Şimdi Ara

sınıfının kralı Lancia Delta(birileri ders alsın) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
512
Cevap
7
Favori
51.732
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • komik. carbuyer.co.uk sitesi platform kardeşi fiat bravo ya 5 üzerinden 4.2 verirken buna 2.5 vermiş. krallık bunun neresinde anlayabilmiş değilim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prorocker

    komik. carbuyer.co.uk sitesi platform kardeşi fiat bravo ya 5 üzerinden 4.2 verirken buna 2.5 vermiş. krallık bunun neresinde anlayabilmiş değilim

    siteleri ve araba dergilerini ciddiye almayınız.
    En iyi otorite aracı görüp binip deneyendir.
  • Bende bunu geçen yolda gördüm bu ne marka yav diyorum kendi kendime
    Güzel araba gibi duruyordu ama bana sorarsan almam
  • Araç güzelde ikinci el belimizi büküyor alan insan ikinci el değerini ve satış süresini düşünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prorocker

    komik. carbuyer.co.uk sitesi platform kardeşi fiat bravo ya 5 üzerinden 4.2 verirken buna 2.5 vermiş. krallık bunun neresinde anlayabilmiş değilim

    burdan da ne kadar taraflı yorum yaptıklarını anlarsın sanırım
  • arkadaşlar çoğunluk ben bu aracı almam demiş, bir delta sahibi olarak aracı alma sebeplerimden biri tam da bu, herkes almasın 50k üstü para veridiğim aracı her sokakta görmek istemem zaten geçenlerde captiva ile carrefor otoparkına parkederken benimki hariç 8 tane inci beyazı captiva saydım sıradanlık dizboyu artı bunun yanında kullandığım en şık araç olmasıda cabası. spor şık bir hatcback koltukları cok rahat, fiyatını bilmeyen biri için özellikle kadınlar için olduğundan çok daha pahalı bi araç efekti yaratıyor
    birde bu aracı tip olarak begenmeyen erkekler gördüm ama beğenmeyen kadın hiç görmedim kadınlar hastası aracı yıkatıp trafiğe çıkınca bakışlardan utanıyorum artık
  • ben 2009 model sıfır olarak aldım.2 yıl 3 ay bindim.30bin km de sattım.49 bin tlye aldım 40bine sattım.üstelik 4.gün satıldı.her malın alıcısı vardır.hayatında aracı incelememiş binmemiş olanlar atıp tutmasın bi zahmet.araç az satıyor çünkü bizim insanımıza uygun değil.biz araba alırken zevklerimize göre seçim yapmıyoruz, tutan arabaları seçmeye dikkat ediyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ALPEREN A. -- 10 Temmuz 2012; 11:10:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Yapmayın arkadaşlar..

    Bana kalırsa (ki lütfen kimse üstüne alınmasın) çoğu yorum yazan arkadaşımız araca binmeden yorum yazıyor..

    Bu aracın bir defa motor-şanzuman uyumu kesinlikle yok en azından arkadaşımın abisinde olan 1.6 dizel versiyonunda..

    Son derece kararsız robotik bir şanzumana sahip aynı opel active select mi nedir onlar gibi.. Tamamen berbat..

    Aracın ön-arka sis farları bile orta konsoldan kumanda ediliyor tamamen derme çatma...

    İç dizayn tamamen fiat diyebilirim.. Çok zayıf malesef... Tek güzel yanı, gösterge panelinde dijital bir turbo saati gibi birşey koymuşlar onu izlemek güzel oluyor onun dışında hiçbir artısı yok..

    Araç tamamıyla vasat, tam bir fiat aracı olduğunu belli ediyor... Malzeme kalitesi iyi fakat teknoloji hala fiat...

    Aynen öyle. Çok başarısız bir şanzımana sahip. Özellikle yokuşlarda vites küçültsem mi büyütsem mi diye düşünüyor araç.




  • Golf'ün tasarımını yere göğe sığdıramayan insan topluluğunun bu aracı beğenmesini nasıl beklersin üstad. Burası öyle bir forum ki aracını satmak için alan, ha en çok gördüğümde aracın ön konsolu ile sevişmeyi düşünecek insanlar topluluğu.

