Şimdi Ara

sıralı sistemde neden landi renzo (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
768
Cevap
7
Favori
169.305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ınsıgnıya severler bolumunde bır cok arkads taktırmak ıstıyor aslında yarın bır goruselım bakalımm ne olacak tesekkurler edrım
  • mrb AC ÖNCEL Bey,
    topici dün farkettim ve iki gündür okumaya çalışıyorum ve nihayet yeni bitirdim.
    öncelikle böyle bi topic açtığınız ve elinizden geldiğince de gördüğüm kadarıyla da sorulara
    cvp vermeye çalıştınız için teşekkür ederim.
    şimdi sorularıma geçelim,

    1-Aracım 2009 Ford Focus 1.6 Tit. Benzinli Manuel Vites ve aracıma LPG taktırmak istiyorum, sizce landirenzoyla uyum sağlar mı?
    2-Genelde bazı LPG kitlerinin aracın yazılımıyla uyum sağlamadığı ya da motor arıza ışığını yaktığını okudum forumlarda.
    3-Teleflex GFİ nin uyumlu olduğunu söyleyen ustalar var bu model araç için ancak bunla ilgili belki bir kaç taneden öteye gitmez
    ancak örnekler de duydum arıza ışını yaktığı, yada bi arkadaş yazmış yine virajlarda ya da devir düştünde araç stop ediyor diye,
    4-Bazı montaj ustaları ise en uyumlu kitin PRİNS oldunu söylüyorlar, ancak PRİNS.le ilgili de bi arkadaş forumda bi topic açmış ancak soruları cvp.layan yok muhatap yok gibi geldi. bir de fiyatının çok yüksek olduğunu duydum 2000-2500 arası gibi!

    cvp.larınız için şimdiden teşekkür ederim.
    saygılar..




  • merhaba.
    ilgi ve övgülerinizden ötürü teşekkür ederim.bilgi ve tecrübelerimizin ışığında siz kullanıcılara yardımcı olmak bizim için bir görev bu nedenle soruları ile bize ilgi gösteren ve bilgilerimizi aktarma şansı tanıyan tüm katılımcı arkadaşlara ben teşekkür ederim.

    söze aracınız ile ilgili bahsettiğiniz üç markanında herhangi bir uyum sorununun olmadığını söyleyerek başlayabilirim.prins teleflex ve landi renzo son derece kaliteli ürünlerdir ve tüm araç gruplarında sorunsuz bir şekilde çalışabilmektedir.bizde montajlarımızda bu üç markaya ağırrlık veriyoruz.

    uyum sorunu diye bahsettiğimiz konu tamamen kalitesi ve teknik özellikleri düşük cihazlar için geçerlidir.kapasitesi sınırlı olan ürünleri her araçta kullanamıyorsunuz.sadece maliyeti göz önünde tutarak yapılan montajlarda bu sorunlar ortaya çıkmaktadır.

    her üç markayıda gönül rahatlığı ile tercih edebilirsiniz.
    ama üçünün arasında bir fikir beyan etmem gerekirse tabiki de prins.tartışmasız şu an için lpg sektründeki dünya lideri bu markadır.fiyat olarak ta 2000-2100 tl dir.bütçeniz buna uygun değil ise landirenzo veya teleflex ide tercih edebilirsiniz. bu arada yarın 2010 model focus montajımız olacak fırsatım olur ise montaj resimlerini buradan sizinle paylaşırım.
    bulunduğunuz ili belirtirseniz size en yakın bayiyi önerebilirim.
    saygılarımla.


    quote:

    Orijinalden alıntı: vakur42

    mrb AC ÖNCEL Bey,
    topici dün farkettim ve iki gündür okumaya çalışıyorum ve nihayet yeni bitirdim.
    öncelikle böyle bi topic açtığınız ve elinizden geldiğince de gördüğüm kadarıyla da sorulara
    cvp vermeye çalıştınız için teşekkür ederim.
    şimdi sorularıma geçelim,

    1-Aracım 2009 Ford Focus 1.6 Tit. Benzinli Manuel Vites ve aracıma LPG taktırmak istiyorum, sizce landirenzoyla uyum sağlar mı?
    2-Genelde bazı LPG kitlerinin aracın yazılımıyla uyum sağlamadığı ya da motor arıza ışığını yaktığını okudum forumlarda.
    3-Teleflex GFİ nin uyumlu olduğunu söyleyen ustalar var bu model araç için ancak bunla ilgili belki bir kaç taneden öteye gitmez
    ancak örnekler de duydum arıza ışını yaktığı, yada bi arkadaş yazmış yine virajlarda ya da devir düştünde araç stop ediyor diye,
    4-Bazı montaj ustaları ise en uyumlu kitin PRİNS oldunu söylüyorlar, ancak PRİNS.le ilgili de bi arkadaş forumda bi topic açmış ancak soruları cvp.layan yok muhatap yok gibi geldi. bir de fiyatının çok yüksek olduğunu duydum 2000-2500 arası gibi!

    cvp.larınız için şimdiden teşekkür ederim.
    saygılar..




