|
15.000 TL üzeri alışverişlerde 10% Hepsipara veriyor. 2500 TL ile sınırlı. Attention Required! | Cloudflare https://www.sinerji.gen.tr/hepsipay-ile-10-hepsipara-kazan-cp-554 |
|
_____________________________
|

|
15.000 TL üzeri alışverişlerde 10% Hepsipara veriyor. 2500 TL ile sınırlı. Attention Required! | Cloudflare https://www.sinerji.gen.tr/hepsipay-ile-10-hepsipara-kazan-cp-554 |
|
_____________________________
|
|
Sinerji'den alış veriş yapmadan önce iade değişim politikasını okuyun Değişim, İptal Ve İade Politikası, Sinerji . Kutusu açılmış, montajı yapılmış hiç bir ürünü iade almıyor aylarca thh'de sürünürsünüz. |
|
_____________________________
|
|
Kutusu açılmış ram iade ettim hiçbir sorun çıkarmadılar 1.5 sene önce. |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
Direk sitesinde yazıyor hocam. Öyle de güzel yazmışlar ki okuyan yasada öyle bir madde var sanacak ben bile kendimden şüphe edip açıp baktım ne ara değişti bu diye ama yok öyle bir şey kafadan uydurmuşlar. Açılmış montaj edilmiş işlemci ekran kartı iade almalılar ama almıyorlar < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Adamlar sitelerindeki tüm bilgisayar parçalarını, servisin sizin evinize gelip montajını yaptığı ürün kategorisine sokmuşlar kendi kafalarına göre. Hani tv, klima, çamaşır bulaşık makinesi gibi ürünleri alırsın da ürünün yetkili servisi eve gelip kutusunu açıp montajını yapar, bir kusur varsa iade formu verir. Sinerji'ye göre asus bir ekran kartı alırsan montajını asus yetkili servisi yapıyor. Diğer olay da yalnızca kutusunu açsan bile yine iade almıyorlar. Yine sitelerindeki tüm ürünleri tek kullanımlık bilgisayar sarf malzemeleri kategorisine sokmuşlar bu ürünler kartuş, toner gibi ürünler normalde. Zaten iade edebilmek için bile adamlardan onay alman gerekiyor Ürün İade Talebi Formu burada bakarsan kutuyu açmadım, açtım montaj yapmadım, açtım montaj yaptım gibi seçenekler var. Direkt iadeyi ret etmek için. Dediğim gibi eğer bir sebepten dolayı iade etmeyi düşündüğünüz bir ürün varsa (coil whine, ölü piksel vs gibi) bunlardan uzak durum sizi tth'da süründürler. |
|
_____________________________
|
|
"bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemelerinde (toner, kartuş, şerit ve benzeri) ile kozmetik malzemelerinde cayma hakkının kullanılabilmesi için mal/hizmetin ambalajının açılmamış, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları şartı bulunmaktadır." Hukuk sitesinden alıntıdır. Keyfekeder bir durum değil. Cayma hakkı bilgisayar parçalarını dışarıda bırakıyor zaten. Almak zorunda değiller özetle. Hepsiburada, trendyol gibi şirketler bu tarz iade edilen ürünleri kendilerince düzeltip tekrar satışa sunuyor. Bu da ne kadar etik o tartışılır. Siz ürünü sıfır diye alıyorsunuz ama adam 10 gün kullanmış atıyorum. Özetle zaten keyfi iade diye bir şey saçmalık. Ürünün bir problemi olmadığı sürece iade etmek sistemi suistimal etmekten başka bir şey değil. *Fiziksel mağazalardaki gibi iadenin direkt kapatılması gerekiyor. -Hepsiburada'dan bir telefon almıştım. Sony M5 miydi neydi hatırlamıyorum, bariz kullanılmış geldi. Cihazı 3-4 saat kullanmadan sadece yazılım güncellemesi yaparken çöktü. 1.5 ay para iadesi bekledim bunun için. Bir yandan sistem bizi koruyor gibi gözükse de, suistimal eden karaktersizler yüzünden her şey kötüye kullanılıyor. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maketle -- 4 Aralık 2024; 17:40:44 > |
|
_____________________________
O kadar çok şey sattım ki artık liste tutmuyorum.