    2 sene içerisinde yarı fiyatına düşer diyen arkadaş da mümkünse kendini atsın bir yerden öldürsün. 40 bine bile yok şu an ikinci eli.
  • çok şık araçtı delta ben de almaya niyetlenmiştim ama euro anasının nikahı olduğundan aracın fiyatı 70 binlere falan dayanmıştı. ikinci elde de bir yığın adam hemen aldığından fazlaya satmaya çalıştı. sonuç tıss ne birinci elde ne ikinci elde hiç satış olmadı neredeyse.

    şimdi düzgün fiyatlarla satmaya çalışıyorlar ama geçti bor'un pazarı durumu işte, bu fiyata kesinlikle alınabilinecek bir araç hele arkası inanılmaz rahat. ideal bir genç işi aile otomobili. ve bunun tasarımana laf edeni allah çarpar be daha ne olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: prorocker

    komik. carbuyer.co.uk sitesi platform kardeşi fiat bravo ya 5 üzerinden 4.2 verirken buna 2.5 vermiş. krallık bunun neresinde anlayabilmiş değilim

    siteleri ve araba dergilerini ciddiye almayınız.
    En iyi otorite aracı görüp binip deneyendir.

    dostum sen yanlış yoldasın ve insanlara yanlış tavsiyeler veriyorsun. msj sayın falan da fazla, sık yazıyorsun ciddiye alacaklar ve yanlış yönlendireceksin insanları.

    dergileri, yayınları ciddiye almayın ne demektir yahu? yüzlerce, binlerce insan vardır, gidip araçla test sürüşü yapan inceleyen, satın alan ama 2-3 aya araçla ilgili tamamen fikri değişen. biz test pilotu değiliz, araçlarla da 2 ay geçirip sonra satın almamıza izin verilmiyor. forumda iyi hoş herkes izlenim yazıyor, test sürüşleri yazıyor da, genel şöyle izlenimden fazlasını edinmek mümkün değil.

    ha sen kişisel olarak test pilotu gibi adamsındır, iyi sen dediğin gibi yap, dergi, yayın takip etme. en fazla genel bilgilerin eksik kalır. ama insanlara bunu yapmasını söylemeyin. küstahlık değil amacım, ciddi anlamda yanlış düşündüğünü belirtmek için söylüyorum.


    bu Delta konusu da, bu araba güzel görünebilir veya güzel bir fiyata iyi donanım verebilir. ama sürüşü bu sınıftaki çoğu ünlü modelin kalitesine uzak. sadece rahat ve problemsiz denebilecek bir kullanımı var. ancak özellikle İngiltere gibi ülkelerde sürüş dinamikleri, direksiyon, genel viraj tepkileri, baskı altında darbe emiş kalitesi, denge ve tümünün uyumu gibi konular çok önemli. bu nedenle sürüşü rekabetçi olmayan bir otomobilin onların yaptığı testlerde vasattan öteye geçmesi mümkün değil. çoğu dergi testlerinde bizim beğendiğimiz pek çok aracın düşük notlar alma sebebi budur. ama milletçe sürüş kalitesi ne demek daha anlamını bile bilmediğimiz için, söver geçeriz, peh nerden bilecekmiş bunlar diye :)

    aynı şekilde genel üretim kalitesi olarak da cilalı, allı pullu Bravo denebilecek bir araç Delta. kokpit malzemeleri vs iyi olabilir ama genelde biraz detaya inince bazı Fiat basitlikleri farkediliyor. Bravo asla kötü bir araç değil ama başa da oynamıyor ve yaşlanıyor. Delta'nın bu sınıfta lider olmak bir tarafa, başlarda oynayabilmesi bile olası değil.

    fakat çeşitli beklentilere göre tavsiye edilebilir. baya büyük bir alet. motorları da güzel, konforlu bir araç. hakettiğinden az ilgi gördüğü de doğrudur. bu tamamen marka ile ilgili.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 10 Temmuz 2012; 22:16:11 >




  • Ne FIAT izleriymiş yok taşıyormuş arkadaş. Taşıyorsa ne be ne! Bir megane dan eksiği ne bravonun delta'nin kalite anlamında. Ha ben söyleyeyim fazlası bile var. Bir megane-c4-308-i30 niceleri şu forumda bu denli eleştirilmedi yahu. Ne kadar at gözlüğü insan varsa buraya mı toplanmış nedir içinden çıkamıyorum.
  • İyi güzel araç tasarımını beğenen bir insan için.

