücretsiz olarak sunduğumuz EAP Controller yazılımını kullanarak ağınızda bulunan Yüzlerce EAP cihazını tek bir noktadan kontrol etmenize olanak sağlamaktadır.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Saygılarımızla




  • Archer D50 modeminizi aldım. Standartların üstünde bir modem aslında ama nedense ilginç bir problem yaşıyorum. Modeme iPhone cihaz bağlandığında internete çıkışta problem yaşıyorum. Android cihazlar bağlandığında hiç bir problem yok iken bazı iPhone lar bağlandığında ağdaki tüm aygıtlar dns serverlara ulaşamıyor ve sayfayı açmıyor. Ama p2p uygulamalar hala çalışmaya devam ediyor. Problem yaratan cihazı ağdan koparınca internet anında geliyor. Yurtdışı foruma yazdım, telefonla görüştüm tplink ile, iPhoneları güncelledim, modemi resetledim ama nafile. Şimdi bir kenarda duruyor öyle. Daha önceki range extenderda da (yine tplink) problem yaşamıştım. Başka marka modem ile uymuyor diye archer aldım ama yine sorun yine sorun. Bu marka bende hep kötü izlenim bıraktı maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BilgisayarMeraklısı B kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Belirtilen üründe Donanımsal ve Yazılımsal bir sorun bulunmamaktadır. Belirtilen bu paketlerde almış olduğunuz değerler Modem ile Türk Telekom serverları arasındaki protokollerin eşleşmesinde oluşan durumlarda gelen geri bildirimlerdir. Bu sebepten ötürü bu paketler internet kullanımını etkilememektedir. Bu hata paketlerinin artması internet servis sağlayıcınızdan kullandığınız santral ile modem arasındaki bir erişim probleminden ( Splitter, kablolama , Merkez saha port ünitesi ) kaynaklanabilir. Modeminizde oluşan herhangi bir internet kullanımınızı kısıtlayacak etken bulunuyor ise dilerseniz servis noktası ile ilgili olarak PM yoluyla bilgi verilebilir.

    Saygılarımızla
  • Galiba videoyu tam olarak izlemediniz, yaşadığım sorunu da tam olarak okumamışsınız yoksa aynı soruları tekrar tekrar sormazdınız. :) Adım adım ilerleyelim.

    + Belirtilen üründe Donanımsal ve Yazılımsal bir sorun bulunmamaktadır.
    Aynı hat üzerinde TD-W9970v3 modeminin vermediği CRC hatalarını TD-W9960 vermektedir. Üstüne üstlük 1,2 gün içinde bağlantı kopmaktadır.

    + Belirtilen bu paketlerde almış olduğunuz değerler Modem ile Türk Telekom serverları arasındaki protokollerin eşleşmesinde oluşan durumlarda gelen geri bildirimlerdir.
    Madem modemde sorun yok, peki bu sorun neden TD-W9970v3 modeminde olmuyor?

    + Bu sebepten ötürü bu paketler internet kullanımını etkilememektedir.
    Etkilemektedir, videoda detaylı olarak görünmektedir. Bazen Web sitelerine girerken CRC kendini hissettirmektedir.(Anlık bağlantı kopukluğu, sitelere geç girme) Modem CRC verdikçe 1, 2 gün sonra modem şişmektedir, ve en sonunda bağlantı kopukluğu yapmaktadır. Modemi her 2, 3 günde bir kapatıp açmak zorunda kalıyorum. Videoda gösterdiğim sorun modem bağlantısının kopmuş hali. Hem TD-W9970v3'ün vermediği CRC hataları neden TD-W9960 veriyor?

    + Bu hata paketlerinin artması internet servis sağlayıcınızdan kullandığınız santral ile modem arasındaki bir erişim probleminden ( Splitter, kablolama , Merkez saha port ünitesi ) kaynaklanabilir.
    O zaman aynı sorunu kullandığım TD-W9970v3 modeminde de vermesi gerekirdi. Bakın hattımda da kablolarda da hiçbir sorun yok. Koblolarda herhangi bir yama, Spliter'da yok. Bu tamamen modemden kaynaklanan bir sorundur.

    Daha önce kullandığım modemde CRC vermeyip bağlantı kopukluğu yapmıyorken TD-W9960 modelinde yapıyorsa bu Splitter, kablolama , Merkez saha port ünitesi'nin değil TD-W9960 modemin kusurudur/sorunudur.

