Şimdi Ara

Sinemia Özel Sinema Kulübü | Ana Konu | Güncel Bilgiler Burada | (421. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.944
Cevap
112
Favori
282.097
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 419420421422423
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Uuzun zamandır Avantajlı diye ön sıralardan bilet satıldığı için İleri Tarihli işlem yapmadım. Şu an iki sinemaya baktım bu ayrım ortadan kalkmış sadece tam ve öğrenci olarak ayrılmış. Ancak Sinemia uygulamasında daha ön sıradan seçebilirsiniz diye uyarı çıkıyor. Deneyen var mı tamam deyip devam etsem istediğim yerden koltuk seçebilir miyim?
  • feedyourhead. F kullanıcısına yanıt
    İstediğiniz yerden secebilirsiniz bende de hep öyle çıktı ama istedğim yerden aldım her seferinde
  • Sinemia kartını kaybeden oldu mu ? Şİmdi canlı destekten yazdım 25 TL yeni kart ücreti istiyor paşalar.
  • herkes tuhaf tuhaf şeyler yazmış, heralde ya hep size denk geldi ya da ben kuralları vs iyi okudum bilmiyorum. 10aydır kullanıyorum hiç sorun yaşamadım. hatta ilk biletimde checkin olayını çözememiştim bu seferlik bizden dediler. çok da samimi geldi, devam ettik. şuanda da sınırsız elit kullanıyorum. herşey çok güzel yani. cinemaximum soyguncusana para vermek koymuyoda sinemiaya para vermek mi koyuyor , yıllardır mal gibi köpeği olmuştuk tekelleşmiş cinemaximumun. sinemia aramızda tampon oldu resmen. adamlar ödül falan aldı haberiniz varsa. bu kadar 400 sayfa boyunca yazışan arkadaşlar valla sorun sizde, ben çok memnunum. pm atın sorularınızı cevaplayabilirim.

    not: sinemia da çalışmıyorum, herhangi bir ticari bağım yok :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inci-gunes

    herkes tuhaf tuhaf şeyler yazmış, heralde ya hep size denk geldi ya da ben kuralları vs iyi okudum bilmiyorum. 10aydır kullanıyorum hiç sorun yaşamadım. hatta ilk biletimde checkin olayını çözememiştim bu seferlik bizden dediler. çok da samimi geldi, devam ettik. şuanda da sınırsız elit kullanıyorum. herşey çok güzel yani. cinemaximum soyguncusana para vermek koymuyoda sinemiaya para vermek mi koyuyor , yıllardır mal gibi köpeği olmuştuk tekelleşmiş cinemaximumun. sinemia aramızda tampon oldu resmen. adamlar ödül falan aldı haberiniz varsa. bu kadar 400 sayfa boyunca yazışan arkadaşlar valla sorun sizde, ben çok memnunum. pm atın sorularınızı cevaplayabilirim.

