Şimdi Ara

Sinerji'de Topladığım RTX 5070 TI Sistem Hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar.

    Sinerji üzerinden topladığım sistem hakkında görüşlerinizi bekliyorum.

    Monitör: Asus ROG Strix XG27ACS 27" 1 ms 2K Pivot IPS 180 Hz Oyuncu Monitörü



    Sinerji'de Topladığım RTX 5070 TI Sistem Hk.


    MONİTÖR DAHİL TOPLAM: 117 BİN TL.




    _____________________________
    'Dünya Vatanım, Tüm İnsanlar Kardeşim, İyilik Yapmak da Dinimdir.'
  • Guzel genel olarak,kirpilabilir tabi nedeni yoksa
    Duz gaming pro ya iyi demisler(v1 olmayan),5090 takmayacaksaniz psu 850w yeterli olur,kasa sinerjide 3-4 bine duzgun bisey yok zaten mecbur gibi o lancool 3.Diger turlu ayni yerden toplaninca normal fiyat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reasonable Doubt -- 22 Mayıs 2025; 17:23:59 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kırpabildiğim kadar kırptım hocam. Çok da aşağıya inip kalitesiz ürün toplamak istemiyorum.

    Akakçe'de favorilediğim ürünlerin çoğu Sinerji'den alınıyor diye direk burada topladım.

    850w psu ile 1000w psu 3.1 aynı fiyat diye bunu seçtim.

    Redditte Palit Gamerock tavsiyesi çok veriliyor diye seçtim.

    Soğutucu olarak daha en az 2 sene götürsün diye hava soğutma seçtim.

    _____________________________
    'Dünya Vatanım, Tüm İnsanlar Kardeşim, İyilik Yapmak da Dinimdir.'
  • The Alim kullanıcısına yanıt
    Kirpma dedigim kasa-psu-kartti.Psu da model/platform farkindan fiyat ayni olmus,tabi yine iyi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • https://www.sinerji.gen.tr/palit-geforce-rtx-5080-gamerock-16gb-gddr7-256-bit-dlss-4-ekran-karti-p-54068

    5080e çıkmaya değer mi hocam?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    'Dünya Vatanım, Tüm İnsanlar Kardeşim, İyilik Yapmak da Dinimdir.'
  • The Alim kullanıcısına yanıt
    Hic gerek yok,ayni kaderi paylasacak zaten 5070ti ile.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • inceden 94 e toplamıstım buna yakın sistem

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • xyro kullanıcısına yanıt

    Topladığınız sistemi atar mısınız?

    _____________________________
    'Dünya Vatanım, Tüm İnsanlar Kardeşim, İyilik Yapmak da Dinimdir.'
  • Sinerji'de Topladığım RTX 5070 TI Sistem Hk.

    bu tarzda olabilir 1000 watt bence gereksiz rm750 kendini kanıtlamış yıllardır piyasada olan ürün yüksek f/p oranıyla. kasaya bişey diyemem ama bana göre boş tenekeye ben okadar bağlamazdım



    ayrıca tabloda gösterdiğim sistemi dışardan toplarsan 7-8 lira daha uyguna gelir 86 bin civarı tutar


    artırdığıb ütçeyle monitörü oled bile alırsın




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaos_3492 -- 22 Mayıs 2025; 22:5:35 >
    _____________________________
    R5 5600 / MSi B450 A PRO MAX
    Corsair Vengeance RGB Pro SL 3200 2*8 / Xigmatek windpower pro
    Sapphire nitro+ RX 6700 XT
    Samsung 970 Evo 250gb / Crucial BX500 480gb
    Xpg invader / Sharkoon wpm Gold zero 650 watt
    Samsung 27" 1440p 144hz




  • Kaos_3492 kullanıcısına yanıt

    PSU yu 1000 seçme nedenim ileride 5080 super ya da tı çıkarsa ona geçmek için.

    Kasayı da hoşuma gittiği için seçtim biraz zevk durumu diyelim.

    Sizinki de gayet yeterli.

    Bütçem OLED 2K monitöre de şans veriyor şimdilik.


    https://www.akakce.com/monitor/en-ucuz-samsung-odyssey-oled-g6-ls27dg612suxuf-27-0-03-ms-2k-pivot-240-hz-oyuncu-u-fiyati,877845197.html


    Buna bakıyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Alim -- 22 Mayıs 2025; 22:19:37 >
    _____________________________
    'Dünya Vatanım, Tüm İnsanlar Kardeşim, İyilik Yapmak da Dinimdir.'
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.