Şimdi Ara

SİSTEM ÇOK MU ISINIYOR???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
947
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dün yeni sistemimi topladım;
    P4 D 820 2.8
    Asus P5L2DSE
    2x512 DDR2 Kingston
    250GB Seagate SATA
    Asus eax1300pro
    Frisby 400w 1x8cm fan (kasa dandik )

    İşletim sistemini kurdum ve NFSU2 oynarken anakart 50 dereceye geldiği için uyarı verdi,
    aynı anda işlemci 58-59 dereceydi. Anakart fazla ısınmamışmı?
    Yoksa Asus un bu modellerimi böyle? Yeni kurduğum için fazla üzerinde duramadım
    ama kasa soğutmam berbat kabul ediyorum ama ona rağmen yüksek bi değer gibi geldi.



    _____________________________
    Peugeot 508 Access 1.6eHDi 2014 115PS Köpekbalığı grisi
  • 8xx işlemciler fazla ısınıyor normalde intelin izin verdiği sıcaklık 67-68derece civarında eğerki bu bölgeye kadar çıkmazsa sorun yok (not: bu işlemciyi ilk aldığımda sıcaklığı 90 dereceye kadar çıkarmayı başarmıştım)
    _____________________________
    »Intel Quad Core E2140 (@2.8Ghz 1.28V) - Asus P5K-E Wifi - 2x2gb Kingston HyperX 1066Mhz - Gigabyte 460GTX OC - Wd 74 GB Raptor - Enermax Infiniti 720W - Viewsonic Vx922 - CM RC-690
  • Valla tebrikler
    Ama benim asıl derdim anakart, kaç dereceye kadar stabil çalışırki? şu an iş yerinde kullandığım P4 cihaz anakart ısısını 30 civarında gösteriyo evde yeni makinam 40-45 ortalama, oyun açınca 50 oluyo
    _____________________________
    Peugeot 508 Access 1.6eHDi 2014 115PS Köpekbalığı grisi
  • 50 derece biraz yüksek gibi ama endişelenecek bi sıcaklık değil o kadar kafana takma
    _____________________________
    »Intel Quad Core E2140 (@2.8Ghz 1.28V) - Asus P5K-E Wifi - 2x2gb Kingston HyperX 1066Mhz - Gigabyte 460GTX OC - Wd 74 GB Raptor - Enermax Infiniti 720W - Viewsonic Vx922 - CM RC-690
  • Biraz soğutmaya ağırlık verecem bakalım nolcak, ama daha kötü kasalarda daha normal dereceler gördüğüm için
    panik yaptım gerçekten çok, kartta böyle bi durum var galiba
    _____________________________
    Peugeot 508 Access 1.6eHDi 2014 115PS Köpekbalığı grisi
  • İŞlemci fanını glacialtech igloo+arctic silver5 yapıyorsun;egzost fanın çapını büyütüyorsun;dediğin gibi soğutmaya yükleniyorsun.Olmadı kasanın yan kapağını açıp vantilatör tutuyorsun
    _____________________________
    O'nu Özlüyorum. Aslında O'nu hiç görmedim, yüz yüze gelmedim. Ama O'nu tanıyorum. Sesini cızırtılı bantlardan dinledim, hep siyah beyaz filmlerde gördüm yüzünü; çelik bakışlarını, şiirlerde okudum. O'nu yaşıyorum. Özlü sözlerini okudum köşe başlarında. Adını, her sabah okul sıralarında andım. Şimdi 81 yıl sonra, O'nunla son yolculuğa çıkıyorum bir kez daha. O'nun geçtiği yollardan geçiyorum, çektiği acıları ruhumda taşıyorum. O'nu arıyorum.. [1881 - 193?]
    T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı / Veteriner Hekimi
  • Egzost fanı mı?? Yokki Bu haftasonu çıkıp alışveriş yapmam gerekiyo ama dün akşam baktım ısı olayı abardı iyice
    kesin işlemci fanını iyi oturtamadım ya da jelatin vardı görmedim, bu akşam eve gidip sökecem ne varsa
    _____________________________
    Peugeot 508 Access 1.6eHDi 2014 115PS Köpekbalığı grisi
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • power değiştir ve istersen başka kasa al örnegin asus ta serisi ısının bi nedenide powerdır yani yetmemesidir
    _____________________________
    mükemmel olmaya çalışmakta mükemmeli aramakta hata
  • İhtiyaç duyulan PSU hesaplamak için bir sürü site var ama elimdeki PSU nun reel kaç verdiğini nasıl bulabilirim?
    _____________________________
    Peugeot 508 Access 1.6eHDi 2014 115PS Köpekbalığı grisi
  • Sıcak mı dediniz...