  • merhaba
    konu ile ilgili bu gün mgk24 nicli ardaşınız ile de görüştük.bu konu ile ilgili zaten mevcut bir çalışmamız vardı ancak bu vesile ile bu çalışmalarımızı dahada hızlandırıp sizlere hiç bir maduriyet yaşatmadan dnüşümlerinizi gerçekleştirebileceğiz.bana direk ulaşarak bulunduğu ili belirten arkadaşları garanti kapsamları bozulmadan onlara en yakın servislere yönlendirebilirim.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: celikler05

    ınsıgnıya severler bolumunde bır cok arkads taktırmak ıstıyor aslında yarın bır goruselım bakalımm ne olacak tesekkurler edrım
  • Sayın AC Öncel

    Foto ve Basit teknik paylaşım iyi olur.
  • sayın AC ÖNCEL tekrar merhaba,
    cevaplarınız için tekrar teşekkür ederim. PRİNS.in tartışmasız birinci oldunu söylemişsiniz; bu sadece sorun çıkarmama konusunda mı yoksa tasarruf konusunda da geçerli mi? bu konuda da aydınlatırsanız sevinirim. çünkü TELEFLEX GFİ ile ilgili okuduğum forumlar ve kendi sitesinde hatırladığım kadarıyla enjektörleri manifoltu söküp, benzin enjektörleri gibi yanma odasına en yakın yerden montajını yaptıklarını söyledikleri için diğer kitlerden daha tasarruflu olduğunu savunuyorlar. PRİNS.te ya da LANDİ RENZO.da da bu şekilde bi tasarruf var mıdır, yoksa TELEFLEX GFİ tasarruf konusunda daha mı önde?

    birde 2010 model Focus montajını bugün yapacağınızı ve montaj resimlerini koyacağınızı söylemişsiniz.
    açıkcası araca takılan kit kadar montajın da önemli bi konu olduğunu öğrendim forumu takip ettiğim kadarıyla; bu nedenle montajı yaptığınız aracın sahibi ile de görüşmek isterim montajdan sonra herhangi bir sorun, uyum problemi yaşayıp yaşamadığını öğrenmek için kullanıcı olarak (eğer aracımla aynı özellikte ise)!

    yanlış anlamayın bu konuda da forumu takip ettiğim kadarıyla kendi aracımızın aynısına daha önce montaj yapan yerle ve aracına montaj yapılan kişiyle görüşüp kullanıcı yorumlarını almanın daha doğru oldunu öğrendim. ben İzmir.de ikamet ediyorum, burada tavsiye edeceğiniz bir işyeri varsa onunla da görüşmek isterim ancak dediğim gibi bir kere olacağı için bu montaj, açıkcası 3-3,5 saati göze alıp sanırım Denizli.deydi işyeriniz; sizin işyerinize de gelebilirim.

    tekrar teşekkürler.
    saygılar...

    quote:

    Orijinalden alıntı: ac öncel

    merhaba.
    ilgi ve övgülerinizden ötürü teşekkür ederim.bilgi ve tecrübelerimizin ışığında siz kullanıcılara yardımcı olmak bizim için bir görev bu nedenle soruları ile bize ilgi gösteren ve bilgilerimizi aktarma şansı tanıyan tüm katılımcı arkadaşlara ben teşekkür ederim.

    söze aracınız ile ilgili bahsettiğiniz üç markanında herhangi bir uyum sorununun olmadığını söyleyerek başlayabilirim.prins teleflex ve landi renzo son derece kaliteli ürünlerdir ve tüm araç gruplarında sorunsuz bir şekilde çalışabilmektedir.bizde montajlarımızda bu üç markaya ağırrlık veriyoruz.

    uyum sorunu diye bahsettiğimiz konu tamamen kalitesi ve teknik özellikleri düşük cihazlar için geçerlidir.kapasitesi sınırlı olan ürünleri her araçta kullanamıyorsunuz.sadece maliyeti göz önünde tutarak yapılan montajlarda bu sorunlar ortaya çıkmaktadır.

    her üç markayıda gönül rahatlığı ile tercih edebilirsiniz.
    ama üçünün arasında bir fikir beyan etmem gerekirse tabiki de prins.tartışmasız şu an için lpg sektründeki dünya lideri bu markadır.fiyat olarak ta 2000-2100 tl dir.bütçeniz buna uygun değil ise landirenzo veya teleflex ide tercih edebilirsiniz. bu arada yarın 2010 model focus montajımız olacak fırsatım olur ise montaj resimlerini buradan sizinle paylaşırım.
    bulunduğunuz ili belirtirseniz size en yakın bayiyi önerebilirim.
    saygılarımla.