    Abartılacak bir araç değil, herkes için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: prorocker

    komik. carbuyer.co.uk sitesi platform kardeşi fiat bravo ya 5 üzerinden 4.2 verirken buna 2.5 vermiş. krallık bunun neresinde anlayabilmiş değilim

    siteleri ve araba dergilerini ciddiye almayınız.
    En iyi otorite aracı görüp binip deneyendir.

    dostum sen yanlış yoldasın ve insanlara yanlış tavsiyeler veriyorsun. msj sayın falan da fazla, sık yazıyorsun ciddiye alacaklar ve yanlış yönlendireceksin insanları.

    dergileri, yayınları ciddiye almayın ne demektir yahu? yüzlerce, binlerce insan vardır, gidip araçla test sürüşü yapan inceleyen, satın alan ama 2-3 aya araçla ilgili tamamen fikri değişen. biz test pilotu değiliz, araçlarla da 2 ay geçirip sonra satın almamıza izin verilmiyor. forumda iyi hoş herkes izlenim yazıyor, test sürüşleri yazıyor da, genel şöyle izlenimden fazlasını edinmek mümkün değil.

    ha sen kişisel olarak test pilotu gibi adamsındır, iyi sen dediğin gibi yap, dergi, yayın takip etme. en fazla genel bilgilerin eksik kalır. ama insanlara bunu yapmasını söylemeyin. küstahlık değil amacım, ciddi anlamda yanlış düşündüğünü belirtmek için söylüyorum.


    bu Delta konusu da, bu araba güzel görünebilir veya güzel bir fiyata iyi donanım verebilir. ama sürüşü bu sınıftaki çoğu ünlü modelin kalitesine uzak. sadece rahat ve problemsiz denebilecek bir kullanımı var. ancak özellikle İngiltere gibi ülkelerde sürüş dinamikleri, direksiyon, genel viraj tepkileri, baskı altında darbe emiş kalitesi, denge ve tümünün uyumu gibi konular çok önemli. bu nedenle sürüşü rekabetçi olmayan bir otomobilin onların yaptığı testlerde vasattan öteye geçmesi mümkün değil. çoğu dergi testlerinde bizim beğendiğimiz pek çok aracın düşük notlar alma sebebi budur. ama milletçe sürüş kalitesi ne demek daha anlamını bile bilmediğimiz için, söver geçeriz, peh nerden bilecekmiş bunlar diye :)

    aynı şekilde genel üretim kalitesi olarak da cilalı, allı pullu Bravo denebilecek bir araç Delta. kokpit malzemeleri vs iyi olabilir ama genelde biraz detaya inince bazı Fiat basitlikleri farkediliyor. Bravo asla kötü bir araç değil ama başa da oynamıyor ve yaşlanıyor. Delta'nın bu sınıfta lider olmak bir tarafa, başlarda oynayabilmesi bile olası değil.

    fakat çeşitli beklentilere göre tavsiye edilebilir. baya büyük bir alet. motorları da güzel, konforlu bir araç. hakettiğinden az ilgi gördüğü de doğrudur. bu tamamen marka ile ilgili.



    Dergiler kendilerine reklam,yani para verenı hep birinci secerler.bizim forum derglerdn elli kere daha objektiftr.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist
    Dergiler kendilerine reklam,yani para verenı hep birinci secerler.bizim forum derglerdn elli kere daha objektiftr.

    bu konuda bir çalışma, bir bilgi, kaynak var mı elinde? veya hangi dergiler, Bild'den bashetmiyorsun sanırım?

