|
Herkese merhaba konuya şöyle açıklık getirip sinerji bilgisayar ile aramızda geçen mailleşmeleri kopyalayıp yapıştırıyorum Özet olarak 26 Ocak 2023, Perşembe, 20:23 tarihinde aldığım Corsair iCUE H150i Elite LCD Display 360 mm sıvı soğutma elime 28.01.2023 sabah saatlerinde kargo firmasına bizzat kendim giderek teslim aldım.Orjinal kutusunda resimlerde görüldüğü gibi kutu yırtılması hasarı mevcuttu bununla ile ilgili mailleşme başlattım çünkü müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum sipariş sonrası desteklerini tuşladığımda operatöre bağlanmıyordu. Onlara uzun uzun maillerde sorunumu dile getirdim kutunun hasarsız değişimini istedim bunu depoya iletmelerini de istedim ama ürünüm onlara gittiğinde hiç bir bilgilendirme yapmadan hiç bir şekilde aramdan para iadesi gerçekleştirmişler ve ben aramasam hala ne olduğunu bilemeyecektim. Değişim istememe rağmen hiç bana sormadan beni bilgilendirmeden para iadesi yaptıkları için ürünü şuan yaklaşık 800 tl daha pahalıya almam gerekecek. Neden beni bilgilendirmediniz diye sorduğum mailde otomatik destek talebi açtılar destekten takip edebilirsiniz diye.Ama o destek sayfasına girdiğimde site üzerindeki kendi hesabımla giriş yapamıyorum üzerine birde üyelik bile açılmıyor yani destek sayfasına giriş bile yapılmıyor. Müşteri temsilcisine konuyla alakalı bir kere bağlanabildim neden beni bilgilendirmeden ürünü değişim yapmadan parayı iade ettiniz o ürünü şuan ben daha pahalıya almak zorunda kalıyorum dediğimde yeniden sipariş geçebilirsiniz diye dalga geçer gibi cevap verdiler o üründe zaten şuan sitelerinde stokta yok. ![]() Mail yazışmaları: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Buda onlara ürünü gönderdiğim zaman benden istedikleri talebimi kağıdı yazdığım fotoğraf mail konuşmalırının bile çıktısını onlara gönderdim yinede hiç bir şey anlamamışlar. ![]() ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi f0rm3hm3t -- 7 Şubat 2023; 8:39:31 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler











kullanıcısına yanıt
Hızlı






