Şimdi Ara

Sistemde ADSL olan paketimden VDSL alıyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
285
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Normalde VDSL kullanıyorken aboneliğimi Turk.net'e taşıdım. Fakat altyapımda VDSL görünmediği için (anlam veremediğim bir şekilde bazen VDSL görünüyor bazen ADSL) başvurum ADSL olarak alındı ve ben sorduğumda ise başvurduktan sonra VDSL'e taşıyacaklarını söylediler.

    Aktivasyon gerçekleştikten sonra modem arayüzüne kullanıcı adı şifremi girdim fakat VDSL olarak bağlanmaya devam ettim. Hatta modemi ADSL moduna aldığımda sinyal alamıyorum.

    Sistemde ADSL olan paketimden VDSL alıyorum
    Turk.net sistemde görünen ise 16 Mbps'e kadar ADSL bağlantısı.

    Sistemde paketim 16 Mbps görünmesine rağmen 24 Mbps VDSL kullanıyorum.

    Sistemde ADSL olan paketimden VDSL alıyorum
    Bunlar ise modem değerlerim.

    35 Mbps almak istiyorum fakat şu an 24 Mbps tanımlı halde.

    Destek talebi oluşturdum ve üzerinden 3 iş günü geçmesine rağmen cevap alamadım. Koronavirüs nedeniyle yoğunluk yaşandığını söylüyorsunuz ama şu anda VDSL portunda bulunmama rağmen paket hızımı yükseltmenizin o kadar geç kalması normal mi?

    Destek no: 33376400



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bhero -- 21 Mayıs 2020; 14:59:2 >







  • Merhaba, kontrol ettiğimde telefon hattınız henüz alınmamış. Telefon hattınızı aldıktan sonra VDSL geçişinizi yapabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, kontrol ettiğimde telefon hattınız henüz alınmamış. Telefon hattınızı aldıktan sonra VDSL geçişinizi yapabilirsiniz.
    Bu nasıl oluyor yani? Telefon hattı tanımlanmasını mı bekleyeceğim yoksa telefon mu bağlamam gerekiyor? Çünkü normalde ev telefonu kullanmıyorum ben, DSL kablosunu doğrudan modeme bağlıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, kontrol ettiğimde telefon hattınız henüz alınmamış. Telefon hattınızı aldıktan sonra VDSL geçişinizi yapabilirsiniz.
    Bu cevaptan hiç bir şey anlamadım. Galiba çok daha uzun süre bekleyeceğimi anlatmaya çalıştınız. Teşekkür ederim şu anda TürkNet'e geçiş yaptığım için pişman oldum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bhero -- 22 Mayıs 2020; 4:10:54 >
  • bhero B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, telefon hattınızın geçişi tamamlanmadığı için VDSL başvurunuzu yaptığımızda açık iş emri hatası alıyoruz. Bu nedenle telefon hattınızın geçişinin tamamlanmasını bekliyoruz. Tamamlandıktan sonra hizmeti kullanabileceksiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, telefon hattınızın geçişi tamamlanmadığı için VDSL başvurunuzu yaptığımızda açık iş emri hatası alıyoruz. Bu nedenle telefon hattınızın geçişinin tamamlanmasını bekliyoruz. Tamamlandıktan sonra hizmeti kullanabileceksiniz.
    5 iş günü boyunca destek talebinden beni bilgilendirmediniz, sizinle iletişime geçmek için forumdan konu açmak zorunda kaldım, Facebook sayfanız da bilgilendirme yapmadı sadece beklemem gerektiğini söyledi. Ben iptal etme kararı aldım, ilginize teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bhero -- 23 Mayıs 2020; 4:28:56 >
  • bhero B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi 35 Mbps'e kadar VDSL olarak güncelledim. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.