Şimdi Ara

Sınıf geçme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
675
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba ilk dönem tek dersim zayıftı (edebiyat:47) ve ortalamam 67 idi. İkinci dönem yarışma niyetine hiç derse girmedim ve geri kaldım şuan 4 tane zayıfım var ortalamam 50nin üzerinde sınıfı geçebiliyor muyum?



    _____________________________
  • yönetmelikte yso'sı 50 yi geçince kaç zayıf olursa olsun geçersiniz yazıyor.ama altındamı ne 3 zayıf getiriseniz kalırsınız yazıyor.benimde 4 zayıf var.en fazla 3 zayıfsa kalıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "My face is reflected in the water. It's a shining grin full of hope... Or it could be a look of somber silence struggling with fear... What do you see reflected in your face?"
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Tıp 1. Sınıf Yatay Geçiş
    2 yıl önce açıldı
    sınıf geçmek
    16 yıl önce açıldı
    eem 2.sınıf 1. dönem
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.