    not: sinemia da çalışmıyorum, herhangi bir ticari bağım yok :D
    PM




  • arkadaşlar selam,
    sinemia'yı 2-3 senedir kullanmıyorum. yeni paket alsam, kart gelene kadar bilet satın alma şansım var mı? kart olmadan işlem yapabilir miyim uygulama üzerinden deneyiminiz varsa bilgi verirseniz çok sevinirim.
  • Selam arkadaşlar, birkaç tecrübemi paylaşmak istedim. Bu sistemi parçalar halinde kullanmış olsam da toplamda bir seneyi buldu sanırım. Bu bir senelik süreçte 4-5 kere hata ile karşılaşmışımdır. Bunlardan en olası hata filme gireceğiniz sırada sistemde bir problem çıkması ve para verip bilet almak durumunda kalmanız. Böyle bir durumda çabuk pes etmeden önce, bileti uygulamadaki farklı menülerden almayı deneyebilirsiniz. Olmaması halinde canlı destekle iletişime geçip para iadesi alma şansınız olduğunu da unutmayın (tabii sorunun sizden kaynaklı olmadığına emin olmalısınız). Bunun dışında canlı destekte ya da uygulama veya sitesi içinde deneyiminiz ile ilgili yorumlarınızı paylaştığınız herhangi bir yerde belirtmeniz halinde yetkililer tarafından kısa süre içinde aranıp sorununuzun çözülebileceğini de aklınızda bulundurun.
  • Üyelik yenilemelerde rekor ücret talep ediyorlar.kuze 39.90 A geçen ay premium aylık üyelik aldı süresi dolup yenilemek istediğinde aynı pakete 89.90 ücret istediler haliyle o da yenilemede.Bu kadar artışın amacı nedir anlamak mümkün değil.Benimde Mart başında üyelik süresi dolacak yine 89.90 talep ederlerse bende istemeyerek yenilemeyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar;
    Çok yeni olduğum için bugün saat 19,30 bir film gidicem izle basıyorum Seans Görüntüle/Premium ile bilet al var...
    Premium ile bilet al basıyorum salanda istediğim boş koltuk vs var diyor devam et basıyorum Bugün saat seçip..
    Bilet alma işlemini onayla yazıyor bununla online mı almam lazım yoksa oraya gidip check in yapıp gişeden alabiliyor ve kartı ordan çektiriyormuyum.?**ACİL CEVAP LÜTFEN.!**



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altinbas07 -- 20 Şubat 2019; 17:28:40 >
  • Merhabalar, 2 yili askin suredir sistemi kullaniyorum ve bugune kadar bircok sorun yasadim. Gerek bu baslik altinda gerekse diger sitelerde gordugumuz kullanici yorumlarindan bahsedicem sonra da sistemi nasil en az sorunsuz kullanabilirsiniz onu soylicem.

    Oncelikle 3 kullanici profili var. ilki sorun yasayip deneyimlerini yazanlar. ikincisi sorun yasamadigini soyleyenler. ve ucuncusu ki bunlar buyuk olasilikla Sinemia tarafindan "desteklenen" (gizli reklam, temasi hazir olumlu deneyim yazip, sorun yasayanlara saldiran, yeri geldiginde hakarete varan yorumlar yazan) profil, genellikle uzun yillardir ki minimum 9 aydir sistemi kullandigini, bu surecte ufak tefek sorunlar yasadiklarini ama bu sorunlarin Sinemia destek tarafindan ivedilikle cozuldugunu ve sorun yasayip buraya yazanlarin deneyimlerini hayretle okuduklarini, sorunun aslinda kendilerinden kaynaklandigini, sistemde acik arayan insanlar olduklarini, hile hurda pesinde, isi gucu bu olan insanlar olduklarini (here comes the hakaret) soyleyerek sistemi aklamaya calisan "destekli" profiller. Bu profillere bu emekleri karsisinda artik para mi veriliyor yoksa ucretsiz 1 ay 3 sinema hakki mi veriliyor bilemiyoruz.

    Ancak, eksi sozluk ve sikayetvar siteleri dahil hemen hemen her yerde benzer sorunlardan bahsedilirken sistemi bu sekilde gerilla taktigiyle aklamaya calisanlarin "destekli" olduklarini anlamak guc degil.

    Sevgili Sinemia, keske parani ve zamanini sorun yasayanlari yalanlamak ve itibarsizlastirmaya calismak yerine sistemdeki sorunlari cozmeye harcasan da hem hizmet kaliteni arttirsan hem de bu tur sorunlari bu yontemle azaltsan. Ben ve benim gibi dogrulari anlatan birkac kisi var bu sitede, biz elimizden geldigince bu baslikta ve diger mecralarda tuketiciyi haklari dogrultusunda uyarmaya ve korumaya yonelik bilgiler vermeye ve gercek deneyimlerimizi aktarmaya devam edecegiz. Bilgine. ;)