     SİSTEM ÇOK MU ISINIYOR???


    Intel Pentium D940. Canavar gibi sorunsuz çalışıyor.
    _____________________________
    Bazıları hayatı dolu dolu yaşar. Bazıları ise yavaşça akıp geçmesini bekler. Ama hayatı biryerde yakaladın mı, işte O zaman muhteşem birşey olur...
  • TuVNeRa

    o sıcaklık çok fazla
    _____________________________
  • Bütün yaz o sıcaklıklarda çalıştı.Şu an bile beklemede sıcaklık 60 derece.
    Hiçbir problem yok. Üstelik BF2 de his kasmadan oynuyorum.
    Ayrıca Ekran kartım(SAPPHIRE ATI RADEON X1900XT) oyundan çıktıktan sonra 84 derecede. Sorun yok.
    _____________________________
    Bazıları hayatı dolu dolu yaşar. Bazıları ise yavaşça akıp geçmesini bekler. Ama hayatı biryerde yakaladın mı, işte O zaman muhteşem birşey olur...
  • @Tuvnera
    Haklısın yanan eden yok ama sistemin aşırı sıcakta çalışması iyi değildir, erken yaşlanır
    O yüzden sıcağa çözüm bulmaya çalışıyo herkes, yoksa thresholdu 70-80 e getirip sorunsuz oynarım
    dert deil
    _____________________________
    Peugeot 508 Access 1.6eHDi 2014 115PS Köpekbalığı grisi
  • Boşver yaşlansın. 2 yıldan fazla kullanmaya niyetim yok.
    _____________________________
    Bazıları hayatı dolu dolu yaşar. Bazıları ise yavaşça akıp geçmesini bekler. Ama hayatı biryerde yakaladın mı, işte O zaman muhteşem birşey olur...

  • Bakalım bu akşam kaça çıkacak ısı, sabaha kadar oyun oynamak istiyorum
    _____________________________
    Peugeot 508 Access 1.6eHDi 2014 115PS Köpekbalığı grisi
  • Makinayı masanın altından kaldırıp, masanın üstüne aldım, mobo artık 40 ı pek geçmiyo, işlemcide olması gerektiği gibi gidiyo
    hava alamayacağı bi yerde değildi ama neyse
    _____________________________
    Peugeot 508 Access 1.6eHDi 2014 115PS Köpekbalığı grisi
  • Bende yazın devamlı 72 dereceyi görüyordum. Ama sorunsuz çalışıyordu ve hiç restart etmedi, sıcaklıktan dolayı sorun çıkarmadı Ama bazen çok sıcak olması rahatsız edebilir.
    _____________________________
  • 50 DERECE İYİ OKADAR KORKULACAK BİŞEY YOK.65 KADAR YOLU VAR..
    _____________________________
    ASUS A6000U
    AMD TURİON 64 15.4'' WXGA TFT LCD OPTİCAL DRİVE 8X DUAL/DOUBLE LAYER WİRELESS IEEE802.11B/G 60GB HDD MEMORY 512MB 0.35M PİXELS CAMERA MİCROSOFT WİNDOWS XP HOME
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.