    quote:

    Orijinalden alıntı: vakur42

    mrb AC ÖNCEL Bey,
    topici dün farkettim ve iki gündür okumaya çalışıyorum ve nihayet yeni bitirdim.
    öncelikle böyle bi topic açtığınız ve elinizden geldiğince de gördüğüm kadarıyla da sorulara
    cvp vermeye çalıştınız için teşekkür ederim.
    şimdi sorularıma geçelim,

    1-Aracım 2009 Ford Focus 1.6 Tit. Benzinli Manuel Vites ve aracıma LPG taktırmak istiyorum, sizce landirenzoyla uyum sağlar mı?
    2-Genelde bazı LPG kitlerinin aracın yazılımıyla uyum sağlamadığı ya da motor arıza ışığını yaktığını okudum forumlarda.
    3-Teleflex GFİ nin uyumlu olduğunu söyleyen ustalar var bu model araç için ancak bunla ilgili belki bir kaç taneden öteye gitmez
    ancak örnekler de duydum arıza ışını yaktığı, yada bi arkadaş yazmış yine virajlarda ya da devir düştünde araç stop ediyor diye,
    4-Bazı montaj ustaları ise en uyumlu kitin PRİNS oldunu söylüyorlar, ancak PRİNS.le ilgili de bi arkadaş forumda bi topic açmış ancak soruları cvp.layan yok muhatap yok gibi geldi. bir de fiyatının çok yüksek olduğunu duydum 2000-2500 arası gibi!

    cvp.larınız için şimdiden teşekkür ederim.
    saygılar..






  • Sayın ac öncel bundan önceki araçlarımdada sizin görüşleriniz doğrultusunda lpg uygulaması yaptım ve gerçekten hiç birinde bir problem yaşamadım.
    Soruma gelince eşime 1991 model ilk el 1.4 16 valf honda civic aldım lpg taktırmak istiyorum bu araçıma mutlaka sıralı sistem lpg mi takmalıyım yoksa bildiğimiz klasik lpg dönüşümü yeterlimi.
  • tekrar merhaba.
    daha önceki yazımda da belirttiğim üzere bahsi geçen her üç markada üst düzey cihazlardır.ben bu üç marka arasındaki şahsi seçimimi prins olarak söyledim.çünki prins uzun yıllardır bu piyasadaki gerek malzeme gerek işçilik kalitesi gerekse teknik kapasitesiyle ün salmış arızaya çok az rastlanan bir markadır.otomotiv dünyasından örneklemek gerekirse nasıl mercedes bmw son derece kaliteli markalardır ancak bir porche ve ferrari daha tarz ise prins te bir nevi öyledir. landi renz ile teleflex e mercedes bmw yakıştırması yapabiliriz yani :) .tercihinizi siz her üçünden yanada kullanabilirsizher hangi bir sorun yaşamayacağınızdan da emin olun.

    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: vakur42

    sayın AC ÖNCEL tekrar merhaba,
    cevaplarınız için tekrar teşekkür ederim. PRİNS.in tartışmasız birinci oldunu söylemişsiniz; bu sadece sorun çıkarmama konusunda mı yoksa tasarruf konusunda da geçerli mi? bu konuda da aydınlatırsanız sevinirim. çünkü TELEFLEX GFİ ile ilgili okuduğum forumlar ve kendi sitesinde hatırladığım kadarıyla enjektörleri manifoltu söküp, benzin enjektörleri gibi yanma odasına en yakın yerden montajını yaptıklarını söyledikleri için diğer kitlerden daha tasarruflu olduğunu savunuyorlar. PRİNS.te ya da LANDİ RENZO.da da bu şekilde bi tasarruf var mıdır, yoksa TELEFLEX GFİ tasarruf konusunda daha mı önde?

    birde 2010 model Focus montajını bugün yapacağınızı ve montaj resimlerini koyacağınızı söylemişsiniz.
    açıkcası araca takılan kit kadar montajın da önemli bi konu olduğunu öğrendim forumu takip ettiğim kadarıyla; bu nedenle montajı yaptığınız aracın sahibi ile de görüşmek isterim montajdan sonra herhangi bir sorun, uyum problemi yaşayıp yaşamadığını öğrenmek için kullanıcı olarak (eğer aracımla aynı özellikte ise)!