    Yeni uye olmayi dusunenler, minimum sorun icin simdi yazacaklarimi iyi okuyun.
    1. Uzun uyeliklerden uzak durun, herhangi bir sorun yasadiginizda kartinizdan 12 veya 24 ay cekilen toplam parayi geri vermemek icin buyuk caba harcayan bir firma ile karsi karsiya kalacaksiniz. ister siz sistemden cikmak isteyin, isterse cikan sorunda sizi suclu buldugu icin uyeliginizi Sinemia sonlandirsin, odediginiz toplam parayi geri almak icin Tuketici Hakem Heyeti'ne ve hatta bazi durumlarda mahkemeye basvurmaya kadar gidiyor surec. Bu yuzden aylik uyelikleri tercih edin, kampanya kollayin ve 20-25 TL bandinda aylik 3 sinema gunu olan Elit (IMAX dahil) paketleri tercih edin. Bu sayede sorun yasasaniz bile kaybiniz max 1 ay tutari, 20-25 TL olur.

    2. Sisteme kaydolurken asla kredi karti veya debit kart numaranizi vermeyin, sanal kart olusturun, sanal kart no ile satin alin. Bu sayede Sinemia surpriz tutarlarda ucretler kartiniza yansitamayacak. Bu genelde cok karsilasilan bir durum, basta onleminizi alin ki sonra o tutarlari geri almak icin ugrasmayin. Sinirleriniz yipranmasin, vaktiniz bosa harcanmasin.

    3. Uygulamadan logout olmamaya, telefon degistirmemeye, numara tasimasi yapmamaya dikkat edin ki bunlarin hepsi cok onemli. Uygulamaya birkac kere gir-cik yaparsaniz cihaz hakkiniz doldu diye uyeliginiz sonlandirilabilir.
    Telefon degistirdiginizde yine cihaz hakkindan uyeliginize veda edebilirsiniz.
    Numara tasima ise en buyuk sorunlardan biri, bu konuyla ilgili sikayetleri okuyun. MH size 7 gun icinde sms blokeniz kalkacaktir der ama 2 ay olur hala blokeniz kalkmamistir ve bu yuzden ileri tarihli bilet ozelligini kullanamazsiniz. Bu konuda 2 yildir bir degisme yok, bu surec uzun suruyor, MH'den surekli copy paste mesajlar aliyorsunuz.

    4. ileri tarihli biletlerde avantajli uygulama sorunu. on 3 siradan koltuk alma zorunluluguyla karsi karsiya kalabilirsiniz. Bu konuda birbiriyle celisen yorumlar gorebilirsiniz, ilk 2-3 ay once sorun yasandi, sonra sikayetler yuzunden (diye dusunduk) bikac hafta icinde sorun duzelmisti. Sonra bu sorun yeniden geldi, bu baslikta ekran goruntuleri de var hatta, son 2 aydir ileri tarihli bilet bu yuzden ben almiyorum.

    5. MH'nin genellikle ulasilamamasi ve ulasilabildiginde cok gec geri donmeleri. Burada malesef kullanici bazinda kisitlama yapildigini da gorduk. Fazla sorun yasar oldugunuzda sistemin size oncelik vermesini beklersiniz ancak Sinemia'da bu tam tersi, tersine sistem sizi sona atiyor ve MH'ne genellikle ulasamiyorsunuz. Bu konuyla ilgili burada ufak bir test de yapmistik gecmiste. Hic sorun yasamadigini soyleyen birinden MH'ne mesaj atip bir sey sormasini istedim, sansa arkadas online'di ve mesaj attigini hemen yazdi. Ben de hemen ardindan mesaj attim. Arkadasa 1 saat icinde cevap gelirken bana cevabin gelmesi 3 gunu buldu.