    Lütfen bütün bu yazdıklarımı(video resim, ve yukarıdaki yazdıklarım dahil) en üst yetkiliye kadar iletin, teknik servisteki elemanlarına da iletin.

    Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BilgisayarMeraklısı -- 12 Kasım 2018; 14:31:55 >




  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Cevap için çok teşekkürler.
    Ancak ya ben demek istediğimi tam olarak anlatamadım size yada siz beni yanlış anladınız.
    Aşağıdaki resimde yerleşimi, kot farkını, cihazı nereye yerleştireceğimi ve kapsama alanı hakkında fikriniz olması açısında sinyal görüş açısını kaba bir tabirle hazırladım elimden geldiğince.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Bu sinyal yayını yapabilecek bir teknoloji var mıdır onu merak ediyorum ben.Eğer evet var diyorsanız kullanmam gereken cihazlar nelerdir ve nasıl tedarik edebilirim.

    Teşekkürler.




  • BilgisayarMeraklısı B kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    PM yoluyla bilgilendirme yapılmıştır.

    Saygılarımızla
  • Charmlander kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Daha detaylı bilgilendirme yapmak adına irtibat numaranızı PM yoluyla bizlere iletebilir misiniz ?

    Saygılarımızla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BilgisayarMeraklısı

    Galiba videoyu tam olarak izlemediniz, yaşadığım sorunu da tam olarak okumamışsınız yoksa aynı soruları tekrar tekrar sormazdınız. :) Adım adım ilerleyelim.

    + Belirtilen üründe Donanımsal ve Yazılımsal bir sorun bulunmamaktadır.
    Aynı hat üzerinde TD-W9970v3 modeminin vermediği CRC hatalarını TD-W9960 vermektedir. Üstüne üstlük 1,2 gün içinde bağlantı kopmaktadır.

    + Belirtilen bu paketlerde almış olduğunuz değerler Modem ile Türk Telekom serverları arasındaki protokollerin eşleşmesinde oluşan durumlarda gelen geri bildirimlerdir.
    Madem modemde sorun yok, peki bu sorun neden TD-W9970v3 modeminde olmuyor?

    + Bu sebepten ötürü bu paketler internet kullanımını etkilememektedir.
    Etkilemektedir, videoda detaylı olarak görünmektedir. Bazen Web sitelerine girerken CRC kendini hissettirmektedir.(Anlık bağlantı kopukluğu, sitelere geç girme) Modem CRC verdikçe 1, 2 gün sonra modem şişmektedir, ve en sonunda bağlantı kopukluğu yapmaktadır. Modemi her 2, 3 günde bir kapatıp açmak zorunda kalıyorum. Videoda gösterdiğim sorun modem bağlantısının kopmuş hali. Hem TD-W9970v3'ün vermediği CRC hataları neden TD-W9960 veriyor?

    + Bu hata paketlerinin artması internet servis sağlayıcınızdan kullandığınız santral ile modem arasındaki bir erişim probleminden ( Splitter, kablolama , Merkez saha port ünitesi ) kaynaklanabilir.
    O zaman aynı sorunu kullandığım TD-W9970v3 modeminde de vermesi gerekirdi. Bakın hattımda da kablolarda da hiçbir sorun yok. Koblolarda herhangi bir yama, Spliter'da yok. Bu tamamen modemden kaynaklanan bir sorundur.

    Daha önce kullandığım modemde CRC vermeyip bağlantı kopukluğu yapmıyorken TD-W9960 modelinde yapıyorsa bu Splitter, kablolama , Merkez saha port ünitesi'nin değil TD-W9960 modemin kusurudur/sorunudur.

    Lütfen bütün bu yazdıklarımı(video resim, ve yukarıdaki yazdıklarım dahil) en üst yetkiliye kadar iletin, teknik servisteki elemanlarına da iletin.

    Saygılarımla.
    Bu yukarıdaki yazışmalarımızı teknik servisteki en üst yetkiliye ilettiniz mi? Ürünü size gönderdiğim zaman yine 1, 2 saat test edilip "sorun yok" diye geri gönderecekler çünkü. Ürün en az 3 gün test edilmeli, asıl sorunu o zaman belli olmakta. Ürünü yukarıdaki konuşma dahilinde göndermek istiyorum.

    Saygılarımla.




  • Efendim şöyle benim sorunum;

    Öncelikle modemim TP-Link TD-W9970. Modem arayüzünde sol tarafta Tanılama başlığı altında internet bağlantısı testi yaptığımda görseldeki sonucu alıyorum.

