|
Bildirim

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SouL InvictuS -- 15 Mart 2025; 0:52:24 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
|
Yeni filmlerin çoğu başarısız olunca bit pazarına nur yağar böyle. Extended versiyonunu IMAX ekranda izlemek isterdim ama... |
|
_____________________________
|AMD Ryzen 7 3700x| |Xigmatek Aurora 120| |Gigabyte B450 Aorus Elite| |Asus GeForce Dual RTX 2070| |Gskill SniperX 32GB DDR4 3200| |Samsung 970 EVO+ 2TB| |Cooler Master 600W 80+| |GamePower Warcry ATX| |Samsung Odyssey G5 27" 2K| |Logitech G102 Prodigy| |Philips SPK8614| |Rampage R36 Drop| |Logitech X-230|
|
|
sanal ülke filminin ismini kim hangi kafayla çevirdi. Elektrik devleti diye çevrilmesi lazım. HAdi anlamsız geliyor diyelim enerji ülkesi de |
|
_____________________________
Cihad ; insanı öldürmek değil, insanı kazanmaktır.- Prof. Dr. Bayraktar Bayraklı
|