    yanlış anlamayın bu konuda da forumu takip ettiğim kadarıyla kendi aracımızın aynısına daha önce montaj yapan yerle ve aracına montaj yapılan kişiyle görüşüp kullanıcı yorumlarını almanın daha doğru oldunu öğrendim. ben İzmir.de ikamet ediyorum, burada tavsiye edeceğiniz bir işyeri varsa onunla da görüşmek isterim ancak dediğim gibi bir kere olacağı için bu montaj, açıkcası 3-3,5 saati göze alıp sanırım Denizli.deydi işyeriniz; sizin işyerinize de gelebilirim.

    tekrar teşekkürler.
    saygılar...

    quote:

    Orijinalden alıntı: ac öncel

    merhaba.
    ilgi ve övgülerinizden ötürü teşekkür ederim.bilgi ve tecrübelerimizin ışığında siz kullanıcılara yardımcı olmak bizim için bir görev bu nedenle soruları ile bize ilgi gösteren ve bilgilerimizi aktarma şansı tanıyan tüm katılımcı arkadaşlara ben teşekkür ederim.

    söze aracınız ile ilgili bahsettiğiniz üç markanında herhangi bir uyum sorununun olmadığını söyleyerek başlayabilirim.prins teleflex ve landi renzo son derece kaliteli ürünlerdir ve tüm araç gruplarında sorunsuz bir şekilde çalışabilmektedir.bizde montajlarımızda bu üç markaya ağırrlık veriyoruz.

    uyum sorunu diye bahsettiğimiz konu tamamen kalitesi ve teknik özellikleri düşük cihazlar için geçerlidir.kapasitesi sınırlı olan ürünleri her araçta kullanamıyorsunuz.sadece maliyeti göz önünde tutarak yapılan montajlarda bu sorunlar ortaya çıkmaktadır.

    her üç markayıda gönül rahatlığı ile tercih edebilirsiniz.
    ama üçünün arasında bir fikir beyan etmem gerekirse tabiki de prins.tartışmasız şu an için lpg sektründeki dünya lideri bu markadır.fiyat olarak ta 2000-2100 tl dir.bütçeniz buna uygun değil ise landirenzo veya teleflex ide tercih edebilirsiniz. bu arada yarın 2010 model focus montajımız olacak fırsatım olur ise montaj resimlerini buradan sizinle paylaşırım.
    bulunduğunuz ili belirtirseniz size en yakın bayiyi önerebilirim.
    saygılarımla.


    quote:

    Orijinalden alıntı: vakur42

    mrb AC ÖNCEL Bey,
    topici dün farkettim ve iki gündür okumaya çalışıyorum ve nihayet yeni bitirdim.
    öncelikle böyle bi topic açtığınız ve elinizden geldiğince de gördüğüm kadarıyla da sorulara
    cvp vermeye çalıştınız için teşekkür ederim.
    şimdi sorularıma geçelim,

    1-Aracım 2009 Ford Focus 1.6 Tit. Benzinli Manuel Vites ve aracıma LPG taktırmak istiyorum, sizce landirenzoyla uyum sağlar mı?
    2-Genelde bazı LPG kitlerinin aracın yazılımıyla uyum sağlamadığı ya da motor arıza ışığını yaktığını okudum forumlarda.
    3-Teleflex GFİ nin uyumlu olduğunu söyleyen ustalar var bu model araç için ancak bunla ilgili belki bir kaç taneden öteye gitmez
    ancak örnekler de duydum arıza ışını yaktığı, yada bi arkadaş yazmış yine virajlarda ya da devir düştünde araç stop ediyor diye,
    4-Bazı montaj ustaları ise en uyumlu kitin PRİNS oldunu söylüyorlar, ancak PRİNS.le ilgili de bi arkadaş forumda bi topic açmış ancak soruları cvp.layan yok muhatap yok gibi geldi. bir de fiyatının çok yüksek olduğunu duydum 2000-2500 arası gibi!

    cvp.larınız için şimdiden teşekkür ederim.
    saygılar..







  • tekrar merhaba.
    kusura bakmayın yoğunluktan dolayı biraz geç paylaşabildim.

    2010 model focus MCA Com. SD otomatik vites

     sıralı sistemde neden landi renzo
  • merhaba.
    sıralı sistem ateşlemeye sahip olan araçlarda sıralı sistem lpg dnüşümü yapılması gerekiyor.aksi halde sızdırmazlık raporu alamazsınız dolayısı ile de ruhsata işletemezsiniz.bu nedenle çok noktadan enjeksiyonlu ise sıralı sistem takılmak zorunda.
    iyi günlerde kullanmanız dileği ve saygılarımla.

