Şimdi Ara

Siz olsanız bu aracı alır mısınız ? Almak isterseniz kaç bin lira verirsiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
2.757
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 9 yıllık araba sonuçta. Bu fiyat bandında alternatifiniz var mı ?

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-ford-focus-771142866/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Km iyi ama fiyat çok uçuk. Şahsen ben olsam vermem bu parayı bu arabaya.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuş Kafası

    Km iyi ama fiyat çok uçuk. Şahsen ben olsam vermem bu parayı bu arabaya.
    Ne kadar verirsin hocam sen olsan ?
    Araba hoşuma gitti de fiyatı benim de kafama takılan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok para
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pikelenjelo

    çok para
    Siz olsanız kaç lira verirsiniz? Biz de ona göre bi fiyat öngörelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CheckVizoR kullanıcısına yanıt
    benım gorusum 2011 model bir araca vereceğim 35-40 bin arası bişey olurdu herhalde
  • Aynı kasa model yıl.
    2 hafta önce arkadaşım 99.00 deki aracı 68 bine aldı. Bilgi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • km orijinal olmaması muhtemel

    o şanzıman çok sıkıntılı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pikelenjelo

    benım gorusum 2011 model bir araca vereceğim 35-40 bin arası bişey olurdu herhalde
    Bana kalsa da öyle ama piyasa rezalet. Sabah 2004 model Civic gördüm. 78.500 yazmış vatandaş. Küfür etsen edilmez, hakaret etsen edilmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 HB Dizel Manuel ve sadece 68 bin KM deki focusu 60 a sattık. Yaklaşık kasım'ın ilk haftasında falan. Sadece sağ arka çamurluk boyalıydı tramersiz. Gene uçmuş fiyatlar, yada otomatik farkı çok fazla ben bilmiyorum
  • Ford bu şanzımanın 100 bin km sonra çıkarttığı sıkıntılardan dolayı vazgeçti ve bir daha kullanmadı. O yıllarda benim de almayı düşündüğüm fakat şanzımandan dolayı vazgeçtiğim bir araçtır. Bu sebeple bu aracın ederi en fazla 40-45 bindir, şu an sorunsuz bile olsa her an sorun çıkarabilir çünkü. Ayrıca bir dönem ticari takside de kullanıldı bu araçlar, o yüzden çok dikkat etmek lazım. Plakayı değiştirdikleri için plaka sorgusundan bişey çıkmasa bile mutlaka şasi nodan da sorgulama yapmak lazım..
  • Fiyat yüksek 70 altına alınır. Ayrıca bir tavsiye araç alırken kimseyi dinleme hoşuna gittiyse al kardeşim milleti dinlersen araba alamazsın herkes her markaya her modele bir şekilde b.k atıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Piyasa rakamları almış başını gidiyor. Kim kime ne tutturursa, bu para bu araca verilmez. Yazık günah paranızı başka bir yerde değerlendirin, arkadaşların dediği gibi şanzuman başınızı ağrıtacaktır.
  • tamam focusla mukayese edilmez ama o paralara neredeyse sıfır egea lar var.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-eldostlar-motors-dan-egea-900km-sifir-ayarinda-767797378/detay
  • o Fiyatlara 2016 rio sedanlar falan var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    tamam focusla mukayese edilmez ama o paralara neredeyse sıfır egea lar var.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-eldostlar-motors-dan-egea-900km-sifir-ayarinda-767797378/detay
    Otomatik vites almak istiyorum hocam. Manuel arabadan usandım artık. Lakin piyasa fiyatları beni soğutuyor resmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araca verilecek para maksimum 60 bin benim gözümde
  • 60 verilir gibi adamın istediği parada çok fazla değil 2014-15model daha fazla km'li clio 80+ olduğuna göre



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-39A3D5E9A -- 3 Ocak 2020; 11:51:15 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Oltayi atmış balik bekliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CheckVizoR kullanıcısına yanıt
    araba her ne kadar ihtiyac olsada bu fiyatlarla almama taraftarıyım dediğiniz gibi bende bi honda bakıyım dedim bu 2004 modellerine uçuk fiyatları var abartılmış bir araba abartılmış bir kar etme düşüncesi var insanlarda ederinde alıcaksın
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.