    Cinemaximum'un pahali oldugu ortada ama sirf ucuza film izleme sansi veriyor diye de yukarida yazdigim ve yazmadigim, uye oldugunuz surecte karsilasacaginiz bircok soruna katlanmak zorunda degilsiniz. Cesitli PNR kodu satan siteler, is bankasi'nin Maxsimum karti, Migros'tan 10 TL uzeri alisverise indirimli bilet gibi alternatiflerin oldugunu da unutmayin.

    Bir de not duseyim, Sinemia'ya ulasabileceginiz bir telefon numarasi olmadigi gibi bir sorunu bildirdiginizde kimsenin sizi aramasini beklemeyin, bu tur yorumlara itibar etmeyin, iletisiminiz sadece uygulama uzerindeki yazismalar olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi archangelic -- 21 Şubat 2019; 2:19:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: archangelic

    Merhabalar, 2 yili askin suredir sistemi kullaniyorum ve bugune kadar bircok sorun yasadim. Gerek bu baslik altinda gerekse diger sitelerde gordugumuz kullanici yorumlarindan bahsedicem sonra da sistemi nasil en az sorunsuz kullanabilirsiniz onu soylicem.

    Oncelikle 3 kullanici profili var. ilki sorun yasayip deneyimlerini yazanlar. ikincisi sorun yasamadigini soyleyenler. ve ucuncusu ki bunlar buyuk olasilikla Sinemia tarafindan "desteklenen" (gizli reklam, temasi hazir olumlu deneyim yazip, sorun yasayanlara saldiran, yeri geldiginde hakarete varan yorumlar yazan) profil, genellikle uzun yillardir ki minimum 9 aydir sistemi kullandigini, bu surecte ufak tefek sorunlar yasadiklarini ama bu sorunlarin Sinemia destek tarafindan ivedilikle cozuldugunu ve sorun yasayip buraya yazanlarin deneyimlerini hayretle okuduklarini, sorunun aslinda kendilerinden kaynaklandigini, sistemde acik arayan insanlar olduklarini, hile hurda pesinde, isi gucu bu olan insanlar olduklarini (here comes the hakaret) soyleyerek sistemi aklamaya calisan "destekli" profiller. Bu profillere bu emekleri karsisinda artik para mi veriliyor yoksa ucretsiz 1 ay 3 sinema hakki mi veriliyor bilemiyoruz.

    Ancak, eksi sozluk ve sikayetvar siteleri dahil hemen hemen her yerde benzer sorunlardan bahsedilirken sistemi bu sekilde gerilla taktigiyle aklamaya calisanlarin "destekli" olduklarini anlamak guc degil.

    Sevgili Sinemia, keske parani ve zamanini sorun yasayanlari yalanlamak ve itibarsizlastirmaya calismak yerine sistemdeki sorunlari cozmeye harcasan da hem hizmet kaliteni arttirsan hem de bu tur sorunlari bu yontemle azaltsan. Ben ve benim gibi dogrulari anlatan birkac kisi var bu sitede, biz elimizden geldigince bu baslikta ve diger mecralarda tuketiciyi haklari dogrultusunda uyarmaya ve korumaya yonelik bilgiler vermeye ve gercek deneyimlerimizi aktarmaya devam edecegiz. Bilgine. ;)

    Yeni uye olmayi dusunenler, minimum sorun icin simdi yazacaklarimi iyi okuyun.
    1. Uzun uyeliklerden uzak durun, herhangi bir sorun yasadiginizda kartinizdan 12 veya 24 ay cekilen toplam parayi geri vermemek icin buyuk caba harcayan bir firma ile karsi karsiya kalacaksiniz. ister siz sistemden cikmak isteyin, isterse cikan sorunda sizi suclu buldugu icin uyeliginizi Sinemia sonlandirsin, odediginiz toplam parayi geri almak icin Tuketici Hakem Heyeti'ne ve hatta bazi durumlarda mahkemeye basvurmaya kadar gidiyor surec. Bu yuzden aylik uyelikleri tercih edin, kampanya kollayin ve 20-25 TL bandinda aylik 3 sinema gunu olan Elit (IMAX dahil) paketleri tercih edin. Bu sayede sorun yasasaniz bile kaybiniz max 1 ay tutari, 20-25 TL olur.