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1998onur

    Sayın ac öncel bundan önceki araçlarımdada sizin görüşleriniz doğrultusunda lpg uygulaması yaptım ve gerçekten hiç birinde bir problem yaşamadım.
    Soruma gelince eşime 1991 model ilk el 1.4 16 valf honda civic aldım lpg taktırmak istiyorum bu araçıma mutlaka sıralı sistem lpg mi takmalıyım yoksa bildiğimiz klasik lpg dönüşümü yeterlimi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ac öncel

    merhaba .
    tabikide direk lpg de çalıştırabilirsiniz.ancak düğmenin üç konumu var
    1.konumda sadece benzinle çalışır 2. konumda nce benzin snra lpg ye geçer 3 konumda ise sadece lpg de çalışır.
    bir sorun olduğunu düşünürseniz servisimize bekleriz.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: 1995xli

    Merhaba Naci Bey.Yaklaşık 2.5 yıl önce servisinizde 95 mod.corollama Landirenzo mixerli kit takıldı.Geçenlerde benzin ışığı yandı.Vakit epey geç olduğundan benzin almaya üşendim.Sabah araç eğimli yerde park halindeyken marşa bastım.Benzin gelmese gerek çalışmadı.Uzun uğraşlara rağmen netice alamadım.Gaz düğmesi dokunmatik.Arabayı bir kaç metre çektirip öne eğimli şekilde bir kaç kez marştan sonra güç bela çalıştırdım.
    Merak ettiğim husus benzin gelmeyince düğme lpg ye geçiş yapıyor ancak çalışmıyordu.Benzin sisteminde bir arıza,tıkanıklık vs. durumlarda aracı direkt lpg ile çalıştıramayacak mıyız?



    Merhabalar Naci Bey.Geçen hafta sonu servisinize uğrayıp malum durumu aktardım.Çalışanın biri,mixerli sistem taktırmayı siz özellikle istediniz,bunlar böyle çalışır.Benzinsiz bırakma aracı.Benzin olmazsa çalıştıramazsın.Sıralı taktırsaydın böyle olmazdı, şeklinde bilip bilmeden anlattı.
    Mühendis mi bilmiyor,montaj ustası mı?




  • tekrar merhaba.
    aracınızın montaj bilgilerini az önce inceleyip hafta sonu sizinle görüşen elemanımızlada konuştum.aracınıza sizin isteğiniz doğrultusunda dokunmatik anahtarlardan takılmış dolayısı ilede bu anahtar tipinde aracınızda her zaman benzin bulunmak zorundadır ilk çalışma benzinle olacaktır.
    emilatrlü sistemlerde biz bu bilgiyi müşteriye veririz ve dilerseniz klasik dnüşüm anahtarı uygulaması yapalım teklifini sunduğumuzda müşteriler genellikle bunu kabul etmezler çünki bu durumda bizim sanki maliyetten kaçtığımızı düşünürler ancak bu doğru değildir.her iki tip anahtar fiyatıda aynıdır.hatta landi renzo nun enjkesiynlu kiti karbüratrlüsüne oranla daha ucuzdur.çünki enjeksiyonlu kitte benzin kesici yoktur.fiyatın karbüratörlüden birazdaha pahalı olmasının nedeni emilatördür.
    kısacası sizin isteğiniz doğrultusunda takılan bir düğme bu nedenlede aracı benzinsiz bırakmamanız gerekiyor.
    yinede zor durumda kalındığında aracı direk lpg de çalıştırmanın bir yolu var.bunu müşteriler bilir ise aracı benzinsiz bırakıp farklı sorunlara sebebiyet verebileceklerinden bu bilgi müşterilere genellikle aktarılmaz.
    sonuç olarak ta ne mühendisin nede ustanın bilmediği bir konu değil.müşteri hatırlayamıyor.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: 1995xli



    quote:

    Orijinalden alıntı: ac öncel

    merhaba .
    tabikide direk lpg de çalıştırabilirsiniz.ancak düğmenin üç konumu var
    1.konumda sadece benzinle çalışır 2. konumda nce benzin snra lpg ye geçer 3 konumda ise sadece lpg de çalışır.
    bir sorun olduğunu düşünürseniz servisimize bekleriz.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: 1995xli

    Merhaba Naci Bey.Yaklaşık 2.5 yıl önce servisinizde 95 mod.corollama Landirenzo mixerli kit takıldı.Geçenlerde benzin ışığı yandı.Vakit epey geç olduğundan benzin almaya üşendim.Sabah araç eğimli yerde park halindeyken marşa bastım.Benzin gelmese gerek çalışmadı.Uzun uğraşlara rağmen netice alamadım.Gaz düğmesi dokunmatik.Arabayı bir kaç metre çektirip öne eğimli şekilde bir kaç kez marştan sonra güç bela çalıştırdım.
    Merak ettiğim husus benzin gelmeyince düğme lpg ye geçiş yapıyor ancak çalışmıyordu.Benzin sisteminde bir arıza,tıkanıklık vs. durumlarda aracı direkt lpg ile çalıştıramayacak mıyız?



