Şimdi Ara

Sinemia Özel Sinema Kulübü | Ana Konu | Güncel Bilgiler Burada | (383. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.944
Cevap
112
Favori
282.122
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 381382383384385
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1-cinemaxismum gold glass salonlarında geçerlimi ?
    2-imax 4dx screnx gibi sinemlarda 30 günde 1 sınırı var bu hepsi içinmi geçerli yoksa ayrı ayrı 1 kere hakkımızmı var?
  • Sinemia ile ileri tarihli bilet aldım, karta para yüklendi gişede platinum ile 1+1 almaya denedik görevli sinemia anlar ve para kesilir, üyelik iptal olur vs dedi. Daha önceden deneyen var mı, böyle kullanılamaz mı acaba?
  • Sinemia Enpara.com da ayda 3 film 14,99 . Fırsatı kaçırmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Su an çocuklarla adalet birliğindeyiz. İMAX salonda bilet aldik iki uyleligimizde de kod vermedi kart ile çektirdi.

    Bu sayede 1 İMAX bilet hediye geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sinemia aylık Eğlence Paketi üyeliği, üyelik başlangıç tarihinden 1 ay sonra otomatik olarak yenilenir ve otomatik yenileme işlemini takip eden her ay devam eder. Kampanya bitimine kadar yapılan otomatik yenileme işlemleri için Encard’ınız veya Enpara.com Kredi Kartı’nızdan 14.99 TL tahsil edilir, ancak 31 Aralık 2017 sonrasında yapılan otomatik yenileme işlemlerinde Sinemia’nın güncel aylık Eğlence Paketi fiyatı geçerli olacaktır. Sinemia üyeliğini istediğiniz zaman üyelik panelinden iptal edilebilirsiniz. Üyelik iptaliniz sonrası, kalan haklarınızı dönem sonuna kadar kullanabilirsiniz. Üyeliğiniz ilgili tarihten sonra yenilenmeyecektir.
    Mevcutta Sinemia’da devam eden bir aylık Eğlence Paketi üyeliğiniz varsa ve ödemelerinizi Encard veya Enpara.com Kredi Kartı ile gerçekleştiriyorsanız kampanya kapsamında 3 ay boyunca aylık ödemeleriniz indirimli tutar olan 14.99 TL üzerinden gerçekleşir, kampanya bitiminde ise güncel aylık Eğlence Paketi fiyatı üzerinden devam edilir.

    galiba sonrasında zam geliyor




  • arkadaşlar sinemi üyeliğimi haksız yere sonlandırdı. sebebide telefonumda iki üyeliği birden kullanmış olmam mış.. hiç böyle bir durum olmadı. çok garip bir firma . ne yapcam bilmiyorum. sanırım çok kullananları sebepsiz olrak sistemden atıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mısır menüsü kaça iniyor bilen var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sinemia candır . Gerisi heyecan . Dün sinemanın önünde JustSnap çalışmadı . Sürekli konum hatası verdi . Demek oluyor ki Sinemia ya devam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aylık 40 tl den 12 aylık paket için indirim mesajları geliyor alınır mı sizce? Haksız yere üyeliği sonlandırılıp ücret iadesi alamayan çok kişi var kararsız kaldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dr.tyler kullanıcısına yanıt
    Benim de merak ettiğim bir soru bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 adet üyelik aldık enpara ile, sinemia kartlarımız ulaştı. 1 hesabın aktivasyonu sorunsuz yapıldı. Diğeri için aktivasyon denediğimizde, "kart aktivasyonunuz daha önce yapmış durumdasınız !" diye hata veriyor.

    canlı destek hiçbir çözüm bulamadı. kartın ön ve arka yüzlerinin fotoğrafını istediler ilettim. arkasından başka destek operatörü hesap şifresi ve kimliğin ön yüzünün fotoğrafını istedi. bu ne biçim iştir ? dolandırıcıdan farkları yok, üstelik çözüm falan da yok ortalıkta. zaten müşteri temsilcisinden 3 cevap almak için 15 dk bekledim. sanıyorum aynı anda 100 kişiye birden yazmaya çalışıyorlar.
  • Daha önce değinilmiştir muhtemelen, yinede benim gibi ilk defa alacaklar için hatırlatayım; IMAX gibi özel salonlara giriş ayda 1(bir) kere sınırlamasına sahiptir. Almadan önce premium şartlarını okuyup öyle karar verin arkadaşlar, tongaya düşmeyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bizimoglan

    2 adet üyelik aldık enpara ile, sinemia kartlarımız ulaştı. 1 hesabın aktivasyonu sorunsuz yapıldı. Diğeri için aktivasyon denediğimizde, "kart aktivasyonunuz daha önce yapmış durumdasınız !" diye hata veriyor.

    canlı destek hiçbir çözüm bulamadı. kartın ön ve arka yüzlerinin fotoğrafını istediler ilettim. arkasından başka destek operatörü hesap şifresi ve kimliğin ön yüzünün fotoğrafını istedi. bu ne biçim iştir ? dolandırıcıdan farkları yok, üstelik çözüm falan da yok ortalıkta. zaten müşteri temsilcisinden 3 cevap almak için 15 dk bekledim. sanıyorum aynı anda 100 kişiye birden yazmaya çalışıyorlar.

