Şimdi Ara

sıralı sistemde neden landi renzo (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
768
Cevap
7
Favori
169.303
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar.
    Benim de 2004 Model Mitsubishi Lancer 1.6 Triptonik vites bir aracım var. Şehir içi çok yakıyor. Otogaza geçeceğim. Araştırmalarım sonucu Landirenzo ve Tartarini en az sorunlu sistemler olduğunu belirlemiş gibiyim. BRC biraz pahalı olduğu için elemek zorunda kaldım. Malum bir de bütçe meselesi var. Yoksa Prins, Teleflex en iyileri bunu biliyoruz. Bana öneriniz ne olabilir. Hangi sistem aracıma en uyumlu olabilir? Şimdiden teşekkürler.
  • merhaba.
    landirenzonun en az sorunlu cihazlardan olduğu doğru ancak maliyet araştırmanız biraz yanlış çünki landirenzonun omegas modeli brc den daha pahalı bir üründür.eğer daha ekonomik olsun diyorsanız blue modelini tercih edebilirsiniz.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    Selamlar.
    Benim de 2004 Model Mitsubishi Lancer 1.6 Triptonik vites bir aracım var. Şehir içi çok yakıyor. Otogaza geçeceğim. Araştırmalarım sonucu Landirenzo ve Tartarini en az sorunlu sistemler olduğunu belirlemiş gibiyim. BRC biraz pahalı olduğu için elemek zorunda kaldım. Malum bir de bütçe meselesi var. Yoksa Prins, Teleflex en iyileri bunu biliyoruz. Bana öneriniz ne olabilir. Hangi sistem aracıma en uyumlu olabilir? Şimdiden teşekkürler.
  • Tabi Landirenzonun blues modeli demeyi unutmuşum. Zaten benim araca blues modeli en uygun olanı. 1.6 motor 4 silindir 98 beygir 75 W olan bir araca omegas modeline gerek yok diye düşünmüştüm. Genelde de forumlarda Omegas modelinin daha yüksek güçlerde ve silindirdeki araçlara uygun olduğu belirtilmekte. Teşekkür ederim
    quote:

    Orijinalden alıntı: ac öncel

    merhaba.
    landirenzonun en az sorunlu cihazlardan olduğu doğru ancak maliyet araştırmanız biraz yanlış çünki landirenzonun omegas modeli brc den daha pahalı bir üründür.eğer daha ekonomik olsun diyorsanız blue modelini tercih edebilirsiniz.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    Selamlar.
    Benim de 2004 Model Mitsubishi Lancer 1.6 Triptonik vites bir aracım var. Şehir içi çok yakıyor. Otogaza geçeceğim. Araştırmalarım sonucu Landirenzo ve Tartarini en az sorunlu sistemler olduğunu belirlemiş gibiyim. BRC biraz pahalı olduğu için elemek zorunda kaldım. Malum bir de bütçe meselesi var. Yoksa Prins, Teleflex en iyileri bunu biliyoruz. Bana öneriniz ne olabilir. Hangi sistem aracıma en uyumlu olabilir? Şimdiden teşekkürler.






  • ac öncel mrb benim kafama takılan sey bu manifoltun delinmesi ben adanada brc sahibi bir yetkiliyle tesadüfen serviste denk geldi görüştük biz manifoldu delmeden işlem yapıyoruz dedi manifoltun delinmesi ilerde sorun olabilir vs dedi.aracım cruze..brc lpg servisinin aracıda cruze..kendi aracımda bu şekilde taktım dedi..ne kadar dogrudur ve delmeden işlem yapıyormu landi renzo bayileri adanada önerdiginiz bayi varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fadetoblack_01

    ac öncel mrb benim kafama takılan sey bu manifoltun delinmesi ben adanada brc sahibi bir yetkiliyle tesadüfen serviste denk geldi görüştük biz manifoldu delmeden işlem yapıyoruz dedi manifoltun delinmesi ilerde sorun olabilir vs dedi.aracım cruze..brc lpg servisinin aracıda cruze..kendi aracımda bu şekilde taktım dedi..ne kadar dogrudur ve delmeden işlem yapıyormu landi renzo bayileri adanada önerdiginiz bayi varmı?


    benim aracım hyundai accent, bende brc bayisine gittim (hyundai brc öneriyor) manifoldu delmeden taktıklarını söylediler, hatta hiç bir kablo bile kesilmiyormuş kitler araca özel geliyormuş.
  • merhabalar,
    ben sıfır chevrolet cruze aldım, şu an arabayı bekliyorum. arabayı teslim almadan lpg taktırmak istiyorum daha doğrusu düşünüyorum.

