Şimdi Ara

SIRALI SİTEM LPG'DE MERAK ETTİKLERİNİZ VE YAŞADIĞINIZ SORUNLAR HAKKINDA ANINDA CEVAP ( FARUK USTA ) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.226
Cevap
13
Favori
81.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sn. tolgacem ;

    Öncelikle geç cevap verdiğim için üzgünüm forumdaki teknik bir problem nedeni ile giriş yapamıyordum. Aracınız ile lpg uyum konusunda söylemek gerekirse eğer kaliteli cihaz ve doğru montaj yaptırdığınız taktirde problem olmiyacaktır. aracınızın motoru grup enjeksiyonlu sisteme sahipi bu yüzden fazla bir marka seçeneğiniz yok iyi araştırma yapmanız gerekiyor.
    Karbüratörlü araçların çaışma prensibi kesinlikle sıralı sistemle bir benzerliği yoktur. stop etme veya rölanti bozukluğu gibi sorunlar yaşanmaz.
    Şimdiden hayırlı olsun


    İyi Günler Dilerim

    FARUK USTA
  • Sn mazdek ,
    Aracınızı balattaki haliç otogas'a götürebilirsiniz. Yardımcı olacaklardır.

    İyi Günler Dilerim

    FARUK USTA
  • Sn allroad ;

    Aracınıza kesinlikle lpg taktırmanız tavsiye edilir tasarruf oranı çok rahat %40 düşecektir. Yalnız taktıracağınız markayı iyi belirlemniz gerekiyor marakadan sonra usta montajın kaliteli ve buna paralel düzgün ayar yapılması gerekiyor. Unutmadan aracınızın periyodik bakımlarını yapılı ve motorun düzgün çalışıyor olması gerekiyor.

    Şimdiden hayırlı olsun

    İyi Günler Dilerim

    FARUK USTA
  • Sn beyaban18 ;

    Aracınız da lpg uyumu konusun dahiçbir sıkıntı oluşmaz. kaliteli cihaz ve doğru montaj yapıldığı taktirde perfonmans kaybı hemen hemen aynı olur. Tasarruf oranı minumum %40 'tır. Birde doğru ayar yapılması gerekiyor yoksa arıza lambası yanabilir. Şimdiden hayırlı olsun.

    İyi Günler Dilerim

    FARUK USTA
  • Sn Bukowski JR ;

    Yeni montaj yapılan araçlarda mutlaka bir adaptasyon süreci vardır. Neden diye sorarsanız regülatörün diyafarmların alışması, lpg enejektörlerin yerine oturması ve çalışma prensibi olarak aracın beynine adepte sağlamsı bir süreçtir bu genelinde gerçekçi olmak gerekirse minumum 1000 kilometredir. Yalnız yinede başında tasrruf yaoılmıcak anlamına gelmez başlangıçta genel olarak minumum %30 tasarruftan başlar % 40 ile %45 arsında sabit kalır. Bazı araçlarda hemen tasarruf moduna geçebilir.

    İyi Günler Dilerim

    FARUK USTA
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FARUK_USTA

    Sn Bukowski JR ;

    Yeni montaj yapılan araçlarda mutlaka bir adaptasyon süreci vardır. Neden diye sorarsanız regülatörün diyafarmların alışması, lpg enejektörlerin yerine oturması ve çalışma prensibi olarak aracın beynine adepte sağlamsı bir süreçtir bu genelinde gerçekçi olmak gerekirse minumum 1000 kilometredir. Yalnız yinede başında tasrruf yaoılmıcak anlamına gelmez başlangıçta genel olarak minumum %30 tasarruftan başlar % 40 ile %45 arsında sabit kalır. Bazı araçlarda hemen tasarruf moduna geçebilir.

    İyi Günler Dilerim

    FARUK USTA

    Başlığınız hayırlı olsun adaşım ve meslekdaşım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FARUK USTA

    2004 yılından 2010 yılına kadar bilfiil Zavoli Sıralı Otogaz Sistemlerinin teknik sorumluluğunu yaptım. Şu an distribütör firma Polaris LPG ile resmi bir anlaşmamız olmamasına rağmen, bilgi almak için arayan LPG Dönüşüm Firmalarına teknik desteğimi devam ettirmekteyim.

    Piyasaya yeni girecek olan Margas LPG-Doğalgaz ve Dizel Sıralı Otogaz Sistemlerinin resmi olarak teknik danışmanlığını yapmaktayım.

    3. firma ile görüşmelerim devam ettiği için ismini şu an belirtmek uygun olmayabilir. Anlaşmamızın resmileşmesi durumunda bunu da size buradan aktaracağım.

    İyi günler dilerim.


    biri bitmiş ,biri daha piyasaya girecek biride daha kesin değil üçünü toplarsak çeyrek firma eder




  • Sevgili meslektaşım mesajınız için teşekkür ederim sizlerede kolay gelsin

    İyi Günler Dilerim.

    FARUK USTA
  • Sevgili forum katılımcıları teknik bir problemden dolayı sorun yaşıyordum sorun şu an itibari ile giderildi sorunlarınızı ve sormak isteklerinizi yazarsanız en kısa zaman da cevap bulacaksınız.