    3. Güne girdik hala çözüm sunmadılar. İptal edecem bu gidişle

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aylık sınırsız uygun fiyat nasıl alınır arkadaşlar iptal etsek uygun fiyat email gönderiyorlar mi tecrübeleri alalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sinemia sisteminden 10 gün önce 1 aylık 3 sefer giriş hakkı olan sinema üyeliği satın aldım. 10 gün kargoya verilmesini bekledim belirtilen süre 3 iş günü olmasına rağmen. Hergün müşteri hizmetleri ekibiyle mail yoluyla iletişime geçtim hergün bana ürünün yurtiçi kargoya verildiğini belirttiler kargo takip kodu istediğimde ise yoğunluktan dolayı kargonun işlenmediğini belirttiler. Hiç bir yurtiçi kargo firmasında böyle bir yoğunluk söz konusu değil ancak sinemia bu şekilde açıklama yapma gereği duydu. Müşteri hizmetleri ekibi standart cevaplar veriyor ve hergün bana aynı standart cevabı verdiler. Talibimle alakası olmayan cevaplar bile verildi. 10 gün sonra kargo verilmiş takip kodunu paylaştılar sistemden takip etmek için girdiğimde ise bu sefer kargonun belirttiğim adres dışında farklı bir adrese gönderildiğini sistemde gördüm. Halen daha mail yoluyla durumu bildirmeye çalışıyorum düzeltilmesi için.

    Öyle bi sistem ki telefon numaraları yok mail yoluyla iletişim kuruyosun ve maillerede otomatik standart cevaplar veriliyor

    burda müşteri memnuniyetinin hiç bir önemi olmadığını anladım

    Bu 2 haftalık zaman içerisinde sinir hastası oldum benim yaşadıklarım bunlar gerisini size bırakıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akbulut001 -- 30 Kasım 2017; 23:47:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akbulut001

    Arkadaşlar sinemia sisteminden 10 gün önce 1 aylık 3 sefer giriş hakkı olan sinema üyeliği satın aldım. 10 gün kargoya verilmesini bekledim belirtilen süre 3 iş günü olmasına rağmen. Hergün müşteri hizmetleri ekibiyle mail yoluyla iletişime geçtim hergün bana ürünün yurtiçi kargoya verildiğini belirttiler kargo takip kodu istediğimde ise yoğunluktan dolayı kargonun işlenmediğini belirttiler. Hiç bir yurtiçi kargo firmasında böyle bir yoğunluk söz konusu değil ancak sinemia bu şekilde açıklama yapma gereği duydu. Müşteri hizmetleri ekibi standart cevaplar veriyor ve hergün bana aynı standart cevabı verdiler. Talibimle alakası olmayan cevaplar bile verildi. 10 gün sonra kargo verilmiş takip kodunu paylaştılar sistemden takip etmek için girdiğimde ise bu sefer kargonun belirttiğim adres dışında farklı bir adrese gönderildiğini sistemde gördüm. Halen daha mail yoluyla durumu bildirmeye çalışıyorum düzeltilmesi için.

    Öyle bi sistem ki telefon numaraları yok mail yoluyla iletişim kuruyosun ve maillerede otomatik standart cevaplar veriliyor

    burda müşteri memnuniyetinin hiç bir önemi olmadığını anladım

    Bu 2 haftalık zaman içerisinde sinir hastası oldum benim yaşadıklarım bunlar gerisini size bırakıyorum

    ne bekliyordunuz ki hocam burada defalarca dile getirdik bu sorunları.

    @deniz yeni üye olmadığınız sürece kampanyalardan yararlanamazsınız.




  • Arkadaşlar eskiden bu Sinemia kartını ininal e kaydederdik. Halen bu işlem devam ediyormu? Yoksa direk kullanabiliyor muyuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M_Arslan kullanıcısına yanıt
    ininal olayı kalktı , direk kullanıyorsunuz yeni kartları
  • Yeni teknolojiler hakkınız 18 Aralık 2017 tarihinde aktif paketiniz bulunması durumunda yenilenecektir.

    Bu olay yeni mi çıktı? Aylık paket aldığımızda haklarımızdan biri imax de geçmiyor muydu? 30 günde bir limiti ne zaman geldi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tany3450 -- 6 Aralık 2017; 12:17:32 >
  • Arkadaşlar üyeliğüm 12 aralıkta bitiyor ama otomatik yenilenecek üyeliğim fakat sinemia ileri tarihli bilet için 14üne bana bilet vermiyor. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu ? Yani sadece üyelik tarihim yüzünden bilet alamıyorum. Üyeliğimi parasını verip uzatsam da sistem bana bilet vermeyecekmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 381382383384385
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.