    Merhabalar Naci Bey.Geçen hafta sonu servisinize uğrayıp malum durumu aktardım.Çalışanın biri,mixerli sistem taktırmayı siz özellikle istediniz,bunlar böyle çalışır.Benzinsiz bırakma aracı.Benzin olmazsa çalıştıramazsın.Sıralı taktırsaydın böyle olmazdı, şeklinde bilip bilmeden anlattı.
    Mühendis mi bilmiyor,montaj ustası mı?






  • quote:

    Orijinalden alıntı: ac öncel

    tekrar merhaba.
    aracınızın montaj bilgilerini az önce inceleyip hafta sonu sizinle görüşen elemanımızlada konuştum.aracınıza sizin isteğiniz doğrultusunda dokunmatik anahtarlardan takılmış dolayısı ilede bu anahtar tipinde aracınızda her zaman benzin bulunmak zorundadır ilk çalışma benzinle olacaktır.
    emilatrlü sistemlerde biz bu bilgiyi müşteriye veririz ve dilerseniz klasik dnüşüm anahtarı uygulaması yapalım teklifini sunduğumuzda müşteriler genellikle bunu kabul etmezler çünki bu durumda bizim sanki maliyetten kaçtığımızı düşünürler ancak bu doğru değildir.her iki tip anahtar fiyatıda aynıdır.hatta landi renzo nun enjkesiynlu kiti karbüratrlüsüne oranla daha ucuzdur.çünki enjeksiyonlu kitte benzin kesici yoktur.fiyatın karbüratörlüden birazdaha pahalı olmasının nedeni emilatördür.
    kısacası sizin isteğiniz doğrultusunda takılan bir düğme bu nedenlede aracı benzinsiz bırakmamanız gerekiyor.
    yinede zor durumda kalındığında aracı direk lpg de çalıştırmanın bir yolu var.bunu müşteriler bilir ise aracı benzinsiz bırakıp farklı sorunlara sebebiyet verebileceklerinden bu bilgi müşterilere genellikle aktarılmaz.
    sonuç olarak ta ne mühendisin nede ustanın bilmediği bir konu değil.müşteri hatırlayamıyor.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: 1995xli



    quote:

    Orijinalden alıntı: ac öncel

    merhaba .
    tabikide direk lpg de çalıştırabilirsiniz.ancak düğmenin üç konumu var
    1.konumda sadece benzinle çalışır 2. konumda nce benzin snra lpg ye geçer 3 konumda ise sadece lpg de çalışır.
    bir sorun olduğunu düşünürseniz servisimize bekleriz.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: 1995xli

    Merhaba Naci Bey.Yaklaşık 2.5 yıl önce servisinizde 95 mod.corollama Landirenzo mixerli kit takıldı.Geçenlerde benzin ışığı yandı.Vakit epey geç olduğundan benzin almaya üşendim.Sabah araç eğimli yerde park halindeyken marşa bastım.Benzin gelmese gerek çalışmadı.Uzun uğraşlara rağmen netice alamadım.Gaz düğmesi dokunmatik.Arabayı bir kaç metre çektirip öne eğimli şekilde bir kaç kez marştan sonra güç bela çalıştırdım.
    Merak ettiğim husus benzin gelmeyince düğme lpg ye geçiş yapıyor ancak çalışmıyordu.Benzin sisteminde bir arıza,tıkanıklık vs. durumlarda aracı direkt lpg ile çalıştıramayacak mıyız?



    Merhabalar Naci Bey.Geçen hafta sonu servisinize uğrayıp malum durumu aktardım.Çalışanın biri,mixerli sistem taktırmayı siz özellikle istediniz,bunlar böyle çalışır.Benzinsiz bırakma aracı.Benzin olmazsa çalıştıramazsın.Sıralı taktırsaydın böyle olmazdı, şeklinde bilip bilmeden anlattı.
    Mühendis mi bilmiyor,montaj ustası mı?






    1-Aracıma ilk olarak takılan klasik dönüşüm anahtarıydı.Bana o mu bu mu takılsın diye sorulmadı.
    2-Daha sonra araç ,gazdan ayağımı çektiğimde,vites değiştirmek için debriyaja bastığımda benzine geçiyor ,gaza bastığımda lpgye geçiyor idi.Servisinize geldim.Devir ucu bulundu.Bu düğme(klasik anahtar) olmaz dokunmatik olması gerekir diyerekten garanti kapsamında dokunmatik düğme ile değiştirildi.
    Kısacası benim isteğim söz konusu değil.Benim isteğim mixerli sistem takılması idi.Düğme klasikmiş,dokunmatikmiş teferruatından anlamam.
    Benzin sisteminde bir arıza,tıkanıklık vs. durumlarda aracı direkt lpg ile çalıştıramayacak mıyız? diye bilgi amaçlı bir soru sordum.Siz evet çalışır dediniz.Servise davet ettiniz.Personel , sıralı taktırmadınız böyle olur şeklinde ilgisizce yaklaşımlarda bulundular.