    İyi Günler Dilerim.

    FARUK USTA
  • 60bin km deki focus aracıma geçen sene zavolli sıralı gaz sistemi taktırdım.tüm bakımlarını zamanında yaptığrdığım aracımda daha önce hiç yağ eksilttiğini görmedim.Ama montajdan sonra 1250 km de 500 gr yaktığını gördüm.
    Yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim.
  • şefim kolay gelsin benim 2000 model citroen xsara aracım var ve aracımdan da memnunum. Aracıma lpg taktırmak istiyorum. Bayağı araştırdım ama bi sonuç çıkaramadım. Aracın full sistem olduğunu ve lpg den randıman alınamayacağını söylüyorlar. Acaba bu araca uyumlu ve sorunsuz çalışacak bi marka yokmu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucanhoroz

    60bin km deki focus aracıma geçen sene zavolli sıralı gaz sistemi taktırdım.tüm bakımlarını zamanında yaptığrdığım aracımda daha önce hiç yağ eksilttiğini görmedim.Ama montajdan sonra 1250 km de 500 gr yaktığını gördüm.
    Yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim.

    ahanda motoru kucaklıyon
  • Sayın ucanhoroz ;

    Aracınızın motor kompresyonunu ölçtürünüz ve ateşleme bujilerini söktürüp yağlanma olup olmadığını kontrol ettiriniz.

    İyi Günler dilerim

    FARUK USTA
  • Sn puzm ;


    Aracız da lpg uyumu konusn da çok seçici davranmak zorundasınız. Evet aracınızın enjeksiyon tipi fuul grup dediğim sistem ile çalışıyor bundan dolayı marka seçeneğiz kısıtlıdır.

    İyi Günler Dilerim

    FARUK USTA
  • Selamlar.
    Benim de 2004 Model Mitsubishi Lancer 1.6 Triptonik vites bir aracım var. Şehir içi çok yakıyor. Otogaza geçeceğim. Araştırmalarım sonucu Landirenzo ve Tartarini en az sorunlu sistemler olduğunu belirlemiş gibiyim. BRC biraz pahalı olduğu için elemek zorunda kaldım. Malum bir de bütçe meselesi var. Yoksa Prins, Teleflex en iyileri bunu biliyoruz. Bana öneriniz ne olabilir. Hangi sistem aracıma en uyumlu olabilir? Şimdiden teşekkürler.
  • Sn coskunismail ;

    Sizin için önemli olan fiyatından ziyade ürün kalitesi ve yapılan işçilik çok önemli olmalıdır. Bahsettiğiniz markalar kendi alnlarında da gayet iyi cihazlardır.
    Şimdiden hayırlı olsun iyi günler dilerim.

    FARUK USTA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FARUK USTA -- 8 Mayıs 2010; 12:20:48 >
  • merhabalar.Babamın fabrika çıkışlı lpg li kartal model aracı var.lpg tankının ömrünün 10 yıl olması dolayısıyla tank,şamandıra,dolum ağzı değişti.başka değişen ufak tefek şeyler de olabilir.aracta normalde lpg göstergesi vardı yanına bi tane daha koymuşlar.Babama da lpg miktarını ikinci göstergeden takip etmesi söylenmiş.İlk gösterge den benzin gaz geçişini eskiden olduğu gibi yapması söylenmiş.sorun burda ortaya çıkıyor.Yeni takılan gösterge araç hareket halinde iken tankta 15 lt gaz olmasına rağmen belli aralıklarla kırmızı ışık yanıp sönüyor.kırmızı ışık söndüğü zaman ise iki led yanıyor.Bu durumun sebebi nedir.İkinci husus da ilk göztergedeki ledlerin bazen hepsi yanıyo bazen arada bi yanıp sönüyo.anlayacağınız geceleri aracın içi düğün yeri gibi oluyo.Bu durumların hepsi normal mi?
  • Teşekkürler ederim Faruk Usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: FARUK USTA

    Sn coskunismail ;

    Sizin için önemli olan fiyatından ziyade ürün kalitesi ve yapılan işçilik çok önemli olmalıdır. Bahsettiğiniz markalar kendi alnlarında da gayet iyi cihazlardır.
    Şimdiden hayırlı olsun iyi günler dilerim.

    FARUK USTA


  • Sn palio 1.6 ;

    Birincisi yapılan uygulamada yanlışlıklar mevcut tadilat yapılırken aracınızdaki eski düğme ve tesisatın sökülüp yeni tesisatın takılması gerekiyor iki düğme olmaz. İkincisi ise göstergenizde dalgalanma var ise şamandıra üzerrindeki sensörden yapıyor. Değişim yapılır ise sorun ortadan kalkacaktır. :Mutlaka tesitaı ve düğmeyi tek düşürtün ilerde size sıkıntı yaratabilir.


    İyi Günler Dileirm

    FARUK USTA
  • Sn coskunismail ;

    Yardımcı olabildiysem çok sevinirim.

    İyi Günler Dilerim

    FARUK USTA
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.