|
Arkadaşlar bizde görüntüdeki diafondan var. Bazen kapı çalmamaya başlıyor. Ses yükleskliği tekerleğiyiyle hafiftan oynayınca bozula bozula en sonunda düzgün bi konuma getirince düzeliyor. Bir süre sonra tekrarlıyor. O ses yüksekliği tuşunu tekrar uygun tarafa çevirerek ayarlıyoruz. Sizce bunun arızası nasıl tamir edilir. Temassızlık var gibi o tuşu çevirince ses önce bozuk bozuk geliyor sonra yavaş yavaş doğru bir yeri bulunca düzeliyor. ![]() |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

kullanıcısına yanıt