    2. Sisteme kaydolurken asla kredi karti veya debit kart numaranizi vermeyin, sanal kart olusturun, sanal kart no ile satin alin. Bu sayede Sinemia surpriz tutarlarda ucretler kartiniza yansitamayacak. Bu genelde cok karsilasilan bir durum, basta onleminizi alin ki sonra o tutarlari geri almak icin ugrasmayin. Sinirleriniz yipranmasin, vaktiniz bosa harcanmasin.

    3. Uygulamadan logout olmamaya, telefon degistirmemeye, numara tasimasi yapmamaya dikkat edin ki bunlarin hepsi cok onemli. Uygulamaya birkac kere gir-cik yaparsaniz cihaz hakkiniz doldu diye uyeliginiz sonlandirilabilir.
    Telefon degistirdiginizde yine cihaz hakkindan uyeliginize veda edebilirsiniz.
    Numara tasima ise en buyuk sorunlardan biri, bu konuyla ilgili sikayetleri okuyun. MH size 7 gun icinde sms blokeniz kalkacaktir der ama 2 ay olur hala blokeniz kalkmamistir ve bu yuzden ileri tarihli bilet ozelligini kullanamazsiniz. Bu konuda 2 yildir bir degisme yok, bu surec uzun suruyor, MH'den surekli copy paste mesajlar aliyorsunuz.

    4. ileri tarihli biletlerde avantajli uygulama sorunu. on 3 siradan koltuk alma zorunluluguyla karsi karsiya kalabilirsiniz. Bu konuda birbiriyle celisen yorumlar gorebilirsiniz, ilk 2-3 ay once sorun yasandi, sonra sikayetler yuzunden (diye dusunduk) bikac hafta icinde sorun duzelmisti. Sonra bu sorun yeniden geldi, bu baslikta ekran goruntuleri de var hatta, son 2 aydir ileri tarihli bilet bu yuzden ben almiyorum.

    5. MH'nin genellikle ulasilamamasi ve ulasilabildiginde cok gec geri donmeleri. Burada malesef kullanici bazinda kisitlama yapildigini da gorduk. Fazla sorun yasar oldugunuzda sistemin size oncelik vermesini beklersiniz ancak Sinemia'da bu tam tersi, tersine sistem sizi sona atiyor ve MH'ne genellikle ulasamiyorsunuz. Bu konuyla ilgili burada ufak bir test de yapmistik gecmiste. Hic sorun yasamadigini soyleyen birinden MH'ne mesaj atip bir sey sormasini istedim, sansa arkadas online'di ve mesaj attigini hemen yazdi. Ben de hemen ardindan mesaj attim. Arkadasa 1 saat icinde cevap gelirken bana cevabin gelmesi 3 gunu buldu.

    Cinemaximum'un pahali oldugu ortada ama sirf ucuza film izleme sansi veriyor diye de yukarida yazdigim ve yazmadigim, uye oldugunuz surecte karsilasacaginiz bircok soruna katlanmak zorunda degilsiniz. Cesitli PNR kodu satan siteler, is bankasi'nin Maxsimum karti, Migros'tan 10 TL uzeri alisverise indirimli bilet gibi alternatiflerin oldugunu da unutmayin.

