Şimdi Ara

siyah ve beyaz 1 piksellik jpeg dosyaları arasındaki fark

5 sn
13
Cevap
0
Favori
306
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
3 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  siyah ve beyaz 1 piksellik jpeg dosyaları arasındaki fark

    birisi siyah diğeri beyaz olacak şekilde 1 piksellik iki farklı jpeg dosyasını paint ile kaydettik.
    ikisini de not defterinde açtık
    ve ortaya çıkan sonuç

    aralarında 8 karakter fark çıktı



    _____________________________




  • _____________________________
  • Eee yani ne dememizi bekliyorsun?
    _____________________________
  • Aman tanrım vindovsun açığını keşfettin. Şaka maka benim de ilgimi çekti.
    _____________________________
    The universe is made of protons neutrons electrons and morons.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zodiac Killer

    />


     siyah ve beyaz 1 piksellik jpeg dosyaları arasındaki fark
    _____________________________
    Bu forumun canı cehenneme dostlar.




  • _____________________________

    Güneşin doğuşunu yakalayamazsınız. Yağmuru durduramazsınız. Suları durgunlaştıramazsınız. Havayı temizleyemezsiniz.
    Hayatta kalma arzusunu hafifletemezsiniz. Şartlar için pazarlık yapamazsınız. Çağrıyı göz ardı edemezsiniz. Neden isteyesiniz ki?
    Doğa evcilleştirilemez. Onu böyle kabul edin!

    Gelen yanıtlara cevap yazmıyorsam üşendiğim içindir.
  • Zodiac Killer Z kullanıcısına yanıt
    charlie degil mi bu la
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • İlginç bir şekilde ilginç geldi bana
    _____________________________
    HAYIRLI FORUMLAR


  • Emeğine sağlık +rep.
    _____________________________
    İşittim ki bazı arkadaşlar yoksulluğumuzu bahane ederek memleketlerine dönmek istiyorlarmış. Ben kimseyi zorla MİLLİ MECLİSE davet etmedim. Herkes kararında hürdür, bunlara başkaları da katılabilirler. Ben bu kutsal davaya inanmış bir insan sıfatıyla buradan bir yere gitmemeye karar verdim. Hatta hepiniz gidebilirsiniz. ASKER MUSTAFA KEMAL mavzerini eline alır, fişeklerini göğsüne dizer, bir eline de bayrağı alır, bu şekilde Elmadağı’na çıkar, orada tek kurşunum kalana kadar vatanı müdafaa ederim. Kurşunlarım bitince bu aciz vücudumu bayrağıma sarar, düşman kurşunlarıyla yaralanır, temiz kanımı, kutsal bayrağıma içire içire tek başıma can veririm. BEN BUNA AND İÇTİM.
  • Cunku o siyah dostum



    Edit:Kesinlikle irkcilik dusuncesini tasvip etmem
    _____________________________
  • ne kadarda ilginç
    _____________________________
    初音ミク
  • TEHET kullanıcısına yanıt
    Waaaooow
    _____________________________
  • hex editorle felan açılsa daha mantıklı olurdu bence.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.