    Müşteri her zaman haklıdır,hatırlıdır,hatırlar vesselam.
    Saygılar...


    Özetle amaç yargılamak değil, montaj sonrası personelin ilgisizliğini belirtmek.




  • tekrar merhaba.
    iyi hoş diyorsunuz ama personel yinede doğru söylemiş :) .sıralı sistem takılması en uygunu.
    çoğunluk tarafından okunan vede yorumlanan bu sayfada bizde şirketimizi ve haklarını savunmak durumundayız. aslına bakarsanız konu çok ufak vede basit bir konu ancak sizinde bir önceki yazınızdaki uslubünüz bu küçük tartışma ortamını oluşturdu ve bizede müdafa hakkı doğdu.yinede ben şahsım adına bir hatamız var ise özür dilerim.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: 1995xli


    quote:

    Orijinalden alıntı: ac öncel

    tekrar merhaba.
    aracınızın montaj bilgilerini az önce inceleyip hafta sonu sizinle görüşen elemanımızlada konuştum.aracınıza sizin isteğiniz doğrultusunda dokunmatik anahtarlardan takılmış dolayısı ilede bu anahtar tipinde aracınızda her zaman benzin bulunmak zorundadır ilk çalışma benzinle olacaktır.
    emilatrlü sistemlerde biz bu bilgiyi müşteriye veririz ve dilerseniz klasik dnüşüm anahtarı uygulaması yapalım teklifini sunduğumuzda müşteriler genellikle bunu kabul etmezler çünki bu durumda bizim sanki maliyetten kaçtığımızı düşünürler ancak bu doğru değildir.her iki tip anahtar fiyatıda aynıdır.hatta landi renzo nun enjkesiynlu kiti karbüratrlüsüne oranla daha ucuzdur.çünki enjeksiyonlu kitte benzin kesici yoktur.fiyatın karbüratörlüden birazdaha pahalı olmasının nedeni emilatördür.
    kısacası sizin isteğiniz doğrultusunda takılan bir düğme bu nedenlede aracı benzinsiz bırakmamanız gerekiyor.
    yinede zor durumda kalındığında aracı direk lpg de çalıştırmanın bir yolu var.bunu müşteriler bilir ise aracı benzinsiz bırakıp farklı sorunlara sebebiyet verebileceklerinden bu bilgi müşterilere genellikle aktarılmaz.
    sonuç olarak ta ne mühendisin nede ustanın bilmediği bir konu değil.müşteri hatırlayamıyor.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: 1995xli



    quote:

    Orijinalden alıntı: ac öncel

    merhaba .
    tabikide direk lpg de çalıştırabilirsiniz.ancak düğmenin üç konumu var
    1.konumda sadece benzinle çalışır 2. konumda nce benzin snra lpg ye geçer 3 konumda ise sadece lpg de çalışır.
    bir sorun olduğunu düşünürseniz servisimize bekleriz.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: 1995xli

    Merhaba Naci Bey.Yaklaşık 2.5 yıl önce servisinizde 95 mod.corollama Landirenzo mixerli kit takıldı.Geçenlerde benzin ışığı yandı.Vakit epey geç olduğundan benzin almaya üşendim.Sabah araç eğimli yerde park halindeyken marşa bastım.Benzin gelmese gerek çalışmadı.Uzun uğraşlara rağmen netice alamadım.Gaz düğmesi dokunmatik.Arabayı bir kaç metre çektirip öne eğimli şekilde bir kaç kez marştan sonra güç bela çalıştırdım.
    Merak ettiğim husus benzin gelmeyince düğme lpg ye geçiş yapıyor ancak çalışmıyordu.Benzin sisteminde bir arıza,tıkanıklık vs. durumlarda aracı direkt lpg ile çalıştıramayacak mıyız?



    Merhabalar Naci Bey.Geçen hafta sonu servisinize uğrayıp malum durumu aktardım.Çalışanın biri,mixerli sistem taktırmayı siz özellikle istediniz,bunlar böyle çalışır.Benzinsiz bırakma aracı.Benzin olmazsa çalıştıramazsın.Sıralı taktırsaydın böyle olmazdı, şeklinde bilip bilmeden anlattı.
    Mühendis mi bilmiyor,montaj ustası mı?