    Bir de not duseyim, Sinemia'ya ulasabileceginiz bir telefon numarasi olmadigi gibi bir sorunu bildirdiginizde kimsenin sizi aramasini beklemeyin, bu tur yorumlara itibar etmeyin, iletisiminiz sadece uygulama uzerindeki yazismalar olacak.
    Buna üstadımızın emeğine ek olarak;
    *SİNEMİA KARTI ALDIĞINIZ ANDA AKTİF OLUYOR DENİYOR YALAN BEN AYIN 16/2/2019 ALDIM 16/2/2020 olması gerekirken 09/02/2020 olmuş sordum 30 günden hesaplanıyormuş Yani tam bir iyi aile çocukları bunlar...
    *YİNE KART GELDİ AKTİF ETTİM SİNEMAYA GİRDİN 16/02/2019 GİRDİM 3 Hakkım yenilemesi 16/03/2019 Olması lazımken 21/03/2019 oluyor süre
    37 gün gibi bir süre sordum saçmaca sistem ayarlıyor diye söylendi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altinbas07 -- 21 Şubat 2019; 9:33:37 >




  • online imax bileti almak istedim ancak sadece avantajlı koltuklardan alabilirsiniz dedi. bu rastgele üretilen bir seçenek mi yoksa artık tüm online biletlerde avantajlı koltuk muhabbeti mi geldi? avantajlı koltuk neresi oluyor? cinemaximumda bir bilgi yok..pnr kodu girince mi çıkıyor avantajlı koltuk seçeneği?
  • beyler önceki sayfalarda uygulama kartla ödeme yapmamızı istediği zamanlarda freezone red 1+1 olayından yararlanabileceğimizi yazan bi mesaja denk gelmiştim. doğru mudur bu durum. şimdi sinemaya gidip yararlanamazsınız deyip geçiştirecek
  • Sinemia ve Vodafone 1+1 aynı anda uygulanıyor . Sadece 2d filmlerde geçerli olmak şartıyla .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhabalar ben kartımı dün teslim aldım 1 yıllık üyeliğim ne zaman aktif olur? örneğin şimdilik başlatmak istemiyorum, aktivasyon için belli bir süre var mı?
  • Canlı destek çökmüş, kk bakiyesi bitmiş, üyelik yenilenmemiş, 39,99 olan pakete 59,99 istiyorlar???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • altinbas07 kullanıcısına yanıt
    Ozel mesaj kisiti nedeniyle mesaj atamiyorum. Buradan cevap vereyim. Hizmet Bedeli sadece internetten bilet alindiginda, yani ileri tarihli bilet, Cinemaximum CGV uyesi olmayanlarin karsisina cikan bir ek ucret, gisede alinmiyor.

    Check in islemi de yine ileri tarihli bilet alindiginda, seans saatinden 2 saat once veya sonrasina kadar yapilmasi gereken bir uygulama. Giseden alimlarda gecerli degil.

    3D gozluk fiyatlari salona gore degisir, IMAX/4DX/Standart 3D vs. uzun zamandir almadim, guncel fiyatlari bilemiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noname0056

    merhabalar ben kartımı dün teslim aldım 1 yıllık üyeliğim ne zaman aktif olur? örneğin şimdilik başlatmak istemiyorum, aktivasyon için belli bir süre var mı?
    kart elinize ulaştığı an kullanabilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: archangelic

    Ozel mesaj kisiti nedeniyle mesaj atamiyorum. Buradan cevap vereyim. Hizmet Bedeli sadece internetten bilet alindiginda, yani ileri tarihli bilet, Cinemaximum CGV uyesi olmayanlarin karsisina cikan bir ek ucret, gisede alinmiyor.

    Check in islemi de yine ileri tarihli bilet alindiginda, seans saatinden 2 saat once veya sonrasina kadar yapilmasi gereken bir uygulama. Giseden alimlarda gecerli degil.

    3D gozluk fiyatlari salona gore degisir, IMAX/4DX/Standart 3D vs. uzun zamandir almadim, guncel fiyatlari bilemiyorum.
    Çok teşekkürler
  • Şu yeni uygulama olmasaydı,nereden çıkartırlar anlamıyorum.Bilet koltuk fark paralarını.
  • 
Sayfa: önceki 419420421422423
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.