    İngilterede dergi ve otomotiv yayını sektörü ciddi biçimde gelişmiştir ve adamlar uzmanlar bu işte. ama gel gör ki, bir karşılaştırma yapıyorlar, 10 farklı test pilotu, 10 farklı görüşte ayrlıyor bazen. özellikle subjektif konularda. ama bazende ağız birliği ediyorlar eğer otomobil gerçekten o kadar iyi veya o kadar kötü ise. biz burda iki dakika test sürüşü, iki dakikada showroom incelemesi ve içerde iki alet edevat ellemekle işi çözüyoruz, ve birden o dergi yanlı, taraflı oluyor? bunun hiçbir tutarlı yönü yok.

    kaldı ki bu forum son derece amatör bir forum ve burda hiçbirşeyin belli olması mümkün değil, anketlere verilen oy sahiplerinin yarısının ehliyeti bile yoktur. izlenimlerde hiçbir test ölçümü, profesyonellik yok, herkes kendi çapında bişeyler yapmaya çalışıyor sadece şevkle. geri kalanı da bir kendi arabasını biliyor, belli bir markanın hayranı, kopuk kopuk bilgiler konular, inanılmaz basit sorular. nasıl burası objektif olabiliyor? ortada ciddi anlamda bilgi sahibi olan bir topluluk yok ki, objektiflik olsun. burda yapılan bir ağız birliği donanımhaber'in tercihi olur, kesinlikle hiçbir yayınla veya profesyonel görüşle karşılaştırılamaz. 13 yaşındaki fake üyenin yorumu izlenimi, oyu ile, 40 yaşında bir sürü ülke gezmiş, tonla araba kralamış kullanmış, otomobil tutkunu bir kişinin haklılık değerleri bir tutulamaz.

    dergi konusu; geçmişte objektiflikten uzak dergiler bunun bedelini fena halde ödemiştir, Auto italia, otomoto hiçbirine otomobil göndermedi üreticiler. e-magazine işine girip, en ufak bir taraf olma örneği gösterin, ve bu demoları distribütörlere dağıtın bakalım, size test araçlarını vermeyi geçtim, kapıdan sokmazlar. bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olma alışkanlığını bir tarafa bıraksak saçma sapan pek çok tartışmadan da kurtulacak bu forum.

    dergileri savunmuyorum, pek de okumuyorum hele ki türkiyede yapılan testler inanılmaz amatör ve basit fakat buna karşı argüman olarak da şu forumu getirmeyin.

    bu dergilerde marka eğimliliği çok sakat iştir, editörler aşırı hassastır bu konuda, bahsinin bile açılması tabudur dergi bünyelerinde, bilginiz olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 11 Temmuz 2012; 15:41:48 >




  • Cok tutulmayan arabaların muayeneye gıdersın bı sıkıntı cıkar .bulamazsın parcasını babamın arkadasında alfa romeo varmıs vıtes pulumu ne eksıkmıs muayenede .arac 1 yıl muayenesız yatmıs yanı bu konular onemlı parcası cabuk bulunmalıkı albenısı olsun.o alfa romeonun vıtes pulunada ızmırden mı ne getırtırmıs
    araba almaya gıttıgımızde galerıcı adamın 2.4 fordu vardı onun bıle parcası cok zor bulunuyomus servıste fılan bulunmuyomus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haluk hoca o konuda gerekeni acıkladı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Haluk hoca o konuda gerekeni acıkladı

    Görmedim benim için alıntı yaparmısın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete321


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Haluk hoca o konuda gerekeni acıkladı

    Görmedim benim için alıntı yaparmısın

    C sınıfının lideri konusu vardı orda ben mobılım dostm.lancialara fiat serwisleri baktgndan parca problemı yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim komşuda var Delta gerçekten göze hoş gelen bir dizaynı var , marjinal bir çekicilik var araçta :)

    Ayrıca araç Bravo ile aynı yerde üretiliyordu yanlış hatırlamıyorsam iç mekan , parçalar , elektronik aksam , motor-şanzıman hepsi aynı altyapısı farklı Delta biraz daha uzun ayrıca iç mekan kalitesi Bravo ile aynı bütün herşeyleri aynı gözüm kapalı bütün tuşları kullanabilirim aynı şekilde Delta kullanıcısıda Bravonun iç mekanında gözü kapalı işlemler yapabilir :)

    Aracın tek eksisi ikinci el değeri ve servis-bakım işlemleri , aile aracı olarak dizeli alınsa uzun yıllar kullanılır ikinci el değeri pek önemli olmazda atıyorum şehirler arası yolculukta yolda kalsanız işiniz çok zor ayrıca servis sayısı çok çok kısıtlı bunlar önemli ayrıntılar bence bu yüzden tercih edilmiyor ..
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.