Şimdi Ara

Sinerji Bilgisayardan Ürün Alırken Birkez Daha Düşünün !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
378
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 10 ay
  • Cevaplayan Üyeler 9
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 saat 17 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 4
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • 32aslan (5 mesaj) headhunter (1 mesaj) LEON-X (1 mesaj) kunGFu (1 mesaj) Slayer_ (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (6 mesaj) Mobil (6 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> İşlemci >> Sinerji Bilgisayardan Ürün Alırken Birkez Daha Düşünün !!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1472 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba arkadaşlar 26.04.2020 günü sinerjibilgisayarın internet sitesinden High Power 600W Performance GD 80+ Gold model güç kaynağı siparişini verdim. Ürün 3 mayıs günü bana teslim edildi ben de bu arada sistemin bazı parçalarını yükselttiğim için 600 wattın yetmeyeceğini düşünerek siparişi iptal etmeyi düşündüm ve gelen ürünün kutusunu açmadım. Sinerji ile iletişime geçerek iade etmek istiyorum dedim, karşı taraf kargo ücretini benim ödemem durumunda kargoya vermeleri gerektiğini söyledi. Bende tamam dedim ki 29 yaşındayım yaklaşık 14-15 senedir internetten alışveriş yaparım birçok defa farklı sitelerden alışveriş iptal ve iade ettim ama hiçbirisinde ürünü gönderirken kargo ücreti ödemedim ki yasada da ücreti onların ödemesi gerekli. 9 tl kargo ücretini ödedim uğraşmak istemedim, bilginiz olsun diye yazıyorum. İade etmek için ayrıca kutunun açılmış olmaması gerekiyor bunuda belirteyim.
    Edit: ücreti neden benim ödediğimi sorduğumda ise keyfi iade olduğu için benim ödemem gerekli diye bi cevap aldım. Böyle mahalle esnafı gibi yerlerden ürün alırken dikkat etmek lazım.Yasayı bilmiyorlar, milleti keriz zannediyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 32aslan -- 5 Mayıs 2020; 16:51:58 >



    |
    |




  • Sizin durum iadeye değil cayma hakkına giriyor çünkü sözleşmelerde şimdiye kadar hep cayma hakkının kullanılması durumunda kargo ücretinin alıcıya ait olduğunun yazdığını gördüm 15 yıllık deneyimle bunu bilmemeniz ilginç. Sizinle ilgilenen kişinin cahilliği heralde açıklayamamış.

    Sinerjiden 2-3 alışverişim oldu hiç sorun yaşamadım.

    10 lira için kusuru olmayan adamları karalamaya çalışmak hiç güzel değil.
  • Binbaşı
    1903 Mesaj
    o yuzden inventus bu konularda iyi ama digerlerine gore pahalı diye secilmiyor
    |
    |
  • Binbaşı
    1472 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Bir daha hayatta sinerjiden bişey almam, 3-5 kuruş fazla olsun ama böyle küçük hesaplar yapmasınlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kurmay Yarbay
    40602 Mesaj
    İptal/İade prosedüründe kargo ile alakalı bir bilgi vermemeleri yanlış olmuş, en azından burada yazmıyor;

    https://www.sinerji.gen.tr/iptal-ve-iade-proseduru-pmm3
    https://www.sinerji.gen.tr/kargo-ucreti-pmm14


    Buradaki açıklamalar yetersiz olmuş, eğer iade ya da değişim konusunda kargo ücreti kullanıcıya ait diye herhangi bir yerde belirtmemişler ise, hatalılar.

    Sadece arızalı ürünü gönderirken ücreti ödemeniz gerekiyor diye belirtmişler ki bu da müşteri memnuniyeti açısından büyük bir EKSİ bana göre.











    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LEON-X -- 5 Mayıs 2020; 20:4:36 >




  • Binbaşı
    1472 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Ben göremedim muhtemelen satış sözleşmesine falan yazdılar kimse okumuyor diye herhalde. Bilgilendirme amaçlı açtım bu konuyu, muhtemelen çoğumuz bilmiyorduk bunun böyle olduğunu.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    LEON-X kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1044 Mesaj

    Sizin durum iadeye değil cayma hakkına giriyor çünkü sözleşmelerde şimdiye kadar hep cayma hakkının kullanılması durumunda kargo ücretinin alıcıya ait olduğunun yazdığını gördüm 15 yıllık deneyimle bunu bilmemeniz ilginç. Sizinle ilgilenen kişinin cahilliği heralde açıklayamamış.

    Sinerjiden 2-3 alışverişim oldu hiç sorun yaşamadım.

    10 lira için kusuru olmayan adamları karalamaya çalışmak hiç güzel değil.
    |
    |
    32aslan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1472 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Ben görmedim, o yüzden şaşırdım. Sitenin bilgilendirme kısmınada baktım orada da göremedim. Gözümden kaçmış demekki. Sorun 10 lira değil anlamak zor olmasa gerek. Karalamada yok ortada bilgilendirme amaçlı sadece. 15 yıllık deneyimimde çok ürün iade ettim ki çoğu cayma hakımın kullanılmasıydı, hiçbirisi için bir kuruş kargo ücreti ödemedim, umarım anlamışsınızdır ;)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    eatmc7 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1125 Mesaj
    bu aralar sinerjiden bir şey almadan önce 2 defa araştırın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi headhunter -- 7 Mayıs 2020; 16:33:52 >
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    36985 Mesaj
    Bu firmadan da artık ürün alınmaz demek ki.

    Böyle firmalar kendi ayaklarına sıkıyorlar haberleri yok. 1 müşteri kaybetmek, çok daha fazla müşteri kaybettirir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 6 Mayıs 2020; 13:10:44 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1631 Mesaj
    gecende vardi böyle bir konu eleman ekrankarti siparis ediyor, ardindan kargoyu teslim almayip kargo ile geri gönderiyor falan bir sürü hikayesi vardi... ardindan baska biri atar yapmisti, ürünü göndereceksiniz ulen diyince, adamlar siparisi iptal edip sana satmiyoruz hadi eyvallah demisti..

    sektörde bir sikinti var, satislar düsük, giderler var... Vatan bile arka arkaya indirim yapiyor, sebep yokken...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    5541 Mesaj
    İban at 9 lira göndereyim bu bahsi kapat



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1472 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Sorun para değil, sen ıban at ben sana göndereyim de böyle abuk subuk yorumlar yazma. Satış sonrası hizmet, destek ile ilgili benim sıkıntım. Yoksa parasında değilim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    JaReD22 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2895 Mesaj
    Ben iban atayım da bana gönderin sorununuz da çözülmüş olur
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Sohbet
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.