    biliyorsunuzdur mutlaka bu araçlar euro 5 emisyonlu 1.6 ecotec motora sahip. GM bu araçlar için lpg onayı vermiyor henüz. gerekçe olarak da bu motorların değişken zamanlı subaplı (yanlış yazmış olabilirim) olduğu ve lpg takılması durumunda ileride motorda vuruntu olabileceğini okudum değişik yerlerden.

    yukarıdaki mesajlarınızdan anladığım kadarıyla euro 5 motorlar için landi renzo kitlerde kullanılmak üzere ek sensörlere ihtiyaç olduğunu ve bu sensörlerin henüz gelmediğini söylüyorsunuz.

    chevrolet bayileri şu anda bu araçlara landi renzo kit takıyorlar. siz ise bu kitler için ek sensör ihtiyacı olduğunu söylüyorsunuz. bildiğim kadarıyla bayiler aynı zamanda sizin yetkili servisleriniz oluyor. yani bayilerin şu anda taktıkları landi renzo kitler chevrolet cruze için uygun değil anladığım kadarıyla. bu durumda nasıl lpg dönüşümü yapabiliyorlar?

    10 gün içinde aracımı teslim alacağım ve karar vermeye çalışıyorum. yardımcı olursanız sevinirim, teşekkürler...




  • merhabalar.
    öncelikle bir yanlış anlamayı düzeltmekte yarar var.
    cruze için farklı bir kit gerekmiyor.yani mevcut landirenzo kitini terettütsüz montaj yaptırabilirsiniz
    euro 5 motorlardaki farklılık ve sorunun kaynağı kısaca şu; bu araçlarda benzin hattında basın ölçümü yapan bir sensör mevcut.araç lpg ye geçtiğinde doğal olarak benzin borularında bir basınç değişimi olmaktadır ve sistem bu basınç değişimini bir hata olarak görüp arıza ikaz lambasını yakmaktadır.
    geleceğinden bahsettiğimiz sensörde bu sorunu gidermek için kullanılacak.yani aracın yakıtını performansını veya tasarrufunu etkileyen bir parça değil.
    bu sensör olmadan da aracınızı kullanbilirsiniz yani montaj yaptırabilirisiniz.

    ayrıca GM euro 5 motorlarda lpg onayını sadece landirenzo için veriyor.bilindiği üzere opellerde garanti kapsamından montajlar devam etmektedir.
    hiç bir endişe ve terettüt duymadan montajınızı yaptırabilirsiniz.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: ufukefe

    merhabalar,
    ben sıfır chevrolet cruze aldım, şu an arabayı bekliyorum. arabayı teslim almadan lpg taktırmak istiyorum daha doğrusu düşünüyorum.

    biliyorsunuzdur mutlaka bu araçlar euro 5 emisyonlu 1.6 ecotec motora sahip. GM bu araçlar için lpg onayı vermiyor henüz. gerekçe olarak da bu motorların değişken zamanlı subaplı (yanlış yazmış olabilirim) olduğu ve lpg takılması durumunda ileride motorda vuruntu olabileceğini okudum değişik yerlerden.

    yukarıdaki mesajlarınızdan anladığım kadarıyla euro 5 motorlar için landi renzo kitlerde kullanılmak üzere ek sensörlere ihtiyaç olduğunu ve bu sensörlerin henüz gelmediğini söylüyorsunuz.

    chevrolet bayileri şu anda bu araçlara landi renzo kit takıyorlar. siz ise bu kitler için ek sensör ihtiyacı olduğunu söylüyorsunuz. bildiğim kadarıyla bayiler aynı zamanda sizin yetkili servisleriniz oluyor. yani bayilerin şu anda taktıkları landi renzo kitler chevrolet cruze için uygun değil anladığım kadarıyla. bu durumda nasıl lpg dönüşümü yapabiliyorlar?

    10 gün içinde aracımı teslim alacağım ve karar vermeye çalışıyorum. yardımcı olursanız sevinirim, teşekkürler...