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Haklı olabilirsiniz ancak; saydığınız sebepler ayıplı mal kategorisine girer. Keyfi iadelere izin verilse de ürünün geri satılabilir olması gerektiği gerçeğini atlamayın. Adam ürün kutusunu resmen parçalamış, iade etmek istiyor. Buna nasıl evet diyebiliriz? Sistem bunun da iade alınması gerektiğini söylüyor. Demek ki her cayma hakkı doğru sonuç doğurmuyormuş. Hak hukuk adaletten bahsediyorsak Türkiye'de bu hakkı direkt elimizden almaları lazım. Trendyol'da arkadaşımın sattığı çorabı 13. gün kullanılmış şekilde iade ettiklerinde anladım bu durumu. Ek: Teknobiyotik vb sitelerde hasarlı kutu almayacaklarını teyit ediyor. Ben de hem bir tüketici, hem de satıcı olarak destekliyorum. Cayma hakları kesinlikle sınırlandırılmalı. |
|
_____________________________
O kadar çok şey sattım ki artık liste tutmuyorum.
|
|
Düşünsene pc alıyorsun ekran kartıyla anakartı montaj için AMD'den geliyorlar, ramler için kingstondan servis elemanları geliyor, windowsunu microsoft elemanları kuruyor |
|
_____________________________
Herkesin durumu bazen bozulabilir yardımlaşmayla düzelir, bazılarımızın yardıma ihtiyacı var..Yardım için lüften bağış yapın...www.ihh.org.tr
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
ayıplı ürün olup olmadığını satıcı belirlemiyor zaten, yetkili servise yolladığınızda da ses ve coil sorunu gibi şeyler zaten kusur sayılmıyor. daha doğrusu yetkili servisin insiyatifinde. satıcı ona birşey diyemez. ayrıca gerçekten eski bi çalışan olarak öyle iade kutuları geliyor ki gerçekten paramparça kutular, bi insan bebek bezi alıp bi tanesini kullanıp neden iade eder... müşteri memnuniyeti olarak montaj yapılmış ezilip büzülmüş veya şikayet aldığı ürünü tekrar satabiliyor . mesela ekran kartının kutusunu deforme etmeden açtınız taktınız ses sorunu var dediniz adam geri alıp başkasına satıyor gibi gibi... çok pahalı bi anakart alıyor adam, asus rog serisi. sıfır eksiksiz kutu yollanıyor. ürün geri dönüyor içindeki bağlantı kablo aparatları yok... adam 3 tane çok klas görüntü açısından da klas ve pahalı notebook alıyor. çarşamba alıyor, pazartesi iade ediyor neden fuarda firma olarak kullandılar işleri bitti havalarını attılar... neymiş keyfi iade , beğenmedik :) |
|
_____________________________
|
|
Hukuk sitesinden değil de mevzuat.gov.tr'den alıntı yaparak bilgisayar parçaları hakkındaki maddeyi yada bendi buraya yazabilir misiniz? Bahsettiğiniz konu bilgisayar sarf malzemesi ise işlemci veya ram sarf malzemesi değildir. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bunların iadeyi kabul etmesi için, ürünü alıp hiç kullanmadan iade etmeniz gerek. Öyle bir iade politikaları var ki, ürün kutusunda parmak iziniz vardı diye bile kabul etmeyecekler yakında ha bu arada iadeyi kabul etseler bile, iade ettikleri paradan kargo parasını düşüyorlar aynı olayı teknobiyotik de yapıyor ama tüketici hakem heyetine şikayet edince tıpış tıpış kargo parasını iade ediyorlar. Bunlara para kazandırmayın bu şirketler bu kafayla batmaya mahkum. İstersen ürünün kutusunu yırtarak aç yine de, kutu ücretini düşüp iade almak zorunda. |
|
_____________________________
|
|
Ankara'dayım:) Alıcının da satıcının da hakları korunmalı. Kimse havadan para kazanmıyor ki bu ülkede. Ben bunu savunuyorum. Sinerjinin yaptığını anlamak için gerçekten satıcı olmak gerekiyor diyorum özetle. Belki yasaları aşıyor ama en azından bu sayede ürünü ilk siz kullanıyorsunuz. Ayıplı mal ise zaten yetkili servis iş görüyor. İade genel anlamda yasal hak sonuçta, savunuyorsanız sonuna kadar hakkınızı aramalısınız ama diğer gerçekler de var maalesef... Bence konuyu daha fazla kirletmeye gerek yok. Konuyu açan arkadaşa da teşekkür ederim. Geçen ayda aynı kampanyayı yapmışlardı yanlış hatırlamıyorsam. Bazı ürünleri alıp 2. elde resell ile daha uyguna getirebilirsiniz. %10 az bir pay değil. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maketle -- 5 Aralık 2024; 20:48:53 > |
|
_____________________________
O kadar çok şey sattım ki artık liste tutmuyorum.
|
|
teşekkürler @Reborned konu biraz saptı ama gerçekten 10% veya 2500 TL çok iyi para. |
|
_____________________________
|