Şimdi Ara

Sivil hayatta askeri personel ile kavga

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
29
Cevap
2
Favori
13.118
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Sivil hayatta askeri personel ile kavga
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    491 Mesaj

    hem askerlik yaptım diyorsun hemde rütbeli olduğunu iddia ediyorsun. atma ziyaa bugünde kaç tane kızla elleştiğinle ilgili konu açmıştın zaten böyle gevşek tipleri orduda barındırmıyorlar sen belki büyüyünce polis olursun.
    |
    |
    Yalnızlığa sarılmak kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    159 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: malaustası

    beyler trafikte falan bisey oldu karsidaki adam rutbeli bir asker diyelim polis gibi mi oluyor mesela sen polise vur mahkemde aglatirlar en az 6 ay yatarsin bicak falan cekersen daha cok askerler de yasalar önünde boyle mi

    Şu an hükümetin durumundan dolayı en son sorulacak sorulardan birisini.sordun.
    Bu konu biraz karışık. Kısa ve net polis askeri personelin ifadesini alamaz ınzıbata haber verir polis.askerın bağlı olduğu birime dilekçe yolu ile ifade alınması yazısı yazar
    Askerin ifadesini asker alır.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    159 Mesaj

    O küçük amcası gelişme çağında bu tip vakalar görülebilir. Bazen kendini asker bazen bat-man bazen temel reis. Bazende adile Naşit zanneder bu tip vakaların tıptaki adı enduplakımbenkımım vakasıdır. Bu durumlara sevecen ve inanır gibi hareketler yaparak sevindirip ödüllendirın bırakın kendini bat-man sanıp.bı binadan çöp poşeti ile kanat yapıp atlasın



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    dgo_cr7 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    159 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nuriboyka

    hem askerlik yaptım diyorsun hemde rütbeli olduğunu iddia ediyorsun. atma ziyaa bugünde kaç tane kızla elleştiğinle ilgili konu açmıştın zaten böyle gevşek tipleri orduda barındırmıyorlar sen belki büyüyünce polis olursun.

    O küçük amcası gelişme çağında bu tip vakalar görülebilir. Bazen kendini asker bazen bat-man bazen temel reis. Bazende adile Naşit zanneder bu tip vakaların tıptaki adı enduplakımbenkımım vakasıdır. Bu durumlara sevecen ve inanır gibi hareketler yaparak sevindirip ödüllendirın bırakın kendini bat-man sanıp.bı binadan çöp poşeti ile kanat yapıp atlasın



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    224 Mesaj
    Bırakın bu tarz üstünlük derece olaylarını. Yani bir kimlikle belgeyle üstünmü sayılıyorsunuz?



    Size şöyle diyeyim. Bir adam sen o kimliği göstersende milletin içinde paket yapar seni sende rezil olduğunla kalırsın. Böyle yapacağına git kendini geliştir kas yap bak kas yap diyorum da yanlış anlama body için kas değil yani gösteriş için şişirme kasları,git bi kendini koruma için dövüş sporu öğren sonra ne mekana giriyorsan gir.



    Gözü dönmüş kişi o sıra senin gösterdiğin o kimlikciği görmez o sıra o kargaşada direk dalar anlayacağın. Bende öyle yaparım gözüm döndü yada dönmedi. Bana kimlik uzatacaksın ha ben üstünüm diyeceksin alırım o kimliği neyse.. Yok bizde öyle olaylar ülkenin memuruysan memurusun benim için hiç önemli değil. Adam olduktan sonra diğerlerinin bir önemi yok.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3538 Mesaj
    Askermiş polismiş ezdirmeyin kardeşim kendinizi daha geçen durduk yere eyüpte avm'de özel güvenlik görevlisini tartakladılar adamlara birşey olmadı ve hem dövdüler hemde adamı içeri attılar nerede bunun adaleti? Adalet sağlanmadığı yerde kendiniz sağlayın adaletinizi.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1699 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nuriboyka

    hem askerlik yaptım diyorsun hemde rütbeli olduğunu iddia ediyorsun. atma ziyaa bugünde kaç tane kızla elleştiğinle ilgili konu açmıştın zaten böyle gevşek tipleri orduda barındırmıyorlar sen belki büyüyünce polis olursun.

    profil fotoğrafına bakman yeterli hocam. bu polis bile olamaz eminim.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    154 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: snrakm


    quote:

    Orijinalden alıntı: SarıGelin

    Askere dokunamaz sın hiç bir şekilde polisten üstündür arkadaşlarına dediği gibi Polis askeri sorgulayamaz kimlik vs isteyemez en kötü uzman bile olsa görev esnası veya sivil farketmez

    Senin o en kötü uzman dediğin adam diyarbakır sıcagında 12 gün banyosuz arazide kalıyor. Lütfen kelimelere dikkat.

    Bu kelimede bir sakınca görmüyorum ben en kötüdür kastım Asb. Yada subay değil uzman manasında söyledim. O adamın nerde kaç derecede kaldığını ne zorluklar yaşadığını bende biliyorum bizde 10 gün banyosuz dağda üs bölgesinde kaldık bi sen askerlik yapmadın hatta ortaokul mezununa uzmanlık sınavlarını açtıkları an başvuracak olanda benim sen değil
    Edit:Açıköğretim lise okuyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SarıGelin -- 22 Kasım 2016; 4:16:41 >
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    43 Mesaj
    4 senedir J.Uzm.Çvş olarak bitlis Jöhte görev yapıyorum bilader hayırdır... en kötü uzmanmış diye bi hitab şekli yok. Polis arkdşlara en kötü polis memuru diyebilirmisin doğru bir söz değil. İnşallah mesleğe sende girersin o zaman nasıl birşeymiş anlarsın. Amacım polemik çıkartmak değildi. Hayırlı günler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
canlı radyo dinle
bankalar.org
Media Sözlük
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.