  • merhaba.
    ustanın verdiği cevabı çok samimi ve akılcıl bulmadım ne yazıkki.bilindiği üzere yıllardır manifolt delinerek montaj yapılmakta.
    brc nin şu an pipo diye nitelendirdiği, gaz enjektörlerini benzin enjektör kütükleri ile beraber yerleştirildiği sistemi mevcut.ancak bu uygulamalarda da benzin enjektörlerinin işleyişinde aksamalar grülmektedir. evet aslına bakarsanız iyi bir fikir ancak her araçta kullanımı mümkün olmadığı gibi ekstra bir katkısıda yoktur( performans veya tasarruf anlamında).aksine benzin enjektörlerinin işleyişinde sorunlara neden olabilmektedir.

    ayrıca sizin aracılığınızla şunu da belirmek istiyorum.
    bizimde iş yerimize gelen bir çok tüketicinin üzerinde en fazla durduğu konuların başında tank,delikler ve montaj işçiliği geliyor.aslına bakarsanız bunlar ufak ayrıntılardır ve sistemin performansı veya güvenliğini çok etkileyen unsurlar değildir.üzerinde durulması gereken konu takılacak cihazın teknik özellikleri, kapasitesi , garanti şartları ve araç ile uyumluluğudur.

    saygılarımla.

    quote:

    Orijinalden alıntı: fadetoblack_01

    ac öncel mrb benim kafama takılan sey bu manifoltun delinmesi ben adanada brc sahibi bir yetkiliyle tesadüfen serviste denk geldi görüştük biz manifoldu delmeden işlem yapıyoruz dedi manifoltun delinmesi ilerde sorun olabilir vs dedi.aracım cruze..brc lpg servisinin aracıda cruze..kendi aracımda bu şekilde taktım dedi..ne kadar dogrudur ve delmeden işlem yapıyormu landi renzo bayileri adanada önerdiginiz bayi varmı?




  • tekrar merhaba.
    adanada olgun oto ile temasa geçebilirsiniz tel 0 322 235 31 19 selamlarımı iletin.
    quote:

    Orijinalden alıntı: fadetoblack_01

    ac öncel mrb benim kafama takılan sey bu manifoltun delinmesi ben adanada brc sahibi bir yetkiliyle tesadüfen serviste denk geldi görüştük biz manifoldu delmeden işlem yapıyoruz dedi manifoltun delinmesi ilerde sorun olabilir vs dedi.aracım cruze..brc lpg servisinin aracıda cruze..kendi aracımda bu şekilde taktım dedi..ne kadar dogrudur ve delmeden işlem yapıyormu landi renzo bayileri adanada önerdiginiz bayi varmı?
  • Sayın ac öncel
    Mitsubishi Lancer'ime bugün Landirenzo Blue kiti İstanbul Dolapdere Sanayi Sitesinde Yeşil Otogaz'da taktırdım. Ancak arıza lamba ışığı yandı. Olgun LPG'yi aradık, sebebini sorduk. Verilen cevap " Lancerlerin benzin değerleri biraz farklı, o yüzden arıza lamba ışığı yakar." 70 TL fiyatında bir simülatör mü nedir bir parça takılınca bu ışık sönermiş. Neyse pazartesi veya salı günü Yeşil Otogaz'a bu parçayı gönderecekler ve aracıma takacaklar. İnşallah ışık söner.
  • ben lpg konusunu sürekli ookuyorum, genel görüş olarak lpg takılan aracın arıza lambası yakmaması gerekiyor. X kit, Y model araçta yakıyorsa, çözümü kesinlikle yanıltma (simülatör yada araç beynini kandıracak başka bir parça) olmamalıdır. diye düşünüyorum.

    sürekli söylenen, iyi kalibrasyonla arıza ışığı söner. Kalibrasyonla sönebilecek bir lambayı beyni kandırarak söndürmek ne kadar doğrudur?
  • Sayın oguzdag
    Bana da öyle geliyor. Haklısın. Zaten parçayı takmadan önce kalibrasyon ayarlarına tekrar baktıracağım. Çaresiz kalırsak o zaman parçayı taktıracağım.

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    ben lpg konusunu sürekli ookuyorum, genel görüş olarak lpg takılan aracın arıza lambası yakmaması gerekiyor. X kit, Y model araçta yakıyorsa, çözümü kesinlikle yanıltma (simülatör yada araç beynini kandıracak başka bir parça) olmamalıdır. diye düşünüyorum.