    1-Aracıma ilk olarak takılan klasik dönüşüm anahtarıydı.Bana o mu bu mu takılsın diye sorulmadı.
    2-Daha sonra araç ,gazdan ayağımı çektiğimde,vites değiştirmek için debriyaja bastığımda benzine geçiyor ,gaza bastığımda lpgye geçiyor idi.Servisinize geldim.Devir ucu bulundu.Bu düğme(klasik anahtar) olmaz dokunmatik olması gerekir diyerekten garanti kapsamında dokunmatik düğme ile değiştirildi.
    Kısacası benim isteğim söz konusu değil.Benim isteğim mixerli sistem takılması idi.Düğme klasikmiş,dokunmatikmiş teferruatından anlamam.
    Benzin sisteminde bir arıza,tıkanıklık vs. durumlarda aracı direkt lpg ile çalıştıramayacak mıyız? diye bilgi amaçlı bir soru sordum.Siz evet çalışır dediniz.Servise davet ettiniz.Personel , sıralı taktırmadınız böyle olur şeklinde ilgisizce yaklaşımlarda bulundular.

    Müşteri her zaman haklıdır,hatırlıdır,hatırlar vesselam.
    Saygılar...


    Özetle amaç yargılamak değil, montaj sonrası personelin ilgisizliğini belirtmek.




  • Mevzu sıralı sistem değildi ama...
    Basit bir sorunun cevabını hala alabilmiş değilim.
    Üslubum incitmişse ben özür dilerim.
    Bunları yapıcı eleştriler olarak değerlendirelim.
    Saygılar...
  • selam, 2009 model chevrolet cruze( ecotec motor 1.6 benzinli) marka araca landi nin hangi kitini önerirsiniz(blue, omegas) bu arada fiyat alabilir miyim Erzurum da bayiniz var mı? (Ayrca lpg de giderken yol bilgisayarı kullanılabilir mi?)
  • aracım otomatik 307 landirenzo var...bildiğiniz gibi benzin ibresi düşüyor sürekli...bu yüzden ne kadar zamanda bir benzin almalıyım??ben 1000 km de 20 tl benzin alıyodum yeterlimi??
  • aslında bu konuda ceap vermek istemiyordum ama orada yazlanlar doğru değil aracım 47000 km çünkü fabrika çıkış lastikleri üzerinde halen aracın 47000 değil 50000 de olduğunu ispat edene bedava veririm bunun için bu konuyu kapatalım.Araçta sorun olayına gelince ben kendilerine ne sorun varsa sorunu çözmek koşuluyla tüm masrfı karşılayacağımı ama sorun devam ederse vermem dedim onlarda ateşleme bobini die bobin almışlar ellerinde kaldı. Diğer taraftan ben drdüncü defa arabama lpg taktırıyorum ve neredese 50 den fazla bayi ile tems kurdum iş yaptım . Bu bayiler içinde iş ahlakı bakımından gördüğüm en ahlaklı ve dürüst bayiolgundu yarın araba alsam yine onlara götürür taktırırım çünkü biliyorumki sorun çıkarsa asla bana zarar etirmiyorlar keşke işleri rast gitseydi .Benim aracımın aynısından bir sürü örnek var bir kısmını telefonla arayıp görüştüp hepside çok memnun araçlarından bende neden olmadı anlamadım muhtemelen araçla ilgili ama sorunu çözemedik. O orjinal kitin ayarlarına müdahale edilememesi çok büyük bi handikap rolantiyi az daha açabilseydi ben eminim ki stop etmeyecekti. Ben yakın çevreme olgun otoyu tereddütsüz kefil olarak tavsiye ediyorum bilgilerinize..




  • merhaba
    aslına bakarsanız benzin deponuzu dolu tutmanız durumunda bu sorunda ortadan kalkacaktır.böylelikle hem benzin ibresi düşüp ikaz vermez hemde deponuzu her seferinde fulltmiş olacağınızdan bir endişe talımazsınız.
    saygılarımla
    quote:

    Orijinalden alıntı: ilterunsal

    aracım otomatik 307 landirenzo var...bildiğiniz gibi benzin ibresi düşüyor sürekli...bu yüzden ne kadar zamanda bir benzin almalıyım??ben 1000 km de 20 tl benzin alıyodum yeterlimi??
  • merhaba
    büçeniz uygunsa omegas modelini tavsiye ederim.fiyatıda 1700 tl dir.erzurum bayimiz dadaş otogaz tel 0 442 242 78 39.
    selamlarımızı iletin
    saygılarımla
    quote:

    Orijinalden alıntı: ybarutcu

    selam, 2009 model chevrolet cruze( ecotec motor 1.6 benzinli) marka araca landi nin hangi kitini önerirsiniz(blue, omegas) bu arada fiyat alabilir miyim Erzurum da bayiniz var mı? (Ayrca lpg de giderken yol bilgisayarı kullanılabilir mi?)
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.