    Görsel:https://ibb.co/kUhtCq

    Eskiden görseldeki "Başarısız" yazan kısım "Başarılı" olarak yazıyordu yani sonuç başarılıydı. Ancak bu olmaya başladığından beri evdeki hiçbir bilgisayar Internet Explorer kullanamıyor, bazı sitelere "Nvidia'nın sitesi ya da gezginler.net gibi" girmiyor. Ne olur yardımcı olun, şimdiden teşekkürler.
  • BilgisayarMeraklısı B kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Modeminizde yaşadığınız sorun ile ilgili olarak Teknik Servisimize ürününüzü ilettiğiniz takdirde belirtmiş olduğunuz zaman diliminde testler yeniden gerçekleştirilicektir.

    Saygılarımızla
  • Aspirwlee A kullanıcısına yanıt
    Merhabalar;

    Kullanmakta olduğunuz modem üzerinde TTNET veya Türk Telekom Logosu bulunuyor mu ?

    Saygılarımızla
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    turkcell superbox. az önce dh' nin superbox incelemesine ait video' yu izledim. daha da gelmem davosa.. deneme yapmam artık. cihaz' ın ne özelliği var ki birazdan yorum yapacağım o videoya. gören de ooo ne cihaz diyesi geliyor dikdörtgen bir kutu sadece
  • td w8960 qos ayarları nasıl yapılmaktadır.
  • Merhaba daha önce kullandıgım ttnet logolu bir modem vardı bir gün arıza çıkmıştı yetkililer resmen modemin içindeki bilgileri söylediler bana rahatsız etti bu beni dün tp link TD-W9970 V1 modemimi kurulumunı yaptım ayarlardan degiştirdim resim olarak ekliyorum sizce uzaktan modeme müdehaleye erişim ve izlemeyi kapatmışmıyım ayarlardan ? eğer daha farklı ayarlar gerekiyorsa söyleyiniz lütfen.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlueLogic -- 13 Kasım 2018; 21:58:5 >




  • Merhabalar ;

    Kullanmakta olduğunuz ürününüzün altında bulunan etiketteki Versiyon numarasını bizlere iletebilir misiniz ?

    V veya Ver olarak yazmaktadır.

    Saygılarımızla
  • BlueLogic B kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Servis sağlayıcınız tarafından modeminizin resetlenmesi veya ayarlarının bozulması anında uzakta müdahale edebilmek için ACS bilgileri gereklidir. ACS erişim yönetimi tüm servis sağlayıcılarının satmış oldukları kampanyalı modemlerde bulunmaktadır. Servis sağlayıcınız ile bu durumu görüşmeniz gerekmektedir. ( Türk Telekom , Superonline , D-Smart vs... )

    Saygılarımızla
  • Tp link tl wa850re cihazina sahibiz. Kablosuz internet baglantisini alip kablo ile baska bir cihaza internet sağlıyoruz. Cihaz bunu yaparken bir de kablosuz aldigi yayini kablosuz tekrar yayabiliyor. Ben o özelliği kapattım. Kablosuz alip kablolu daha iyi iletebilsin diye. Bu yaptığım gereksiz mi yani acsam cihaz performansi düşer mi ? Kablosuz internete baglanmak istedigimizde direkt modeme baglaniyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi general4242 -- 15 Kasım 2018; 12:19:4 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    bende diyorumki bu modemde öyle birşey yapılıyormu ve nasıl kapatırız yaptıgım ayarlar kapatmışmı onu soruyorum izin vermek istemiyorum buna ?
  • vr600 v1 ile v2 arasında ne gibi farklar var ?
  • "vr600 v1 ile v2 arasında ne gibi farklar var ? "
    Evet nedir? Sadece birisinde çift usb olması mı yoksa farklı bir üstünlük varmı? Hangisini neden seçelim.

    Ayrıca vr400 ile vr600 arasında internetten dosya indirirken gözle görülür bir fark varmı? Yani 100Mbps internet bağlı bir modemde birisi hız testinde 99 çıkarken diğeri 90 mı çıkar yoksa çok cüzi(biri 99Mbps diğeride 98,7Mbps gibi) bir farkmı olur. Yoksa sadece evdeki cihazlar arasındaki bağlantı hızımı fark eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bagyanna -- 16 Kasım 2018; 21:45:45 >
  • 
Sayfa: önceki 253254255256257
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.