    sürekli söylenen, iyi kalibrasyonla arıza ışığı söner. Kalibrasyonla sönebilecek bir lambayı beyni kandırarak söndürmek ne kadar doğrudur?
  • Olgun LPG istanbul şubesini aradım ve bazı bilgiler öğrendim. Arıza lamba ışığını söndürmek benim araçta kalibrasyon ayarı ile olmuyormuş. Benim araçlar için hangi marka ve tip LPG kiti olursa olsun bu lamba yanarmış. O yüzden bu parçanın takılması gerekiyormuş. Kendileri de müşteriye bu durumu söyleyip takıyorlarmış. Bu arada takılacak parçanın adı emulatör imiş. Sadece LPG den kaynaklanan bu arızayı yok saydırıyormuş, aracın lpg dışı bir motor arızası olursa o zaman normal olarak yanıyormuş. İçim ferahladı biraz. Zaten ECU programlaması ve diğer tüm ayarları internet üzerinden masaüstü bağlantısı ile Olgun LPG kendisi yaptı. O yüzden artık bu parçayı taktıracağım.
  • merhabalar.
    lancer ların bazı modellerinde bahsettiğiniz sorunla karşılaşılmaktadır.ama arıza lambasının yanma nedeni yakıt ayarından kaynaklanmıyor.
    bu modellerde ekstra bir emiletr daha kullanılarak sorun çözülüyor.olgun otonun da size aktardığı bu.
    ancak diğer okuyucuların yanlış anlamaması için konuya bir açıklık daha getirmek istiyorum:
    emilatör tüm sıralı kitlere ecu da yani elektronik beynin içersinde mevcuttur ve emilatör araç lpg ye geçtiğinde benzin enjektörleri artık çalışmayacağından aracın bunu arıza olarak algılamasını önlemek için kullanılır.bu tüm marka ve modeller için aynıdır.ancak sizin aracınızda bu emilatör tek başına yeterli gelmediği için ekstra bir emilatör daha kullanmak gerekmekdedir.bu durum yaktıt ayarından veya başkaca bir nedenden kaynaklanacak arızaların ört bas edilmesi anlamı taşımaz.sizinde belirttiğiniz gibi ekstra bir sorun durumunda yine arıza lambanız yanar.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    Olgun LPG istanbul şubesini aradım ve bazı bilgiler öğrendim. Arıza lamba ışığını söndürmek benim araçta kalibrasyon ayarı ile olmuyormuş. Benim araçlar için hangi marka ve tip LPG kiti olursa olsun bu lamba yanarmış. O yüzden bu parçanın takılması gerekiyormuş. Kendileri de müşteriye bu durumu söyleyip takıyorlarmış. Bu arada takılacak parçanın adı emulatör imiş. Sadece LPG den kaynaklanan bu arızayı yok saydırıyormuş, aracın lpg dışı bir motor arızası olursa o zaman normal olarak yanıyormuş. İçim ferahladı biraz. Zaten ECU programlaması ve diğer tüm ayarları internet üzerinden masaüstü bağlantısı ile Olgun LPG kendisi yaptı. O yüzden artık bu parçayı taktıracağım.




  • merhaba.
    evet söylediklerinizde haklısınız ancak düzeltilmesi gereken konu şu:
    yakıt ayarı kaynaklı sorunlar cihazın yetersizliğinden veya yapılan yanlış kalibrasyondan kaynaklanır.ancak bazı motor tiplerinde ise (lancer gibi veya euro 5 motorlar gibi ) donanım kaynaklı arıza lambası yanma sorunları olabiliyor.euro 5 motorlada da benzin hattındaki basınç sensörü araç lpgye geçtiğinde basınç değişiminden dolayı arıza lambasının yanmasına neden oluyor. bu ve buna benzer sorunları gidermek için ekstra sensör veya emilatör gibi elektronik cihazlar kullanılması gerekebilmektedir.
    saygılarımla.

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    ben lpg konusunu sürekli ookuyorum, genel görüş olarak lpg takılan aracın arıza lambası yakmaması gerekiyor. X kit, Y model araçta yakıyorsa, çözümü kesinlikle yanıltma (simülatör yada araç beynini kandıracak başka bir parça) olmamalıdır. diye düşünüyorum.

    sürekli söylenen, iyi kalibrasyonla arıza ışığı söner. Kalibrasyonla sönebilecek bir lambayı beyni kandırarak söndürmek ne kadar doğrudur?




  • Sayın ac oncel,
    Bir bilenin açıklaması daha doyurucu oluyor. Benim Olgun LPG ile görüşmemde anladığım konuyu siz tam anlamıyla izah etmişsiniz. Teşekkür ederim.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ac öncel

    merhabalar.
    lancer ların bazı modellerinde bahsettiğiniz sorunla karşılaşılmaktadır.ama arıza lambasının yanma nedeni yakıt ayarından kaynaklanmıyor.
    bu modellerde ekstra bir emiletr daha kullanılarak sorun çözülüyor.olgun otonun da size aktardığı bu.
    ancak diğer okuyucuların yanlış anlamaması için konuya bir açıklık daha getirmek istiyorum:
    emilatör tüm sıralı kitlere ecu da yani elektronik beynin içersinde mevcuttur ve emilatör araç lpg ye geçtiğinde benzin enjektörleri artık çalışmayacağından aracın bunu arıza olarak algılamasını önlemek için kullanılır.bu tüm marka ve modeller için aynıdır.ancak sizin aracınızda bu emilatör tek başına yeterli gelmediği için ekstra bir emilatör daha kullanmak gerekmekdedir.bu durum yaktıt ayarından veya başkaca bir nedenden kaynaklanacak arızaların ört bas edilmesi anlamı taşımaz.sizinde belirttiğiniz gibi ekstra bir sorun durumunda yine arıza lambanız yanar.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    Olgun LPG istanbul şubesini aradım ve bazı bilgiler öğrendim. Arıza lamba ışığını söndürmek benim araçta kalibrasyon ayarı ile olmuyormuş. Benim araçlar için hangi marka ve tip LPG kiti olursa olsun bu lamba yanarmış. O yüzden bu parçanın takılması gerekiyormuş. Kendileri de müşteriye bu durumu söyleyip takıyorlarmış. Bu arada takılacak parçanın adı emulatör imiş. Sadece LPG den kaynaklanan bu arızayı yok saydırıyormuş, aracın lpg dışı bir motor arızası olursa o zaman normal olarak yanıyormuş. İçim ferahladı biraz. Zaten ECU programlaması ve diğer tüm ayarları internet üzerinden masaüstü bağlantısı ile Olgun LPG kendisi yaptı. O yüzden artık bu parçayı taktıracağım.






  • ben teşekkür ederim.
    bilindiği üzere olgun oto landi renzo disbiritörüdür ve bizde bir çok bilgiye kendileri aracılığı ile ulaşıyoruz.asla bir mağduriyetiniz söz konusu olmaz.iyi günlerde kullanmanız dileği ile.
    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail


    Sayın ac oncel,
    Bir bilenin açıklaması daha doyurucu oluyor. Benim Olgun LPG ile görüşmemde anladığım konuyu siz tam anlamıyla izah etmişsiniz. Teşekkür ederim.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ac öncel

    merhabalar.
    lancer ların bazı modellerinde bahsettiğiniz sorunla karşılaşılmaktadır.ama arıza lambasının yanma nedeni yakıt ayarından kaynaklanmıyor.
    bu modellerde ekstra bir emiletr daha kullanılarak sorun çözülüyor.olgun otonun da size aktardığı bu.
    ancak diğer okuyucuların yanlış anlamaması için konuya bir açıklık daha getirmek istiyorum:
    emilatör tüm sıralı kitlere ecu da yani elektronik beynin içersinde mevcuttur ve emilatör araç lpg ye geçtiğinde benzin enjektörleri artık çalışmayacağından aracın bunu arıza olarak algılamasını önlemek için kullanılır.bu tüm marka ve modeller için aynıdır.ancak sizin aracınızda bu emilatör tek başına yeterli gelmediği için ekstra bir emilatör daha kullanmak gerekmekdedir.bu durum yaktıt ayarından veya başkaca bir nedenden kaynaklanacak arızaların ört bas edilmesi anlamı taşımaz.sizinde belirttiğiniz gibi ekstra bir sorun durumunda yine arıza lambanız yanar.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    Olgun LPG istanbul şubesini aradım ve bazı bilgiler öğrendim. Arıza lamba ışığını söndürmek benim araçta kalibrasyon ayarı ile olmuyormuş. Benim araçlar için hangi marka ve tip LPG kiti olursa olsun bu lamba yanarmış. O yüzden bu parçanın takılması gerekiyormuş. Kendileri de müşteriye bu durumu söyleyip takıyorlarmış. Bu arada takılacak parçanın adı emulatör imiş. Sadece LPG den kaynaklanan bu arızayı yok saydırıyormuş, aracın lpg dışı bir motor arızası olursa o zaman normal olarak yanıyormuş. İçim ferahladı biraz. Zaten ECU programlaması ve diğer tüm ayarları internet üzerinden masaüstü bağlantısı ile Olgun LPG kendisi yaptı. O yüzden artık bu parçayı taktıracağım.








  • landi rezno kullanımı kaynaklı yada montaj öncesi merak ettikleriniz ile ilgili tüm soru ve görüşlerinizi olgun oto şubelerine veya bizlere yöneltebilirsiniz.
    saygılarımla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ac öncel

    merhaba.
    ustanın verdiği cevabı çok samimi ve akılcıl bulmadım ne yazıkki.bilindiği üzere yıllardır manifolt delinerek montaj yapılmakta.
    brc nin şu an pipo diye nitelendirdiği, gaz enjektörlerini benzin enjektör kütükleri ile beraber yerleştirildiği sistemi mevcut.ancak bu uygulamalarda da benzin enjektörlerinin işleyişinde aksamalar grülmektedir. evet aslına bakarsanız iyi bir fikir ancak her araçta kullanımı mümkün olmadığı gibi ekstra bir katkısıda yoktur( performans veya tasarruf anlamında).aksine benzin enjektörlerinin işleyişinde sorunlara neden olabilmektedir.

    ayrıca sizin aracılığınızla şunu da belirmek istiyorum.
    bizimde iş yerimize gelen bir çok tüketicinin üzerinde en fazla durduğu konuların başında tank,delikler ve montaj işçiliği geliyor.aslına bakarsanız bunlar ufak ayrıntılardır ve sistemin performansı veya güvenliğini çok etkileyen unsurlar değildir.üzerinde durulması gereken konu takılacak cihazın teknik özellikleri, kapasitesi , garanti şartları ve araç ile uyumluluğudur.

    saygılarımla.

    quote:

    Orijinalden alıntı: fadetoblack_01

    ac öncel mrb benim kafama takılan sey bu manifoltun delinmesi ben adanada brc sahibi bir yetkiliyle tesadüfen serviste denk geldi görüştük biz manifoldu delmeden işlem yapıyoruz dedi manifoltun delinmesi ilerde sorun olabilir vs dedi.aracım cruze..brc lpg servisinin aracıda cruze..kendi aracımda bu şekilde taktım dedi..ne kadar dogrudur ve delmeden işlem yapıyormu landi renzo bayileri adanada önerdiginiz bayi varmı?



    @ac öncel

    Benzinde aksamalara sebep olsa; FIAT-CHEVROLET-HYUNDAI bu uygulamayı onaylarmıydı? FIAT-CHEVROLET BRC' li araçlarına 3 yıl, HYUNDAI 5 yıl garanti veriyor? Bakın, araştırın, karşılaştırın. Otomobil firmasının garantidine sahip başka bir marka varsa onu tartışın.

    Gaz piposu uygulaması bir zihni sinir projesi değildir. Yıllar süren bir araştırmanın ürünüdür.

    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olunmaz dostum

    Saygılar.


    @coskunismail.

    Ecu yada beyin diye tabir edilen (Elektronik kontrol üniteleri) nin vasfı burada ön plana cıkıyor.

    Daha önceki yazılarımı taratırsanız bu Mıtsubıshı lerle ilgili tamda bu konu üzerine yazılmış yazılarıma ulaşabilirsiniz.

    Sn. ac öncelin de dediği gibi ECU ların içinde emülatör vardır.
    Fakat bu ecuların içindeki emülatör İndüktif olmalıdır,
    Ecu üretimindeki maliyetler yada yapılan hesaplar nelerdir onu burada yorumlamak yerine, piyasadaki çoğu ECU nun emülatörlerinin rezistif olduğu bilinmektedir.

    Buda Mıtsubıshı araç sahiplerinin ve Euro-5 araç sürücülerinin, Ürün taktırırken bunu bilmeleri gerektiği ve bu konuda daha önce takılmış araçların referanslarına baş vurmaları gerektiği konusunda sanırım fikir veriyordur.

    BRC nin ECU su İndüktif emülatörlüdür ve asla hiç bir araçta arıza lambası yakmaz. Forum okuyucularına bilgi olarak burada belirtmiş olayım.


    Sevgili öncelin yazılarının arasına yazı yazdığım için özür diliyorum ama bu iki hususu aydınlatma gerekliliği doğdu, çünki Pipo konusu adına yapılmış bir söyleşide yanlış bilinenler varsa düzeltmek istedim.
    Bu arada Mıtsubıshi kullanıcılarınında bu özelliği bilmesi iyi olur diye düşündüm
    Saygılarımla.
    iyi forumlar




  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.